SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DramaDevquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:36 schreef devzero het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om vandaag de drama lama te zijn![]()
Verbonden door lepel maak ik er maar vanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Krijg je als je verblind bent door lepels
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verbonden door lepel maak ik er maar van![]()
![]()
Worden mijn niffos hier nog een beetje gehutst?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Hutsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:38 schreef Speklap3000 het volgende:
Worden mijn niffos hier nog een beetje gehutst?![]()
![]()
Zou die dame graag de anderhalf meest tegenvallende minuten van haar leven gevenquote:
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Die heb ik laten staanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nouja, meer om het plaatje dat erin staat....![]()
![]()
Ik ben superlamaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:36 schreef devzero het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om vandaag de drama lama te zijnTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja dat is Jezlefquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nouja, meer om het plaatje dat erin staat....![]()
![]()
Zou dr ook wel snoeihard willen teleurstellenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zou die dame graag de anderhalf meest tegenvallende minuten van haar leven geven![]()
![]()
Hoeveel minuten gaan dat worden, ongeveer?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zou die dame graag de anderhalf meest tegenvallende minuten van haar leven geven
Anderhalf, da's vrij weinig.How can I make this topic about me?![]()
Inderdaad. De volgende TS zal er wel wat anders in gooien, zeker als die TS een vrouw is.quote:How can I make this topic about me?![]()
Doenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:36 schreef devzero het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om vandaag de drama lama te zijnTrust nobody![]()
Ja dat was de grap iddquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoeveel minuten gaan dat worden, ongeveer?
Anderhalf, da's vrij weinig.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
De miereneter zo trainen dat hij ook de was in de machine kan leggenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen zin in. Ik denk dat ik Happy Lama ben die eigenlijk de was moet doen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Uitstekend idee! Ik weet alleen niet of die goed is met de afwas doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De miereneter zo trainen dat hij ook de was in de machine kan leggen![]()
Zal ik F1 kijken? Of hier gesprekken beginnen over maatschappelijk gevoelige topics?
Twijfel nog.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Die twijfel is niet nodig. Die F1 kun je altijd nog terugkijken, meedoen aan onze maatschappelijk gevoelige onderwerpen alleen als ze plaatsvinden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:48 schreef Speklap3000 het volgende:
Zal ik F1 kijken? Of hier gesprekken beginnen over maatschappelijk gevoelige topics?
Twijfel nog.How can I make this topic about me?![]()
Doe dat maar in de onz scquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:48 schreef Speklap3000 het volgende:
Twijfel nog.![]()
![]()
Buiten, ja het is behoorlijk fris. Zeker als je even buiten staat word je best koud.quote:How can I make this topic about me?![]()
Oostenwind dan krijg je datquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Buiten, ja het is behoorlijk fris. Zeker als je even buiten staat word je best koud.![]()
![]()
Het is F1 geworden mensen.
Lekker met de kat op schoot vlak voor Q2 in slaap dutten
Joepiequote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:04 schreef devzero het volgende:
Dit weekend gaat hier de zomertijd in. Dan ben ik 3 weken een uurtje dichter bij jullie
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mooie gedachtequote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:04 schreef devzero het volgende:
Dit weekend gaat hier de zomertijd in. Dan ben ik 3 weken een uurtje dichter bij jullie![]()
![]()
Die is er al. De hoop is dat de zomer lang op zich laat wachtenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
En dan hopen dat de lente er ook echt dan aan komt![]()
![]()
Jeejquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:04 schreef devzero het volgende:
Dit weekend gaat hier de zomertijd in. Dan ben ik 3 weken een uurtje dichter bij jullie![]()
![]()
Wel mooi weer vandaagquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
En dan hopen dat de lente er ook echt dan aan komt![]()
![]()
Hoeveel graden is t daar nu?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is er al. De hoop is dat de zomer lang op zich laat wachten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het is behoorlijk fris buiten. Ik ben behoorlijk doorgekleumd, met een uurtje buiten staan...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het was zonnig maar wel een fris windje..How can I make this topic about me?![]()
Had je geen winterjas aan dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is behoorlijk fris buiten. Ik ben behoorlijk doorgekleumd, met een uurtje buiten staan...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ah dan was t wel fris idd, al had ik een tussenjas aan en dat was wel te doenquote:
Jawel. Een zwoerdje met twee pattatenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Oja sorryquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]spekkie dit kan je niet tegen je sister from another mister zeggen
Ooooh dan.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Jawel. Een zwoerdje met twee pattatenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ALtijd maar weer die twijfelquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:48 schreef Speklap3000 het volgende:
Twijfel nog.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
beetje koud welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik overweeg te slapen in mijn auto"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoi hoiquote:En bevalt de bank?
Gezellig knus onder een dekentje lekkere dingen doenquote:
Ja maar niet vanuit hierquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoesti? Voelt bijna als een reünie
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja! Hij zit zo lekker. Mijn lijf is er ook heel blij mee omdat hij wat hoger is (ik ben vrij lang) en hij zit precies stevig genoeg. Heb er al een sprei op liggen om hem te beschermen tegen de honden en nu is de jacht op de juiste kussens geopendquote:hoest met Dot?
![]()
Dutjesquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig knus onder een dekentje lekkere dingen doen![]()
![]()
Lekker toch, fijn dat die bevalt. Het is altijd maar afwachten hoe je lijf reageerd op een nieuwe zithouding.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja! Hij zit zo lekker. Mijn lijf is er ook heel blij mee omdat hij wat hoger is (ik ben vrij lang) en hij zit precies stevig genoeg. Heb er al een sprei op liggen om hem te beschermen tegen de honden en nu is de jacht op de juiste kussens geopendhoest met Dot?
Met mij is alles okidokie, voel jij je al weer wat beter?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja of een lekker hapje of drankje als je samen onder een dekentje op de bank zit, af en toe een lekkere knuffel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Knuffelquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of een lekker hapje of drankje als je samen onder een dekentje op de bank zit, af en toe een lekkere knuffel.![]()
![]()
Het ging beter alleen wel wat energieloos. Afgelopen 2 nachten waren weer knudde dus vanavond slaappil en dan hoop ik dat ik me weer wat beter voel morgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, fijn dat die bevalt. Het is altijd maar afwachten hoe je lijf reageerd op een nieuwe zithouding.
Met mij is alles okidokie, voel jij je al weer wat beter?![]()
Ja ❤quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of een lekker hapje of drankje als je samen onder een dekentje op de bank zit, af en toe een lekkere knuffel.![]()
Vervelend, neem dan standaard een slaappil in voor een paar nachten. Of mag dat niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het ging beter alleen wel wat energieloos. Afgelopen 2 nachten waren weer knudde dus vanavond slaappil en dan hoop ik dat ik me weer wat beter voel morgen.
ALs je een paar goede nachten hebt geslapen kan je er misschien iets beter tegen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eindelijkquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Blij dat het nu weekend is.![]()
![]()
Lekker uitrusten in t weekend?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Blij dat het nu weekend is."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker niksen vanavond. Wat een heerlijk vooruitzicht...![]()
![]()
![]()
Mag er max drie achter elkaar en dan moeten er weer drie dagen tussen zittenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, neem dan standaard een slaappil in voor een paar nachten. Of mag dat niet?
ALs je een paar goede nachten hebt geslapen kan je er misschien iets beter tegen?![]()
O oke, om verslaving te voorkomen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mag er max drie achter elkaar en dan moeten er weer drie dagen tussen zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Overal kan je tegen aan knuffelen zie je welquote:
Ja ook tegen lepelsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overal kan je tegen aan knuffelen zie je wel![]()
![]()
Lepeltje lepeltjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van boven komt hier alleen regen, hagel of sneeuw, geen mosterdquote:
Vreemdquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van boven komt hier alleen regen, hagel of sneeuw, geen mosterd![]()
![]()
Woon denk ik in het verkeerde deel van Nederland danquote:![]()
Zag ze vandaag ook in de blote borst en benen in de zon zitten.
Ik vond het knap koud buitenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja vond het ook nog behoorlijk fris iddquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woon denk ik in het verkeerde deel van Nederland dan![]()
Zag ze vandaag ook in de blote borst en benen in de zon zitten.
Ik vond het knap koud buiten![]()
weekend en storingsdienst week voorbij![]()
Niks meer gevolgd hier de hele week, goede avond allen
Do what you love, love what you do!![]()
Hey Kree, valt ook weinig te volgen, smileys of je zelf quotenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:58 schreef kree het volgende:
weekend en storingsdienst week voorbij![]()
Niks meer gevolgd hier de hele week, goede avond allenniets voor jou
nee idd boeit me nooit zo, hahahaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, valt ook weinig te volgen, smileys of je zelf quotenniets voor jou
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, valt ook weinig te volgen, smileys of je zelf quotenniets voor jou
![]()
![]()
![]()
![]()
ookquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Blij dat het nu weekend is.Trust nobody![]()
Ik heb het al eerder gezegd, dat is het nadeel en voordeel van dit topic.
Voordeel is dat ie altijd wel soort actief is.
Nadeel dat het soms dus alleen nog maar is voor punten en tja, dat zegt mij niet zoveel dan of denk van haak ik ff op in.
Maargoed, kweet zo is het spel ook wel beetje hierbij, iedereen moet zelf maar weten hoever ie er in gaat
dr was een collega van me doodgestoken gister in Den Haag trouwens, bizar weer.Do what you love, love what you do!![]()
Paar weekjes nog, daarna louter kwaliteit door mijquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:02 schreef kree het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, dat is het nadeel en voordeel van dit topic.
Voordeel is dat ie altijd wel soort actief is.
Nadeel dat het soms dus alleen nog maar is voor punten en tja, dat zegt mij niet zoveel dan of denk van haak ik ff op in.
Maargoed, kweet zo is het spel ook wel beetje hierbij, iedereen moet zelf maar weten hoever ie er in gaat![]()
![]()
hhier,draaien ze zich 2 al over 16 uren en altijd komt en zort mosterdquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van boven komt hier alleen regen, hagel of sneeuw, geen mosterd
![]()
![]()
Whut...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:02 schreef kree het volgende:
dr was een collega van me doodgestoken gister in Den Haag trouwens, bizar weer.![]()
![]()
aha ok en wat veranderd er over 2 weekjesquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Paar weekjes nog, daarna louter kwaliteit door mij?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Paar weekjes nog, daarna louter kwaliteit door mijTrust nobody![]()
huh wat???quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:02 schreef kree het volgende:
dr was een collega van me doodgestoken gister in Den Haag trouwens, bizar weer.Trust nobody![]()
Dan is deze maand afgelopenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:03 schreef kree het volgende:
[..]
aha ok en wat veranderd er over 2 weekjes?
![]()
![]()
euheuh we kregen een mail erover hoor, want ik kon hem persoonlijk trouwens niet en het was ook niet in functie om het zo maar te noemen.quote:
Soort van ruzie met een buurman paar huizen verder, toch een hoop die hem wel konden enzo en ok persoon dus was beetje gelaten stemming over.
Tis wel triest he als je 62 bent en zijn vrouw ligt nog zwaar gewond in het ziekenhuis.Do what you love, love what you do!![]()
blijft ook een kut stad Den Haag in bijna alle opzichten, blij dat ik er niet woon.
maar ok ik weet verder geen details hoor waardoor dit nu kwam ook.
Het was niet onder zijn werk iig, maar gok een verwarde persoon als ik het zo hoor of vage buurman etc. maar dat haal ik ook uit de nieuws berichtjes.Do what you love, love what you do!![]()
aha en als de maand afgelopen is ga je kwaliteit leveren dus.quote:
Hahaha ok dus dit is dan je bagger maand om het zo maar te zeggen?Do what you love, love what you do!![]()
Voor een goed doelquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
aha en als de maand afgelopen is ga je kwaliteit leveren dus.
Hahaha ok dus dit is dan je bagger maand om het zo maar te zeggen?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:08 schreef aloa het volgende:
Etenstijd hier.
Hutspot....restant van gister
Trust nobody![]()
Zo danquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ben je een beetje een Hollandse pot Happy?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nouja hoe vat ik dit samen, heb dus een meid al jaaaaaren terug echt en nooit meer contact mee gehad.quote:
We hebben nog wel eens afgesproken enzo en zie dit als normaal he, want ken haar verder ook gewoon in het echt van vereniging en dingen....
Maargoed dat is... weet ik veel 10 jaar terug haast???
Nooit eigenlijk verder contact van af en toe sporadisch Facebook berichtje oid bij elkaar. zeg maar zoiets van heb het toen afgekapt beetje met haar... Ook gewoon omdat ik dus niet echt de klik had, maar ok vond dr verder gezellig en was in prille fase/. No Problem dus.
maar nu. Gaat me telefoon af en kid you not een minuut geleden met een "Messenger oproep met video". geen idee dat dat ook kon. LOL. maar durfde hem niet op te nemen / cq geen zin in...
Als het al niet perongeluk was. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
hahaha mooi gedachte idd, maar haar kennende zou dat niet zo gaan, maar ben wel focking benieuwd nu wat dat was. LOL. stuur dr wel een berichtje straks.quote:
Ja moet je doen en hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha mooi gedachte idd, maar haar kennende zou dat niet zo gaan, maar ben wel focking benieuwd nu wat dat was. LOL. stuur dr wel een berichtje straks.![]()
![]()
tis toch verdacht he? want kan me voorstellen je drukt perongeluk keer op een knop die bellen is, maar ik heb nooit via Messenger met haar contact gehad, jaren al niet, dus die optie kunnen we uitsluiten?? denk LOLquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja moet je doen en hou ons op de hoogte
Tis nou niet dat ik bij haar recente dingen sta ofzo wss
dikke sensatie zoekers jullie Hahahaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja moet je doen en hou ons op de hoogte
heb berichtje terug gestuurd in die Messenger appquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:24 schreef JustinK het volgende:
Ja vreemd idd. Maar één manier om erachter te komen
Laat je hier niet gek maken Kreequote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
heb berichtje terug gestuurd in die Messenger app
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik vraag me nog altijd af trouwens, hoewel het maar beginnetje was hoor en paar keer afspreken enzo met elkaar. Of ik haar nou gekwetst heb door dat af te kappen.
Ik mag dr namelijk wel, maar denk eigenlijk toen dat het nog meer aan mezelf lag als aan haar...
Weet niet eigenlijk, nooit zoveel over terug gehoord.Do what you love, love what you do!![]()
doe ik niet hoorquote:. Ik ken haar wel ook gewoon echt persoonlijk en niet als in keertje maar als in jaren.
Dus weet wel beetje wat ik kan zeggen en ff vragen van joh wat was dat, zal ze best ok vinden.
Goed zoquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik niet hoor. Ik ken haar wel ook gewoon echt persoonlijk en niet als in keertje maar als in jaren.
Dus weet wel beetje wat ik kan zeggen en ff vragen van joh wat was dat, zal ze best ok vinden.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ja joh, maar ben ff benieuwd hoe dat nu kwam, want ze is niet persoon die dat zo zou doen dat gelijk met video enzo.quote:
Dus betwijfel al of dat hele account niet gehacked is, hmms kan dr gewoon ff appje sturen ook natuurlijk nog, Maargoed even kijken of er wat terug komt op die Messenger. Weet ik het snel genoeg of het echt of nep is, want ken dr best goed.
Geen idee, maar wat ik bedoel: laat je niet opjutten door users om dingen te doen waar je later misschien spijt van krijgtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja joh, maar ben ff benieuwd hoe dat nu kwam, want ze is niet persoon die dat zo zou doen dat gelijk met video enzo.
Dus betwijfel al of dat hele account niet gehacked is, hmms kan dr gewoon ff appje sturen ook natuurlijk nog, Maargoed even kijken of er wat terug komt op die Messenger. Weet ik het snel genoeg of het echt of nep is, want ken dr best goed.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Misschien wil ze plakken aan je pritt stift?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja joh, maar ben ff benieuwd hoe dat nu kwam, want ze is niet persoon die dat zo zou doen dat gelijk met video enzo.
Dus betwijfel al of dat hele account niet gehacked is, hmms kan dr gewoon ff appje sturen ook natuurlijk nog, Maargoed even kijken of er wat terug komt op die Messenger. Weet ik het snel genoeg of het echt of nep is, want ken dr best goed.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nee joh, haha zover was ik alllllllang al met fokquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat ik bedoel: laat je niet opjutten door users om dingen te doen waar je later misschien spijt van krijgt
maargoed vindt t wel eens leuk om dan ff die dingen te delen zolang het beetje kan, want maakt het topic wat interessanter.
Maar ik laat me niet opjutten hoor door wat mensen hier zeggen, te oud voor en te lang op fok al om me daar nog druk over te maken
Ja tijd voor wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Delen is prima , zolang mensen maar geen loopje met je nemen . Dat vraag ik me soms wel af .quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
Nee joh, haha zover was ik alllllllang al met fok
maargoed vindt t wel eens leuk om dan ff die dingen te delen zolang het beetje kan, want maakt het topic wat interessanter.
Maar ik laat me niet opjutten hoor door wat mensen hier zeggen, te oud voor en te lang op fok al om me daar nog druk over te makenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
mjah ik zie het soms wel eens in en ga ik erin mee voor de humor. Maargoed voor mij geen zorgen. ik zie dat wel in opzich.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Delen is prima , zolang mensen maar geen loopje met je nemen . Dat vraag ik me soms wel af .
Maar en dat heb ik ook eerder wel eens benoemd hier op fok, tis mss minder leuk voor mensen die net nieuw zijn en die het niet een beetje kennen. Ik ben meer voor beetje lief zijn en niet gelijk er de draak mee steken. maaaaar dat is mijn mening.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
mjah ik zie het soms wel eens in en ga ik erin mee voor de humor. Maargoed voor mij geen zorgen. ik zie dat wel in opzich.
Maar en dat heb ik ook eerder wel eens benoemd hier op fok, tis mss minder leuk voor mensen die net nieuw zijn en die het niet een beetje kennen. Ik ben meer voor beetje lief zijn en niet gelijk er de draak mee steken. maaaaar dat is mijn mening.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik loop al drie maanden niet. Ben 8 december met spoed geopereerd aan een herniatie van de dikke darm. Sindsdien aan het revalideren. Ben door de narcose nog steeds snel moe en slaap ook veel meer dan voor de operatie. Ook al was het 'slechts' een kijkoperatie, na drie maanden voel ik de littekens nog steeds trekken van zowel binnen als buiten.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Owh minder... Hoelang duurt dat dan denken ze revalidatie ervan?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik loop al drie maanden niet. Ben 8 december met spoed geopereerd aan een herniatie van de dikke darm. Sindsdien aan het revalideren. Ben door de narcose nog steeds snel moe en slaap ook veel meer dan voor de operatie. Ook al was het 'slechts' een kijkoperatie, na drie maanden voel ik de littekens nog steeds trekken van zowel binnen als buiten.Do what you love, love what you do!![]()
Volledig herstel kan wel een jaar duren.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
Owh minder... Hoelang duurt dat dan denken ze revalidatie ervan?Ik heb er één en ik ben er trots op
VolIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: