SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit
Doe mij maar een lepelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik zat pasgeleden nog de lepel spreekwoorden topics nog eens door te lezenquote:![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja mooi hequote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zat pasgeleden nog de lepel spreekwoorden topics nog eens door te lezen![]()
Ik toevallig de ode aan de lepel-topic
Wat een lol we daar hadden he?
![]()
![]()
![]()
Die las ik ook weer doorquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja mooi heIk toevallig de ode aan de lepel-topic
Wat een lol we daar hadden he?
![]()
En jouw post waarin je een heel verhaal had gemaakt met de namen van een aantal users die je daar in had verwerkt
![]()
Toen smolt ik wel een beetje
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ohja, die had ik ook nog jaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die las ik ook weer doorEn jouw post waarin je een heel verhaal had gemaakt met de namen van een aantal users die je daar in had verwerkt
![]()
Toen smolt ik wel een beetjeWaar heb je die gevonden?
![]()
![]()
Die heb ik destijds bij mijn bookmarks gezetquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja, die had ik ook nog jaWaar heb je die gevonden?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oeh ik zit voor de verandering eens precies onder @devzero
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Linkje?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heb ik destijds bij mijn bookmarks gezet![]()
![]()
Lepelsquote:![]()
ONZ / Lepel spreekwoorden
ONZ / Ode aan de lepel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels![]()
ONZ / Lepel spreekwoorden
ONZ / Ode aan de lepel
![]()
Zo lang geleden alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Posten jullie geen smileys meer? Wat is dit nou?Trotste mama van Ambar
Die heb ik nooit meer gezienquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
JahMooi was die tijd
Ik mis @:hooidraad ook wel een beetje![]()
Ja dat was zeker een leuke tijd . ik heb in een deuk gelegen met die spreekwoorden
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vanaf nu posten we lepelsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Posten jullie geen smileys meer? Wat is dit nou?![]()
![]()
Anders ik welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heb ik nooit meer gezien![]()
Ja dat was zeker een leuke tijd . ik heb in een deuk gelegen met die spreekwoorden![]()
![]()
Owja, ik moest vandaag hier nog even BOLK zeggen![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat kan geen toeval zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh ik zit voor de verandering eens precies onder @:devzero![]()
![]()
Vuurmieren in mijn groentetuintje en mijn compoststapelDe enige 2 plaatsten die ik niet vol vergif kan proppen
![]()
![]()
Kan welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:25 schreef devzero het volgende:
Vuurmieren in mijn groentetuintje en mijn compoststapelDe enige 2 plaatsten die ik niet vol vergif kan proppen
Smile, it's free therapy.![]()
natuurlijke vijand inschakelen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:25 schreef devzero het volgende:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die hebben ze niet in Florida. Enige wat helpt is of gif of kokend water. Geen van 2-en een optie in mijn groententuin.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
natuurlijke vijand inschakelen?![]()
Miereneterquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
natuurlijke vijand inschakelen?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
pepertjes of koffiedrab kan ookquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Die hebben ze niet in Florida. Enige wat helpt is of gif of kokend water. Geen van 2-en een optie in mijn groententuin.of al geprobeerd?
koffiedrab is goed tegen een hoop dingen, maar ik weet niet of het echt effectief is tegen vuurmieren. Maar ik gooi er wat extra op. Baat het niet, dan schaadt het ook niet. Koffiedrab gaat normaal gewoon op de composthoopquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pepertjes of koffiedrab kan ookof al geprobeerd?
![]()
Al voorgesteld. Is ook het eerste wat ik aanschaf als ik bij dev intrekquote:Trotste mama van Ambar
Volgens google zou het kunnen helpenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
koffiedrab is goed tegen een hoop dingen, maar ik weet niet of het echt effectief is tegen vuurmieren. Maar ik gooi er wat extra op. Baat het niet, dan schaadt het ook niet. Koffiedrab gaat normaal gewoon op de composthoop![]()
Ow maar op de composthoop zitten die steekdiertjes ook.. meer koffiedrab erop doen wellicht ipv thee zakjes
Ga je de raad van Hugo opvolgenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al voorgesteld. Is ook het eerste wat ik aanschaf als ik bij dev intrek
Uw ADH vitamine Worst
Neem ook een paar verfkwasten en wat kleurige verf meequote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al voorgesteld. Is ook het eerste wat ik aanschaf als ik bij dev intrek![]()
![]()
HOPPA LAATSTE MAP DICHTOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Misschien wel, misschien nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je de raad van Hugo opvolgenTrotste mama van Ambar
En een lepelquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Neem ook een paar verfkwasten en wat kleurige verf mee![]()
![]()
Check die heb ik en ik kan ook verven heel toevalligquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Neem ook een paar verfkwasten en wat kleurige verf meeTrotste mama van Ambar
moet nog een lijn draaiende houden tot 2200 vanavondquote:
maar dan heeeeel dik weekendOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Is Paul nog steeds bezig met Fok verkeringen jaOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Succes nog even dan!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
moet nog een lijn draaiende houden tot 2200 vanavond
maar dan heeeeel dik weekend![]()
![]()
Dat gaat pas stoppen, als FOK! er mee stopt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:35 schreef Filosoofert het volgende:
Is Paul nog steeds bezig met Fok verkeringen ja![]()
Bedankt Justinquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
klopt fanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:35 schreef Filosoofert het volgende:
Is Paul nog steeds bezig met Fok verkeringen jaWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
heb er dubbele gevoelens bijquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat gaat pas stoppen, als FOK! er mee stopt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
ik zag laatst een filmpje waarop zo'n beest een banaan atquote:
ik ben heftig in de war nuHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@devzero ik heb nog roze en groen in huis. Voorkeur?Trotste mama van Ambar
Dat lijkt mij ook intrigerend om te zien jaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zag laatst een filmpje waarop zo'n beest een banaan at
ik ben heftig in de war nuOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
De wasmachine liegt. Die 1:15 duurt nu al wel heel langTrotste mama van Ambar
Zal vast een banaanmier zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zag laatst een filmpje waarop zo'n beest een banaan at
ik ben heftig in de war nuUw ADH vitamine Worst
Maak hem premierquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
De wasmachine liegt. Die 1:15 duurt nu al wel heel langUw ADH vitamine Worst
Alle 2 natuurlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
@:devzero ik heb nog roze en groen in huis. Voorkeur?![]()
![]()
Zal het vast beter doen dan wie er ook aan de beurt gaat komen dit jaarquote:Trotste mama van Ambar
dan vergeet ie dadelijk ook nog vooraf ingestelde programma'squote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Dit is wel erg Kermit meets Miss Piggyquote:Trotste mama van Ambar
sushi besteld
nationale vrouwendag, en een vrijdag
als dat geen vis eten waard is weet ik het ook nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wilde net zitten, maar dat deed zo pijn alsof ik uit mijn spieren zou scheurenTrotste mama van Ambar
sushii?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
sushi besteld
nationale vrouwendag, en een vrijdag
als dat geen vis eten waard is weet ik het ook niet
Tijgerbalsem nodig?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde net zitten, maar dat deed zo pijn alsof ik uit mijn spieren zou scheuren![]()
leg dayquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde net zitten, maar dat deed zo pijn alsof ik uit mijn spieren zou scheuren
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
zeer minimaalquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:46 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe moet je nou werken aks je te moe bent om na te denken?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan moet je alleen bolkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:46 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe moet je nou werken aks je te moe bent om na te denken?![]()
Gelukkig maandag weer een losmaak massage door mevrouw de fysioTrotste mama van Ambar
als het niet gaat dan gaat het zoals het kanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar moet wel nog veel doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
doet me denken aan CARL YOU CAN"T KILL PEOPLEquote:
weet alleen niet meer hoe dat heetteOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Charlie! Let's go to Candy Mountain CHarlieeeeeeequote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:53 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
doet me denken aan CARL YOU CAN"T KILL PEOPLE
weet alleen niet meer hoe dat heetteHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:53 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
doet me denken aan CARL YOU CAN"T KILL PEOPLE
weet alleen niet meer hoe dat heetteTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Charlie! Let's go to Candy Mountain CHarlieeeeeeeTHE BANANA KINGquote:
![]()
![]()
![]()
Gaat er iemand dit weekend nog helemaal naar de kloten of word er alleen snoei en snoeihard gebolkt?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat laatstequote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:10 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat er iemand dit weekend nog helemaal naar de kloten of word er alleen snoei en snoeihard gebolkt?![]()
Ik had vandaag vrij genomen om te wassen
Trotste mama van Ambar
Grote wasjes, kleine wasjes?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had vandaag vrij genomen om te wassen![]()
Schiet eens op dan! Hier ligt nog een hele stapel was die gedaan moet worden!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had vandaag vrij genomen om te wassen![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vraag je eigen muis maarquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schiet eens op dan! Hier ligt nog een hele stapel was die gedaan moet worden!
Trotste mama van Ambar
Hier ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schiet eens op dan! Hier ligt nog een hele stapel was die gedaan moet worden!![]()
Valt weer tegen van die muis![]()
![]()
Die is de badkamer aan het boenenquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: