Die hebben ze niet in Florida. Enige wat helpt is of gif of kokend water. Geen van 2-en een optie in mijn groententuin.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
natuurlijke vijand inschakelen?
Miereneterquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
natuurlijke vijand inschakelen?
pepertjes of koffiedrab kan ookquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Die hebben ze niet in Florida. Enige wat helpt is of gif of kokend water. Geen van 2-en een optie in mijn groententuin.
koffiedrab is goed tegen een hoop dingen, maar ik weet niet of het echt effectief is tegen vuurmieren. Maar ik gooi er wat extra op. Baat het niet, dan schaadt het ook niet. Koffiedrab gaat normaal gewoon op de composthoopquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pepertjes of koffiedrab kan ookof al geprobeerd?
Al voorgesteld. Is ook het eerste wat ik aanschaf als ik bij dev intrekquote:
Volgens google zou het kunnen helpenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
koffiedrab is goed tegen een hoop dingen, maar ik weet niet of het echt effectief is tegen vuurmieren. Maar ik gooi er wat extra op. Baat het niet, dan schaadt het ook niet. Koffiedrab gaat normaal gewoon op de composthoop
Ga je de raad van Hugo opvolgenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al voorgesteld. Is ook het eerste wat ik aanschaf als ik bij dev intrek
Neem ook een paar verfkwasten en wat kleurige verf meequote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al voorgesteld. Is ook het eerste wat ik aanschaf als ik bij dev intrek
Misschien wel, misschien nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je de raad van Hugo opvolgen
En een lepelquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Neem ook een paar verfkwasten en wat kleurige verf mee
Check die heb ik en ik kan ook verven heel toevalligquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Neem ook een paar verfkwasten en wat kleurige verf mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |