moet nog een lijn draaiende houden tot 2200 vanavondquote:
Succes nog even dan!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
moet nog een lijn draaiende houden tot 2200 vanavond
maar dan heeeeel dik weekend
Dat gaat pas stoppen, als FOK! er mee stopt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:35 schreef Filosoofert het volgende:
Is Paul nog steeds bezig met Fok verkeringen ja
Bedankt Justinquote:
klopt fanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:35 schreef Filosoofert het volgende:
Is Paul nog steeds bezig met Fok verkeringen ja
heb er dubbele gevoelens bijquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat gaat pas stoppen, als FOK! er mee stopt.
ik zag laatst een filmpje waarop zo'n beest een banaan atquote:
Dat lijkt mij ook intrigerend om te zien jaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zag laatst een filmpje waarop zo'n beest een banaan at
ik ben heftig in de war nu
Zal vast een banaanmier zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zag laatst een filmpje waarop zo'n beest een banaan at
ik ben heftig in de war nu
Maak hem premierquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
De wasmachine liegt. Die 1:15 duurt nu al wel heel lang
Alle 2 natuurlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
@:devzero ik heb nog roze en groen in huis. Voorkeur?
Zal het vast beter doen dan wie er ook aan de beurt gaat komen dit jaarquote:
dan vergeet ie dadelijk ook nog vooraf ingestelde programma'squote:
Dit is wel erg Kermit meets Miss Piggyquote:
sushii?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
sushi besteld
nationale vrouwendag, en een vrijdag
als dat geen vis eten waard is weet ik het ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijgerbalsem nodig?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde net zitten, maar dat deed zo pijn alsof ik uit mijn spieren zou scheuren
leg dayquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde net zitten, maar dat deed zo pijn alsof ik uit mijn spieren zou scheuren
zeer minimaalquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:46 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe moet je nou werken aks je te moe bent om na te denken?
Dan moet je alleen bolkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:46 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe moet je nou werken aks je te moe bent om na te denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |