SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit
Doe mij maar een lepelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik zat pasgeleden nog de lepel spreekwoorden topics nog eens door te lezenquote:![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja mooi hequote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zat pasgeleden nog de lepel spreekwoorden topics nog eens door te lezen![]()
Ik toevallig de ode aan de lepel-topic
Wat een lol we daar hadden he?
![]()
![]()
![]()
Die las ik ook weer doorquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja mooi heIk toevallig de ode aan de lepel-topic
Wat een lol we daar hadden he?
![]()
En jouw post waarin je een heel verhaal had gemaakt met de namen van een aantal users die je daar in had verwerkt
![]()
Toen smolt ik wel een beetje
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ohja, die had ik ook nog jaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die las ik ook weer doorEn jouw post waarin je een heel verhaal had gemaakt met de namen van een aantal users die je daar in had verwerkt
![]()
Toen smolt ik wel een beetjeWaar heb je die gevonden?
![]()
![]()
Die heb ik destijds bij mijn bookmarks gezetquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja, die had ik ook nog jaWaar heb je die gevonden?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oeh ik zit voor de verandering eens precies onder @devzero
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Linkje?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heb ik destijds bij mijn bookmarks gezet![]()
![]()
Lepelsquote:![]()
ONZ / Lepel spreekwoorden
ONZ / Ode aan de lepel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels![]()
ONZ / Lepel spreekwoorden
ONZ / Ode aan de lepel
![]()
Zo lang geleden alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties Forumhop: Hop naar: