Ja maar niet vanuit hierquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoesti? Voelt bijna als een reünie
Ja! Hij zit zo lekker. Mijn lijf is er ook heel blij mee omdat hij wat hoger is (ik ben vrij lang) en hij zit precies stevig genoeg. Heb er al een sprei op liggen om hem te beschermen tegen de honden en nu is de jacht op de juiste kussens geopendquote:
Dutjesquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig knus onder een dekentje lekkere dingen doen
Lekker toch, fijn dat die bevalt. Het is altijd maar afwachten hoe je lijf reageerd op een nieuwe zithouding.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja! Hij zit zo lekker. Mijn lijf is er ook heel blij mee omdat hij wat hoger is (ik ben vrij lang) en hij zit precies stevig genoeg. Heb er al een sprei op liggen om hem te beschermen tegen de honden en nu is de jacht op de juiste kussens geopendhoest met Dot?
Ja of een lekker hapje of drankje als je samen onder een dekentje op de bank zit, af en toe een lekkere knuffel.quote:
Knuffelquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of een lekker hapje of drankje als je samen onder een dekentje op de bank zit, af en toe een lekkere knuffel.
Het ging beter alleen wel wat energieloos. Afgelopen 2 nachten waren weer knudde dus vanavond slaappil en dan hoop ik dat ik me weer wat beter voel morgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, fijn dat die bevalt. Het is altijd maar afwachten hoe je lijf reageerd op een nieuwe zithouding.
Met mij is alles okidokie, voel jij je al weer wat beter?
Ja ❤quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of een lekker hapje of drankje als je samen onder een dekentje op de bank zit, af en toe een lekkere knuffel.
Vervelend, neem dan standaard een slaappil in voor een paar nachten. Of mag dat niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het ging beter alleen wel wat energieloos. Afgelopen 2 nachten waren weer knudde dus vanavond slaappil en dan hoop ik dat ik me weer wat beter voel morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |