De miereneter zo trainen dat hij ook de was in de machine kan leggenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen zin in. Ik denk dat ik Happy Lama ben die eigenlijk de was moet doen
Uitstekend idee! Ik weet alleen niet of die goed is met de afwas doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De miereneter zo trainen dat hij ook de was in de machine kan leggen
Die twijfel is niet nodig. Die F1 kun je altijd nog terugkijken, meedoen aan onze maatschappelijk gevoelige onderwerpen alleen als ze plaatsvinden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:48 schreef Speklap3000 het volgende:
Zal ik F1 kijken? Of hier gesprekken beginnen over maatschappelijk gevoelige topics?
Twijfel nog.
Doe dat maar in de onz scquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:48 schreef Speklap3000 het volgende:
Zal ik F1 kijken? Of hier gesprekken beginnen over maatschappelijk gevoelige topics?
Twijfel nog.
Oja, daar kan het ook. Hier moet vooral gebolkt worden!quote:
Buiten, ja het is behoorlijk fris. Zeker als je even buiten staat word je best koud.quote:
Oostenwind dan krijg je datquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Buiten, ja het is behoorlijk fris. Zeker als je even buiten staat word je best koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |