Van boven komt hier alleen regen, hagel of sneeuw, geen mosterdquote:
Vreemdquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van boven komt hier alleen regen, hagel of sneeuw, geen mosterd
Woon denk ik in het verkeerde deel van Nederland danquote:
Ja vond het ook nog behoorlijk fris iddquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woon denk ik in het verkeerde deel van Nederland dan![]()
Zag ze vandaag ook in de blote borst en benen in de zon zitten.
Ik vond het knap koud buiten
Hey Kree, valt ook weinig te volgen, smileys of je zelf quotenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:58 schreef kree het volgende:
weekend en storingsdienst week voorbij![]()
Niks meer gevolgd hier de hele week, goede avond allen
nee idd boeit me nooit zo, hahahaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, valt ook weinig te volgen, smileys of je zelf quotenniets voor jou
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, valt ook weinig te volgen, smileys of je zelf quotenniets voor jou
ookquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Blij dat het nu weekend is.
Paar weekjes nog, daarna louter kwaliteit door mijquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:02 schreef kree het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, dat is het nadeel en voordeel van dit topic.
Voordeel is dat ie altijd wel soort actief is.
Nadeel dat het soms dus alleen nog maar is voor punten en tja, dat zegt mij niet zoveel dan of denk van haak ik ff op in.
Maargoed, kweet zo is het spel ook wel beetje hierbij, iedereen moet zelf maar weten hoever ie er in gaat
hhier,draaien ze zich 2 al over 16 uren en altijd komt en zort mosterdquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van boven komt hier alleen regen, hagel of sneeuw, geen mosterd
Whut...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:02 schreef kree het volgende:
dr was een collega van me doodgestoken gister in Den Haag trouwens, bizar weer.
aha ok en wat veranderd er over 2 weekjesquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Paar weekjes nog, daarna louter kwaliteit door mij
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Paar weekjes nog, daarna louter kwaliteit door mij
huh wat???quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:02 schreef kree het volgende:
dr was een collega van me doodgestoken gister in Den Haag trouwens, bizar weer.
Dan is deze maand afgelopenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:03 schreef kree het volgende:
[..]
aha ok en wat veranderd er over 2 weekjes?
euheuh we kregen een mail erover hoor, want ik kon hem persoonlijk trouwens niet en het was ook niet in functie om het zo maar te noemen.quote:
aha en als de maand afgelopen is ga je kwaliteit leveren dus.quote:
Voor een goed doelquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
aha en als de maand afgelopen is ga je kwaliteit leveren dus.
Hahaha ok dus dit is dan je bagger maand om het zo maar te zeggen?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:08 schreef aloa het volgende:
Etenstijd hier.
Hutspot....restant van gister
Zo danquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ben je een beetje een Hollandse pot Happy?
Nouja hoe vat ik dit samen, heb dus een meid al jaaaaaren terug echt en nooit meer contact mee gehad.quote:
hahaha mooi gedachte idd, maar haar kennende zou dat niet zo gaan, maar ben wel focking benieuwd nu wat dat was. LOL. stuur dr wel een berichtje straks.quote:
Ja moet je doen en hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha mooi gedachte idd, maar haar kennende zou dat niet zo gaan, maar ben wel focking benieuwd nu wat dat was. LOL. stuur dr wel een berichtje straks.
tis toch verdacht he? want kan me voorstellen je drukt perongeluk keer op een knop die bellen is, maar ik heb nooit via Messenger met haar contact gehad, jaren al niet, dus die optie kunnen we uitsluiten?? denk LOLquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja moet je doen en hou ons op de hoogte
dikke sensatie zoekers jullie Hahahaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja moet je doen en hou ons op de hoogte
heb berichtje terug gestuurd in die Messenger appquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:24 schreef JustinK het volgende:
Ja vreemd idd. Maar één manier om erachter te komen
Laat je hier niet gek maken Kreequote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
heb berichtje terug gestuurd in die Messenger app
doe ik niet hoorquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik niet hoor. Ik ken haar wel ook gewoon echt persoonlijk en niet als in keertje maar als in jaren.
Dus weet wel beetje wat ik kan zeggen en ff vragen van joh wat was dat, zal ze best ok vinden.
ja joh, maar ben ff benieuwd hoe dat nu kwam, want ze is niet persoon die dat zo zou doen dat gelijk met video enzo.quote:
Geen idee, maar wat ik bedoel: laat je niet opjutten door users om dingen te doen waar je later misschien spijt van krijgtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja joh, maar ben ff benieuwd hoe dat nu kwam, want ze is niet persoon die dat zo zou doen dat gelijk met video enzo.
Dus betwijfel al of dat hele account niet gehacked is, hmms kan dr gewoon ff appje sturen ook natuurlijk nog, Maargoed even kijken of er wat terug komt op die Messenger. Weet ik het snel genoeg of het echt of nep is, want ken dr best goed.
Misschien wil ze plakken aan je pritt stift?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja joh, maar ben ff benieuwd hoe dat nu kwam, want ze is niet persoon die dat zo zou doen dat gelijk met video enzo.
Dus betwijfel al of dat hele account niet gehacked is, hmms kan dr gewoon ff appje sturen ook natuurlijk nog, Maargoed even kijken of er wat terug komt op die Messenger. Weet ik het snel genoeg of het echt of nep is, want ken dr best goed.
Nee joh, haha zover was ik alllllllang al met fokquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat ik bedoel: laat je niet opjutten door users om dingen te doen waar je later misschien spijt van krijgt
Delen is prima , zolang mensen maar geen loopje met je nemen . Dat vraag ik me soms wel af .quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
Nee joh, haha zover was ik alllllllang al met fok
maargoed vindt t wel eens leuk om dan ff die dingen te delen zolang het beetje kan, want maakt het topic wat interessanter.
Maar ik laat me niet opjutten hoor door wat mensen hier zeggen, te oud voor en te lang op fok al om me daar nog druk over te maken
mjah ik zie het soms wel eens in en ga ik erin mee voor de humor. Maargoed voor mij geen zorgen. ik zie dat wel in opzich.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Delen is prima , zolang mensen maar geen loopje met je nemen . Dat vraag ik me soms wel af .
Dan is het goedquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
mjah ik zie het soms wel eens in en ga ik erin mee voor de humor. Maargoed voor mij geen zorgen. ik zie dat wel in opzich.
Maar en dat heb ik ook eerder wel eens benoemd hier op fok, tis mss minder leuk voor mensen die net nieuw zijn en die het niet een beetje kennen. Ik ben meer voor beetje lief zijn en niet gelijk er de draak mee steken. maaaaar dat is mijn mening.
Ik loop al drie maanden niet. Ben 8 december met spoed geopereerd aan een herniatie van de dikke darm. Sindsdien aan het revalideren. Ben door de narcose nog steeds snel moe en slaap ook veel meer dan voor de operatie. Ook al was het 'slechts' een kijkoperatie, na drie maanden voel ik de littekens nog steeds trekken van zowel binnen als buiten.quote:
Owh minder... Hoelang duurt dat dan denken ze revalidatie ervan?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik loop al drie maanden niet. Ben 8 december met spoed geopereerd aan een herniatie van de dikke darm. Sindsdien aan het revalideren. Ben door de narcose nog steeds snel moe en slaap ook veel meer dan voor de operatie. Ook al was het 'slechts' een kijkoperatie, na drie maanden voel ik de littekens nog steeds trekken van zowel binnen als buiten.
Volledig herstel kan wel een jaar duren.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
Owh minder... Hoelang duurt dat dan denken ze revalidatie ervan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |