abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212766332
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 12:06 schreef Bluesdude het volgende:
Lex, welbekend staatshoofd, ontmoet bij het holocaustmuseum de terrorist Herzog
Sowieso, had men die palestijnenhater niet moeten uitnodigen.
[ x ]
Wat zeg je nu allemaal weer? :')
pi_212766563
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 12:06 schreef Bluesdude het volgende:
Lex, welbekend staatshoofd, ontmoet bij het holocaustmuseum de terrorist Herzog
Sowieso, had men die palestijnenhater niet moeten uitnodigen.
[ x ]
Jodenhaat is kennelijk nog altijd een probleem in dit land.
Ik discrimineer niet, voor mij zijn alle mensen met een rare mening gelijk
  zondag 10 maart 2024 @ 08:55:57 #153
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_212766576
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 08:54 schreef Erik_Groen het volgende:

[..]
Jodenhaat is kennelijk nog altijd een probleem in dit land.
Is het Jodenhaat, om de gene niet te willen ontvangen die er voor zorgt dat een groot gedeelte van de wereld een hekel krijgt aan Joden?

Deze man is geen haar beter dan Hamas
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_212766609
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2024 08:55 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]
Is het Jodenhaat, om de gene niet te willen ontvangen die er voor zorgt dat een groot gedeelte van de wereld een hekel krijgt aan Joden?

Israel/Palestina is historisch gezien een zeer complex probleem. Iedereen die het uitsluitend opneemt voor Palestina is voor mij een afschuwelijke jodenhater, een minderwaardig persoon. Hij/zij ontkent het bestaan van de staat Israël.

Overigens ben ik niet voor de Israëliers of Palestijnen. Ik ben voor beide volkeren.
  zondag 10 maart 2024 @ 09:00:47 #155
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_212766616
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 09:00 schreef Erik_Groen het volgende:

[..]

Overigens ben ik niet voor de Israëliers of Palestijnen. Ik ben voor beide volkeren.
Dat blijkt niet uit je reactie op het volledig terechte Twitter filmpje.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_212766751
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2024 08:55 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

Deze man stond tot 7 oktober bekend als zeer gematigd. Dat hij dat na de laffe aanval op zijn volk en waarschijnlijk ook onder druk van Netanyahu minder is, klopt. Maar dat maakt deze man nog geen terrorist. En dat zijn de leden van Hamas wel.

Let wel: ik vind dat Israël onmiddelijk moet stoppen met de massamoord in Gaza, maar juist dat zo'n gematigde man als deze president nu niet meer gematigd lijkt geeft ook heel goed aan hoe diep de aanval op 7 oktober er in heeft gehakt in Israël.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  zondag 10 maart 2024 @ 09:13:30 #157
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_212766758
Sowieso behoorlijk schaamteloos om de herdenking van de moord op zes miljoen joden te gaan gebruiken voor het maken van welk Palestijns punt dan ook, een paar maanden nadat er opnieuw anderhalf duizend joden zijn vermoord.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_212766795
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2024 09:00 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]
Dat blijkt niet uit je reactie op het volledig terechte Twitter filmpje.
Ik vind van niet.

Ik vind wel dat jij eenzijig partij kiest. Aan welke kant sta jij in dit morele conflict?
  zondag 10 maart 2024 @ 09:21:00 #159
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_212766816
Huh, waar uit blijkt dat ik een kant kies?

Dit verwijt vind ik dan weer vreemd. Echt heel vreemd.
pi_212767430
Israëliërs en het jodendom worden wel heel selectief aan elkaar gelinkt hoor.

Overigens is mensen beschuldigen van jodenhaat als ze tegen Israël zijn volgens mij gewoon laster.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
  zondag 10 maart 2024 @ 11:47:57 #161
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212768702
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2024 09:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Huh, waar uit blijkt dat ik een kant kies?

Dit verwijt vind ik dan weer vreemd. Echt heel vreemd.
Ik denk je redenering dat het logisch is dat bepaalde mensen een hekel krijgen aan Joden vanwege het optreden van een staat.

Nee, die hekel zat er al bij die mensen, al ver voor 7-10.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 10 maart 2024 @ 11:49:41 #162
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212768721
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 10:07 schreef Blastbeat het volgende:
Israëliërs en het jodendom worden wel heel selectief aan elkaar gelinkt hoor.

Overigens is mensen beschuldigen van jodenhaat als ze tegen Israël zijn volgens mij gewoon laster.
Gold dat maar voor meer zaken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_212768992
Goed artikel over Herzog en waarom het eigenlijk onzin is om over hem te vallen: https://www.ad.nl/binnenl(...)astige-rol~a5ad5093/

Het is alsof je Willem-Alexander aanvalt op beleid van de regering en uitspraken tijdens de troonrede die hem voorgekauwd worden. Herzog is vóór de tweestatenoplossing, de meeste radicale figuren die tegen hem protesteren niet.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_212769548
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 12:11 schreef Hanca het volgende:
Goed artikel over Herzog en waarom het eigenlijk onzin is om over hem te vallen: https://www.ad.nl/binnenl(...)astige-rol~a5ad5093/

Het is alsof je Willem-Alexander aanvalt op beleid van de regering en uitspraken tijdens de troonrede die hem voorgekauwd worden. Herzog is vóór de tweestatenoplossing, de meeste radicale figuren die tegen hem protesteren niet.
Ja en nee. Ik hoorde van de week een stukje van een speech van de beste man waarin hij ook behoorlijk tekeer ging. Over dat onschuldige Palestijnen niet bestaan en dat soort oorlogsretoriek. Dat hoef je niet te doen natuurlijk. Alle begrip voor de emotie en ik vind het werkelijk van een onbeschrijfelijke onbeschoftheid om bij de opening van een holocaust museum dit soort demonstraties te houden.

Maar deze man is niet brandschoon.
zie email 27 oktober
pi_212769591
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 13:02 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja en nee. Ik hoorde van de week een stukje van een speech van de beste man waarin hij ook behoorlijk tekeer ging. Over dat onschuldige Palestijnen niet bestaan en dat soort oorlogsretoriek. Dat hoef je niet te doen natuurlijk. Alle begrip voor de emotie en ik vind het werkelijk van een onbeschrijfelijke onbeschoftheid om bij de opening van een holocaust museum dit soort demonstraties te houden.

Maar deze man is niet brandschoon.
Ik ken die speech maar ik heb ook duiders gehoord die zeggen dat deze speech voor hem was geschreven door de regering Netanyahu. Daarom ook die vergelijking met de troonrede: deze president heeft echt een puur ceremoniële functie en is op dit moment echt niet vrij om zijn mening over de oorlog te geven, hij moet zich aan de lijn Netanyahu houden.
  zondag 10 maart 2024 @ 13:07:06 #166
346939 Janneke141
pi_212769607
Zouden die gasten die daar met zijn allen staan te joelen nu echt niet doorhebben dat dat volkomen ongepast is? Wat een respectloze idioten.
pi_212769736
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 13:07 schreef Janneke141 het volgende:
Zouden die gasten die daar met zijn allen staan te joelen nu echt niet doorhebben dat dat volkomen ongepast is? Wat een respectloze idioten.
Dit is wel het risico dat je neemt als je voortdurend de holocaust gebruikt om kritiek op Israël te pareren. Hoe meer je die twee zaken zelf in elkaar over laat lopen, hoe meer tegenstanders die twee zaken in elkaar over laten lopen.
  zondag 10 maart 2024 @ 13:25:45 #168
346939 Janneke141
pi_212769816
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 13:19 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Dit is wel het risico dat je neemt als je voortdurend de holocaust gebruikt om kritiek op Israël te pareren. Hoe meer je die twee zaken zelf in elkaar over laat lopen, hoe meer tegenstanders die twee zaken in elkaar over laten lopen.
Wat een prachtig kort-rokjes-argument.
pi_212769859
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 09:13 schreef Janneke141 het volgende:
Sowieso behoorlijk schaamteloos om de herdenking van de moord op zes miljoen joden te gaan gebruiken voor het maken van welk Palestijns punt dan ook, een paar maanden nadat er opnieuw anderhalf duizend joden zijn vermoord.
En inmiddels zijn er tienduizenden Palestijnen vermoord. Daar mag je het dan weer niet over hebben want dan is het anti-semitisme of zo?

Duizend joden in een terreuraanval is geen genocide, wat er nu gebeurt in Gaza is dat wel naar mijn en andere meningen, zelfs het Internationaal Strafhof en de Nederlandse rechters geven dat aan

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2024 13:30:36 ]
pi_212769876
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 13:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En inmiddels zijn er tienduizenden Palestijnen vermoord. Daar mag je het dan weer niet over hebben want dan is het anti-semitisme of zo?

Duizend joden in een terreuraanval is geen genocide, wat er nu gebeurt in Gaza is dat wel naar mijn en andere meningen, zelfs het Internationaal Strafhof en de Nederlandse rechters geven dat aan
Klopt. Prima om het daar over te hebben. Noodzakelijk zelfs. Meer druk op Israël om serieus te gaan praten.

Maar niet tijdens een plechtig moment dat de holocaust herdenkt.
pi_212769891
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 13:25 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Wat een prachtig kort-rokjes-argument.
Met het dragen van een kort rokje is niets mis. Geldt dat voor deze situatie ook, in jouw ogen?
pi_212769893
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 13:32 schreef Hanca het volgende:

[..]
Klopt. Prima om het daar over te hebben. Maar niet tijdens een plechtig moment dat de holocaust herdenkt.
Klopt, maar Herzog uitnodigen kan je moeilijk los zien van de politiek van de Staat Israel die hij vertegenwoordigd.
  zondag 10 maart 2024 @ 13:35:07 #173
346939 Janneke141
pi_212769899
quote:

[..]

Ja, leuk. Verandert allemaal niets aan het feit dat het grenzeloos onbeschoft is om daarvoor te gaan 'demonstreren' op het moment dat we de grootste genocide in de geschiedenis van de mensheid herdenken.
pi_212769918
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 13:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Klopt, maar Herzog uitnodigen kan je moeilijk los zien van de politiek van de Staat Israel die hij vertegenwoordigd.
Herzog uitnodigen kun je onmogelijk los zien van het feit dat hij het volk vertegenwoordigd dat we herdenken in dat holocaust museum. Dat is de reden dat hij hier is, niet de huidige oorlog. Van de huidige oorlog kun je het juist wel heel erg goed los zien.
pi_212769967
Die man staat daar symbool als aanwezigheid voor de nabestaanden van alle Joodse slachtoffers in de holocaust, zo'n symbool uitjouwen is echt 100% onbeschoft. Alsof je de slachtoffers en hun nabestaanden zelf staat uit te jouwen. Ik vind dit echt 100% vergelijkbaar met het bekladden van oorlogsmonumenten met hakenkruizen.

Natuurlijk moet er druk op Israël om de oorlog te stoppen, maar niet terwijl ze de holocaust herdenken.
  zondag 10 maart 2024 @ 13:44:42 #176
346939 Janneke141
pi_212769999
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 13:41 schreef Hanca het volgende:
Natuurlijk moet er druk op Israël om de oorlog te stoppen, maar niet terwijl ze de holocaust herdenken.
Oh, en ik maar denken dat we druk op hamas moeten zetten om zich over te geven en de gijzelaars vrij te laten.
pi_212770000
Je kunt je afvragen of een vertegenwoordiger van een land dat zelf iets doet dat toch wel akelig veel op een genocide lijkt iets te zoeken heeft bij een dergelijke gebeurtenis. Wat mij betreft is dat een legitieme vraag.

Maar dat staat los van het feit dat het verstoren van zoiets van een onbeschrijfelijke respectloosheid getuigt. Dat doe je gewoon niet.
zie email 27 oktober
pi_212770025
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 13:44 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Oh, en ik maar denken dat we druk op hamas moeten zetten om zich over te geven en de gijzelaars vrij te laten.
Hamas is bereid tot een akkoord waarbij ze de gijzelaars vrijlaten, Israël blokkeert dat akkoord.
pi_212770472
quote:

[..]

Ik vind protesteren tijdens een Holocaust-herdenking schaamteloos, walgelijk en immoreel.
pi_212770529
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 13:47 schreef Hanca het volgende:

[..]
Hamas is bereid tot een akkoord waarbij ze de gijzelaars vrijlaten, Israël blokkeert dat akkoord.
Lijkt mij sterk wat jij beweert. Hamas was in ieder geval bereid joodse babies te onthoofden en vrouwen te verminken en verkrachten. Maar daar hoor je de moreel superieure pro-Palestijnen niet zeggen.
pi_212770564
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:29 schreef Erik_Groen het volgende:

[..]
Lijkt mij sterk wat jij beweert. Hamas was in ieder geval bereid joodse babies te onthoofden en vrouwen te verminken en verkrachten. Maar daar hoor je de moreel superieure pro-Palestijnen niet zeggen.
Dat zegt deze Israëlische Brit, voormalig officier in het Israëlische leger en betrokken bij de Oslo-akkoorden en het Taba-vredesoverleg: https://www.volkskrant.nl(...)-gebruiken~bb552109/
  zondag 10 maart 2024 @ 14:33:56 #182
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_212770591
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 13:35 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ja, leuk. Verandert allemaal niets aan het feit dat het grenzeloos onbeschoft is om daarvoor te gaan 'demonstreren' op het moment dat we de grootste genocide in de geschiedenis van de mensheid herdenken.
Ik betwijfel of dat de grootste genocide in de geschiedenis van de mensheid was.

Het is niet grenzeloos onbeschoft om te demonstreren tegen zijn komst op dat moment. De vorm van protest is dat wel.
pi_212770595
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:29 schreef Erik_Groen het volgende:

[..]
Dat is jouw kokervisie....
Israel heeft al meer dan 30.000 gewone Palestijnen vermoord... hun huizen, ziekenhuizen, wijken verwoest.
2 miljoen mensen weggejaagd uit eigen buurt... de hele infratructuur van medische verzorging, water en stroomvoorziening zwaar beschadigd...Idem voedseldistrubitie.
Dat is wel meer ellende dan 7 oktober door Hamas
pi_212770597
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 13:37 schreef Hanca het volgende:

[..]
Herzog uitnodigen kun je onmogelijk los zien van het feit dat hij het volk vertegenwoordigd dat we herdenken in dat holocaust museum. Dat is de reden dat hij hier is, niet de huidige oorlog. Van de huidige oorlog kun je het juist wel heel erg goed los zien.
https://nos.nl/artikel/25(...)rijlating-gijzelaars

Dat is niet iedereen met je eens.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_212770626
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:34 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)rijlating-gijzelaars

Dat is niet iedereen met je eens.
Ik las het. Dom van die president en van de organisator, er hadden harde afspraken moeten zijn dat er geen woord over de huidige situatie mocht worden gezegd. Dit gaat om de holocaust, niet over welke andere Joodse of andere slachtoffers van geweld dan ook.
pi_212770676
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:37 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik las het. Dom van die president en van de organisator, er hadden harde afspraken moeten zijn dat er geen woord over de huidige situatie mocht worden gezegd. Dit gaat om de holocaust, niet over welke andere Joodse of andere slachtoffers van geweld dan ook.
Israël koppelt vrijwel alle kritiek vrijwel altijd aan antisemitisme. En daar staat Israël ook absoluut niet alleen in. Zie bijvoorbeeld het topic in NWS over deze demonstraties.
  zondag 10 maart 2024 @ 14:45:19 #187
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212770715
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:42 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Israël koppelt vrijwel alle kritiek vrijwel altijd aan antisemitisme. En daar staat Israël ook absoluut niet alleen in. Zie bijvoorbeeld het topic in NWS over deze demonstraties.
Dat is echt iets alleen van Israel ja, dat ombuigen van kritiek naar 'ismes' en 'fobieën'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_212770786
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat is echt iets alleen van Israel ja, dat ombuigen van kritiek naar 'ismes' en 'fobieën'.
Welk land doet dat nog meer dan?
pi_212770788
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:42 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Eens dat iedereen die kritiek uit op de (huidige) regering van Israël niet antisemitisch is. Dat is echt onzin. Maar je gaat geen kritiek hebben tijdens een herdenking. Dat doe je niet als je fatsoenlijk bent. En als organisator kun je best uitleggen dat het herdenken van de holocaust er bij gebaat is als dat wordt losgekoppeld van de huidige oorlog.
  zondag 10 maart 2024 @ 14:55:16 #190
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212770908
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:48 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Welk land doet dat nog meer dan?
Niet een land, ideologieën en proponenten daarvan.

Het wegzetten van mensen als racist, homo-, trans- of islamofoob is nu niet echt een zeldzaamheid in bepaalde kring.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_212771007
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:49 schreef Hanca het volgende:

En als organisator kun je best uitleggen dat het herdenken van de holocaust er bij gebaat is als dat wordt losgekoppeld van de huidige oorlog.
Dat kun je best uitleggen, maar dat er naar geluisterd wordt is vrij kansloos. Het is juist Israëlisch beleid om die koppeling met de holocaust zoveel mogelijk wél te maken.
pi_212771012
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet een land, ideologieën en proponenten daarvan.

Het wegzetten van mensen als racist, homo-, trans- of islamofoob is nu niet echt een zeldzaamheid in bepaalde kring.
O, god, dit zelfmedelijdende gedoe weer...

Wie geen racist genoemd wil worden, moet zorgen dat ie geen racist is. Simpel. En wat nou 'wegzetten'? Gemist dat nota bene de PVV de formatie leidt?
  zondag 10 maart 2024 @ 15:04:08 #193
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212771083
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:00 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
O, god, dit zelfmedelijdende gedoe weer...

Wie geen racist genoemd wil worden, moet zorgen dat ie geen racist is. Simpel. En wat nou 'wegzetten'? Gemist dat nota bene de PVV de formatie leidt?
Grappig hoe dit weer zelfmedelijdend gedoe is.

Je bent nieuw hier, maar de wijze waarop inhoudelijke kritiek mbt zaken op fok, en vooral POL, graag met een handomdraai in allerlei groezelige hokjes gestopt wordt is, is geen zeldzaamheid.

Wie geen antisemiet genoemd wil worden, moet zorgen dat ie geen antisemiet is. Simpel. Waarbij die definitie ondertussen zeer breed wordt ingevuld en toegepast zoals het de uitdeler schikt. Werkt alle kanten op Blast, moet je eens op letten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_212771105
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:49 schreef Hanca het volgende:

[..]
Eens dat iedereen die kritiek uit op de (huidige) regering van Israël niet antisemitisch is. Dat is echt onzin. Maar je gaat geen kritiek hebben tijdens een herdenking. Dat doe je niet als je fatsoenlijk bent. En als organisator kun je best uitleggen dat het herdenken van de holocaust er bij gebaat is als dat wordt losgekoppeld van de huidige oorlog.
Mee eens. Alleen maak je dat wel heel lastig als Herzog himself wel de koppeling met het heden legt. Vind ik ook onhandig van hem. Hij maakt het zijn medestanders en de organisatie onnodig moeilijk zo.
zie email 27 oktober
pi_212771133
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Grappig hoe dit weer zelfmedelijdend gedoe is.

Je bent nieuw hier, maar de wijze waarop inhoudelijke kritiek mbt zaken op fok, en vooral POL, graag met een handomdraai in allerlei groezelige hokjes gestopt wordt is, is geen zeldzaamheid.
O, ik zie dat hier eigenlijk nauwelijks. In het NWS-deel des te meer. Daar is heel veel meteen antisemitisme, extreemlinks, 'woke' en ga zo maar door.
quote:
Wie geen antisemiet genoemd wil worden, moet zorgen dat ie geen antisemiet is. Simpel.
Uiteraard.
pi_212771640
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:31 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat zegt deze Israëlische Brit, voormalig officier in het Israëlische leger en betrokken bij de Oslo-akkoorden en het Taba-vredesoverleg: https://www.volkskrant.nl(...)-gebruiken~bb552109/
Hij zegt in dat artikel helemaal niet dat Hamas bereid zou zijn om de gijzelaars vrij te laten, zoals jij zo stellig beweert.
pi_212771940
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:30 schreef Erik_Groen het volgende:

[..]
Hij zegt in dat artikel helemaal niet dat Hamas bereid zou zijn om de gijzelaars vrij te laten, zoals jij zo stellig beweert.
Hij zegt dat ze bereid zijn tot een akkoord. Als je ook maar 1% van het nieuws rondom die onderhandelingen had gevolgd, had je geweten dat het vrijlaten van de gijzelaars daarin altijd opgenomen was.
  zondag 10 maart 2024 @ 15:56:40 #198
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_212772105
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_212772129
twitter

Gut ... zou hij bedoelen dat Nederland niet Oekraïne militair moet steunen?
Een typisch FvD-standpunt, aanhangers van poetins oorlogsgeweld
pi_212772361
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:58 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]

Gut ... zou hij bedoelen dat Nederland niet Oekraïne militair moet steunen?
Een typisch FvD-standpunt, aanhangers van poetins oorlogsgeweld
Gaat verder, blijkbaar is hij een complotidioot: "ons land wordt bewust de verkeerde kant op gestuurd" wijst natuurlijk op 1 of ander bovennationaal complot.

Edit: en blijkbaar denkt hij ook aan oversterfte door coronavaccinaties: https://deanderekrant.nl/(...)kemperman-2024-03-10

Advies aan VVD en NSC: loop hard weg nu het nog kan.
Deze krant deelt deze man dus uit in de Eerste Kamer: https://deanderekrant.nl/(...)praatclub-2022-02-09

[ Bericht 14% gewijzigd door Hanca op 10-03-2024 16:12:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')