quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Zo weer goed gekeurd voor een half jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:50 schreef Jockari het volgende:
Die Nouchka is echt wel een vulgair iemand
Niet voor gevoelige kijkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Zo weer goed gekeurd voor een half jaar
quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:50 schreef Jockari het volgende:
Die Nouchka is echt wel een vulgair iemand
Niet voor gevoelige kijkersJa, dan nog een lepel sambal er overheen en eten met mes en vorkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ruudpuntenel op 07-03-2024 16:07:57 ]Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Sorry, ook ik was OTquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:30 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand de titel van deze COS in "psychologische analyses van de bewoners" wijzigen??
Nee, dat had ik nog niet eerder gezien.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:31 schreef Jockari het volgende:
Is hier waarschijnlijk al eens gepasseerd
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ns-huis-uitzondering
quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:39 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Sommigen zijn er in afgestudeerd...
Ik ben af en toe ook OT, maar blijf er (geloof ik??) niet topic na topic na topic in hangen...
prachtigquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:28 schreef marky het volgende:
Een mooi lijstje kenmerkend voor een narcist. Je kan het zo op Ashley leggen
Gespeeld charmant zijn.
Verslaafd aan aandacht.
Hooghartig naar anderen.
Gebrek aan emoties.
Macht willen hebben.
Extreem jaloers zijn.
Egoïstisch en egocentrisch.
Wil bewonderd worden.
IK was aan het koken maar ook al geroepen heb er net wat van gezegdquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:43 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke is er niet zeker, een hele cos vol met Psychoanalyse over de bewoners
Deed ik ook aan mee, maar niet meer. Misschien is ze nog onderweg naar huis.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:43 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke is er niet zeker, een hele cos vol met Psychoanalyse over de bewoners
okee, je bent weer thuisquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK was aan het koken maar ook al geroepen heb er net wat van gezegd
jajaquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dan wil je het toch lekker niet zien
Ja gelijk boodschappen gedaan en gekookt, of gekookt, kipfilet met uitjes gebakken, op een knapperige boordje met sla en tomatenquote:
gewoon doorgaanquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha, das makkelijk zeggen ‘vergezocht’. Ik vind absoluut niet en heel veel sense, maar goed.
Geldt voor iedereen dat ze 24/7 op elkaars lip zitten toch, maar als dat een verklaring voor haar constant herhalend gedrag zou; ik zie niks/erg weinig van dat gedrag bij de anderen.
Ga er verder maar niet op in joh het hierheen halen heeft geen zin.quote:
Kwijl ik even met je meequote:Op donderdag 7 maart 2024 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelijk boodschappen gedaan en gekookt, of gekookt, kipfilet met uitjes gebakken, op een knapperige boordje met sla en tomaten
ja hallo ze gaan gewoon door ze hebben je waarsch niet gezienquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga er verder maar niet op in joh het hierheen halen heeft geen zin.
Beter negeren
Past niet op het bordquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met dit verschil dat ADHD bij Tom is vastgesteld door bevoegde artsen en niet door forumkakadorissen (3x woordwaarde)
oh leuk scrabblequote:Op donderdag 7 maart 2024 16:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met dit verschil dat ADHD bij Tom is vastgesteld door bevoegde artsen en niet door forumkakadorissen (3x woordwaarde)
comeback wie?quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ja. Ik weet wel, mensen die niks aan willen nemen en hun mening allang gevormd hebben zoeken altijd weer een laconieke comeback om niks aan te nemen. Geniet van je theetje
Als ze een beetje inventief zijn daar, kunnen ze dat trouwens ook makenquote:
Zijn een heleboel steentjes/kaartjesquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze een beetje inventief zijn daar, kunnen ze dat trouwens ook maken
idd leuk, goed plan gaan veel steentjes uit 1 wc rolquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze een beetje inventief zijn daar, kunnen ze dat trouwens ook maken
Er gaat niet boven samen lekker kwijlenquote:
Gemaaktquote:
sneuquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde clubje...Dan mag je niet zomaar iets zeggen
buon appetitoquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:02 schreef Ireth het volgende:
Maarre... het DNA komt zojuist hongerig thuis uit stage, ik ga het vuur aangooien. De hyena's moeten zo weer gevoerd worden!
Ze hebben verder toch niets te doenquote:
Ik ben toch wel een beetje fan van je PB, al heb je een andere meningquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hebben verder toch niets te doen
quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben toch wel een beetje fan van je PB, al heb je een andere mening
Kan ook niet even weg steeds als ik terug komt veel gedoequote:Op donderdag 7 maart 2024 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
Zo de rust is hier wedergekeerd.Wat een gedoe zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook niet even weg steeds als ik terug komt veel gedoe
Volgende keer gooi in het hele BB forum dicht als ik even weg gaIk bedoelde eigenlijk hier thuis,maar snap de verwarring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk hier thuis,maar snap de verwarring.
Over die stomme meter.Nu komen ze over een week echt vervangen.Na dat Soul heel boos werd ,eerst op mij en later op hun en iets op een klachtensite had gepost.Toen kwam er heel snel actie.en we krijgen een waardebon van Bol.com.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]o wat was er thuis dan?
Ik heb de laptop aan moeten zetten zoveel tr's
Wat een gedoe allemaal of niet. Maar waarom wordt ze dan boos op jou, als er iets met de meter is kan jij toch niets aan doen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over die stomme meter.Nu komen ze over een week echt vervangen.Na dat Soul heel boos werd ,eerst op mij en later op hun en iets op een klachtensite had gepost.Toen kwam er heel snel actie.en we krijgen een waardebon van Bol.com.
Succes met wegwerken van de TR`s.
Heb ik gezien, ik zie het niet als een aanval ze waren aan het donderen was mijn idee.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
Je moet het filmpje wel even kijken van Tom en Ash.
Is haar eerste reactie vaak,dat ik het niet goed afgehandeld had.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een gedoe allemaal of niet. Maar waarom wordt ze dan boos op jou, als er iets met de meter is kan jij toch niets aan doen?
Ik had alles al afgehandeld voor ik hier kwam
Mijn idee ook.En wie kaatst kan de bal verwachten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik gezien, ik zie het niet als een aanval ze waren aan het donderen was mijn idee.
Ja toch en Tom zegt het ook plagerig nav haar eigen dromenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn idee ook.En wie kaatst kan de bal verwachten.
Ik mag toch hopenquote:
Valt me trouwens wel tegen dat er TR`s gegooid worden.Ieder zijn of haar eigen mening lijkt me.Ik zag niks TR waardig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch en Tom zegt het ook plagerig nav haar eigen dromen
Kan daar verder niet over zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt me trouwens wel tegen dat er TR`s gegooid worden.Ieder zijn of haar eigen mening lijkt me.Ik zag niks TR waardig.
Heerlijk in bed wegdromenquote:
Nog een beetje vroeg om al in bed te gaan liggenquote:
IK heb net 2.5 uur liggen slapen. hopelijk slaap ik vannachtquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog een beetje vroeg om al in bed te gaan liggen
Ik gok tot 2 uur,mss tot 3 uur.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb net 2.5 uur liggen slapen. hopelijk slaap ik vannacht
Als ik overdag ga slapen dan kan ik het 's nachts vergeten. Dan lig ik wakker tot de vogels gaan fluitenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb net 2.5 uur liggen slapen. hopelijk slaap ik vannacht
Dat dus.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik overdag ga slapen dan kan ik het 's nachts vergeten. Dan lig ik wakker tot de vogels gaan fluiten
Hmmmm.quote:
Ik vond het ook wel meevallen? Het was heftig maar volgens mij nergens onrespectvol onderling? Of het is mij niet opgevallenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt me trouwens wel tegen dat er TR`s gegooid worden.Ieder zijn of haar eigen mening lijkt me.Ik zag niks TR waardig.
Ik doe het zelden, maar ik heb vandaag een longfunctie onderzoek gehad en dat vergt best veel als ej longen niet goed functioneren dus was er echt moe vanquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik overdag ga slapen dan kan ik het 's nachts vergeten. Dan lig ik wakker tot de vogels gaan fluiten
IK hoop het niet maar zit er wel inquote:
Mag van mij wel vaker zo .Lekker tempo ook.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel meevallen? Het was heftig maar volgens mij nergens onrespectvol onderling? Of het is mij niet opgevallen
Heb je de uitslag al?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het zelden, maar ik heb vandaag een longfunctie onderzoek gehad en dat vergt best veel als ej longen niet goed functioneren dus was er echt moe van
Dacht ga even liggen, normaal zet ik dan de wekker voor een half uurtje maar ik was dat vergeten
Longfunctie is echt heel pittigquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het zelden, maar ik heb vandaag een longfunctie onderzoek gehad en dat vergt best veel als ej longen niet goed functioneren dus was er echt moe van
Dacht ga even liggen, normaal zet ik dan de wekker voor een half uurtje maar ik was dat vergeten
Ja was niet veranderd ten opzichte van de vorige keer COPD golden 3quote:
En de teller staat op?quote:
Doet geen pjin of zo maar vind het naar die knijper op de neus dat ding in de mond en dan op een rare manier adem moeten halenquote:
Niet schrikken hequote:
Mocht je notes vandaag hebben gekregen zie je dat pas over een dag of 2quote:
MeneerIreth heeft dus copd gold 2 (en nog wel meer aandoeningen) dus zo'n longfunctie (her)ken ik wel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was niet veranderd ten opzichte van de vorige keer COPD golden 3
Verder ging het goed en vanaf nu zolang de R in de maand zit antibiotica slikken heb weer een recept voor een jaar. En over een half jaar terug komen
Ik zag idd nog niks nieuwsquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mocht je notes vandaag hebben gekregen zie je dat pas over een dag of 2
Valt mee,de laatste is van dik een maand geleden.En die was gewoon terecht.quote:
Ik heb er 2quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt mee,de laatste is van dik een maand geleden.En die was gewoon terecht.
334 tot nu toe.
quote:
O ja dan weet je het welquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
MeneerIreth heeft dus copd gold 2 (en nog wel meer aandoeningen) dus zo'n longfunctie (her)ken ik wel.
Ik dacht dat ik er veel had met 157quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt mee,de laatste is van dik een maand geleden.En die was gewoon terecht.
334 tot nu toe.
quote:
Die maakt er dan een sport van denk ikquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:50 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ken een user die al over de 1000 heeft.
Ik ben ook een stuk rustiger.Scheelt enorm.Vakantie heb je niks aan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:52 schreef mazaru het volgende:
Ik loopt tegenwoordig eerst even naar de keuken voor ik reageer
Oh dat maakt me niet zoveel uit. Maar het is zo zinloos om je boos te maken om mensen die je niet eens echt kent. Het is al zo'n rare wereld tegenwoordig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook een stuk rustiger.Scheelt enorm.Vakantie heb je niks aan.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat maakt me niet zoveel uit. Maar het is zo zinloos om je boos te maken om mensen die je niet eens echt kent. Het is al zo'n rare wereld tegenwoordig.
Maar daar maak ik me ook niet boos om.Mijn notes zijn van een heel andere orde.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat maakt me niet zoveel uit. Maar het is zo zinloos om je boos te maken om mensen die je niet eens echt kent. Het is al zo'n rare wereld tegenwoordig.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou zo te zien was het een redelijk mak dagje na de bekendmaking van de nominaties
Goodevening heer Kodiakquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou zo te zien was het een redelijk mak dagje na de bekendmaking van de nominaties
DIt kan ik beamenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook een stuk rustiger.Scheelt enorm.Vakantie heb je niks aan.
Vertel het je collega`s ook even.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goodevening heer KodiakMorgen weer gehaktballen dag
O je hebt in voren gewerktquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De gehaktballen voor morgen, zijn net klaar.
Moet morgen in Limburg zijn voor een VVE vergadering
quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vertel het je collega`s ook even.![]()
![]()
![]()
Hoe danquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:25 schreef Jockari het volgende:
Afbeelding invoeren lukt niet meer ????
Wat gaat er mis Jock?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:25 schreef Jockari het volgende:
Afbeelding invoeren lukt niet meer ????
quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan geen image meer posten via die knop.
Haakje ontbreektquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:30 schreef Jockari het volgende:
Na dubbele refresh nu wel terug @:Freshfruit
img]https://i.gyazo.com/2f7c720f4d341f58ba4d82772e8e7f7d.png[/img]
Net weer de vraag gekregen om te gaan helpen op Rally Ieper. Natuurlijk gaan we weer helpen daar. Liefst de start van een KP.quote:
Nice, maar wat is een KP?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Net weer de vraag gekregen om te gaan helpen op Rally Ieper. Natuurlijk gaan we weer helpen daar. Liefst de start van een KP.
Het wedstrijdterrein bestaat uit verschillende klassementsproeven (KP's) op de openbare weg die tijdelijk volledig afgesloten worden voor het andere verkeer. Dat kunnen er verschillende per dag zijnquote:
quote:
Niet te geloven. Als je dat wrak ziet zou je zeggen total loss. Niet dusquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:46 schreef Jockari het volgende:
@:ruudpuntenel , Hier en filmpje van Rovenpera in Ieper in 2022 (1 van de toprijders in de WRC). Zware crash als een van de leaders.
Moet je weten dat die dan een hele nacht tijd krijgen om die auto te herstellen met max. 4 herstellers.
Die stonden 's anderendaags terug met een herstelde auto aan de start !!!
https://www.google.com/se(...)vid:mtCE8uaIlh8,st:0
Idd, total loss. Staat 's morgens als nieuw terug aan de start. Ik wist niet wat ik zag. En heb ze 's nachts in de paddock bezig gezien om die auto terug in orde te krijgen. Dus echt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet te geloven. Als je dat wrak ziet zou je zeggen total loss. Niet dus
Twee keer heb ik hier in de buurt een stukje meegemaakt van de ELE rally maar dat is ook al weer lang geledenquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd, total loss. Staat 's morgens als nieuw terug aan de start. Ik wist niet wat ik zag. En heb ze 's nachts in de paddock bezig gezien om die auto terug in orde te krijgen. Dus echt.
hey miss elly uit Dallasquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:30 schreef Jockari het volgende:
Na dubbele refresh nu wel terug @:Freshfruit
[ afbeelding ]
Dallas en Dynasty dat zouden ze van mij wel mogen vermoderniseren en dan opnieuw uitbrengenquote:
1 van de 2 is opnieuw uitgebracht maar trekt op nix !quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dallas en Dynasty dat zouden ze van mij wel mogen vermoderniseren en dan opnieuw uitbrengen
Klopt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
1 van de 2 is opnieuw uitgebracht maar trekt op nix !
ik heb ooit wat vernieuwde afleveringen gezien , maar das al wel weer een tijdje terug ... uiteindelijk boeide het me niet meer blijkbaar ...quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
1 van de 2 is opnieuw uitgebracht maar trekt op nix !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb ooit wat vernieuwde afleveringen gezien , maar das al wel weer een tijdje terug ... uiteindelijk boeide het me niet meer blijkbaar ...
Dacht Dallas
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:09 schreef Jockari het volgende:
@:ruudpuntenel
Fotootje van mij in Ieper 2022 WRC rally
750.000 euro voor dit bakje !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar koop ik drie Cesna's voor.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
@Skodaquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:09 schreef Jockari het volgende:
@:ruudpuntenel
Fotootje van mij in Ieper 2022 WRC rally
750.000 euro voor dit bakje !!!Dit jaar wel een saaidere versie. Geen WRC, Geen Britsih Championship. Enkel WKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je drie vliegertjes voor Ash of zo regelen. Morgen zou Karen er twee krijgen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]Daar koop ik drie Cesna's voor.
Als ik die poen in de kontzak had was het geen probleemquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan je drie vliegertjes voor Ash of zo regelen. Morgen zou Karen er twee krijgen.
Hihihi.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan je drie vliegertjes voor Ash of zo regelen. Morgen zou Karen er twee krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met mijn vliegbewijs mag ik daar niet komen
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Klopt. Maar WRC is de max natuurlijk !quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik die poen in de kontzak had was het geen probleem![]()
Maar WK is toch ook niet niks?
Zo kan het dus ook.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:49 schreef greysbones het volgende:
https://www.facebook.com/(...)7wn/?mibextid=K35XfP
Dammnnnn
Kan ook slechter, zoals die van de Duitse BB (net begonnen)quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:49 schreef greysbones het volgende:
https://www.facebook.com/(...)7wn/?mibextid=K35XfP
Dammnnnn
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook slechter, zoals die van de Duitse BB (net begonnen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
[..]
Kan ook slechter, zoals die van de Duitse BB (net begonnen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Kan ook slechter, zoals die van de Duitse BB (net begonnen)Oh ja ff kijken hoe en wat ... join.de of zo tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:59 schreef spapaars het volgende:
En wat minder preutsWeet @mario390 dit al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:59 schreef spapaars het volgende:
En wat minder preutsDat heb je al gauw als je iets met hier vergelijkt ...... Brasil, Argentina ... bv OK daar is het zomer en hebben ze een grote tuin en een zwembad .... das idd niet eerlijk ... of moet BBNLBE niet gewoon in een andere periode en een groter huis worden gehouden? Oook in Italia zijn ze al eeuwen bezig , maar met muziek en zwembad .. In al die BBs worden ze gewoon dagelijks wakker gemaakt met leuke lekkere muziekjes waar je vrolijk van wordt .. duurt vaak ook best wel een tijdje (30 min + )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet nog terug lezen. is er nog wat gebeurd in het huis na 23 uur?quote:
Ze lijkt er inderdaad wel opquote:Op vrijdag 8 maart 2024 05:55 schreef engine het volgende:
Ben ik nou gek of doet Sabeau nu namens Israël mee aan het songfestival?
[ afbeelding ]
Israel to compete at Eurovision song contest after changing lyrics to its entry
Morguh Enginequote:
Morguh Frumquote:Op vrijdag 8 maart 2024 06:19 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Ik moet nog even 3 topics terug lezen... theetje erbij en gaan...
Hellooo Dotje...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum![]()
Dat deed ik als users nooit zoveel terug lezen.
Ik hoefde vanmorgen niet zo heel veel terug te lezen, was rustig na 23 uur
Veel lees plezierquote:Op vrijdag 8 maart 2024 06:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo Dotje...![]()
Ooh ja dat doe ik altijd, wil wel weten wat er allemaal gebeurd is haha...
Ooh dat is relaxed voor jou.. nou ik duik er weer effe in...
Dat jij dar het geduld voor hebquote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:23 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje kwam geen eind aan... maar ik ben weer helemaal bij...
Ik doe dat niet altijd hoor... maar ik heb een hoop gemist gisteren, ik had s'middags al de streams uitgegooid en fok, dus liep erg achter..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat jij dar het geduld voor heb
ZOndag morgen is een ramp dan moet je zoveel terug lezen
Heb gisteren ook niet veel gezien zo tegen 13.45 de strams uit en toen tegen 16.30 even aan en tegen 17.30 weer uitquote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik doe dat niet altijd hoor... maar ik heb een hoop gemist gisteren, ik had s'middags al de streams uitgegooid en fok, dus liep erg achter..
Ik zet de streams nadat ze gegeten hebben uit... en zaterdagavond kijk ik ook altijd... als er niks tussen komt...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb gisteren ook niet veel gezien zo tegen 13.45 de strams uit en toen tegen 16.30 even aan en tegen 17.30 weer uit
In de avond heb ik ze eigenlijk nooit aanstaan behalve op zaterdagavond
Ja dat weet je nooit, je kan moeilijk tegen bezoek zeggen je mag er niet in want ik wil BB kijkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zet de streams nadat ze gegeten hebben uit... en zaterdagavond kijk ik ook altijd... als er niks tussen komt...
Ja precies dat haha... nou ik heb het met DGK wel eens gehad hoor dat ik m'n afspraken verzette... of m'n telefoon liet gaan...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat weet je nooit, je kan moeilijk tegen bezoek zeggen je mag er niet in want ik wil BB kijken
Ik met Utopia, heb mij toen dat afgelopen was ook voorgenomen nooit zoveel meer te streamenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies dat haha... nou ik heb het met DGK wel eens gehad hoor dat ik m'n afspraken verzette... of m'n telefoon liet gaan...
Erg eigenijk hé.... ik schaam me ook als ik het zeg... ja als mijn man ergens doorheen zat te lullen ofzo...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik met Utopia, heb mij toen dat afgelopen was ook voorgenomen nooit zoveel meer te streamen
Ik baald als ik bezoek kreeg of naar de fysio moest
Of als iemand in huis tegen mij ging praten![]()
Nee dat was een keer maar nooit meer
'Ja achteraf denk ik mens wat was je triest bezig.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Erg eigenijk hé.... ik schaam me ook als ik het zeg... ja als mijn man ergens doorheen zat te lullen ofzo...
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:20 schreef Ireth het volgende:
Bij het vorige seizoen van BB had ik een online cursus dag van mijn werk. Laptop op tafel, beetje netjes gekleed, was ook met camera![]()
Naast mijn laptop stond mijn tablet met de streams, weliswaar zonder geluid, maar met beeld![]()
Die cursusmevrouw zal ook wel gedacht hebben "goh, ze loenst aardig naar rechts net haar ogen.."
Ik had het wel iets minder bij Utopia... en daarna eigenijk nooit meer...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
'Ja achteraf denk ik mens wat was je triest bezig.
Ik was ook een van de weinige denk ik die blij was dat het afgelopen was![]()
De laatste ronde heb ik trouwens wel wat minder actief gekeken, maar ik bleef nieuwsgierig
Toen ook voorgenomen ga ik nooit meer doen
Dat heb ik nu helemaal niet eigenlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik had het wel iets minder bij Utopia... en daarna eigenijk nooit meer...
Neej ik vond het vreselijk dat het afgelopen was haha... hoe erg is dat...![]()
Ja dat is het, die nieuwsgierigheid, kijken om vooral niks te missen haha..
Ik ook niet hoor.. zo boeiend is het niet... daar ben ik ook wel klaar mee..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik nu helemaal niet eigenlijk
Kan net zo makkelijk die streams uitzetten.
En ik verzin geen smoesjes als er onverwachts iemand komt
quote:
Kan hier Mario hoort niet in de COSquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:39 schreef mario390 het volgende:
ik was moe als ik thuis kwam
lange proefing in brazil 5 staan bijna 7 uren
8 bewohner slapen
Ik zet ze net aan, zie de dames weer liggen in hoe groene hokje en op de andere een SLquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:12 schreef Frummelie het volgende:
Nou de SL gaan weer lekker vanmorgen... als dat maar geen voorbode is voor de hele dag..
Foutjeeeee![]()
Het is weer luilekkerland vandaag...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zet ze net aan, zie de dames weer liggen in hoe groene hokje en op de andere een SL
Heyquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:19 schreef Snensie het volgende:
Good morning!
Vandaag krijg ik mijn nieuwe iPad dus dit weekend kan ik weer lekker streamen enzo. Ik vind het nu geen doen op mijn tel.
Zal effect van uw lingerie zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:30 schreef mazaru het volgende:
De schilders zijn hier al een paar weken bezig. Ik vraag me serieus af waarom ze altijd om half 8 's ochtends aan mijn slaapkamerkant moeten beginnen en zodra ik dan mijn bed uit ben zijn ze aan de andere kant van de straat
Ze willen misschien koffiequote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:30 schreef mazaru het volgende:
De schilders zijn hier al een paar weken bezig. Ik vraag me serieus af waarom ze altijd om half 8 's ochtends aan mijn slaapkamerkant moeten beginnen en zodra ik dan mijn bed uit ben zijn ze aan de andere kant van de straat
quote:
Ja doei! Ze krijgen al stroom van me. En volgens mij hebben ze een wietplantage in die keet want mijn stroomverbruik is 625% hoger dan normaalquote:
Wauw, dan zou ik toch maar even aan de bel trekken straks moet jij de rekening betalen Laat ze het maar even bij een ander weghalen nuquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja doei! Ze krijgen al stroom van me. En volgens mij hebben ze een wietplantage in die keet want mijn stroomverbruik is 625% hoger dan normaal
Ik denk dat het wel goed zit hoor. Ze hebben een stroommeter in de keet en ik heb hier een foto van de stand waarop ze begonnen. Ze betalen altijd wel goed, het is niet voor het eerst dat dit bedrijf bij mij de stroom haalt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, dan zou ik toch maar even aan de bel trekken straks moet jij de rekening betalen Laat ze het maar even bij een ander weghalen nu
Ja of 1 nieuwequote:Op donderdag 7 maart 2024 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]Daar koop ik drie Cesna's voor.
O wat zal je geschrokken zijn?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Non de jus vrachtwagen ramt even mijn heg
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Oei !quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:56 schreef Kodiak100 het volgende:
foto van maken, ook van het kentekenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:58 schreef Kodiak100 het volgende:
halve heg om
Chauffeur praat geen woord over de grens
Jemig, nog een geluk dat er niemand tussen de vrachtwagen en de heg liepquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:58 schreef Kodiak100 het volgende:
halve heg om
Chauffeur praat geen woord over de grens
Als je Itranslate download op je telefoon dan kun je misschien met hem communiceren?quote:
Beterquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Politie is onderweg, want blokkeert hier nu ook heel de kruising en kan niet voor of achteruit.
Arme heg. Veel plezier in Limbolandquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou probleem opgelost op de heg na dan.
Ik kan naar Limburg
Was loos?quote:
Rij voorzichtigquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou probleem opgelost op de heg na dan.
Ik kan naar Limburg
Dat ben ik ook zo zatquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Was effe dat heen en weer gemiep zat...
Ik had nu echt zoiets van crisis wanneer houdt dit op... niet vandaag...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ben ik ook zo zat
Maar het is en blijft een dicussie forum, de een vindt dit en de ander dat
Maar soms pppffff
Nee helaas, die houdt niet op.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik had nu echt zoiets van crisis wanneer houdt dit op... niet vandaag...
Komt wel weer goe chouquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik had nu echt zoiets van crisis wanneer houdt dit op... niet vandaag...
quote:
Wat maken ze zich druk om een woordje daar, snap dat nooit zo. Als het nu een vervelende betekenis hadquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:05 schreef KinKiJan het volgende:
Wel een goeie inspiratiebron dat gesjoe:
Zei eerder in cos dat ik het wel humor zou vinden als BB spul voor monchou taart in de wall zou doen. Nou was ik in de winkel en die taart was mee (in m'n hoofd dan)... Straks maar eens maken, kan ie de koeling in, morgen bij de koffie van smullen
Wow maak me gek... heerlijk, zit nu al te watertanden..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:05 schreef KinKiJan het volgende:
Wel een goeie inspiratiebron dat gesjoe:
Zei eerder in cos dat ik het wel humor zou vinden als BB spul voor monchou taart in de wall zou doen. Nou was ik in de winkel en die taart was mee (in m'n hoofd dan)... Straks maar eens maken, kan ie de koeling in, morgen bij de koffie van smullen
Boterkoek is dubbel genieten met die geur in huisquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wow maak me gek... heerlijk, zit nu al te watertanden..
Ik ga morgen maar weer boterkoek bakken... die was ook zo lekker..
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Boterkoek is dubbel genieten met die geur in huis
ja zijn allemaal BB-bewonersquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is da onzen Tom?
ik moest even wat langer kijken !
![]()
quote:
Ja, ziet er leuk uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naar aanleiding wat @:Koos1958 gehoord had over FaceBook heb ik even wat opgezocht.
Pak speculaas wordt door facebook misschien na geleverd
Hoe verzinnen ze het toch allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Have fun. Hopelijk heb je een zitplaats.quote:
Gezienquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:02 schreef engine het volgende:
Er is weer een oehoe nest te volgen bij Beleef de Lente!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie eierenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:02 schreef engine het volgende:
Er is weer een oehoe nest te volgen bij Beleef de Lente!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Have fun. Hopelijk heb je een zitplaats.
Lees net in de cos dat ze staat te strijkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar waar die muts uit hangt weet ook nog niemand.
Zie het, fowtowtje van greysquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net in de cos dat ze staat te strijken
Thuis of in het BB huis?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net in de cos dat ze staat te strijken
Heb geen streams aan dus kan het je niet zeggen 🤓quote:
Ziggo dome. Zit een kutwijf voor me die steeds gaat staanquote:
We zijn nu een uur verder maar van mij mag hetquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ziggo dome. Zit een kutwijf voor me die steeds gaat staanmag ik duwen??
Morguh Frummiequote:Op zaterdag 9 maart 2024 06:23 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Nou nou wat een speculaties weer...
Hellooo Dotje...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frummie![]()
Vertel wat wordt gespeculaasd
O dat. Ik las het. Ze verzinnen het waar ze bij staanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo Dotje...![]()
Dat verhaal wat hier staat over Ashley, dat ze contact met Bart zou hebben gehad.
Nou heb ik wel vaak zoiets van, waar rook is, is vuur want het komt wel ergens vandaan... maar waarschijnlijk deze keer van iemand die zwaar uit z'n nek loopt te lullen..
Ja wel knap hé...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat. Ik las het. Ze verzinnen het waar ze bij staan
Ikgeloof daar nooit zo in. Het gebeurd wel vaker dat iemand niet in beeld is.quote:
Ja klopt... ik vond wel dat Ashley er slecht uitzag gisteren een partij dikke ogen...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikgeloof daar nooit zo in. Het gebeurd wel vaker dat iemand niet in beeld is.
Sommige gaan daar gelijk wat achter zoeken
Ja vond ik ook een beetje opgeblazenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt... ik vond wel dat Ashley er slecht uitzag gisteren een partij dikke ogen...
Ja inderdaad make up doet ook iets met het gezichtje..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vond ik ook een beetje opgeblazen
Later zag ik dat ze ook geen make up op had, vaak heeft iemand dan zo blote konten gezicht als je haar altijd opgemaakt ziet.
Ze zag er niet echt op haar voordeligst uit zeg maar
Maakte ook veel ophef over niets hoor
Als ze bang is dat haar man vreemd gaat moet ze niet voor drie maanden weg gaan
Ja en dan is ze boos op Tom over wat hij zegt, want haar kinderen kijken ook. Ik dacht gelijk euhhhh die horen toch ook wat je over hun vader zegt!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad make up doet ook iets met het gezichtje..
Ja ik vind dat zoiets belachelijks, ik snap ook niet waarom je dan 3 maanden ik dat huis gaat zitten als je met die angst kampt en er zelfs nachtmerries van hebt...
Buiten dat vind ik het triest dat haar partner op deze manier over de streams gaat...
Die lijkt langzaam uit elkaar te vallen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt... ik vond wel dat Ashley er slecht uitzag gisteren een partij dikke ogen...
Morguh Enginequote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:18 schreef engine het volgende:
[..]
Die lijkt langzaam uit elkaar te vallen.
Goedemorgen
Hoi Dotquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Engine
Ja ze beginnen haar door te krijgen, had alleen van Danny en Glenn verwacht dat ze haar door zouden hebben
Maar een Glenn die bang is haar te nomineren en dat ze dan die bank overleefd is toch in en in triest
Danny is bij mij gedaald tot een laffe speler.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:25 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Dot![]()
Ja vind ik ook. Slappe hap. Of Danny die eerst gewoon de meest voorspelbare personen nomineert om vervolgens overal te gaan zeggen dat hij het spel gaat spelen......wanneer dan?!
Ja precies... d'r komt zoveel onzin uit die vrouw... triest!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan is ze boos op Tom over wat hij zegt, want haar kinderen kijken ook. Ik dacht gelijk euhhhh die horen toch ook wat je over hun vader zegt!
Blijf het vanaf dag 1 een nare vrouw vinden
Op TV is het nog duidelijk hoe ze echt is.
Hejj Engine, goedemorgen...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:18 schreef engine het volgende:
[..]
Die lijkt langzaam uit elkaar te vallen.
Goedemorgen
Was blij dat ze als eerste genomineerd was en weggestemd werd. Was helaas van korte duurquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies... d'r komt zoveel onzin uit die vrouw... triest!
Ik vond jaar in het begin echt leuk na haar terugkeer vond ik haar vreselijk en vind het echt een lelijk mens met narcistische trekjes, laat ik het netjes houden...
Krakende wagens lopen het langst zeggen ze altijdquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Engine, goedemorgen...
Ja zou zo maar kunnen, ze heeft elke dag iets, pijntje hier, pijntje daar...
Dat is waar... als ze maar niet naar de finale loopt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krakende wagens lopen het langst zeggen ze altijd
Ik zag dat in het begin niet zo... maar ik snap je helemaal...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was blij dat ze als eerste genomineerd was en weggestemd werd. Was helaas van korte duur
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is waar... als ze maar niet naar de finale loopt.
Ik vind 20 jaar ook wel erg jong om te stoppen als modelquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:54 schreef marky het volgende:
[..]
Hij deed al modellenwerk op zijn 20e. Ik dacht dat het bij mannen wel wat langer door kon.
Als jij inderdaad echt de looks hebt zoals Tobias (die was ook wel erg aantrekkelijk) maakt denk ik 1 of 3 cm ook niet veel uitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ideaal is 1.85. Voor catwalk werk is dit een vereiste.
Bij commerciële shoots is het iets minder belangrijk.
Tobias was met zijn 1.83 net te klein, maar heeft toch regelmatig shoots en commercials.
ZIet er nog niet slecht uit, maar deze is ook bewerkt want Alice heeft echt een slechte huidquote:
Kan goed die blubberman maakt constant photoshops ook die zwartwit foto was van hemquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er nog niet slecht uit, maar deze is ook bewerkt want Alice heeft echt een slechte huid
Die zw wi was mooi gemaaktquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan goed die blubberman maakt constant photoshops ook die zwartwit foto was van hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |