Kan ook slechter, zoals die van de Duitse BB (net begonnen)quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:49 schreef greysbones het volgende:
https://www.facebook.com/(...)7wn/?mibextid=K35XfP
Dammnnnn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook slechter, zoals die van de Duitse BB (net begonnen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
[..]
Kan ook slechter, zoals die van de Duitse BB (net begonnen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
[..]
Kan ook slechter, zoals die van de Duitse BB (net begonnen)Oh ja ff kijken hoe en wat ... join.de of zo tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:59 schreef spapaars het volgende:
En wat minder preutsWeet @mario390 dit al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:59 schreef spapaars het volgende:
En wat minder preutsDat heb je al gauw als je iets met hier vergelijkt ...... Brasil, Argentina ... bv OK daar is het zomer en hebben ze een grote tuin en een zwembad .... das idd niet eerlijk ... of moet BBNLBE niet gewoon in een andere periode en een groter huis worden gehouden? Oook in Italia zijn ze al eeuwen bezig , maar met muziek en zwembad .. In al die BBs worden ze gewoon dagelijks wakker gemaakt met leuke lekkere muziekjes waar je vrolijk van wordt .. duurt vaak ook best wel een tijdje (30 min + )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet nog terug lezen. is er nog wat gebeurd in het huis na 23 uur?quote:
Ze lijkt er inderdaad wel opquote:Op vrijdag 8 maart 2024 05:55 schreef engine het volgende:
Ben ik nou gek of doet Sabeau nu namens Israël mee aan het songfestival?
[ afbeelding ]
Israel to compete at Eurovision song contest after changing lyrics to its entry
Morguh Enginequote:
Morguh Frumquote:Op vrijdag 8 maart 2024 06:19 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Ik moet nog even 3 topics terug lezen... theetje erbij en gaan...
Hellooo Dotje...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum![]()
Dat deed ik als users nooit zoveel terug lezen.
Ik hoefde vanmorgen niet zo heel veel terug te lezen, was rustig na 23 uur
Veel lees plezierquote:Op vrijdag 8 maart 2024 06:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo Dotje...![]()
Ooh ja dat doe ik altijd, wil wel weten wat er allemaal gebeurd is haha...
Ooh dat is relaxed voor jou.. nou ik duik er weer effe in...
Dat jij dar het geduld voor hebquote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:23 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje kwam geen eind aan... maar ik ben weer helemaal bij...
Ik doe dat niet altijd hoor... maar ik heb een hoop gemist gisteren, ik had s'middags al de streams uitgegooid en fok, dus liep erg achter..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat jij dar het geduld voor heb
ZOndag morgen is een ramp dan moet je zoveel terug lezen
Heb gisteren ook niet veel gezien zo tegen 13.45 de strams uit en toen tegen 16.30 even aan en tegen 17.30 weer uitquote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik doe dat niet altijd hoor... maar ik heb een hoop gemist gisteren, ik had s'middags al de streams uitgegooid en fok, dus liep erg achter..
Ik zet de streams nadat ze gegeten hebben uit... en zaterdagavond kijk ik ook altijd... als er niks tussen komt...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb gisteren ook niet veel gezien zo tegen 13.45 de strams uit en toen tegen 16.30 even aan en tegen 17.30 weer uit
In de avond heb ik ze eigenlijk nooit aanstaan behalve op zaterdagavond
Ja dat weet je nooit, je kan moeilijk tegen bezoek zeggen je mag er niet in want ik wil BB kijkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zet de streams nadat ze gegeten hebben uit... en zaterdagavond kijk ik ook altijd... als er niks tussen komt...
Ja precies dat haha... nou ik heb het met DGK wel eens gehad hoor dat ik m'n afspraken verzette... of m'n telefoon liet gaan...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat weet je nooit, je kan moeilijk tegen bezoek zeggen je mag er niet in want ik wil BB kijken
Ik met Utopia, heb mij toen dat afgelopen was ook voorgenomen nooit zoveel meer te streamenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies dat haha... nou ik heb het met DGK wel eens gehad hoor dat ik m'n afspraken verzette... of m'n telefoon liet gaan...
Erg eigenijk hé.... ik schaam me ook als ik het zeg... ja als mijn man ergens doorheen zat te lullen ofzo...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik met Utopia, heb mij toen dat afgelopen was ook voorgenomen nooit zoveel meer te streamen
Ik baald als ik bezoek kreeg of naar de fysio moest
Of als iemand in huis tegen mij ging praten![]()
Nee dat was een keer maar nooit meer
'Ja achteraf denk ik mens wat was je triest bezig.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Erg eigenijk hé.... ik schaam me ook als ik het zeg... ja als mijn man ergens doorheen zat te lullen ofzo...
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:20 schreef Ireth het volgende:
Bij het vorige seizoen van BB had ik een online cursus dag van mijn werk. Laptop op tafel, beetje netjes gekleed, was ook met camera![]()
Naast mijn laptop stond mijn tablet met de streams, weliswaar zonder geluid, maar met beeld![]()
Die cursusmevrouw zal ook wel gedacht hebben "goh, ze loenst aardig naar rechts net haar ogen.."
Ik had het wel iets minder bij Utopia... en daarna eigenijk nooit meer...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
'Ja achteraf denk ik mens wat was je triest bezig.
Ik was ook een van de weinige denk ik die blij was dat het afgelopen was![]()
De laatste ronde heb ik trouwens wel wat minder actief gekeken, maar ik bleef nieuwsgierig
Toen ook voorgenomen ga ik nooit meer doen
Dat heb ik nu helemaal niet eigenlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik had het wel iets minder bij Utopia... en daarna eigenijk nooit meer...
Neej ik vond het vreselijk dat het afgelopen was haha... hoe erg is dat...![]()
Ja dat is het, die nieuwsgierigheid, kijken om vooral niks te missen haha..
Ik ook niet hoor.. zo boeiend is het niet... daar ben ik ook wel klaar mee..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik nu helemaal niet eigenlijk
Kan net zo makkelijk die streams uitzetten.
En ik verzin geen smoesjes als er onverwachts iemand komt
quote:
Kan hier Mario hoort niet in de COSquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:39 schreef mario390 het volgende:
ik was moe als ik thuis kwam
lange proefing in brazil 5 staan bijna 7 uren
8 bewohner slapen
Ik zet ze net aan, zie de dames weer liggen in hoe groene hokje en op de andere een SLquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:12 schreef Frummelie het volgende:
Nou de SL gaan weer lekker vanmorgen... als dat maar geen voorbode is voor de hele dag..
Foutjeeeee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |