quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Zo weer goed gekeurd voor een half jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:50 schreef Jockari het volgende:
Die Nouchka is echt wel een vulgair iemand
Niet voor gevoelige kijkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Zo weer goed gekeurd voor een half jaar
quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:50 schreef Jockari het volgende:
Die Nouchka is echt wel een vulgair iemand
Niet voor gevoelige kijkersJa, dan nog een lepel sambal er overheen en eten met mes en vorkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ruudpuntenel op 07-03-2024 16:07:57 ]Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Sorry, ook ik was OTquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:30 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand de titel van deze COS in "psychologische analyses van de bewoners" wijzigen??
Nee, dat had ik nog niet eerder gezien.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:31 schreef Jockari het volgende:
Is hier waarschijnlijk al eens gepasseerd
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ns-huis-uitzondering
quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:39 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Sommigen zijn er in afgestudeerd...
Ik ben af en toe ook OT, maar blijf er (geloof ik??) niet topic na topic na topic in hangen...
prachtigquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:28 schreef marky het volgende:
Een mooi lijstje kenmerkend voor een narcist. Je kan het zo op Ashley leggen
Gespeeld charmant zijn.
Verslaafd aan aandacht.
Hooghartig naar anderen.
Gebrek aan emoties.
Macht willen hebben.
Extreem jaloers zijn.
Egoïstisch en egocentrisch.
Wil bewonderd worden.
IK was aan het koken maar ook al geroepen heb er net wat van gezegdquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:43 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke is er niet zeker, een hele cos vol met Psychoanalyse over de bewoners
Deed ik ook aan mee, maar niet meer. Misschien is ze nog onderweg naar huis.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:43 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke is er niet zeker, een hele cos vol met Psychoanalyse over de bewoners
okee, je bent weer thuisquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK was aan het koken maar ook al geroepen heb er net wat van gezegd
jajaquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dan wil je het toch lekker niet zien
Ja gelijk boodschappen gedaan en gekookt, of gekookt, kipfilet met uitjes gebakken, op een knapperige boordje met sla en tomatenquote:
gewoon doorgaanquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha, das makkelijk zeggen ‘vergezocht’. Ik vind absoluut niet en heel veel sense, maar goed.
Geldt voor iedereen dat ze 24/7 op elkaars lip zitten toch, maar als dat een verklaring voor haar constant herhalend gedrag zou; ik zie niks/erg weinig van dat gedrag bij de anderen.
Ga er verder maar niet op in joh het hierheen halen heeft geen zin.quote:
Kwijl ik even met je meequote:Op donderdag 7 maart 2024 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelijk boodschappen gedaan en gekookt, of gekookt, kipfilet met uitjes gebakken, op een knapperige boordje met sla en tomaten
ja hallo ze gaan gewoon door ze hebben je waarsch niet gezienquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga er verder maar niet op in joh het hierheen halen heeft geen zin.
Beter negeren
Past niet op het bordquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met dit verschil dat ADHD bij Tom is vastgesteld door bevoegde artsen en niet door forumkakadorissen (3x woordwaarde)
oh leuk scrabblequote:Op donderdag 7 maart 2024 16:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met dit verschil dat ADHD bij Tom is vastgesteld door bevoegde artsen en niet door forumkakadorissen (3x woordwaarde)
comeback wie?quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ja. Ik weet wel, mensen die niks aan willen nemen en hun mening allang gevormd hebben zoeken altijd weer een laconieke comeback om niks aan te nemen. Geniet van je theetje
Als ze een beetje inventief zijn daar, kunnen ze dat trouwens ook makenquote:
Zijn een heleboel steentjes/kaartjesquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze een beetje inventief zijn daar, kunnen ze dat trouwens ook maken
idd leuk, goed plan gaan veel steentjes uit 1 wc rolquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze een beetje inventief zijn daar, kunnen ze dat trouwens ook maken
Er gaat niet boven samen lekker kwijlenquote:
Gemaaktquote:
sneuquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde clubje...Dan mag je niet zomaar iets zeggen
buon appetitoquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:02 schreef Ireth het volgende:
Maarre... het DNA komt zojuist hongerig thuis uit stage, ik ga het vuur aangooien. De hyena's moeten zo weer gevoerd worden!
Ze hebben verder toch niets te doenquote:
Ik ben toch wel een beetje fan van je PB, al heb je een andere meningquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hebben verder toch niets te doen
quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben toch wel een beetje fan van je PB, al heb je een andere mening
Kan ook niet even weg steeds als ik terug komt veel gedoequote:Op donderdag 7 maart 2024 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
Zo de rust is hier wedergekeerd.Wat een gedoe zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook niet even weg steeds als ik terug komt veel gedoe
Volgende keer gooi in het hele BB forum dicht als ik even weg gaIk bedoelde eigenlijk hier thuis,maar snap de verwarring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk hier thuis,maar snap de verwarring.
Over die stomme meter.Nu komen ze over een week echt vervangen.Na dat Soul heel boos werd ,eerst op mij en later op hun en iets op een klachtensite had gepost.Toen kwam er heel snel actie.en we krijgen een waardebon van Bol.com.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]o wat was er thuis dan?
Ik heb de laptop aan moeten zetten zoveel tr's
Wat een gedoe allemaal of niet. Maar waarom wordt ze dan boos op jou, als er iets met de meter is kan jij toch niets aan doen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over die stomme meter.Nu komen ze over een week echt vervangen.Na dat Soul heel boos werd ,eerst op mij en later op hun en iets op een klachtensite had gepost.Toen kwam er heel snel actie.en we krijgen een waardebon van Bol.com.
Succes met wegwerken van de TR`s.
Heb ik gezien, ik zie het niet als een aanval ze waren aan het donderen was mijn idee.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
Je moet het filmpje wel even kijken van Tom en Ash.
Is haar eerste reactie vaak,dat ik het niet goed afgehandeld had.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een gedoe allemaal of niet. Maar waarom wordt ze dan boos op jou, als er iets met de meter is kan jij toch niets aan doen?
Ik had alles al afgehandeld voor ik hier kwam
Mijn idee ook.En wie kaatst kan de bal verwachten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik gezien, ik zie het niet als een aanval ze waren aan het donderen was mijn idee.
Ja toch en Tom zegt het ook plagerig nav haar eigen dromenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn idee ook.En wie kaatst kan de bal verwachten.
Ik mag toch hopenquote:
Valt me trouwens wel tegen dat er TR`s gegooid worden.Ieder zijn of haar eigen mening lijkt me.Ik zag niks TR waardig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch en Tom zegt het ook plagerig nav haar eigen dromen
Kan daar verder niet over zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt me trouwens wel tegen dat er TR`s gegooid worden.Ieder zijn of haar eigen mening lijkt me.Ik zag niks TR waardig.
Heerlijk in bed wegdromenquote:
Nog een beetje vroeg om al in bed te gaan liggenquote:
IK heb net 2.5 uur liggen slapen. hopelijk slaap ik vannachtquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog een beetje vroeg om al in bed te gaan liggen
Ik gok tot 2 uur,mss tot 3 uur.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb net 2.5 uur liggen slapen. hopelijk slaap ik vannacht
Als ik overdag ga slapen dan kan ik het 's nachts vergeten. Dan lig ik wakker tot de vogels gaan fluitenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb net 2.5 uur liggen slapen. hopelijk slaap ik vannacht
Dat dus.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik overdag ga slapen dan kan ik het 's nachts vergeten. Dan lig ik wakker tot de vogels gaan fluiten
Hmmmm.quote:
Ik vond het ook wel meevallen? Het was heftig maar volgens mij nergens onrespectvol onderling? Of het is mij niet opgevallenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt me trouwens wel tegen dat er TR`s gegooid worden.Ieder zijn of haar eigen mening lijkt me.Ik zag niks TR waardig.
Ik doe het zelden, maar ik heb vandaag een longfunctie onderzoek gehad en dat vergt best veel als ej longen niet goed functioneren dus was er echt moe vanquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik overdag ga slapen dan kan ik het 's nachts vergeten. Dan lig ik wakker tot de vogels gaan fluiten
IK hoop het niet maar zit er wel inquote:
Mag van mij wel vaker zo .Lekker tempo ook.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel meevallen? Het was heftig maar volgens mij nergens onrespectvol onderling? Of het is mij niet opgevallen
Heb je de uitslag al?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het zelden, maar ik heb vandaag een longfunctie onderzoek gehad en dat vergt best veel als ej longen niet goed functioneren dus was er echt moe van
Dacht ga even liggen, normaal zet ik dan de wekker voor een half uurtje maar ik was dat vergeten
Longfunctie is echt heel pittigquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het zelden, maar ik heb vandaag een longfunctie onderzoek gehad en dat vergt best veel als ej longen niet goed functioneren dus was er echt moe van
Dacht ga even liggen, normaal zet ik dan de wekker voor een half uurtje maar ik was dat vergeten
Ja was niet veranderd ten opzichte van de vorige keer COPD golden 3quote:
En de teller staat op?quote:
Doet geen pjin of zo maar vind het naar die knijper op de neus dat ding in de mond en dan op een rare manier adem moeten halenquote:
Niet schrikken hequote:
Mocht je notes vandaag hebben gekregen zie je dat pas over een dag of 2quote:
MeneerIreth heeft dus copd gold 2 (en nog wel meer aandoeningen) dus zo'n longfunctie (her)ken ik wel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was niet veranderd ten opzichte van de vorige keer COPD golden 3
Verder ging het goed en vanaf nu zolang de R in de maand zit antibiotica slikken heb weer een recept voor een jaar. En over een half jaar terug komen
Ik zag idd nog niks nieuwsquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mocht je notes vandaag hebben gekregen zie je dat pas over een dag of 2
Valt mee,de laatste is van dik een maand geleden.En die was gewoon terecht.quote:
Ik heb er 2quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt mee,de laatste is van dik een maand geleden.En die was gewoon terecht.
334 tot nu toe.
quote:
O ja dan weet je het welquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
MeneerIreth heeft dus copd gold 2 (en nog wel meer aandoeningen) dus zo'n longfunctie (her)ken ik wel.
Ik dacht dat ik er veel had met 157quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt mee,de laatste is van dik een maand geleden.En die was gewoon terecht.
334 tot nu toe.
quote:
Die maakt er dan een sport van denk ikquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:50 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ken een user die al over de 1000 heeft.
Ik ben ook een stuk rustiger.Scheelt enorm.Vakantie heb je niks aan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:52 schreef mazaru het volgende:
Ik loopt tegenwoordig eerst even naar de keuken voor ik reageer
Oh dat maakt me niet zoveel uit. Maar het is zo zinloos om je boos te maken om mensen die je niet eens echt kent. Het is al zo'n rare wereld tegenwoordig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook een stuk rustiger.Scheelt enorm.Vakantie heb je niks aan.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat maakt me niet zoveel uit. Maar het is zo zinloos om je boos te maken om mensen die je niet eens echt kent. Het is al zo'n rare wereld tegenwoordig.
Maar daar maak ik me ook niet boos om.Mijn notes zijn van een heel andere orde.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat maakt me niet zoveel uit. Maar het is zo zinloos om je boos te maken om mensen die je niet eens echt kent. Het is al zo'n rare wereld tegenwoordig.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou zo te zien was het een redelijk mak dagje na de bekendmaking van de nominaties
Goodevening heer Kodiakquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou zo te zien was het een redelijk mak dagje na de bekendmaking van de nominaties
DIt kan ik beamenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook een stuk rustiger.Scheelt enorm.Vakantie heb je niks aan.
Vertel het je collega`s ook even.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goodevening heer KodiakMorgen weer gehaktballen dag
O je hebt in voren gewerktquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De gehaktballen voor morgen, zijn net klaar.
Moet morgen in Limburg zijn voor een VVE vergadering
quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vertel het je collega`s ook even.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |