wat dat aangaat vind ik de uitspraken van Jimmy ookquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:32 schreef mazaru het volgende:
Hij is er ook echt van overtuigd dat hij in de finale zit. Ik denk dat hij in zijn hoofd al de winnaar is
Je kan naar het badje.....quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:31 schreef greysbones het volgende:
Hallo BB/FEBO
kan Dylano van die stream
Niet als het aan mij ligtquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:32 schreef mazaru het volgende:
Hij is er ook echt van overtuigd dat hij in de finale zit. Ik denk dat hij in zijn hoofd al de winnaar is
Joyce woont in de buurtquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:32 schreef Cupfighter het volgende:
Kan iemand die smoel van Dilano dicht tapen
Die laat zich echt meeslepen door die halve zachte. Beetje jammer.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat dat aangaat vind ik de uitspraken van Jimmy ook![]()
dat hij alleen samen met Dyllie in de finale wil
Jimmy heeft vorige week de grootste fout gemaakt door die sukkel te savenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat dat aangaat vind ik de uitspraken van Jimmy ook![]()
dat hij alleen samen met Dyllie in de finale wil
Ik denk ook alleen bij zijn vader en moederquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk ook alleen bij zijn vader en moeder
Net in uitzending zag je jimmy ook weer acteren in die extra ruimte.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die laat zich echt meeslepen door die halve zachte. Beetje jammer.
ja he, viel mij ook op in de uitzendingquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
Goed te zien ook dat ashley als.1e een jurk pakte. De andere vrouwen waren er nog niet eens bij
Danny en meerdere anderen lopen ook al weken te rekenen en tellen over de finale.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:32 schreef mazaru het volgende:
Had niet veel uitgemaakt, Sorbo was klaar over uit en afquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jimmy heeft vorige week de grootste fout gemaakt door die sukkel te saven
En Dilano nog niet uitgespeeldquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Had niet veel uitgemaakt, Sorbo was klaar over uit en af
dit is zoeizo niet waar, hoe kan je dat nou weten als je net wakker gemaakt word om dan gelijk daar vanuit te gaan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb alle filmpjes ervan opgenomen en op X gezet en alles meegekregen.
Karen werd wakker gemaakt met het idee Ashley ook wakker te maken.
Ze wilden niet teveel lawaai maken want Tyron en Ronahi en Randy liggen daar ook op de kamer.
Ashley stond nog eerder buiten de kamer dan Glenn en schrok zich nog dood van een pop in de gang.![]()
Ashley was gister gewoon onwijs aan het zeiken om niets.
[ x ]
klopt je moet alleen even 2 x ash veranderen in Karenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit is zoeizo niet waar, hoe kan je dat nou weten als je net wakker gemaakt word om dan gelijk daar vanuit te gaan.
en verders snap ik je heel goed maar wat ik dus zeg is dat Ashley tegen Glenn uitvalt omdat hij alleen Ashley wakker maakt en dit is waar zie je duidelijk, en verder zie je duidelijk dat Glenn en Karen al richting de deur lopen zonder dat Karen dus uberhaupt Ash wakker heb gemaakt en die komt in de slaapkamer er dan achteraan rennen en bij de deur haalt ze Glenn in ja maar feit blijft dat Ash der 'vriendinnetje' precies hetzelfde flikt als Glenn
Ik betwijfel het als het tussen die 2 was gegaanquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Had niet veel uitgemaakt, Sorbo was klaar over uit en af
Glenn zag dat Ashley al wakker werd, dus wat moet hij dan nog doen!?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit is zoeizo niet waar, hoe kan je dat nou weten als je net wakker gemaakt word om dan gelijk daar vanuit te gaan.
en verders snap ik je heel goed maar wat ik dus zeg is dat Ashley tegen Glenn uitvalt omdat hij alleen Ashley wakker maakt en dit is waar zie je duidelijk, en verder zie je duidelijk dat Glenn en Karen al richting de deur lopen zonder dat Karen dus uberhaupt Ash wakker heb gemaakt en die komt in de slaapkamer er dan achteraan rennen en bij de deur haalt ze Glenn in ja maar feit blijft dat Ash der 'vriendinnetje' precies hetzelfde flikt als Glenn
nee die laatste is wel goed die andere is veranderd qhahaquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt je moet alleen even 2 x ash veranderen in Karen
het woordje eerst heeft ze niet in der mond gehadquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee het bleek dat Ashley wel wakker werd toen Karen omhoog kwam maar dat Karen en hij meteen weg gingen en niet wachtte op haar. Dat heeft Glenn haar zelf vertelt dat ze zelf wakker werd van Karen. Hij kreeg de kans niet om haar wakker te maken want dat werd ze al.....En toen ging ze zeggen maar je moet mij als eerst wakker maken.
nou is dat ik hem nu ken ongeveer maar anders zou ik wel zeggen ook ziet er goed uit!quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
@:Gayguy wordt hier vast blij van
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou is dat ik hem nu ken ongeveer maar anders zou ik wel zeggen ook ziet er goed uit!
Ja iddquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Een waarschuwing was op zijn plaats geweestquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
komt gewoon van twitterquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja idd@:Gayguy word hier idd vast heel blij van.
![]()
heb je er meer? vraag ik voor @:Gayguy
Of een spoiler.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Een waarschuwing was op zijn plaats geweest
Ik niet, volgende keer een waarschuwing bij zettenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Dan hoor jij iets anders als ik......quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het woordje eerst heeft ze niet in der mond gehad
Ze zijn megagroot , dat is niet alleen verven maar ook bijtekenenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aah weer even de wenkies verven [ afbeelding ]
wenkbrauwen vervenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja zag het waarom ze gaat naar bed of gaat ze op stap hahaha
ohquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zijn megagroot , dat is niet alleen verven maar ook bijtekenen
Het was een grapjequote:Op woensdag 6 maart 2024 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt gewoon van twitter
de andere gif die erbij zat vond ik minder aardig ondanks dat ik het een balletje vindt
once in a lifetime dottekequote:Op woensdag 6 maart 2024 21:53 schreef Dotteke het volgende:
Het hangt ook het grootste gedeelte van de dag jn bed op de bank of buiten
BB mag ze wel wat meer laten sportenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:53 schreef Dotteke het volgende:
Ashquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:53 schreef Dotteke het volgende:
dit was niet op de streamsquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Je vergeet de cocoonquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:53 schreef Dotteke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ze zijn er klaar mee, willen ook rust in de tentquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:59 schreef greysbones het volgende:
BB gooit overal de lichten maar op dim stand
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:58 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley zei gisteren tegen Glenn dat ze er nooit zelf over zou beginnen maar gewoon antwoord op Karen gaf...
Ook Ashley die er zelf nooit over zou beginnen:En eerder al bij Jimmy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Overdag is hij een flikquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:01 schreef Schakeltopia het volgende:
mogen ze nu inmiddels wel voor elkaar wisselen?
dacht dat dit in het begin niet mocht
Tjeesus dat had ik niet willen zien.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan natuurlijk ook van alles zoeken wat niet goed is aan iemand of niet goed vindt aan iemandquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:02 schreef marky het volgende:
[..]
Dat gelik met die tong over die tanden onder die lippen zo vreselijk onsmakelijk.
Jimmy was toen met Dilano weg, maar inderdaad toen hij terug kwam liep ze meteen leeg, daarna bij Danny ook nog eensquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:04 schreef Ireth het volgende:
Dilano vind zichzelf bruin geworden![]()
Jimmy: je bent echt wit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:04 schreef ledn81 het volgende:
"Ik speel ook goe he, ik speel ook tactisch"
aparte beelden in combinatie met de woorden
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:04 schreef ledn81 het volgende:
"Ik speel ook goe he, ik speel ook tactisch"
aparte beelden in combinatie met de woorden
[ afbeelding ]Hihihihihi!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
aan wie vroeg ze dat ?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:03 schreef zodeju het volgende:
En Ashley vraagt alweer wil je mijne meenemen......terwijl hij dat eigenlijk niet leuk vindt dat ze het altijd vraagt....maar lulletje lampenpit doet het toch maar want ze ligt nu alleen.
Mag ik zelf nog bepalen wat ik onsmakelijk vind?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook van alles zoeken wat niet goed is aan iemand of niet goed vindt aan iemand
Jeetje , je voelt je wel snel aangevallen blijkbaarquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:07 schreef marky het volgende:
[..]
Mag ik zelf nog bepalen wat ik onsmakelijk vind?
quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:04 schreef Ireth het volgende:
Dilano vind zichzelf bruin geworden![]()
Jimmy: je bent echt wit.
De PON game gaat worden gespeeld doorquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:09 schreef odie22 het volgende:
over wat voor spelletje hebben ze hetben effe abuis
ohquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
De PON game gaat worden gespeeld door
Ashley - Glenn - Tom - Karen
Het wordt allemaal niet zo spannend hoor, er wordt gewoon TV gemaakt om het spannend te laten lijken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:14 schreef ledn81 het volgende:
Big Brother is streng dit keer blijkbaar
Glenn en Danny mogen ook onderling nergens meer over spreken. Vandaar weten we nog weinig nu.
Voor het eerst toch nog enigszins spannend was te rmorgen staat te gebeuren.
[ x ]
Ok dank voor dit bericht. Ken je reputatie onderhand met dit soort voorspellingen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het wordt allemaal niet zo spannend hoor, er wordt gewoon TV gemaakt om het spannend te laten lijken.
het oud-hollandschassliebashen komt nogquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
Maar, O&N, Kerst, Halloween en dat was het dan voor deze fun-week?
Durven ze daar nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
het oud-hollandschassliebashen komt nog![]()
Het begon ergens op te lijken maar helaas gaat het altijd met een nachtkaars uitquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
Maar, O&N, Kerst, Halloween en dat was het dan voor deze fun-week?
Zag er inderdaad wel goed uit dat hok. Vond het sowieso wel leuke streams om te zien. Dan is het morgen nog die nominatie en dan weer hangen tot de live-show..quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het begon ergens op te lijken maar helaas gaat het altijd met een nachtkaars uit![]()
Hele budget zat in dat horror hok van Jimmy en Dilano.
Ze moeten toch de reputatie van de "Golden 4" op een of andere manier nog proberen op te houdenquote:
Deze morgen werden alle bewoners naar de dagboek kamer geroepen voor een nominatie.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar ik heb helemaal gemist waarom hun vieren dat mogen doen, hoe kwam dat ?
ah nu snap ik hemquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Deze morgen werden alle bewoners naar de dagboek kamer geroepen voor een nominatie.
Danny wist al snel te vertellen dat het een leuke nominatie was.
Iedere bewoner mocht 1 of 2? weten we niet mensen gunnen.
Bewoners... Jullie hebben zelf beslist wie de 2de PON game mogen spelen. De winnaar van dat spel zal samen met Danny over jullie lot beslissen...
De PON game gaat worden gespeeld door
Ashley - Glenn - Tom - Karen
Later vandaag wordt het spel gespeeld
ik had pasen ook nog wel verwacht en misschien carnaval (voor Danny)quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zag er inderdaad wel goed uit dat hok. Vond het sowieso wel leuke streams om te zien. Dan is het morgen nog die nominatie en dan weer hangen tot de live-show..
quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Slaapt die blauwe kamer al?
Zie alleen de club van Ash.
Is ook lastig te zien zo.quote:
Slimme man die Bart.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:36 schreef odie22 het volgende:
ah daarom is aslie niet getrouwd, bart wil geen ring dragen
ondertussen spelen karan en tom een kaartspel, wie het eerst 10 potjes gewonnen heeft. de verliezer is een dag de ander zijn slaafjequote:
go karenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ondertussen spelen karan en tom een kaartspel, wie het eerst 10 potjes gewonnen heeft. de verliezer is een dag de ander zijn slaafje
ik geloof dat het nu 7-6 in het voordeel van karan is
Hoeft toch ook geen ring te zijn om getrouwd te zijn.....quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:36 schreef odie22 het volgende:
ah daarom is aslie niet getrouwd, bart wil geen ring dragen
Gemeenschap van goederen is pas belangrijk.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoeft toch ook geen ring te zijn om getrouwd te zijn.....
WOW onze Dilliequote:Op woensdag 6 maart 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
nee maar als hij ging ring wil dragen , weet ik niet of ik wel met hem trouwen, of is dat raarquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoeft toch ook geen ring te zijn om getrouwd te zijn.....
bij Rob , koud blikkie erbijquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:57 schreef Schakeltopia het volgende:
den dennie plant de vakantie al, jimmie optreden in de kantine van de camping.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
bij Rob , blikkie erbij [ afbeelding ]![]()
![]()
Dit mag eigenlijk niet Rinardo.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:52 schreef rinardo het volgende:
Hebben jullie dat meegekregen? is dit Tom zn moeder? met zn zoontje?
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.horrorweek volgende week![]()
Jolientje
oke dus bb mag er op inzoomen maar hier mag het niet, snap hetquote:Op woensdag 6 maart 2024 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit mag eigenlijk niet Rinardo.
Vorig jaar veel gezeik over gehad.
Iets met AVG.
als het op de streams is mag je het toch posten ?quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
oke dus bb mag er op inzoomen maar hier mag het niet, snap het
Ik snap het helemaal niet eigenlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
oke dus bb mag er op inzoomen maar hier mag het niet, snap het
dit dacht ik ook. dus beelden getoond in de stream mag je gewoon cappenquote:Op woensdag 6 maart 2024 23:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
als het op de streams is mag je het toch posten ?
quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit dacht ik ook. dus beelden getoond in de stream mag je gewoon cappen
Volgens de geleerden mag je eigenlijk alleen deelnemers cappen.AVG weet je wel.quote:
ja me reet, ze roepen tegenwoordig overal avg, avg avgquote:Op woensdag 6 maart 2024 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens de geleerden mag je eigenlijk alleen deelnemers cappen.AVG weet je wel.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja me reet, ze roepen tegenwoordig overal avg, avg avg
Wat zit er op het gezicht van Danny?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:40 schreef ledn81 het volgende:
Even om het af te leren en wellicht haalt zijn familie of de pliesie in België hem vanzelf op
slaap lekker allen![]()
[ afbeelding ]
ik zie hier zo vaak caps van de fotos boven hun bed vorig jaar ookquote:Op woensdag 6 maart 2024 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
Vorig jaar stond dat zelfs in een topicpointer.
ja of het fotoboekje van jimmie laatst, is het eerste wat mij nu even te binnen schietquote:Op woensdag 6 maart 2024 23:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik zie hier zo vaak caps van de fotos boven hun bed vorig jaar ook
ja iddquote:Op woensdag 6 maart 2024 23:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja of het fotoboekje van jimmie laatst, is het eerste wat mij nu even te binnen schiet
Was ook niet niet naar jou toe Rinardo.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik zie hier zo vaak caps van de fotos boven hun bed vorig jaar ook
Maar die waren verkleed.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja of het fotoboekje van jimmie laatst, is het eerste wat mij nu even te binnen schiet
snap ik hoorquote:Op woensdag 6 maart 2024 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ook niet niet naar jou toe Rinardo.![]()
Ik wilde even een punt maken over dat AVG geneuzel.
Dat mag dus nie.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:21 schreef odie22 het volgende:
en heb ook caps van de live hier gepost , van de zus van jimmy en pappa jimmy
Karen het kaartwonder.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
klaar om nog een nederlaag te pakken giegelt karen
[ afbeelding ]
Lekker slipe,dank voor de filmpjes.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Morgen een vroege dienst, moet er vandoor, tot 2300 uur staat online, welterusten ...
Morgen tussen 11 en 13quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:44 schreef Mercedes. het volgende:
Is het al duidelijk wie er genomineerd zijn?
Haha, heb jij dan ook zo een bankje in je badkamer?quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:57 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
zo poets ik ook altijd mijn tanden
quote:Op donderdag 7 maart 2024 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ril van dat schaap onderaan zijn kin
Kom je even naar de SC?quote:Op donderdag 7 maart 2024 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ril van dat schaap onderaan zijn kin
Ty, Ro en Randy hebben gisternacht tot laat nog zitten kletsen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 00:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een dag, het plebs ligt bijna de hele dag buiten vitamine D te pakken en om ong. 22 uur liggen ze al weer in bed. Die gaan het moeilijk krijgen als er straks weer gewoon gewerkt moet worden, na 3 maand luieren. Alleen de kaken hebben rust nodig van het geklets over elkaar.
Zelfs het team van de generaal ligt al plat, die zijn normaal wel langer wakker.
Ik denk dat je je grondig vergist wat dit programma met hun doet maar makkelijk oordelen vanuit je eigen beschermde omgeving.quote:Op donderdag 7 maart 2024 00:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een dag, het plebs ligt bijna de hele dag buiten vitamine D te pakken en om ong. 22 uur liggen ze al weer in bed. Die gaan het moeilijk krijgen als er straks weer gewoon gewerkt moet worden, na 3 maand luieren. Alleen de kaken hebben rust nodig van het geklets over elkaar.
Zelfs het team van de generaal ligt al plat, die zijn normaal wel langer wakker.
Ondanks dat ik geen streams nu kijk vandaag moet ik hier toch even op reageren.. thans u🫠quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt gewoon van twitter
de andere gif die erbij zat vond ik minder aardig ondanks dat ik het een balletje vindt
Welk account?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt gewoon van twitter
Ik denk dat Wie is de mol heftiger is, hoorquote:Op donderdag 7 maart 2024 00:42 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ik denk dat je je grondig vergist wat dit programma met hun doet maar makkelijk oordelen vanuit je eigen beschermde omgeving.
Mijn inlevingsvermogen is een stuk beter vermoed ik.
BB / [NietDeCoS] Random drive-by meningen over bewoner Xquote:Op donderdag 7 maart 2024 00:19 schreef Mercedes. het volgende:
Randy is een super lieve man eigenlijk.
Ty is super gevoelig en hart op zijn tong (lijkt op mij uhum).
Rohani is een lieffie maar heeft een stomme zet gedaan door over Tom te gaan roddelen in het begin terwijl Tom toen al populair was en de combi met Doriana was ook niet goed.
Maar ze gaan het helaas alle drie niet redden.
Ik vind eigenlijk dat Glenn of Alice het mag winnen. Ja....
Daar kan je wel van uitgaan. In RLS's waar het publiek mag stemmen zijn de favorieten meestal jonger dan 40 en voornamelijk mooiboys of niet al te mooie meiden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:59 schreef Mercedes. het volgende:
Zou Tom voornamelijk populair zijn door zijn looks?
Euh de COS is juist ook om een mening over een bewoner te hebben, die zijn op de streamsquote:Op donderdag 7 maart 2024 07:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB / [NietDeCoS] Random drive-by meningen over bewoner X
Ja denk je dat het dat is geworden?quote:Op donderdag 7 maart 2024 07:54 schreef Koos1958 het volgende:
Zo op naar de niet spannende nominatie. Tyron, ronahi, Alice en randy.
Dan vliegt Ro.quote:Op donderdag 7 maart 2024 07:54 schreef Koos1958 het volgende:
Ja denk dat echt. Danny doet stoer maar durft echt niet anders en glenn ook niet. Vind het zo voorspelbaar ondertussen. Ook dat doorlopende gelul over elkaar en de nominaties is echt doorgeslagen dit jaar. Ik weet niet of ik het volhou tot het einde dit keer hahaquote:Op donderdag 7 maart 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja denk je dat het dat is geworden?
Ze mogen er niets over zeggen he dat maakt het wel extra 'spannend '
huh? dus nu mag je ineens meningen over bewoners hebben, zelfs als je ze niet ziet op stream, of als het over gister ging? nu snap ik er niets meer van.quote:Op donderdag 7 maart 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euh de COS is juist ook om een mening over een bewoner te hebben, die zijn op de streams
Ik weet niet beter dan dat dat gelul over nominaties altijd al zo is, in alle RLSsenquote:Op donderdag 7 maart 2024 07:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja denk dat echt. Danny doet stoer maar durft echt niet anders en glenn ook niet. Vind het zo voorspelbaar ondertussen. Ook dat doorlopende gelul over elkaar en de nominaties is echt doorgeslagen dit jaar. Ik weet niet of ik het volhou tot het einde dit keer haha
Ik vrees er voor inderdaad. Dan hoop ik dan Randy gaat.quote:Op donderdag 7 maart 2024 07:54 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb toch het idee dat de twee heren Ashley er bij gaan gooien..quote:Op donderdag 7 maart 2024 07:54 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind het beter aan te gluren dan andere jaren. Ook de spellen en challenges, dit jaar tenminste niet meer al die absurde gymzaalspelletjes.quote:Op donderdag 7 maart 2024 07:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja denk dat echt. Danny doet stoer maar durft echt niet anders en glenn ook niet. Vind het zo voorspelbaar ondertussen. Ook dat doorlopende gelul over elkaar en de nominaties is echt doorgeslagen dit jaar. Ik weet niet of ik het volhou tot het einde dit keer haha
Dat is ook waar het spelletje om gaat, dus dat is logisch.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat dat gelul over nominaties altijd al zo is, in alle RLSsen
🙏quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat de twee heren Ashley er bij gaan gooien..
Dat zou zelfmoord zijn. Ashley wint dat glansrijk, zeker als er twee lichtgewichten naast zitten. En daarna zouden ze wensen dat ze daar met Terror Jaap zaten opgescheept in plaats van met Ashley.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat de twee heren Ashley er bij gaan gooien..
Nostalgiequote:Op donderdag 7 maart 2024 08:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het beter aan te gluren dan andere jaren. Ook de spellen en challenges, dit jaar tenminste niet meer al die absurde gymzaalspelletjes.
Vorige jaren zaten we vooral te kijken naar 'Spel Zonder Grenzen'. Ze hadden nog net Dick Passchier niet opgegraven.
Vind het in ieder geval beter dan vorig jaar. Alhoewel er best veel gehang isquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het beter aan te gluren dan andere jaren. Ook de spellen en challenges, dit jaar tenminste niet meer al die absurde gymzaalspelletjes.
Vorige jaren zaten we vooral te kijken naar 'Spel Zonder Grenzen'. Ze hadden nog net Dick Passchier niet opgegraven.
Misschien ook de chocola laten staan.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:00 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley wenst Jimmy goedemorgen.
Ashley : hoe voel je je? een beetje dubbel? (projectie![]()
)
Jimmie: uh nee gewoon
Ashley werd wakker met nog meer puisten erbij![]()
Ze vraagt zich af waar het schip naar toe gaat.
Jimmie: naar puisteneilanden.
Ashley: misschien moet ik nog even wachten met opmaken.
Jimmie: misschien moet je een dag niet opmaken..
Ashley: we krijgen straks nominaties, kan echt niet zonder.
Jimmie : misschien vrijdag zodat het even kan ademen.
Morgen puistenvrijheidsdag voor Ashley![]()
![]()
chocolade/puistjes = fabeltje.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien ook de chocola laten staan.....
Heeft-ie goed gezien dan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:30 schreef Kissingbird het volgende:
Tom denkt dat het publiek de duo's nu mag maken
quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom zit dus in ieder geval niet op de bank.
Daar heeft ie dan gelijk inquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:30 schreef Kissingbird het volgende:
Tom denkt dat het publiek de duo's nu mag maken
Zelfs vorig jaar was dat echt veel minder. Vorig jaar werd er iets meer op de man gespeeld maar was het gelul over nominaties echt minder. Kwam ook doordat die pon bij eentje of twee terecht kwam en je niet wist waar. Nu is voornamelijk dat groepje van Ashley heel erg bezig om elkaar te beïnvloeden de hele week door eigenlijk. Dat start al op de zaterdagavond als er net een weg is. Ik trek het echt af en toe niet meer om de streams te volgen want ze is met haar konkelclub ook continu in beeld. Dinsdag deze week was de enide dag in lange tijd dat de teugels even werden los gelaten maar werd het hele feest weer vernaggeld met streams op de qeeun die haar vete met Glenn zo nodig uit moest vechten. Dan dat nomineren om mee te doen voor de pon die nooit door die andere gewonnen kon worden. Het is eentonig en saai. De klap valt continu aan een kant.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat dat gelul over nominaties altijd al zo is, in alle RLSsen
Denk dat het meer een gevoels kwestie is van Tomquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny en Ashley zeggen dat ze Tom heel tactisch vinden .....
kweenie...
Karen is net een puppy, die vind iedereen die haar aait aardig...quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Karen kun je echt 100% vertrouwen. En ik ben met je mee he, maar niet als de rest het weet he. Want dan vind ik het gevaarlijk.
Ik zeg leef of het je laatste puist is.Leef.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Karen kun je echt 100% vertrouwen. En ik ben met je mee he, maar niet als de rest het weet he. Want dan vind ik het gevaarlijk.
...en weer een leugenpuist erbij....*Plop*quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:42 schreef Ireth het volgende:
Ashley: "Ik ben nog helemaal niet bezig geweest met Nederland-België gedoe qua bewoners!"
Sure
En gaat tegen je been oprijden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Karen is net een puppy, die vind iedereen die haar aait aardig...
Is het dan toch Tom ash Alice ?quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny is 'bang' voor Alice .. krijg die er maar eens uit, zegt hij.
Lafjesquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk dat ze gewoon Randy, Ty en Roni hebben genomineerd.
Volgende week fan week.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Vanaf volgende week is het spannend zegt Danny.
Ik ben ook al vuurwerk aan het bestellen voor oud en nieuw.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:48 schreef Ireth het volgende:
"Waar vinden ze nu al die paasdingetjes??"
Vroeg Ro dat serieus?? Vieren ze in België geen Pasen? Je breekt hier je nek over die meuk?
Nu kerstpapier, gewoon bij de groothandel te verkrijgen
Verwacht ik niet. Is ook onzinnig geeft meteen een beeld en haalt helemaal de angel uit het spel. Als de bank nu al is zoals verwacht dan is het al zo goed als dood.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Volgende week fan week.
Ik vermoed dat wij dan mogen nomineren?
Die puist groeit bij het uur.quote:
Action staat er vol meequote:Op donderdag 7 maart 2024 08:48 schreef Ireth het volgende:
"Waar vinden ze nu al die paasdingetjes??"
Vroeg Ro dat serieus?? Vieren ze in België geen Pasen? Je breekt hier je nek over die meuk?
Nu kerstpapier, gewoon bij de groothandel te verkrijgen
Ik zag hem. Onder haar lip deze keerquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
...en weer een leugenpuist erbij....*Plop*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |