wat dat aangaat vind ik de uitspraken van Jimmy ookquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:32 schreef mazaru het volgende:
Hij is er ook echt van overtuigd dat hij in de finale zit. Ik denk dat hij in zijn hoofd al de winnaar is
Je kan naar het badje.....quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:31 schreef greysbones het volgende:
Hallo BB/FEBO
kan Dylano van die stream
Niet als het aan mij ligtquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:32 schreef mazaru het volgende:
Hij is er ook echt van overtuigd dat hij in de finale zit. Ik denk dat hij in zijn hoofd al de winnaar is
Joyce woont in de buurtquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:32 schreef Cupfighter het volgende:
Kan iemand die smoel van Dilano dicht tapen
Die laat zich echt meeslepen door die halve zachte. Beetje jammer.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat dat aangaat vind ik de uitspraken van Jimmy ook![]()
dat hij alleen samen met Dyllie in de finale wil
Jimmy heeft vorige week de grootste fout gemaakt door die sukkel te savenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat dat aangaat vind ik de uitspraken van Jimmy ook![]()
dat hij alleen samen met Dyllie in de finale wil
Ik denk ook alleen bij zijn vader en moederquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk ook alleen bij zijn vader en moeder
Net in uitzending zag je jimmy ook weer acteren in die extra ruimte.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die laat zich echt meeslepen door die halve zachte. Beetje jammer.
ja he, viel mij ook op in de uitzendingquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
Goed te zien ook dat ashley als.1e een jurk pakte. De andere vrouwen waren er nog niet eens bij
Danny en meerdere anderen lopen ook al weken te rekenen en tellen over de finale.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:32 schreef mazaru het volgende:
Had niet veel uitgemaakt, Sorbo was klaar over uit en afquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jimmy heeft vorige week de grootste fout gemaakt door die sukkel te saven
En Dilano nog niet uitgespeeldquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Had niet veel uitgemaakt, Sorbo was klaar over uit en af
dit is zoeizo niet waar, hoe kan je dat nou weten als je net wakker gemaakt word om dan gelijk daar vanuit te gaan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb alle filmpjes ervan opgenomen en op X gezet en alles meegekregen.
Karen werd wakker gemaakt met het idee Ashley ook wakker te maken.
Ze wilden niet teveel lawaai maken want Tyron en Ronahi en Randy liggen daar ook op de kamer.
Ashley stond nog eerder buiten de kamer dan Glenn en schrok zich nog dood van een pop in de gang.![]()
Ashley was gister gewoon onwijs aan het zeiken om niets.
[ x ]
klopt je moet alleen even 2 x ash veranderen in Karenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit is zoeizo niet waar, hoe kan je dat nou weten als je net wakker gemaakt word om dan gelijk daar vanuit te gaan.
en verders snap ik je heel goed maar wat ik dus zeg is dat Ashley tegen Glenn uitvalt omdat hij alleen Ashley wakker maakt en dit is waar zie je duidelijk, en verder zie je duidelijk dat Glenn en Karen al richting de deur lopen zonder dat Karen dus uberhaupt Ash wakker heb gemaakt en die komt in de slaapkamer er dan achteraan rennen en bij de deur haalt ze Glenn in ja maar feit blijft dat Ash der 'vriendinnetje' precies hetzelfde flikt als Glenn
Ik betwijfel het als het tussen die 2 was gegaanquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Had niet veel uitgemaakt, Sorbo was klaar over uit en af
Glenn zag dat Ashley al wakker werd, dus wat moet hij dan nog doen!?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit is zoeizo niet waar, hoe kan je dat nou weten als je net wakker gemaakt word om dan gelijk daar vanuit te gaan.
en verders snap ik je heel goed maar wat ik dus zeg is dat Ashley tegen Glenn uitvalt omdat hij alleen Ashley wakker maakt en dit is waar zie je duidelijk, en verder zie je duidelijk dat Glenn en Karen al richting de deur lopen zonder dat Karen dus uberhaupt Ash wakker heb gemaakt en die komt in de slaapkamer er dan achteraan rennen en bij de deur haalt ze Glenn in ja maar feit blijft dat Ash der 'vriendinnetje' precies hetzelfde flikt als Glenn
nee die laatste is wel goed die andere is veranderd qhahaquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt je moet alleen even 2 x ash veranderen in Karen
het woordje eerst heeft ze niet in der mond gehadquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee het bleek dat Ashley wel wakker werd toen Karen omhoog kwam maar dat Karen en hij meteen weg gingen en niet wachtte op haar. Dat heeft Glenn haar zelf vertelt dat ze zelf wakker werd van Karen. Hij kreeg de kans niet om haar wakker te maken want dat werd ze al.....En toen ging ze zeggen maar je moet mij als eerst wakker maken.
nou is dat ik hem nu ken ongeveer maar anders zou ik wel zeggen ook ziet er goed uit!quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
@:Gayguy wordt hier vast blij van
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou is dat ik hem nu ken ongeveer maar anders zou ik wel zeggen ook ziet er goed uit!
Ja iddquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Een waarschuwing was op zijn plaats geweestquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |