leuk gemaakt iddquote:
Het is wel leuk gemaakt maar ik ben er niet echt blij meequote:
Ze kan heel aardig en meegaand zijn als je met haar bent en haar in alles laat shinen maar spreek je haar tegen en kies je er voor om één keer zelf die Seine te pakken dan ben je tegen haar en dan kun je het krijgen want dat pikt ze natuurlijk nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:51 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja echt bizar...net ook weer tegen Tom
nou inderdaad..ze valt steeds meer door de mand.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze kan heel aardig en meegaand zijn als je met haar bent en haar in alles laat shinen maar spreek je haar tegen en kies je er voor om één keer zelf die Seine te pakken dan ben je tegen haar en dan kun je het krijgen want dat pikt ze natuurlijk niet![]()
Ik heb vroeger ook even zo’n type als vriendin gehad maar ik was dat al heel snel beu en ben er toen na haar dat heel duidelijk te maken mee gekapt.
De kijkers niet maar ik denk dat zij er heel blij mee zijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is wel leuk gemaakt maar ik ben er niet echt blij mee
Laat er nog maar even doorgaan ze wordt steeds smeriger. Graaf je eigen graf maar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:58 schreef greysbones het volgende:
goed
ik hoop dat het spel zo begint
want dit wordt ietwat saai en herhaling van woorden
Ash wil ook graag beginnenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:58 schreef greysbones het volgende:
goed
ik hoop dat het spel zo begint
want dit wordt ietwat saai en herhaling van woorden
Dat denkt ze maar dat is niet zo. Ze wordt zelf 9 van de 10 keer geplayed maar dat heeft ze niet in de gaten.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:00 schreef Puzzie het volgende:
Leuk dat Ash mensen zo over de zeik krijgt
quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:53 schreef Joyce-43 het volgende: [..] nee ze moet er zelf uit gaan word er hier voorgesteld
Hier iig welquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:02 schreef marky het volgende:
[..]
Dat denkt ze maar dat is niet zo. Ze wordt zelf 9 van de 10 keer geplayed maar dat heeft ze niet in de gaten.
volgend jaar geen streamquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:02 schreef lojanda het volgende:
Het is niet zo dat alleen in België maar één stream is.. hier is dat nu ook al zowat dagen bezig
Dat valt wel mee toch?quote:
Zou ook een optie zijnquote:
Is vaak met die domme tokkies...Hebben niks door en vinden het nog leuk ook.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:02 schreef marky het volgende:
[..]
Dat denkt ze maar dat is niet zo. Ze wordt zelf 9 van de 10 keer geplayed maar dat heeft ze niet in de gaten.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:03 schreef ledn81 het volgende:
Er worden pannenkoeken gemaakt
Alice : "Wil je zitten of staand"
X : "Doe maar zitten"
Jullie mogen raden met wie ze pannenkoeken gaat maken
Lekker wel even geen geroddelquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nou de streams kunnen uit…..Ping Pong…..
Hier eender, maar dubbel zo erg als Jimmy zo loopt en dan die riem boven op zijn buik....zo onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:10 schreef lojanda het volgende:
Ik irriteer me niet als Tyron zonder shirt loopt maar als ik dat Dilano zie doen wel![]()
Is eigenlijk niet eerlijk maar dat heb ik wel echt
Van mij mag hij ook heeel snel wieberen en Ronaahiiiieeee mee nemen.quote:
Echt he. Wordt op een gegeven moment ongemakkelijk van dat gelul over het spel en de smerigheid erom heen.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:14 schreef lojanda het volgende:
Randy heeft het daar toch wel goed hoor.. de hele dag zit staat of ligt hij in ruststand en dan in de middag lekker zittend pannenkoeken bakken.. hij bakt er elke keer eentje voor de bewoners en dan weer eentje voor zichzelf. Het is echt een natte scheet hoor die gast
En als den Danny in zijn blote bast loopt dan? 🤣quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:10 schreef lojanda het volgende:
Ik irriteer me niet als Tyron zonder shirt loopt maar als ik dat Dilano zie doen wel![]()
Komt denk ik ook dat Tyron helemaal niet bezig is om zichzelf zo te laten zien en bij Dilano heb ik het gevoel dat hij zichzelf zo mooi vindt en dat met iedereen wil delen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hier eender, maar dubbel zo erg als Jimmy zo loopt en dan die riem boven op zijn buik....zo onaantrekkelijk.
Soms ff niet is best een verademingquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:15 schreef marky het volgende:
[..]
Echt he. Wordt op een gegeven moment ongemakkelijk van dat gelul over het spel en de smerigheid erom heen.
Mij niet bellenquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:17 schreef marky het volgende:
[..]
En als den Danny in zijn blote bast loopt dan? 🤣
Toch is dit de langst durende klus die in huis gedaan moet worden.....dagelijks. Dus petje af zou dat niet kunnen uren zitten wachten tot je pannekoek klaar is...dag in dag uit.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:14 schreef lojanda het volgende:
Randy heeft het daar toch wel goed hoor.. de hele dag zit staat of ligt hij in ruststand en dan in de middag lekker pannenkoeken bakken.. hij bakt er elke keer eentje voor de bewoners en dan weer eentje voor zichzelf. Het is echt een natte scheet hoor die gast
Maar dat komt omdat hij zo snel is als dikke strontquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch is dit de langst durende klus die in huis gedaan moet worden.....dagelijks. Dus petje af zou dat niet kunnen uren zitten wachten tot je pannekoek klaar is...dag in dag uit.
Ik heb er ook helemaal niets mee. Ze is best lief maar verder zit er niet echt veel in..quote:
ja idem!quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:10 schreef lojanda het volgende:
Is ook zo en het is niet netjes van mij maar kan me er niet overheen zetten....quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Komt denk ik ook dat Tyron helemaal niet bezig is om zichzelf zo te laten zien en bij Dilano heb ik het gevoel dat hij zichzelf zo mooi vindt en dat met iedereen wil delen.
De buik van Jimmy is nog behoorlijk maar je ziet echt wel dat hij al een heel stuk minder is. Ik vind het ook wel goed van hem dat hij zich niet schaamt en denkt dit is wat het is. Moet ook iedere keer lachen als je hem hoor5 tijdens een SL dat hij naar zijn armen wenkt en zegt dit is alleen frikandel en mayonaise wat hier in zit
Zal dan wel niet want dan zouden ze wel andere dingen ook maken. Volgens mij staat het ook nooit in de wall.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:22 schreef marky het volgende:
Zit niet in de basics. Kan zijn dat ze ergens nog iets hebben.
Gaat een beetje op en neer met haar. Bij Ty of Tom is ze wel leuk dan is ze ook best open. Ze is net iets te veel Zwitserland.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal niets mee. Ze is best lief maar verder zit er niet echt veel in..
quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:17 schreef marky het volgende:
[..]
ze hebben nu toch ook eieren? Lekker een eitje of twee door het beslag en dan krijg je lekker bruine pannenkoekenquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat hij zo snel is als dikke stront![]()
Vuur wat hoger en de pannenkoeken zijn zo klaar
Ik vind het gewoon jammer dat je het zo ver laat komen.. zeker voor je gezondheid. Maar wel goed dat hij nu alvast en hopen dat hij daar thuis sterk genoeg voor is om mee door te gaan. Het kan niet anders dan dat je je gewoon een stuk beter voelt zonder al die kilo’s..quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is ook zo en het is niet netjes van mij maar kan me er niet overheen zetten....
Precies dat idd..quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:23 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat een beetje op en neer met haar. Bij Ty of Tom is ze wel leuk dan is ze ook best open. Ze is net iets te veel Zwitserland.
Zou kunnen maar ik denk dat ze die eieren liever zo opetenquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:25 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben nu toch ook eieren? Lekker een eitje of twee door het beslag en dan krijg je lekker bruine pannenkoeken
Die vrouwen mogen van mij allemaal in hun blote bast rondlopen, maar ze doen het niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:17 schreef marky het volgende:
[..]
Die moeten ze toch kopen uit de wall.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:25 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben nu toch ook eieren? Lekker een eitje of twee door het beslag en dan krijg je lekker bruine pannenkoeken
jaquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die moeten ze toch kopen uit de wall.
Denk dat de wall aanbiedingen per dag verschillen, dus weet niet of daar altijd eieren bij zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die moeten ze toch kopen uit de wall.
Hij lult er gewoon omheen..quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:35 schreef greysbones het volgende:
Dyllie heeft Ro tom ash en ...alice
maar hij weet het niet meer zeker![]()
Had mijn streams weer aangezet maar het mag niet baten weer 2straemsquote:
Hij weet het niet meer zeker?quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:35 schreef greysbones het volgende:
Dyllie heeft Ro tom ash en ...alice
maar hij weet het niet meer zeker![]()
blik weg van Ashquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hij weet het niet meer zeker?
Ja zeg supersuperliegebeest.... Zeg dan gewoon dat je het niet wil delen, hé
Er zijn altijd 2 x dezelfde streams tijdens de lunch en diner tijden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had mijn streams weer aangezet maar het mag niet baten weer 2straems
En nu de moed om gewoon te vragen wie stem jij......hoeft niet te antwoorden hoor.
Dus weer uit ......we weten waar het straks weer overgaat.
Klopt maar de laatste twee dagen bijna continu.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn altijd 2 x dezelfde streams tijdens de lunch en diner tijden.
Nee, dan denkt hij dat hij op het lijstje komt van Ashley misschien wel bovenaan te staan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hij weet het niet meer zeker?
Ja zeg supersuperliegebeest.... Zeg dan gewoon dat je het niet wil delen, hé
ik geloof ook helemaal niet dat er een mol is in BBquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:39 schreef lojanda het volgende:
Toch komt Dilano er goed mee weg. Er is nog steeds niemand die het echt doorheeft dat hij een mol is.
Ashley heeft het laatst niet genomineerd en gesaved toch?quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dan denkt hij dat hij op het lijstje komt van Ashley misschien wel bovenaan te staan.
(en niet onterecht dat hij dat denkt)
quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:40 schreef greysbones het volgende:
Ash
ik ben de minst emotionele persoon in huis![]()
Ik bedoel met mol iemand die alles aan het andere groepje doorverteld..quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof ook helemaal niet dat er een mol is in BB
en ik kies nooit voor mezelf, ik denk altijd aan aanderen, die uitspraken van haar zijn zo tactisch spel, en zo grote leugens, echt spel uitsprakenquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:40 schreef greysbones het volgende:
Ash
ik ben de minst emotionele persoon in huis![]()
Ja, maar mede door zijn gedraai en omheen draaien. En natuurlijk voor Jimmy die zij weer te vriend moet houden nog eventjes.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ashley heeft het laatst niet genomineerd en gesaved toch?
ik denk dat ze het oprecht meentquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
en ik kies nooit voor mezelf, ik denk altijd aan aanderen, die uitspraken van haar zijn zo tactisch spel, en zo grote leugens, echt spel uitspraken
Ik ben niet aan het kijken, enkel hier aan het meelezen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:39 schreef lojanda het volgende:
Toch komt Dilano er goed mee weg. Er is nog steeds niemand die het echt doorheeft dat hij een mol is.
Zei gaat ook het achterste van haar tong laten zien natuurlijk, zeker niet tegen Dilano of all people....quote:
Ja vermoeiend, dat geluid van de pingpong bal bevalt me inmiddels zelfs beterquote:
En dan gaat ze in een gesprek die pon vergelijken met iets van je fam kunnen krijgen....als je niet snapt waarom ze die pon zo graag wilt.quote:
Ik bedoel mee4 in het algemeen.. niemand heeft het door. Hij lult dingen door in beiden groepen en zegt het zo dat niemand ziet dat hij gewoon met alle winden meewaait.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het kijken, enkel hier aan het meelezen.
Maar heeft Ashley dat dan echt niet door als ze zo'n directe vraag stelt en een aarzelend antwoord krijgt? Dilano zou toch echt niet vergeten wie hij gisteren genoemd heeft om iets te gunnen (niemand daar trouwens, het is het enige waar ze mee bezig zijn!) + aarzelend (euh euh) + wegkijken etc
Dat zijn toch allemaal heel grote vlaggen van "ik sta hier te liegen" en/of "ik wil hier niet op antwoorden"
ze weet allang dat Danny heeft gezegd haar erop te zettenquote:
Ik heb het over PON en dat geldt wmb voor iedereen daarquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan gaat ze in een gesprek die pon vergelijken met iets van je fam kunnen krijgen....als je niet snapt waarom ze die pon zo graag wilt.
Omdat Ash er een Nederlander uit wil. En als meneer tactiek dat niet snapt dan snapt hij er niets van.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:45 schreef lojanda het volgende:
Hoe is het met Ronahi vraagt Ashley aan Dilano.. ze weet wel dat ze op de bank komt. Het zou mijn keuzecontrole zijn zegt Ashley.. niet??? Zegt Dilano.. mag ik vragen waarom dan niet? Ashley wil dat nog niet zeggen
Ik zie niemand daar zo erg om die pon smeken als Ashley......quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het over PON en dat geldt wmb voor iedereen daar
Ze zijn er allemaal mee bezigquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie niemand daar zo erg om die pon smeken als Ashley......
Ja het zou mooi zijn dat als BB zou constateren dat er niet echt voor gespeeld is dan ingrijpt en met een mooie twist komt. Maargoed dat zal wel niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie niemand daar zo erg om die pon smeken als Ashley......
en ook wel logisch, ze kunnen hier iemand mee op de bank zetten, het kan zomaar weer weken duren voor je de PON weer een keer krijgt, of misschien is het zelfs zo dat er vanaf nu geen PON meer is, maar dat er op een andere manier genomineerd zal gaan worden.quote:
Echt niet hoor. Alleen Ash en haar aanhang. De andere hebben alleen hun analyse er op losgelaten en zijn gewoon door gegaan.quote:
die anderen kunnen niet anders dan analyseren op dit moment, hebben geen kans op het pakken van de PONquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:53 schreef marky het volgende:
[..]
Echt niet hoor. Alleen Ash en haar aanhang. De andere hebben alleen hun analyse er op losgelaten en zijn gewoon door gegaan.
Natuurlijk welquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:53 schreef marky het volgende:
[..]
Echt niet hoor. Alleen Ash en haar aanhang. De andere hebben alleen hun analyse er op losgelaten en zijn gewoon door gegaan.
Gaat ook gebeuren want morgen moeten de nominaties bekend gemaakt worden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:54 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat ze vandaag nog de PON gaan spelen.
Die hebben ze toch al ....wie moet dan niet meer uitmaken Maar ze heeft haar best gedaan om alle neuzen dezelfde richting te krijgen dus het is zo klaar als een klontje.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:53 schreef Verida het volgende:
[..]
en ook wel logisch, ze kunnen hier iemand mee op de bank zetten, het kan zomaar weer weken duren voor je de PON weer een keer krijgt, of misschien is het zelfs zo dat er vanaf nu geen PON meer is, maar dat er op een andere manier genomineerd zal gaan worden.
dus gewoon proberen om in ieder geval deze PON te pakken lijkt mij
dat is wel wat BB zeiquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:54 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat ze vandaag nog de PON gaan spelen.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat ook gebeuren want morgen moeten de nominaties bekend gemaakt worden.
Ze is vooral bezig dat de andere niet echt hun best doen zodat zij hem krijgt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:53 schreef Verida het volgende:
[..]
en ook wel logisch, ze kunnen hier iemand mee op de bank zetten, het kan zomaar weer weken duren voor je de PON weer een keer krijgt, of misschien is het zelfs zo dat er vanaf nu geen PON meer is, maar dat er op een andere manier genomineerd zal gaan worden.
dus gewoon proberen om in ieder geval deze PON te pakken lijkt mij
dat zou inderdaad een goede zijn jaquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop dat ze individueel spelen en niet tegelijk, zodat ze niet van elkaar weten hoe ze het gedaan hebben.
Alleen is Ash vooral bezig dat zij hoe dan ook die pon krijgt. Dat de andere hun best niet doen. Dat is toch wel een verschil.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:54 schreef Verida het volgende:
[..]
die anderen kunnen niet anders dan analyseren op dit moment, hebben geen kans op het pakken van de PON
nah die noemt ze niet steedsquote:
Misschien heeft ze er wel 2quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:59 schreef BigBreg83 het volgende:
Alice heeft echt al.dagen dat witte truitje aan, terwijl ze van de week al zei dat ze zwoksels had toen die halloween poppen binnen kwamen.
Ze gaat ervan uit uit dat er 1 NL'er in de finale staat, dus haar landgenoten zijn de grootste concurrenten.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Haar hele legertje bestaat uit Belgen die ze wil gebruiken om de NL weg te spelen.
Ik zag trouwens vanmorgen met de batterijwissel de hartjes pyma van Ashley en andere pyamas op een wasrekje hangen, voor de mensen die zeiden dat die niet gewassen werd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:59 schreef BigBreg83 het volgende:
Alice heeft echt al.dagen dat witte truitje aan, terwijl ze van de week al zei dat ze zwoksels had toen die halloween poppen binnen kwamen.
En niet alleen daar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:00 schreef Puzzie het volgende:
Er zijn er ook die een beetje in hun broek druppelen zodra ze op de beekjes is.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:00 schreef Puzzie het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:11 schreef KinKiJan het volgende:
RekenenRekenen
Rekenen
(laat mij hopen)
Reken maar op een vette SL!quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:11 schreef KinKiJan het volgende:
RekenenRekenen
Rekenen
(laat mij hopen)
Wat ik begrijp na het lezen is dat ze Alice erop wil hebben om tyron en randy eruit wil hebben. Het geen wat ze randy verweetquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:54 schreef Hznootje het volgende:
Ik snap dat Ashley, Alice er uit wil hebben..Dan is ze nog de enige Nederlandse vrouw die over is
Dan weet je het wel weerquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:11 schreef KinKiJan het volgende:
RekenenRekenen
Rekenen
(laat mij hopen)
woest zal ze dan zijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:14 schreef KinKiJan het volgende:
Ik reken er ook op dat als Ashley 'm niet wint, ze de komende 24u met haar tong in het oor van de winnaar zit
Vindt hij dat dan van zijn grote vriend ook?quote:
Heeft er een paar en wast elke dag haar kledingquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:59 schreef BigBreg83 het volgende:
geloof er geen zak van.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:15 schreef greysbones het volgende:
Dylano is gevraagd voor ex on the beach
en temptation als verleider
wie had het ook over kwaliteit bij de kaartenbak deelnemers![]()
stoerquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof er geen zak van.
wat is het nut van de namen noemen?
Ik heb echt het idee dat jij Alice irl kent en weet wat voor leven ze heeft en wat ze in haar koffer hadquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft er een paar en wast elke dag haar kleding
Ja joh, ze zitten allemaal in een kaartenbak, misschien de oudere deelnemers niet alhoewel Lenie natuurlijk ook uit een kaartenbak komt, en Danny ook al paar rolletjes in engelse politie series heeft gedaan, vermoed eigenlijk dat ze er allemaal uit komen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:15 schreef greysbones het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat jij Alice irl kent en weet wat voor leven ze heeft en wat ze in haar koffer had
Het zijn allemaal mollen. Niet voor niets dat Ashley ook alleen Karen maar vertrouwt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof ook helemaal niet dat er een mol is in BB
Het is van vele van ons al lang overduidelijk dat er veel maar dan ook heel veel gewassen wordt, zowel handwasjes als wasmachinesquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat jij Alice irl kent en weet wat voor leven ze heeft en wat ze in haar koffer had
Geloof er niks van. Hij durft niet eens met knappe meisjes te praten. Laat staan verleiden voor tvquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:15 schreef greysbones het volgende:
ik snap dat eigenlijk niet, want als ze gewoon op tijd beginnen met oproepen zullen ze heus wel veel inschrijvingen krijgen ( he me dochters naam kwam voorbij haha)quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja joh, ze zitten allemaal in een kaartenbak, misschien de oudere deelnemers niet alhoewel Lenie natuurlijk ook uit een kaartenbak komt, en Danny ook al paar rolletjes in engelse politie series heeft gedaan, vermoed eigenlijk dat ze er allemaal uit komen.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zijn allemaal mollen. Niet voor niets dat Ashley ook alleen Karen maar vertrouwt.
Zeg ik van niet dan?quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het is van vele van ons al lang overduidelijk dat er veel maar dan ook heel veel gewassen wordt, zowel handwasjes als wasmachines
Vanmorgen nog.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:18 schreef Joyce-43 het volgende:
ja Ty heeft de afwas maar die heeft die wel vaker maar zie het hem nooit doen Ro
Alles om maar niet uit de kast te hoeven komen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:15 schreef Puzzie het volgende:
Dillie is gevraagd voor Ex on the beach en Temptation
Hij zou om ze looks best gevraagd kunnen zijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:19 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Hij durft niet eens met knappe meisjes te praten. Laat staan verleiden voor tv
afwassen of afdrogenquote:
Huh wat heeft dat er nu mee te maken?quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Alles om maar niet uit de kast te hoeven komen.
Een mooie twist... Directe vrijstelling voor Ashley!quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ja het zou mooi zijn dat als BB zou constateren dat er niet echt voor gespeeld is dan ingrijpt en met een mooie twist komt. Maargoed dat zal wel niet.
ja dat idee heb ik dus ook echt he dat hij over paar jaar wel zover isquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Alles om maar niet uit de kast te hoeven komen.
Klopt zat ik me net ook te bedenken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij zou om ze looks best gevraagd kunnen zijn
Dat hij verlegen is zie je niet aan de foto's
Het is een kaboutertje, grote kans dat het gros van de dames die meedoen een kop boven hem uit steektquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij zou om ze looks best gevraagd kunnen zijn
Dat hij verlegen is zie je niet aan de foto's
Er zijn ook dames die daar niet maar kijken!!quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is een kaboutertje, grote kans dat het gros van de dames die meedoen een kop boven hem uit steekt
en kleine mannen, kunnen nog zo'n mooi bekkie hebben, maar zo klein is niet echt aantrekkelijk
Nee want die is onderdeel van het complotquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een mooie twist... Directe vrijstelling voor Ashley!
ja en ze vroeg het net aan Ty of hij moest afwassen dus de hint was gegeven zeg maar en Randy zei al tegen TY dat zij het dus ging doen en Ty blijft gewoon zo liggen ( randy hoefde niet hoor alleen Ty met karen geloof ik)quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:25 schreef b_engeltje het volgende:
Ronahi in de eentje de middag afwas aan het doen omdat randy/tyron geen zin heeft
quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:26 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij heeft nu wel een vrijstelling verdient vind ik
Ty zei net ik doe het zo wel. Ze kiest er zelf voor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:25 schreef b_engeltje het volgende:
Ronahi in de eentje de middag afwas aan het doen omdat randy/tyron geen zin heeft
ja want afwassen doet meneer echt nietquote:
Met dit verschil dat Alice weet hoe de vlag erbij hangt en ze elkaar niets verschuldigd zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat ik begrijp na het lezen is dat ze Alice erop wil hebben om tyron en randy eruit wil hebben. Het geen wat ze randy verweet
hij had kunnen weten dat als ze het vraagt ze er aan zou beginnen ook dan kan die lapswans ook opstaan om het zelf te doenquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:27 schreef marky het volgende:
[..]
Ty zei net ik doe het zo wel. Ze kiest er zelf voor.
Dit iddquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met dit verschil dat Alice weet hoe de vlag erbij hangt en ze elkaar niets verschuldigd zijn.
Ty en Randy owen het altijd. Die boeit het ook niet zo omdat ze het thuis ook goed hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:27 schreef greysbones het volgende:
ze zeggen allemaal dat ze een nominatie gaan ownen of gaan dragen
maar puntje bij paaltje
zitten ze bijna allemaal te zeuren als het zover is
Zuch afdrogen is meer werk. Wat boeit het.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja want afwassen doet meneer echt niet
Had kunnen weten? Hij weet datquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij had kunnen weten dat als ze het vraagt ze er aan zou beginnen ook dan kan die lapswans ook opstaan om het zelf te doen
Andere mooie twisten zijn in dit geval niet denkbaar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:25 schreef marky het volgende:
[..]
Nee want die is onderdeel van het complot
Ze begint er toch zelf aan. Ze hoeft het niet te doen. Ze wil dit zelf.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij had kunnen weten dat als ze het vraagt ze er aan zou beginnen ook dan kan die lapswans ook opstaan om het zelf te doen
Jawel hoor de andere mogen het alsnog spelen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Andere mooie twisten zijn in dit geval niet denkbaar.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:19 schreef KinKiJan het volgende:
Dilano in Temptation: "Je bent een hele mooie meid hoor, maar ik denk dat als de regisseur je zo en zo in beeld brengt je er tactisch gezien beter door naar voren komt"
En dan is het wel goed? Oh nee schatje maak je geen zorgen dat je dat telefoontje hebt gekocht we gunnen het je echt waar. Dan achter haar rug om anders lullen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met dit verschil dat Alice weet hoe de vlag erbij hangt en ze elkaar niets verschuldigd zijn.
Het ging niet om misgunnen of gunnen, het ging om de manier waaropquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:33 schreef marky het volgende:
[..]
En dan is het wel goed? Oh nee schatje maak je geen zorgen dat je dat telefoontje hebt gekocht we gunnen het je echt waar. Dan achter haar rug om anders lullen.
Dat kan je verwachten toch? Alles wordt tegen je gebruikt .quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:33 schreef marky het volgende:
[..]
En dan is het wel goed? Oh nee schatje maak je geen zorgen dat je dat telefoontje hebt gekocht we gunnen het je echt waar. Dan achter haar rug om anders lullen.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan je verwachten toch? Alles wordt tegen je gebruikt .
Onzin dat hebben ze er zelf van gemaakt omdat Alice met haar hand op de knop zat durfde Karen niet te drukken. Dan is Karen gewoon een domne doos. Daar komt de hele hetze vandaan en ze is een nederlandse vrouw.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het ging niet om misgunnen of gunnen, het ging om de manier waarop
Ja maar dat maakt ze geen haar beter. Alice kwam erbij omdat die bij Karen zat. Dat was allemaal niet gebeurd als Bas voor Alice had gekozen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan je verwachten toch? Alles wordt tegen je gebruikt .
Ze zitten daar voor een spel, ze doen allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 6 maart 2024 14:40 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt ze geen haar beter. Alice kwam erbij omdat die bin Karen zat. Dat was allemaal niet gebeurd als Bas voor Alice had gekozen.
Toch raar dat het de een harder wordt aangerekend dan de ander dan. Randy is ineens de boeman.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zitten daar voor een spel, ze doen allemaal hetzelfde
Dit.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:43 schreef marky het volgende:
[..]
Toch raar dat het de een harder wordt aangerekend dan de ander dan. Randy is ineens de boeman.
Hij doet tenminste wat. Alleen jammer dat we dat niet mogen zienquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:49 schreef schizolientje het volgende:
de aardappels moeten anderhalf uur in de oven zegt Jimmy Die is niet wijs
hij staat in de keuken te kijkenquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:50 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij doet tenminste wat. Alleen jammer dat we dat niet mogen zien
Daarnaast waren er 4 mogelijkheden voor Karen om te drukken. Alleen die van Alice was een probleem. Er waren ook nog een brief en 2 video berichten.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:38 schreef marky het volgende:
[..]
Onzin dat hebben ze er zelf van gemaakt omdat Alice met haar hand op de knop zat durfde Karen niet te drukken. Dan is Karen gewoon een domne doos. Daar komt de hele hetze vandaan en ze is een nederlandse vrouw.
Ze gaan voor de gecremeerde aardappelquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:49 schreef schizolientje het volgende:
de aardappels moeten anderhalf uur in de oven zegt Jimmy Die is niet wijs
Het is gewoon gebruikt als een stok om mee te slaan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Daarnaast waren er 4 mogelijkheden voor Karen om te drukken. Alleen die van Alice was een probleem. Er waren ook nog een brief en 2 video berichten.
Morgen nog de uitslag maar daarna is het weer weekend voor hunquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:00 schreef Dotteke het volgende:
Er gebeurd niet echt veel meer op de streams de strijd is weer gestreden denk ik tot zaterdag
er kunnen ook 3 op komen...dan hopelijk Ty niet. Alice wint de bank swsquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:08 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn gewonnen dus. Die wil Alice tyron en ronahi. Danny wilde ronahi en randy dus bank is bekend
De 4 achter gebleven spelers
Kreeg de indruk dat Tom hem niet wilde winnen, dan kan niemand hem er op aankijken wie er op de bank komtquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:09 schreef ledn81 het volgende:
Tom had hem![]()
Maar heeft niet gewonnen![]()
Logica van Tom
Zijn ze zelf weg domquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:12 schreef Puzzie het volgende:
Roni hoopt dat Danny Ash erop zet , Dillie ook
en dan na de exit zaterdag van Randy allemaal duo's met 1 uit ene kamp en 1 uit andere kamp graag BB/FEBOquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:12 schreef Puzzie het volgende:
Roni hoopt dat Danny Ash erop zet , Dillie ook
Mod Edit ********* kan wel iets minderquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano is ook een rat zeg, lult ook alles door
Net als Jimmy. Dat is hun spel.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano is ook een rat zeg, lult ook alles door
Wat doet hij hier daar nog eigenlijk?quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:16 schreef kiki2024 het volgende:
Dilano ( over ashley ) ze was al naar huis...wat doet ze hier nog ?
Doe effe normaal. Hij speelt een spel samen met Jimmy. De een aan de ene kant de ander aan de andere kant.quote:
Is hij ookquote:
Dat moet hij aan BB vragen, die bepaalt de regels en niet Dilliequote:Op woensdag 6 maart 2024 15:16 schreef kiki2024 het volgende:
Dilano ( over ashley ) ze was al naar huis...wat doet ze hier nog ?
Glenn wilde Randy, Ty en Ronahi maar had ook geen moeite met Alice.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:08 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn gewonnen dus. Die wil Alice tyron en ronahi. Danny wilde ronahi en randy dus bank is bekend
De 4 achter gebleven spelers
Dan ben je geen Zwitserlandquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice geeft nu toe dat ze Zwitserland is, ze doet wat ze zelf wil, ze is een middenpartij.
Ze trekt naar degene waar ze de meeste kans maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |