leuk gemaakt iddquote:
Het is wel leuk gemaakt maar ik ben er niet echt blij meequote:
Ze kan heel aardig en meegaand zijn als je met haar bent en haar in alles laat shinen maar spreek je haar tegen en kies je er voor om één keer zelf die Seine te pakken dan ben je tegen haar en dan kun je het krijgen want dat pikt ze natuurlijk nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:51 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja echt bizar...net ook weer tegen Tom
nou inderdaad..ze valt steeds meer door de mand.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze kan heel aardig en meegaand zijn als je met haar bent en haar in alles laat shinen maar spreek je haar tegen en kies je er voor om één keer zelf die Seine te pakken dan ben je tegen haar en dan kun je het krijgen want dat pikt ze natuurlijk niet![]()
Ik heb vroeger ook even zo’n type als vriendin gehad maar ik was dat al heel snel beu en ben er toen na haar dat heel duidelijk te maken mee gekapt.
De kijkers niet maar ik denk dat zij er heel blij mee zijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is wel leuk gemaakt maar ik ben er niet echt blij mee
Laat er nog maar even doorgaan ze wordt steeds smeriger. Graaf je eigen graf maar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:58 schreef greysbones het volgende:
goed
ik hoop dat het spel zo begint
want dit wordt ietwat saai en herhaling van woorden
Ash wil ook graag beginnenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:58 schreef greysbones het volgende:
goed
ik hoop dat het spel zo begint
want dit wordt ietwat saai en herhaling van woorden
Dat denkt ze maar dat is niet zo. Ze wordt zelf 9 van de 10 keer geplayed maar dat heeft ze niet in de gaten.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:00 schreef Puzzie het volgende:
Leuk dat Ash mensen zo over de zeik krijgt
quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:53 schreef Joyce-43 het volgende: [..] nee ze moet er zelf uit gaan word er hier voorgesteld
Hier iig welquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:02 schreef marky het volgende:
[..]
Dat denkt ze maar dat is niet zo. Ze wordt zelf 9 van de 10 keer geplayed maar dat heeft ze niet in de gaten.
volgend jaar geen streamquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:02 schreef lojanda het volgende:
Het is niet zo dat alleen in België maar één stream is.. hier is dat nu ook al zowat dagen bezig
Dat valt wel mee toch?quote:
Zou ook een optie zijnquote:
Is vaak met die domme tokkies...Hebben niks door en vinden het nog leuk ook.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:02 schreef marky het volgende:
[..]
Dat denkt ze maar dat is niet zo. Ze wordt zelf 9 van de 10 keer geplayed maar dat heeft ze niet in de gaten.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:03 schreef ledn81 het volgende:
Er worden pannenkoeken gemaakt
Alice : "Wil je zitten of staand"
X : "Doe maar zitten"
Jullie mogen raden met wie ze pannenkoeken gaat maken
Lekker wel even geen geroddelquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nou de streams kunnen uit…..Ping Pong…..
Hier eender, maar dubbel zo erg als Jimmy zo loopt en dan die riem boven op zijn buik....zo onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:10 schreef lojanda het volgende:
Ik irriteer me niet als Tyron zonder shirt loopt maar als ik dat Dilano zie doen wel![]()
Is eigenlijk niet eerlijk maar dat heb ik wel echt
Van mij mag hij ook heeel snel wieberen en Ronaahiiiieeee mee nemen.quote:
Echt he. Wordt op een gegeven moment ongemakkelijk van dat gelul over het spel en de smerigheid erom heen.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:14 schreef lojanda het volgende:
Randy heeft het daar toch wel goed hoor.. de hele dag zit staat of ligt hij in ruststand en dan in de middag lekker zittend pannenkoeken bakken.. hij bakt er elke keer eentje voor de bewoners en dan weer eentje voor zichzelf. Het is echt een natte scheet hoor die gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |