Ik heb niet zoveel met dat opdringerige volk als je ook maar een voet buiten het hotel zet en mijn vriendin heeft er nog een pittigere mening over.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Keurige comment van een keurige user.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
40-45
46-54
In mei, zuid spanje wel leuk, Valencia of zo, al een lekker weertje, goed eten.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met dat opdringerige volk als je ook maar een voet buiten het hotel zet en mijn vriendin heeft er nog een pittigere mening over.
Daar komt hetzelfde kabinet uit rollen. Namelijk geen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Keurige comment van een keurige user.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dubaiquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:26 schreef Caland het volgende:
Ik wil half mei een weekje tot anderhalf op vakantie. Iemand een aanrader? Voorwaarden zijn zo'n beetje zon, strand en het liefst nog wel een ruime keuze aan acceptabele restaurants en kroegjes (maar geen uitgaansparadijs). Moslimlanden zijn uitgezonderd.
Zit zelf een beetje te kijken richting Griekenland of Zuid-Spanje. @:gurneyisbestoke gooi tips.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een proleet maar ben helaas niet rijk.
Ik ben een rijke proleetquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een proleet maar ben helaas niet rijk.
Ja dat wel.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
In mei is het toch al vrij warm in Dubai?
Ramadan heb je geen last van daar?quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Ik ga nu zaterdag, en dan is het komende tijd 25-30 graden.
Mei gaat het toch al wel richting 40
Nee, alles gewoon open qua restaurants.quote:
De vriendin van @Caland is een onvervalste racist.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met dat opdringerige volk als je ook maar een voet buiten het hotel zet en mijn vriendin heeft er nog een pittigere mening over.
De schoonfamilie van Mark is een heerlijk warm PVV nest.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De vriendin van @:Caland is een onvervalste racist.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De schoonfamilie van Mark is een heerlijk warm PVV nest.
Daarom ook op vakantie waar zo min mogelijk buitenlanders zijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De vriendin van @:Caland is een onvervalste racist.
Wel oké maar qua tempo niet helemaal wat ik zocht. De intervallen waren ruim langzamer dan ik normaal ren (5:15 om 4:40/45). Wel zonder er bij na te denken ruim 10 kilometer gemaakt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Gurneyisbestoke
Hoe was je proeftraining? Vertel me alles!
Dat is niet het enige wat je mist ouwe reus.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis een optie, derhalve niet gestemd
Klopt. Ook ik mis je vriendinquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat je mist ouwe reus.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat je mist ouwe reus.
quote:
Laf.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:35 schreef Coco het volgende:
[..]
En wie is er weer bij betrokken?
Ik noem geen namen.
rip @monkyyyquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar gaat je vaste contract.....
testquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:45 schreef Caland het volgende:
Ik krijg trouwens geen quote-of mentionmeldingen meer
Blijven donerenquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:45 schreef Caland het volgende:
Ik krijg trouwens geen quote-of mentionmeldingen meer
De naam van @DombohetOlifantje1 duikt iets te vaak op.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik noem geen namen.
Ik was hier niet eens!quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik noem geen namen.
Daar heb ik jouw moeder voorquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geniet er lekker van.
Ik wacht op de bezorger van de Plus voor mijn kwark.
Wat ben je toch een lieve jongeman.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar niemand hoeft weg hoor want ik ga even het koffieuurtje verzorgen in het bejaardentehuis.
Veel plezier met elkaar hier
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar niemand hoeft weg hoor want ik ga even het koffieuurtje verzorgen in het bejaardentehuis.
Je bent een goed mensquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ik ga even het koffieuurtje verzorgen in het bejaardentehuis.
Graag terugkomen met een anekdote uit 40-45.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geniet er lekker van makker.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze ga ik niet inkoppen.
Ik heb naast een banaan ook amandelen gepakt
Je bent een gezond mens, dan mag jij wat mij betreft vanavond een stroopwafel pakken bij de koffiequote:Op woensdag 6 maart 2024 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze ga ik niet inkoppen.
Ik heb naast een banaan ook amandelen gepakt
Niet mijn afdeling maar van monkyyy misschienquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar gaat je vaste contract.....
quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet mijn afdeling maar van monkyyy misschien
Al gedaanquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
@:Kukelecucktsju10 zou je Margarita Simonyan raken?
It bint nog altied allemoal moffen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Graag terugkomen met een anekdote uit 40-45.
Misschien kunnen we die eten na het padellen?quote:
Tussen de games door? Is Arend Martijn van de sticks of de rings?quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we die eten na het padellen?
Na, niet tussen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Tussen de games door? Is Arend Martijn van de sticks of de rings?
quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na, niet tussen.
We kunnen wel een dropketting met ringo’s rijgen voor de winnaar.
Costa del Sol en de doorgesnoven koppen op Kreta. Ach, ieder z’n ding.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ex-PSV-er Zahavi deelt die mening niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:14 schreef KingRoland het volgende:
Altijd een warm bad als ik in Buitenveldert ben @:tarado @:karina
Caland gaat met Corendon naar een all-in en neemt de flinke jetlag voor een week weg voor lief.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
Dushi Curaçao is ook heel geschikt voor bange mensen die warm eten en een fijne tijd zoeken.
Geef hem groot gelijk. Die overige 5 dagen geniet je toch prima.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Caland gaat met Corendon naar een all-in en neemt de flinke jetlag voor een week weg voor lief.
Italia genot.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Costa del Sol en de doorgesnoven koppen op Kreta. Ach, ieder z’n ding.![]()
Als je bang bent om Europa te verlaten en goed eten zoekt: Italië is de enige GOD.![]()
Salina.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:25 schreef Salina het volgende:
[..]
Italia genot.
Wat is jouw favoriete stukje Italië?
Geen stuk specifiek. Kom er nu ook zelden. Maar Italiaans eten, kleding, landschap, mannen: Top Notch Europa.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:25 schreef Salina het volgende:
[..]
Italia genot.
Mijne tot nu toe Toscane. Dit voorjaar naar Piemonte. Sicilië vond ik minder. Waar wij zaten. Heb jouw tip genoteerd. Wil daar zeker nog eens terug want eten was geweldig.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:25 schreef Salina het volgende:
[..]
Italia genot.
Nee, favoriete stukje Italië bedoelde ik eigenlijk. Het land.quote:
Taormina was wel een aanrader. Umbrië is erg mooi (Perugia b.v.). Orvieto. Marche wil ik nog heen, Puglia en Calabrië ook.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mijne tot nu toe Toscane. Dit voorjaar naar Piemonte. Sicilië vond ik minder. Waar wij zaten. Heb jouw tip genoteerd. Wil daar zeker nog eens terug want eten was geweldig.
Como meer geweldig. Puglia ook leuk maar erg toeristisch (Toscane ook natuurlijk maar niet waar wij zaten). Sardinië nog op verlanglijstje. En de Marche ook.
Ik vind Italië prachtig maar meer voor relatief korte trips. Het ontbreken van een echte kroeg/nachtcultuur weegt voor mij toch altijd zwaar dan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Costa del Sol en de doorgesnoven koppen op Kreta. Ach, ieder z’n ding.![]()
Als je bang bent om Europa te verlaten en goed eten zoekt: Italië is de enige GOD.![]()
Ah ja, dan is Italië niet echt het meest ideaal.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Italië prachtig maar meer voor relatief korte trips. Het ontbreken van een echte kroeg/nachtcultuur weegt voor mij toch altijd zwaar dan.
Nog nooit geweest.quote:
Je wil naar kroegjes, een plek met nachtcultuur, maar geen uitgaansparadijs. Iets tussen een kroeg met 3 dronken bejaarden en oh oh cherso.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Italië prachtig maar meer voor relatief korte trips. Het ontbreken van een echte kroeg/nachtcultuur weegt voor mij toch altijd zwaar dan.
Even kijken of @Oriente wel op de Oriënt express heeft gezeten.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan Schneider
Centraal in de documentaireserie staat Dan Schneider, de producer die de zender grootmaakte. De acteur en scriptschrijver kwam in 1993 in dienst bij Nickelodeon waar hij de maker werd van 'All That', een comedyserie met kinderen in de hoofdrol. Het werd een razend populaire serie die van de kindsterren beroemdheden maakte, net als de vele series die daarna kwamen zoals 'Drake & Josh', 'I Carly' en 'Victorious'. Schneider leek aanvankelijk de vrolijke suikeroom die dit allemaal mogelijk maakte, maar ontpopte zich volgens ingewijden steeds meer tot een dwingende persoonlijkheid waar niemand tegenin durfde te gaan.
Seksueel getinte scènes
Kindacteurs van toen vertellen nu hoe ze tot scènes werden aangezet waar ze helemaal niet blij mee waren of die achteraf gezien ook zeer dubieus overkomen. Zo werd eentje over zijn half naakte lichaam ingesmeerd met pindakaas, dat vervolgens door honden werd afgelikt. Ook waren er talloze seksueel getinte scènes waar tienermeisjes met water of slijm werden ondergespoten in hun gezicht of over hun half ontblote lichaam.
Ingaan tegen de makers was geen optie, zeker niet voor de kinderen die opkeken tegen de volwassenen die immers beslisten over hun positie. Een van de kinderen wiens moeder te veel klaagde, mocht na twee seizoenen niet meer terugkomen. Ook medewerkers die niet volledig meegingen, werden aangepakt. Twee vrouwelijke schrijvers – die nota bene samen één salaris moesten delen – vertellen over seksuele toespelingen op de set en over de vele massages die Schneider verlangde van vrouwelijke medewerkers. Na hun klachten werden ze beiden ontslagen.
Zedendelinquenten op de set
Er vond ook daadwerkelijke seksueel misbruik plaats door minimaal drie verschillende medewerkers. Van het sturen van naaktfoto’s naar jonge meisjes – door wat later een serieuze zedendelinquent bleek te zijn – tot fysiek misbruik door een prominent persoon binnen het bedrijf. Er is een schokkende onthulling van een van de bekendere tienersterren die voor het eerst in het openbaar vertelt wat hem is overkomen.
Veel tienersterren kijken met gemengde gevoelens terug op de tijd die zo leuk had kunnen zijn, anderen kwamen terecht in een leven vol verslaving. Het laat andermaal zien dat de tv-wereld niet altijd zo vrolijk is als het aan de voorkant lijkt. Met dit keer kinderen als voornaamste slachtoffers.
'Quiet on Set: The Dark Side of Kids TV' is in twee delen op zondag 7 april en zondag 14 april om 21.00 uur te zien bij ID en op discovery+.
Ja, ik hoef niet tussen de achtienjarigen rond te lopen maar als je rond een uur of 10-11 ergens klaar bent met eten vind ik het wel lekker om nog even tot een uurtje of 2 het op een zuipen te zetten ergensquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je wil naar kroegjes, een plek met nachtcultuur, maar geen uitgaansparadijs. Iets tussen een kroeg met 3 dronken bejaarden en oh oh cherso.
Zulke plekken waar je je als 30/40 jarige goed kunt vermaken zijn schaarsquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik hoef niet tussen de achtienjarigen rond te lopen maar als je rond een uur of 10-11 ergens klaar bent met eten vind ik het wel lekker om nog even tot een uurtje of 2 het op een zuipen te zetten ergens
Dan maar Portugal ergens.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zulke plekken waar je je als 30/40 jarige goed kunt vermaken zijn schaars
Wel erg veel dronken Brittenquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
AlgarveGod staat hoog op het lijstje ja
Zeker een aanrader, wel naar Lagos gaan, Albufeira is denk ik niet wat je nu zoekt ivm eerdergenoemde dronken Britten. Lagos is echt schitterend, heerlijk qua eten ook. Kan je prima combineren met nog een paar dagen Lissabon en Sintra wat ik recent met mijn vriendin heb gedaan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
AlgarveGod staat hoog op het lijstje ja
Vandaag rustdagje.quote:Op donderdag 7 maart 2024 07:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schijven door het dak hé.
@:Oriente
Ik ken een cut alleen van het golf. Wat is je handicap?quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vandaag rustdagje.
Gisteren was crappy, denk dat ik m'n volume met ~1/3 ga minderen (schijnt vrij slim/standaard te zijn tijdens een cut) en dan qua intensiteit gewoon zo hoog mogelijk
golfgenot @fetXquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ken een cut alleen van het golf. Wat is je handicap?
Mijn gezichtquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ken een cut alleen van het golf. Wat is je handicap?
Moet ik je iets komen brengen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu ben ik mijn lunch sowieso vergeten dus dat gaat een makkie worden!
Dank voor de tips. Steden sowieso weinig van gezien nog. Al ben ik meer van de dorpjes.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:44 schreef Salina het volgende:
Taormina was wel een aanrader. Umbrië is erg mooi (Perugia b.v.). Orvieto. Marche wil ik nog heen, Puglia en Calabrië ook.
Elba is ook mooi. Toscane is verder altijd genot.
Napoli is érg leuk trouwens! En Sorrento en Amalfi zijn de moeite waard, ondanks de drukte.
Viel me al op laatste dagen. Nieuwe regels. Dus dat is het.quote:
Kleine dorpjes en stadjes blijven het leukst. Zoals Pienza in Toscane. Orvieto is ook niet zo groot hoor. Maar wel erg boeiend.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dank voor de tips. Steden sowieso weinig van gezien nog. Al ben ik meer van de dorpjes.
De verlanglijst wordt steeds langer. Ligurië heb ik ook nog op mijn lijstje staan. Al is Cinque Terre ook vrij druk.
Tijd voor weer een rondreis. Met de auto is het toch het mooiste. Kun je tenminste een hoop mee terugnemen. Paar jaar terug Toscana, Puglia en Como aangedaan. Als onze kleine vriend het goed doet in de auto dit jaar dan durf ik dat voor volgend jaar wel aan. Combi van Ligurië, Toscane en Marche dan bijv.
Toch maar eens zo'n tolbadge overwegen want zelfs in het hoogseizoen zijn die tolpoorten wel echt een afknapper. Bij tussen Como en Milaan heb je een stuk van een paar km waarvoor je voor 1 euro in een rij mag aansluiten.
Ik moet ook meer van Italia zien. Heb tot nu toe enkel Rome gezien (en toen geklapt door twee aardbevingen van ~6.0quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Viel me al op laatste dagen. Nieuwe regels. Dus dat is het.
![]()
[..]
Kleine dorpjes en stadjes blijven het leukst. Zoals Pienza in Toscane. Orvieto is ook niet zo groot hoor. Maar wel erg boeiend.
Cinque Terre genot.
Altijd in jezelf en GodGod blijven geloven.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ah, ik begon alweer te twijfelen aan mijzelf gisteren.
Nergens voor nodig dus.
Pienzaquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Viel me al op laatste dagen. Nieuwe regels. Dus dat is het.
![]()
[..]
Kleine dorpjes en stadjes blijven het leukst. Zoals Pienza in Toscane. Orvieto is ook niet zo groot hoor. Maar wel erg boeiend.
Cinque Terre genot.
Dat is natuurlijk nooit verkeerd.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ze zouden die Frans Timmermans aan zijn ballen moeten ophangen.
Stukje backpacking.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Mensen die koffie verkeerd drinken hebben trouwens een grote kans dat ze ergens in hun leven een keertje rugtoerisme gaan bedrijven.
Wanneer ga jij op reisquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer eens backpacken?
Lekker maat. Daar was ik in augustus!quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een weekendje Luxemburg maat.
Ik ben net weer terug. Wil je me weg hebben?quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer eens backpacken?
Mooie stad/land. Wel veel Fransen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Lekker maat. Daar was ik in augustus!
Ik wist helemaal niet dat je wegging, en ik dacht nog wel dat we vrienden waren. Erg teleurgesteld, Pi.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben net weer terug. Wil je me weg hebben?
In de jaren 70 was er zowaar een volksverhuizing van Portugezen naar Luxemburg.quote:
Heb geen Portugees gegeten kan ik je zeggenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:45 schreef Bezsen het volgende:
[..]
15 procent van luxemburg is Portuguees
Heel veel restaurants ook
Daar kunnen bepaalde medelanders nog wat van leren!!quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In de jaren 70 was er zowaar een volksverhuizing van Portugezen naar Luxemburg.
Inmiddels zijn ze aardig geïntegreerd met de Luxemburgse cultuur (wat is dat?).
Ik reageerde alleen op moderator Slobeend!quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:57 schreef Oriente het volgende:
@:Dombohetolifantje1 valt ALWEER Tong aan.
"Had je iets anders verwacht"quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen op moderator Slobeend!
Rare aanname weer dit!
Ik had het over het schrikbarend slechte niveau van de "Topper" PSV-Feijenoord. Achteraf was hun balaanname hoogstaand, vergeleken bij jouw zoveelste dieptepunt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen op moderator Slobeend!
Rare aanname weer dit!
Je quote het al verkeerd.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
"Had je iets anders verwacht"
Nee, hier lul je je niet uit vriend.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je quote het al verkeerd.
Nu begrijp ik je misvatting.
Weer een sneer naar mij.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:02 schreef Oriente het volgende:
Tijd voor de lunch. Eet smakelijk! Ook @:Dombohetolifantje1 ondanks zijn nare sneer richting Tong.
Dat was een prima potje.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had het over het schrikbarend slechte niveau van de "Topper" PSV-Feijenoord. Achteraf was hun balaanname hoogstaand, vergeleken bij jouw zoveelste dieptepunt.
Shogun review aub voor mijquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Pact met de duivel (amazon prime) 6.5/10.
Een punt eraf voor de domme dochter van Dino.
Probeer hetquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spleetogen tv trekt mij echt totaal niet.
Dombo claimt mijn back te hebben maar ik zie hem niet meer, want the judge gaf me nine years. Maar voor die shit drop ik geen tear, want ik leef mijn leven met no fearquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weer een sneer naar mij.
Jij ook eet smakelijk vriendje.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dombo claimt mijn back te hebben maar ik zie hem niet meer, want the judge gaf me nine years. Maar voor die shit drop ik geen tear, want ik leef mijn leven met no fear
Zeg me wie er beter is, zeg me wie het beter kan? Mannen willen nog steeds de held spelen net Peter Pan. Eerste mo is fout gegaan, dan kom ik met een beter plan. Jaloezie is een ziekte, ik hoop dat het genezen kan
Hopelijk word je opgepakt en blijf je lang weg Heel veel plezier makkerquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:14 schreef Tjacka het volgende:
Goedemorgen jongens.
Ik ben op weg naar Amsterdam!
Amsterdamgenotquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:14 schreef Tjacka het volgende:
Goedemorgen jongens.
Ik ben op weg naar Amsterdam!
Waarom doe je eigenlijk zo onaardig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk word je opgepakt en blijf je lang weg Heel veel plezier makker
Ah, goeie reminder dat ik nu echt eens Prime uit moet proberen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Pact met de duivel (amazon prime) 6.5/10.
Een punt eraf voor de domme dochter van Dino.
We praten hier Nederlands.quote:
Amen / Alhamdoelillahquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dombo claimt mijn back te hebben maar ik zie hem niet meer, want the judge gaf me nine years. Maar voor die shit drop ik geen tear, want ik leef mijn leven met no fear
Zeg me wie er beter is, zeg me wie het beter kan? Mannen willen nog steeds de held spelen net Peter Pan. Eerste mo is fout gegaan, dan kom ik met een beter plan. Jaloezie is een ziekte, ik hoop dat het genezen kan
Dit hoef je van mij nooit meer te posten.quote:
Bepaal jij niet, X-poot.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit hoef je van mij nooit meer te posten.
Ik verbied het je ook niet.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verbied het je ook niet.
Ik doe slechts een suggestie hoe je in de toekomst een nog leukere bijdrage aan deze SC kan leveren.
Worteltjes maken de sfeer nog meer.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:07 schreef GGMM het volgende:
Tijd om (zeer luidruchtig) een appeltje te eten
Ja maar die vind ik smerig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Worteltjes maken de sfeer nog meer.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar die vind ik smerig.
Ik ik vind worteltjes en komkommer als snack typisch iets voor mensen die 120kg wegen.
Mensen van 120 kg eten ze juist niet. Die leven op saucijzenbroodjes. @Orientequote:Op donderdag 7 maart 2024 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar die vind ik smerig.
Ik ik vind worteltjes en komkommer als snack typisch iets voor mensen die 120kg wegen.
Ja, wel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen van 120 kg eten ze juist niet.
Mevrouw GGMM is nu fruitloos naar het werk vertrokken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:20 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor een banaan.
Ik had de laatste vanmorgen@:wereldgozer @:afcniels
Mevrouw GGMMquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mevrouw GGMM is nu fruitloos naar het werk vertrokken.
Dus jij bent die 120 kg wegende man die alle komkommer en wortels fruit opeet.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mevrouw GGMM@:onlogisch @:rambodirk
Nee, ik bedoel op m'n werk gek
in 2024 kan alles.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje raar.
Ik eet nooit saucijzenbroodjes en weeg ~91 kg.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen van 120 kg eten ze juist niet. Die leven op saucijzenbroodjes. @:oriente
Komkommergoden.Jammer dat als je dat van huis meeneemt, het weer warm wordt.
Trump ookquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geert gaat de verkiezingen weer winnen.
Oh, dan ben ik in de war met iemand anders die dat eet. Sorry vriend.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik eet nooit saucijzenbroodjes en weeg ~91 kg.
User @Pisces29 gooit een voorzichtige peilstok uit, om te bezien of veldwachter @GGMM nog beschikbaar is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mevrouw GGMM@:onlogisch @:rambodirk
Nee, ik bedoel op m'n werk gek
@Oriente grijpt elke gelegenheid aan om te benoemen hoe gespierd hij is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik eet nooit saucijzenbroodjes en weeg ~91 kg.
Maar ik zei niks over spieren, dus het kan ook 91 kg vet zijn!quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:oriente grijpt elke gelegenheid aan om te benoemen hoe gespierd hij is.
Zegt die ook dat iedereen die gelooft in de Islam en aan de Ramadan doet uit het buitenland komt?quote:
Nee dat is waar, je hebt nog nooit verteld dat je aan fitness doet dus dit was een stomme aanname van mij.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Maar ik zei niks over spieren, dus het kan ook 91 kg vet zijn!
Ik luister niet naar wat hij allemaal zegtquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt die ook dat iedereen die gelooft in de Islam en aan de Ramadan doet uit het buitenland komt?
Je bent een verstandige jongen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik luister niet naar wat hij allemaal zegt
Het is ongekend hoeveel vriendelijker jij bent geworden sinds we een bepaald spelletje (dat ik niet zal noemen) niet meer spelen. Chapeau.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat is waar, je hebt nog nooit verteld dat je aan fitness doet dus dit was een stomme aanname van mij.
Excuus
Sorry ik ben een beetje chagrijnig vandaag. (Ik kwam gisteren pas om 21:00 thuis en ik wilde per se nog sporten, maar daardoor heb ik héél slecht geslapenquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is ongekend hoeveel vriendelijker jij bent geworden sinds we een bepaald spelletje (dat ik niet zal noemen) niet meer spelen. Chapeau.
Wanneer haxquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is ongekend hoeveel vriendelijker jij bent geworden sinds we een bepaald spelletje (dat ik niet zal noemen) niet meer spelen. Chapeau.
Ik was niet cynisch, maar toch bedankt!quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry ik ben een beetje chagrijnig vandaag. (Ik kwam gisteren pas om 21:00 thuis en ik wilde per se nog sporten, maar daardoor heb ik héél slecht geslapen)
Ik vind het heel goed hoe je met je sport bezig bentGa zo door
Oh, dus zelfs als ik chagrijnig ben kom ik vriendelijker over dan vroeger.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik was niet cynisch, maar toch bedankt!
Dombo kan een voorbeeld aan jou nemen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dus zelfs als ik chagrijnig ben kom ik vriendelijker over dan vroeger.
Ik ben écht lekker bezig
We noteren weer een sneer.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dombo kan een voorbeeld aan jou nemen.
Forumgebruikster @Pisces29 vernietigt forum admin @GGMMquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus jij bent die 120 kg wegende man die alle komkommer en wortels fruit opeet.
Volgens mij was dit goedbedoeld adviesquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We noteren weer een sneer.
Oriente lult maar wat met de 'baasjes' op dit forum meequote:Op donderdag 7 maart 2024 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We noteren weer een sneer.
Oh dit was meer een verwijzing naar eerdere reacties van user Oriente.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij was dit goedbedoeld advies
Oprechte vraag: waarom interpreteer jij alles als een sneer/aanval? Je lijkt heel erg op een forumgebruiker met wie je regelmatig woordenwisselingen hebt.
Oh, dan vergis ik mequote:Op donderdag 7 maart 2024 15:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het boeit mij eigenlijk niet zoveel.
quote:
Zijn jullie vanavond in het livetopic te vinden?quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
'het boeit me niet zoveel', om er dan later weer met een passief-agressieve post op terug te komen.
Leuke rubriek.
Haat = negatieve energiequote:
Een passief-agressieve post?quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
'het boeit me niet zoveel', om er dan later weer met een passief-agressieve post op terug te komen.
Leuke rubriek.
Ik denk het niet. En anders vlucht ik na de 0-1, dus sowieso niet lang.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie vanavond in het livetopic te vinden?
Jammerquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk het niet. En anders vlucht ik na de 0-1, dus sowieso niet lang.
Feyenoord speelt toch niet, dombo.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer
Ik ga ervan uit dat mijn objectieve vrienden @:Scrummie en @:Zipportal er wel zullen zijn.
Als Feyenoord speelt ben ik toch niet in het livetopic te vinden, dombo.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord speelt toch niet, dombo.
Nee, ik ben er nooit als Ajax Europees speelt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie vanavond in het livetopic te vinden?
Hoe moet ik dat weten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Feyenoord speelt ben ik toch niet in het livetopic te vinden, dombo.
Gras.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:36 schreef vrijgevochten het volgende:
Scrummie slaat de plank flink mis en onlo deelt uit
Ik post vaak alleen 1 keer in de rust.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
OMDAT WE DAN ALTIJD SAMEN POSTEN IN HET FEYENOORD TOPIC.
Jezus Scrummie.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nooit als Ajax Europees speelt.
Misschien daarna bij Feyenoord
Koekoek, @Coco z'n plekkie krijgt er van langsquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Groei van asml moet je wel willen. Er zijn nogal veel chips nodig in de wereld.
Dat eindhoven een kut stad is heeft asml dan weer niet zo veel mee te maken![]()
Niks aan gelogenquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Koekoek, @:Coco z'n plekkie krijgt er van langs
Overigens wil @:KingRoland ook wel wat chips, paprika.
Mensen willen het blijkbaar wel zien, ik ga dit wel kijken maar dat is meer omdat Tyson in z'n goeie tijd echt een geweldenaar was.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat dit soort onzin zoveel geld oplevert is echt te bizar voor woorden.
En Joshua vs Ngannou morgen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mensen willen het blijkbaar wel zien, ik ga dit wel kijken maar dat is meer omdat Tyson in z'n goeie tijd echt een geweldenaar was.
In Nederland DAZN via een ppv meen ik. Er zullen vast ook wel gratis streams zijn. Richting 00:00 inderdaad.quote:
Komende maanden wordt het steeds mooier weer, zou zonde zijn om die te skippen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem aan tijdens het EK
Dat duurt nog 3 maanden
Ik snap het wel vanuit het perspectief dat Jake Paul flinke tikken krijgt, dat zorgt wel voor publiek. Maar zelf hoef ik er ook niet naar te kijken, commerciële onzinbagger.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat dit soort onzin zoveel geld oplevert is echt te bizar voor woorden.
Ik heb altijd het gevoel dat mensen die op internet komen mededelen dat iets hen niet zoveel boeit, het hen eigenlijk wél heel veel boeit.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
Leuke rubriek.
Jij moet psycholoog worden denk ikquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat mensen die op internet komen mededelen dat iets hen niet zoveel boeit, het hen eigenlijk wél heel veel boeit.
Ik haalde altijd goede cijfers voor mijn tentamens over Psychologie, dus leuk dat jij het nu ook erkentquote:
We noteren weer een sneer.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je iets te doen tijdens het EK?
We hebben nog een lul nodig
Vrees dat @fetX niet door de intelligentietest heen komt om hier mod te mogen wordenquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat Tong80 eventueel wel wilde.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat Tong80 eventueel wel wilde.
Ik wil het helemaal niet.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Onlo, Dombo en Tong de alternatieven zijn hoop ik toch dat @:fetx zich kandidaat stelt
Nou, dan nietquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil het helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |