Caland gaat met Corendon naar een all-in en neemt de flinke jetlag voor een week weg voor lief.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
Dushi Curaçao is ook heel geschikt voor bange mensen die warm eten en een fijne tijd zoeken.
Geef hem groot gelijk. Die overige 5 dagen geniet je toch prima.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Caland gaat met Corendon naar een all-in en neemt de flinke jetlag voor een week weg voor lief.
Italia genot.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Costa del Sol en de doorgesnoven koppen op Kreta. Ach, ieder z’n ding.![]()
Als je bang bent om Europa te verlaten en goed eten zoekt: Italië is de enige GOD.![]()
Salina.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:25 schreef Salina het volgende:
[..]
Italia genot.
Wat is jouw favoriete stukje Italië?
Geen stuk specifiek. Kom er nu ook zelden. Maar Italiaans eten, kleding, landschap, mannen: Top Notch Europa.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:25 schreef Salina het volgende:
[..]
Italia genot.
Mijne tot nu toe Toscane. Dit voorjaar naar Piemonte. Sicilië vond ik minder. Waar wij zaten. Heb jouw tip genoteerd. Wil daar zeker nog eens terug want eten was geweldig.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:25 schreef Salina het volgende:
[..]
Italia genot.
Nee, favoriete stukje Italië bedoelde ik eigenlijk. Het land.quote:
Taormina was wel een aanrader. Umbrië is erg mooi (Perugia b.v.). Orvieto. Marche wil ik nog heen, Puglia en Calabrië ook.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mijne tot nu toe Toscane. Dit voorjaar naar Piemonte. Sicilië vond ik minder. Waar wij zaten. Heb jouw tip genoteerd. Wil daar zeker nog eens terug want eten was geweldig.
Como meer geweldig. Puglia ook leuk maar erg toeristisch (Toscane ook natuurlijk maar niet waar wij zaten). Sardinië nog op verlanglijstje. En de Marche ook.
Ik vind Italië prachtig maar meer voor relatief korte trips. Het ontbreken van een echte kroeg/nachtcultuur weegt voor mij toch altijd zwaar dan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Costa del Sol en de doorgesnoven koppen op Kreta. Ach, ieder z’n ding.![]()
Als je bang bent om Europa te verlaten en goed eten zoekt: Italië is de enige GOD.![]()
Ah ja, dan is Italië niet echt het meest ideaal.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Italië prachtig maar meer voor relatief korte trips. Het ontbreken van een echte kroeg/nachtcultuur weegt voor mij toch altijd zwaar dan.
Nog nooit geweest.quote:
Je wil naar kroegjes, een plek met nachtcultuur, maar geen uitgaansparadijs. Iets tussen een kroeg met 3 dronken bejaarden en oh oh cherso.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Italië prachtig maar meer voor relatief korte trips. Het ontbreken van een echte kroeg/nachtcultuur weegt voor mij toch altijd zwaar dan.
Even kijken of @Oriente wel op de Oriënt express heeft gezeten.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan Schneider
Centraal in de documentaireserie staat Dan Schneider, de producer die de zender grootmaakte. De acteur en scriptschrijver kwam in 1993 in dienst bij Nickelodeon waar hij de maker werd van 'All That', een comedyserie met kinderen in de hoofdrol. Het werd een razend populaire serie die van de kindsterren beroemdheden maakte, net als de vele series die daarna kwamen zoals 'Drake & Josh', 'I Carly' en 'Victorious'. Schneider leek aanvankelijk de vrolijke suikeroom die dit allemaal mogelijk maakte, maar ontpopte zich volgens ingewijden steeds meer tot een dwingende persoonlijkheid waar niemand tegenin durfde te gaan.
Seksueel getinte scènes
Kindacteurs van toen vertellen nu hoe ze tot scènes werden aangezet waar ze helemaal niet blij mee waren of die achteraf gezien ook zeer dubieus overkomen. Zo werd eentje over zijn half naakte lichaam ingesmeerd met pindakaas, dat vervolgens door honden werd afgelikt. Ook waren er talloze seksueel getinte scènes waar tienermeisjes met water of slijm werden ondergespoten in hun gezicht of over hun half ontblote lichaam.
Ingaan tegen de makers was geen optie, zeker niet voor de kinderen die opkeken tegen de volwassenen die immers beslisten over hun positie. Een van de kinderen wiens moeder te veel klaagde, mocht na twee seizoenen niet meer terugkomen. Ook medewerkers die niet volledig meegingen, werden aangepakt. Twee vrouwelijke schrijvers – die nota bene samen één salaris moesten delen – vertellen over seksuele toespelingen op de set en over de vele massages die Schneider verlangde van vrouwelijke medewerkers. Na hun klachten werden ze beiden ontslagen.
Zedendelinquenten op de set
Er vond ook daadwerkelijke seksueel misbruik plaats door minimaal drie verschillende medewerkers. Van het sturen van naaktfoto’s naar jonge meisjes – door wat later een serieuze zedendelinquent bleek te zijn – tot fysiek misbruik door een prominent persoon binnen het bedrijf. Er is een schokkende onthulling van een van de bekendere tienersterren die voor het eerst in het openbaar vertelt wat hem is overkomen.
Veel tienersterren kijken met gemengde gevoelens terug op de tijd die zo leuk had kunnen zijn, anderen kwamen terecht in een leven vol verslaving. Het laat andermaal zien dat de tv-wereld niet altijd zo vrolijk is als het aan de voorkant lijkt. Met dit keer kinderen als voornaamste slachtoffers.
'Quiet on Set: The Dark Side of Kids TV' is in twee delen op zondag 7 april en zondag 14 april om 21.00 uur te zien bij ID en op discovery+.
Ja, ik hoef niet tussen de achtienjarigen rond te lopen maar als je rond een uur of 10-11 ergens klaar bent met eten vind ik het wel lekker om nog even tot een uurtje of 2 het op een zuipen te zetten ergensquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je wil naar kroegjes, een plek met nachtcultuur, maar geen uitgaansparadijs. Iets tussen een kroeg met 3 dronken bejaarden en oh oh cherso.
Zulke plekken waar je je als 30/40 jarige goed kunt vermaken zijn schaarsquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik hoef niet tussen de achtienjarigen rond te lopen maar als je rond een uur of 10-11 ergens klaar bent met eten vind ik het wel lekker om nog even tot een uurtje of 2 het op een zuipen te zetten ergens
Dan maar Portugal ergens.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zulke plekken waar je je als 30/40 jarige goed kunt vermaken zijn schaars
Wel erg veel dronken Brittenquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
AlgarveGod staat hoog op het lijstje ja
Zeker een aanrader, wel naar Lagos gaan, Albufeira is denk ik niet wat je nu zoekt ivm eerdergenoemde dronken Britten. Lagos is echt schitterend, heerlijk qua eten ook. Kan je prima combineren met nog een paar dagen Lissabon en Sintra wat ik recent met mijn vriendin heb gedaan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
AlgarveGod staat hoog op het lijstje ja
Vandaag rustdagje.quote:Op donderdag 7 maart 2024 07:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schijven door het dak hé.
@:Oriente
Ik ken een cut alleen van het golf. Wat is je handicap?quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vandaag rustdagje.
Gisteren was crappy, denk dat ik m'n volume met ~1/3 ga minderen (schijnt vrij slim/standaard te zijn tijdens een cut) en dan qua intensiteit gewoon zo hoog mogelijk
golfgenot @fetXquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ken een cut alleen van het golf. Wat is je handicap?
Mijn gezichtquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ken een cut alleen van het golf. Wat is je handicap?
Moet ik je iets komen brengen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu ben ik mijn lunch sowieso vergeten dus dat gaat een makkie worden!
Dank voor de tips. Steden sowieso weinig van gezien nog. Al ben ik meer van de dorpjes.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:44 schreef Salina het volgende:
Taormina was wel een aanrader. Umbrië is erg mooi (Perugia b.v.). Orvieto. Marche wil ik nog heen, Puglia en Calabrië ook.
Elba is ook mooi. Toscane is verder altijd genot.
Napoli is érg leuk trouwens! En Sorrento en Amalfi zijn de moeite waard, ondanks de drukte.
Viel me al op laatste dagen. Nieuwe regels. Dus dat is het.quote:
Kleine dorpjes en stadjes blijven het leukst. Zoals Pienza in Toscane. Orvieto is ook niet zo groot hoor. Maar wel erg boeiend.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dank voor de tips. Steden sowieso weinig van gezien nog. Al ben ik meer van de dorpjes.
De verlanglijst wordt steeds langer. Ligurië heb ik ook nog op mijn lijstje staan. Al is Cinque Terre ook vrij druk.
Tijd voor weer een rondreis. Met de auto is het toch het mooiste. Kun je tenminste een hoop mee terugnemen. Paar jaar terug Toscana, Puglia en Como aangedaan. Als onze kleine vriend het goed doet in de auto dit jaar dan durf ik dat voor volgend jaar wel aan. Combi van Ligurië, Toscane en Marche dan bijv.
Toch maar eens zo'n tolbadge overwegen want zelfs in het hoogseizoen zijn die tolpoorten wel echt een afknapper. Bij tussen Como en Milaan heb je een stuk van een paar km waarvoor je voor 1 euro in een rij mag aansluiten.
Ik moet ook meer van Italia zien. Heb tot nu toe enkel Rome gezien (en toen geklapt door twee aardbevingen van ~6.0quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Viel me al op laatste dagen. Nieuwe regels. Dus dat is het.
![]()
[..]
Kleine dorpjes en stadjes blijven het leukst. Zoals Pienza in Toscane. Orvieto is ook niet zo groot hoor. Maar wel erg boeiend.
Cinque Terre genot.
Altijd in jezelf en GodGod blijven geloven.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ah, ik begon alweer te twijfelen aan mijzelf gisteren.
Nergens voor nodig dus.
Pienzaquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Viel me al op laatste dagen. Nieuwe regels. Dus dat is het.
![]()
[..]
Kleine dorpjes en stadjes blijven het leukst. Zoals Pienza in Toscane. Orvieto is ook niet zo groot hoor. Maar wel erg boeiend.
Cinque Terre genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |