Ik reageerde alleen op moderator Slobeend!quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:57 schreef Oriente het volgende:
@:Dombohetolifantje1 valt ALWEER Tong aan.
"Had je iets anders verwacht"quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen op moderator Slobeend!
Rare aanname weer dit!
Ik had het over het schrikbarend slechte niveau van de "Topper" PSV-Feijenoord. Achteraf was hun balaanname hoogstaand, vergeleken bij jouw zoveelste dieptepunt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen op moderator Slobeend!
Rare aanname weer dit!
Je quote het al verkeerd.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
"Had je iets anders verwacht"
Nee, hier lul je je niet uit vriend.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je quote het al verkeerd.
Nu begrijp ik je misvatting.
Weer een sneer naar mij.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:02 schreef Oriente het volgende:
Tijd voor de lunch. Eet smakelijk! Ook @:Dombohetolifantje1 ondanks zijn nare sneer richting Tong.
Dat was een prima potje.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had het over het schrikbarend slechte niveau van de "Topper" PSV-Feijenoord. Achteraf was hun balaanname hoogstaand, vergeleken bij jouw zoveelste dieptepunt.
Shogun review aub voor mijquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Pact met de duivel (amazon prime) 6.5/10.
Een punt eraf voor de domme dochter van Dino.
Probeer hetquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spleetogen tv trekt mij echt totaal niet.
Dombo claimt mijn back te hebben maar ik zie hem niet meer, want the judge gaf me nine years. Maar voor die shit drop ik geen tear, want ik leef mijn leven met no fearquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weer een sneer naar mij.
Jij ook eet smakelijk vriendje.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dombo claimt mijn back te hebben maar ik zie hem niet meer, want the judge gaf me nine years. Maar voor die shit drop ik geen tear, want ik leef mijn leven met no fear
Zeg me wie er beter is, zeg me wie het beter kan? Mannen willen nog steeds de held spelen net Peter Pan. Eerste mo is fout gegaan, dan kom ik met een beter plan. Jaloezie is een ziekte, ik hoop dat het genezen kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |