Dat is natuurlijk nooit verkeerd.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ze zouden die Frans Timmermans aan zijn ballen moeten ophangen.
Stukje backpacking.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Mensen die koffie verkeerd drinken hebben trouwens een grote kans dat ze ergens in hun leven een keertje rugtoerisme gaan bedrijven.
Wanneer ga jij op reisquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer eens backpacken?
Lekker maat. Daar was ik in augustus!quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een weekendje Luxemburg maat.
Ik ben net weer terug. Wil je me weg hebben?quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer eens backpacken?
Mooie stad/land. Wel veel Fransen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Lekker maat. Daar was ik in augustus!
Ik wist helemaal niet dat je wegging, en ik dacht nog wel dat we vrienden waren. Erg teleurgesteld, Pi.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben net weer terug. Wil je me weg hebben?
In de jaren 70 was er zowaar een volksverhuizing van Portugezen naar Luxemburg.quote:
Heb geen Portugees gegeten kan ik je zeggenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:45 schreef Bezsen het volgende:
[..]
15 procent van luxemburg is Portuguees
Heel veel restaurants ook
Daar kunnen bepaalde medelanders nog wat van leren!!quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In de jaren 70 was er zowaar een volksverhuizing van Portugezen naar Luxemburg.
Inmiddels zijn ze aardig geïntegreerd met de Luxemburgse cultuur (wat is dat?).
Ik reageerde alleen op moderator Slobeend!quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:57 schreef Oriente het volgende:
@:Dombohetolifantje1 valt ALWEER Tong aan.
"Had je iets anders verwacht"quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen op moderator Slobeend!
Rare aanname weer dit!
Ik had het over het schrikbarend slechte niveau van de "Topper" PSV-Feijenoord. Achteraf was hun balaanname hoogstaand, vergeleken bij jouw zoveelste dieptepunt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen op moderator Slobeend!
Rare aanname weer dit!
Je quote het al verkeerd.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
"Had je iets anders verwacht"
Nee, hier lul je je niet uit vriend.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je quote het al verkeerd.
Nu begrijp ik je misvatting.
Weer een sneer naar mij.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:02 schreef Oriente het volgende:
Tijd voor de lunch. Eet smakelijk! Ook @:Dombohetolifantje1 ondanks zijn nare sneer richting Tong.
Dat was een prima potje.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had het over het schrikbarend slechte niveau van de "Topper" PSV-Feijenoord. Achteraf was hun balaanname hoogstaand, vergeleken bij jouw zoveelste dieptepunt.
Shogun review aub voor mijquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Pact met de duivel (amazon prime) 6.5/10.
Een punt eraf voor de domme dochter van Dino.
Probeer hetquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spleetogen tv trekt mij echt totaal niet.
Dombo claimt mijn back te hebben maar ik zie hem niet meer, want the judge gaf me nine years. Maar voor die shit drop ik geen tear, want ik leef mijn leven met no fearquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weer een sneer naar mij.
Jij ook eet smakelijk vriendje.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dombo claimt mijn back te hebben maar ik zie hem niet meer, want the judge gaf me nine years. Maar voor die shit drop ik geen tear, want ik leef mijn leven met no fear
Zeg me wie er beter is, zeg me wie het beter kan? Mannen willen nog steeds de held spelen net Peter Pan. Eerste mo is fout gegaan, dan kom ik met een beter plan. Jaloezie is een ziekte, ik hoop dat het genezen kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |