Die koekwaus vraagt er gewoon om hequote:Op maandag 11 maart 2024 19:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En nog een keer, ditmaal bij CNBC:
[ x ]
366 miljoen al inmiddelsquote:Op zondag 10 maart 2024 20:46 schreef Hyperdude het volgende:
Schiet lekker op.
Al 1,35 miljoen.
Van de 355
https://www.gofundme.com/f/stand-with-trump-raise-the-settlement
Komt blijkbaar door de intensieve controle op de grote hoeveelheid mail-in ballots anders gaan de Republikeinen daar weer mee aan de haalquote:Op maandag 11 maart 2024 23:24 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Californi is nog steeds aan het tellen_!
Ron Johnson over de nieuwe koers:quote:Under the new structure, the Trump campaign is looking to merge its operations with the RNC. Key departments, such as communications, data and fundraising, will effectively be one and the same.
Nog snel even ontslag genomen voor hij kwam getuigen:quote:
Cool. Weten we dan iig dat je daarvan moet kotsen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:09 schreef AnneX het volgende:
Dju…jordan begint met de National Pledgebij de start van de hearing van Hur.
Die Jordan h, daar moet ik toch van kotsen.
Jordan is een kneus en bij de speaker verkiezing konden we zien hoe populair hij echt wasquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:09 schreef AnneX het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:42 schreef GarlandBriggs het volgende:
Dit is leuk omdat oa Fox News het live uitzond
Nog een meerderheid van vier zetels....Twee afgevaardigden kunnen het verschil maken. Als niemand afwezig is natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
# 25 of zo, die stopt. Ben de tel kwijt.
Echt he?! Totaal overbodig ook want leden van het Congres beginnen iedere dag al met het afleggen van die eed. Maar het MAGA-volk wil graag horen hoe 'patriottisch' zij zijn/ hun partij is en Jim Jordan grijpt de gelegenheid aan om puntjes te kunnen scoren met dit soort politiek theater.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:09 schreef AnneX het volgende:
quote:A discharge petition is a means of bringing a bill out of committee and to the floor for consideration without a report from the committee by "discharging" the committee from further consideration of a bill or resolution
Tsja en toch is de kans gewoon levensgroot dat Trump toch weer 4 jaar het land mag gaan leidenquote:Op woensdag 13 maart 2024 06:06 schreef AnneX het volgende:
Alle clips, die vandaag/gister lieten zien hoe trump stumpert door speeches en optredens …dat is AI.
Zegt ie.
Met dank aan de zwakke Democrats die er niks zinnigs tegenover kunnen stellen. Op die manier verdienen de Amerikanen ook echt iemand als Trump.quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja en toch is de kans gewoon levensgroot dat Trump toch weer 4 jaar het land mag gaan leiden
Dit is zo'n kleuterschoolniveau h. Dat hier een klein deel van het electoraat voor valt, vooruit. Maar het is verdorie de halve natie. Ik begrijp daar echt niks van.quote:Op woensdag 13 maart 2024 04:35 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Typisch Don the Con. Gewoon hard roepen dat je wil debatteren! Kom je 'sterk' over. Het is wachten op de reden waarom hij er vanaf ziet als het zover is en intussen roepen dat Biden niet durft!
(Microfoons die uitgezet kunnen worden lijkt me wel een voorwaarde)
Ja, maar de rest van de wereld verdient het niet en heeft er ook mee te dealen. Alhoewel de Trump-achtigen natuurlijk wereldwijd succes hebben. Mijn wereldbeeld wordt er niet vrolijker op.quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met dank aan de zwakke Democrats die er niks zinnigs tegenover kunnen stellen. Op die manier verdienen de Amerikanen ook echt iemand als Trump.
Wordt hoog tijd dat we ons losweken van papa yankee.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar de rest van de wereld verdient het niet en heeft er ook mee te dealen. Alhoewel de Trump-achtigen natuurlijk wereldwijd succes hebben. Mijn wereldbeeld wordt er niet vrolijker op.
Die gast is echt een wezel.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:09 schreef AnneX het volgende:
Alleen leidt Biden een voorsprong in meerdere Pollsquote:Op woensdag 13 maart 2024 07:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja en toch is de kans gewoon levensgroot dat Trump toch weer 4 jaar het land mag gaan leiden
Hij heeft er duidelijke woorden over:quote:
'...en wat Amerika betreft, dat land bestaat niet echt. Is er leven op Pluto..'quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik ben het daar totaal niet mee eens. Ja, Biden is ook niet mijn kandidaat, maar stellen dat het door de democraten komt dat men met beide voeten trapt in leugens van de andere kandidaat gelooft is wel wat kort door de bocht. Het maakt een hele grote groep totaal niets uit wie de tegenstander is, gelukkig vond een nog grotere groep het vorige keer wel belangrijk om te gaan stemmen, dat verwacht ik nu ook.quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met dank aan de zwakke Democrats die er niks zinnigs tegenover kunnen stellen. Op die manier verdienen de Amerikanen ook echt iemand als Trump.
Het risico zit hem erin dat Biden zo weinig uitstraling heeft, en zo broos/oud overkomt, dat mensen niet enthousiast genoeg zijn om te gaan stemmen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'...en wat Amerika betreft, dat land bestaat niet echt. Is er leven op Pluto..'
[..]
Ik ben het daar totaal niet mee eens. Ja, Biden is ook niet mijn kandidaat, maar stellen dat het door de democraten komt dat men met beide voeten trapt in leugens van de andere kandidaat gelooft is wel wat kort door de bocht. Het maakt een hele grote groep totaal niets uit wie de tegenstander is, gelukkig vond een nog grotere groep het vorige keer wel belangrijk om te gaan stemmen, dat verwacht ik nu ook.
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand in de afgelopen 4 jaar ineens Trump wel als een betrouwbare president ziet, terwijl die daarvoor tegen hem was. De groep fans van hem zullen allemaal gaan stemmen en dus wordt het weer belangrijk dat de opkomst erg hoog is.
Er zit inherent iets compleet verkeerd in de Amerikaanse cultuur.quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is zo'n kleuterschoolniveau h. Dat hier een klein deel van het electoraat voor valt, vooruit. Maar het is verdorie de halve natie. Ik begrijp daar echt niks van.
Dat was iig in 2016 zo met Clinton, maar 2020 liet zien dat tegen Trump stemmen mensen wel naar de stembus beweegt. Ik ga ervan uit dat het dit keer ook het geval is, ongeacht of Biden wel of niet geschikt is.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het risico zit hem erin dat Biden zo weinig uitstraling heeft, en zo broos/oud overkomt, dat mensen niet enthousiast genoeg zijn om te gaan stemmen.
Je ziet het hier in Nederland ook groeien. Ze zijn soms knettergek in Amerika, maar nog niet zo lang geleden deden mensen in deze regio ook de gekste dingen. Sinds corona snap ik ook hoe snel op het oog doodnormale mensen ineens kunnen veranderen in totaal wantrouwende mensen die zich zo kwaad maken dat van alles geoorloofd is. En dat dan alleen maar omdat er iemand in een praatprogramma zit om zijn expertise en dat het dan ook nog eens blijkt dat het een persoon is met een mening.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:37 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Er zit inherent iets compleet verkeerd in de Amerikaanse cultuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |