Dat zou best kunnen en dat kun je alleen achteraf beoordelen...eerlijk is eerlijk.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dit leest toch echt als wensdenken, niets wijst momenteel op een ruime overwinning voor Biden: https://projects.fivethirtyeight.com/polls/president-general/
Nate Silver zit er niet naast. Die doet nl. zelf geen peilingen. Het enige dat hij deed was alle beschikbare peilingen combineren. En daar zitten dus blijkbaar veel peilingen tussen die het matig doen.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:15 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen en dat kun je alleen achteraf beoordelen...eerlijk is eerlijk.
Maar 1 ding staat wel vast...Nate Silver van 538 zit er sinds een paar jaar stelselmatig gruwelijk naast. Die kan het beter bij Poker houden.
Meest recentelijk op Super Tuesday...zat er mijlenver naast.
538 publiceert hier alleen polls die anderen uitvoeren. Het is meer een verzamelwebsite, dan kunnen sommige bronnen er naast zitten, natuurlijk. Volgens mij pollt 538 zelf helemaal niks.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:15 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen en dat kun je alleen achteraf beoordelen...eerlijk is eerlijk.
Maar 1 ding staat wel vast...Nate Silver van 538 zit er sinds een paar jaar stelselmatig gruwelijk naast. Die kan het beter bij Poker houden.
Meest recentelijk op Super Tuesday...zat er mijlenver naast.
Klopt.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
538 publiceert hier alleen polls die anderen uitvoeren. Het is meer een verzamelwebsite, dan kunnen sommige bronnen er naast zitten, natuurlijk. Volgens mij pollt 538 zelf helemaal niks.
2020 zou ook een landslide worden.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dit leest toch echt als wensdenken, niets wijst momenteel op een ruime overwinning voor Biden: https://projects.fivethirtyeight.com/polls/president-general/
Nog maar een miljoen paar Trump-sneakers verkopen.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:46 schreef Hyperdude het volgende:
Schiet lekker op.
Al 1,35 miljoen.
Van de 355
https://www.gofundme.com/f/stand-with-trump-raise-the-settlement
Of een stapeltje geheime documenten.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nog maar een miljoen paar Trump-sneakers verkopen.
Klopt ook...maar hij opinieert er lustig op los op basis van al die data, die er zo vaak naast zit.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:45 schreef Mike het volgende:
Overigens werkt Silver al sinds mei niet meer bij 538.
Dat is dan weer een Rus die hij 300 miljoen schuldig is.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:07 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Hopelijk stapt ze weer naar de rechter. Maak er maar 300 miljoen van.
Nou en? Alsof hij ooit schulden betaalt....quote:Op maandag 11 maart 2024 08:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is dan weer een Rus die hij 300 miljoen schuldig is.
Het maakt hem chanteerbaar. (ach, dat is hij allang...quote:Op maandag 11 maart 2024 09:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou en? Alsof hij ooit schulden betaalt....
En nog een keer, ditmaal bij CNBC:quote:
Die koekwaus vraagt er gewoon om hequote:Op maandag 11 maart 2024 19:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En nog een keer, ditmaal bij CNBC:
[ x ]
366 miljoen al inmiddelsquote:Op zondag 10 maart 2024 20:46 schreef Hyperdude het volgende:
Schiet lekker op.
Al 1,35 miljoen.
Van de 355
https://www.gofundme.com/f/stand-with-trump-raise-the-settlement
Komt blijkbaar door de intensieve controle op de grote hoeveelheid mail-in ballots anders gaan de Republikeinen daar weer mee aan de haalquote:Op maandag 11 maart 2024 23:24 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Californië is nog steeds aan het tellen_!
Ron Johnson over de nieuwe koers:quote:Under the new structure, the Trump campaign is looking to merge its operations with the RNC. Key departments, such as communications, data and fundraising, will effectively be one and the same.
Nog snel even ontslag genomen voor hij kwam getuigen:quote:
Cool. Weten we dan iig dat je daarvan moet kotsen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:09 schreef AnneX het volgende:
Dju…jordan begint met de National Pledgebij de start van de hearing van Hur.
Die Jordan hè, daar moet ik toch van kotsen.
Jordan is een kneus en bij de speaker verkiezing konden we zien hoe populair hij echt wasquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:09 schreef AnneX het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:42 schreef GarlandBriggs het volgende:
Dit is leuk omdat oa Fox News het live uitzond
Nog een meerderheid van vier zetels....Twee afgevaardigden kunnen het verschil maken. Als niemand afwezig is natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
# 25 of zo, die stopt. Ben de tel kwijt.
Echt he?! Totaal overbodig ook want leden van het Congres beginnen iedere dag al met het afleggen van die eed. Maar het MAGA-volk wil graag horen hoe 'patriottisch' zij zijn/ hun partij is en Jim Jordan grijpt de gelegenheid aan om puntjes te kunnen scoren met dit soort politiek theater.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:09 schreef AnneX het volgende:
quote:A discharge petition is a means of bringing a bill out of committee and to the floor for consideration without a report from the committee by "discharging" the committee from further consideration of a bill or resolution
Tsja en toch is de kans gewoon levensgroot dat Trump toch weer 4 jaar het land mag gaan leidenquote:Op woensdag 13 maart 2024 06:06 schreef AnneX het volgende:
Alle clips, die vandaag/gister lieten zien hoe trump stumpert door speeches en optredens …dat is AI.
Zegt ie.
Met dank aan de zwakke Democrats die er niks zinnigs tegenover kunnen stellen. Op die manier verdienen de Amerikanen ook echt iemand als Trump.quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja en toch is de kans gewoon levensgroot dat Trump toch weer 4 jaar het land mag gaan leiden
Dit is zo'n kleuterschoolniveau hè. Dat hier een klein deel van het electoraat voor valt, vooruit. Maar het is verdorie de halve natie. Ik begrijp daar echt niks van.quote:Op woensdag 13 maart 2024 04:35 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Typisch Don the Con. Gewoon hard roepen dat je wil debatteren! Kom je 'sterk' over. Het is wachten op de reden waarom hij er vanaf ziet als het zover is en intussen roepen dat Biden niet durft!
(Microfoons die uitgezet kunnen worden lijkt me wel een voorwaarde)
Ja, maar de rest van de wereld verdient het niet en heeft er ook mee te dealen. Alhoewel de Trump-achtigen natuurlijk wereldwijd succes hebben. Mijn wereldbeeld wordt er niet vrolijker op.quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met dank aan de zwakke Democrats die er niks zinnigs tegenover kunnen stellen. Op die manier verdienen de Amerikanen ook echt iemand als Trump.
Wordt hoog tijd dat we ons losweken van papa yankee.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar de rest van de wereld verdient het niet en heeft er ook mee te dealen. Alhoewel de Trump-achtigen natuurlijk wereldwijd succes hebben. Mijn wereldbeeld wordt er niet vrolijker op.
Die gast is echt een wezel.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:09 schreef AnneX het volgende:
Alleen leidt Biden een voorsprong in meerdere Pollsquote:Op woensdag 13 maart 2024 07:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja en toch is de kans gewoon levensgroot dat Trump toch weer 4 jaar het land mag gaan leiden
Hij heeft er duidelijke woorden over:quote:
'...en wat Amerika betreft, dat land bestaat niet echt. Is er leven op Pluto..'quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik ben het daar totaal niet mee eens. Ja, Biden is ook niet mijn kandidaat, maar stellen dat het door de democraten komt dat men met beide voeten trapt in leugens van de andere kandidaat gelooft is wel wat kort door de bocht. Het maakt een hele grote groep totaal niets uit wie de tegenstander is, gelukkig vond een nog grotere groep het vorige keer wel belangrijk om te gaan stemmen, dat verwacht ik nu ook.quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met dank aan de zwakke Democrats die er niks zinnigs tegenover kunnen stellen. Op die manier verdienen de Amerikanen ook echt iemand als Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |