abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 maart 2024 @ 19:49:07 #276
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_212864270
Sommige mensen durven de volgende beelden niet te bekijken omdat het hun leugens tegenspreekt:

Het bevestigen van de verkiezingsuitslag werd met geweld tegengewerkt. Meerdere doden tot gevolg.

Zelfs als je politieke vrienden celstraf krijgen vanwege hun geweld maakt het geen hoax.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 17 maart 2024 @ 19:51:15 #277
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_212864305
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:44 schreef Montov het volgende:

[..]
Waarom wil je deze leugens zo graag geloven?

Fact check:
[..]
En dan nu triomfantelijk een onduidelijk citaat van Trump verdedigen. Het is komisch als het niet zo beschamend zou zijn.
Ah, fact checks, net als die van Politico.

Knielen, voor een crimineel wiens dood voor tientallen doden zorgde in halve wijken die affikten, maar nee, hij staar er niet achter hoor :').

Feit is gewoon dat BLM en die hele Floyd op een voetstuk gezet zijn door Biden en Harris. En jullie vertellen altijd alleen de verhalen van die pers-dodo en de media die dus ook vandaag weer betrapt zijn op politiek gewoon anti-Trump te zijn :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_212864344
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Feit is...
Feit is dat jij het verschil tussen feit en fictie niet kent.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 maart 2024 @ 19:54:31 #279
862 Arcee
Look closer
pi_212864350
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:49 schreef Montov het volgende:
Het bevestigen van de verkiezingsuitslag werd met geweld tegengewerkt.
En die verkiezingsuitslag wordt tot de dag van vandaag in alle toonaarden tegengesproken door Trump. Dat vind ik persoonlijk echt intens treurig. Trump heeft in 2020 net zo goed verloren als Clinton in 2016 heeft verloren. Trump was in 2016 de terechte winnaar en in 2020 de terechte verliezer.

Dat ook een groot deel van de GOP mee blijft gaat in die leugen vind ik ook heel triest.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_212864393
Eerder in deze reeks merkte iemand al op: als trump (al) 2 x gekozen zóu zijn, kan hij niet eens voor een 3e keer meedoen voor potus.
Toch!?

Steve Miller :r :r :r
pi_212864537
Maar goed ik zie dat er niets is veranderd en mensen blijven er in trappen. Dit laat maar weer eens zien waarom links liberaal zo’n hekel heeft aan Elon Musk. In real time worden de leugens ontkracht en er is geen Jack Dorsey meer om censuur toe te passen.
Ik zie ook dat geen enkele media outlet enige moeite heeft gedaan om te rectificeren ondanks het feit dat ze willens en wetens leugens aan het pushen zijn.
Het is belangrijker dan ooit dat het vrije woord beschermt word, in de VS is er gelukkig nog een kans hier in Europa is het al zover dat wij bepaalde media niet eens meer mogen zien.
  zondag 17 maart 2024 @ 20:06:28 #282
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_212864585
Jeetje heatwave ik had nog wel respect voor je maar je bent echt full wappie gegaan zie ik.

Er wordt geclaimed dat er in dat filmpje is geknipt maar ook hier zie ik het origineel niet. Waar kan ik dat vinden?
Where law ends, tyrrany begins.
  zondag 17 maart 2024 @ 20:09:35 #283
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_212864632
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 18:51 schreef Chivaz het volgende:. Een hoop mensen hebben bizar hoge straffen gehad voor een misdaad waar geen slachtoffers zijn gevallen.
9 doden. Noem het maar niets.
  zondag 17 maart 2024 @ 20:09:48 #284
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_212864637
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ah, fact checks, net als die van Politico.

[ afbeelding ]

Knielen, voor een crimineel wiens dood voor tientallen doden zorgde in halve wijken die affikten, maar nee, hij staar er niet achter hoor :').

Feit is gewoon dat BLM en die hele Floyd op een voetstuk gezet zijn door Biden en Harris. En jullie vertellen altijd alleen de verhalen van die pers-dodo en de media die dus ook vandaag weer betrapt zijn op politiek gewoon anti-Trump te zijn :).
"Biden staat achter dodelijk geweld" wordt opeens veranderd in "Biden steunt BLM". En dan is weer duidelijk hoe je aan het raaskallen bent. Puur de notie dat de zwarte bevolking structureel door de politie wordt benadeeld is voor white supremacists een trigger tot mondschuim.
Géén kloon van tvlxd!
pi_212864647
quote:
2s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:09 schreef Gunner het volgende:

[..]
En niet een persoon is veroordeeld voor moord.
  zondag 17 maart 2024 @ 20:14:12 #286
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_212864714
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En niet een persoon is veroordeeld voor moord.
Okay Dan is het goed.
pi_212864733
Dit dus:
twitter
pi_212864859
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:04 schreef Chivaz het volgende:
Maar goed ik zie dat er niets is veranderd en mensen blijven er in trappen. Dit laat maar weer eens zien waarom links liberaal zo’n hekel heeft aan Elon Musk. In real time worden de leugens ontkracht en er is geen Jack Dorsey meer om censuur toe te passen.
Ik zie ook dat geen enkele media outlet enige moeite heeft gedaan om te rectificeren ondanks het feit dat ze willens en wetens leugens aan het pushen zijn.
Het is belangrijker dan ooit dat het vrije woord beschermt word, in de VS is er gelukkig nog een kans hier in Europa is het al zover dat wij bepaalde media niet eens meer mogen zien.
Als je voor het vrije woord bent moet je inderdaad vooral een presidentskandidaat steunen die journalisten als de vijand wegzet, je ziet Poetin zeker ook als voorvechter van het vrije woord? 8)7
pi_212864873
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:14 schreef Gunner het volgende:

[..]
Okay Dan is het goed.
Precies, we zouden mensen geen zwaardere straffen moeten geven als ze helemaal niets te maken hebben met de dood van die 9 personen.
pi_212864875
Of George…
twitter
pi_212864903
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:20 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Als je voor het vrije woord bent moet je inderdaad vooral een presidentskandidaat steunen die journalisten als de vijand wegzet, je ziet Poetin zeker ook als voorvechter van het vrije woord? 8)7
Het vrije woord werkt twee kanten op, als journalist mag je schrijven wat je wilt en een ieder mag daar commentaar op geven.
De VS is gelukkig geen Europa waar de overheid bepaalt wat je mag zien en daar ook nog bedankt voor word door het links liberale stemvee.
  zondag 17 maart 2024 @ 20:24:30 #292
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_212864935
quote:
2s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:06 schreef Gunner het volgende:
Jeetje heatwave ik had nog wel respect voor je maar je bent echt full wappie gegaan zie ik.
Down that rabbit hole, he went ;)

Er is vandaag een stevige BNW-aanval geweest hier, zie ik :)
pi_212865097
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het vrije woord werkt twee kanten op, als journalist mag je schrijven wat je wilt en een ieder mag daar commentaar op geven.
De VS is gelukkig geen Europa waar de overheid bepaalt wat je mag zien en daar ook nog bedankt voor word door het links liberale stemvee.
De ironie is dat die calimerohouding er hier juist toe leidt dat marginale groeperingen verhoudingsgewijs veel meer aandacht krijgen door steeds maar te huilen dat ze nergens gehoord worden, maar het volgvolk blijft ondertussen in hun gejank trappen zoals jij hier ook weer bewijst.
pi_212865233
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:24 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Down that rabbit hole, he went ;)

Er is vandaag een stevige BNW-aanval geweest hier, zie ik :)
Ze spreken zelf liever van een BNW-schoolreisje.
pi_212865279
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:33 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
De ironie is dat die calimerohouding er hier juist toe leidt dat marginale groeperingen verhoudingsgewijs veel meer aandacht krijgen door steeds maar te huilen dat ze nergens gehoord worden, maar het volgvolk blijft ondertussen in hun gejank trappen zoals jij hier ook weer bewijst.
De media situatie in Nederland vertegenwoordigt toch grotendeels het links liberale geluid.
Als je dat gaat ontkennen dan is het einde zoek natuurlijk.
pi_212865509
quote:
2s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:09 schreef Gunner het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 16:27 schreef SnertMetChoco het volgende:

Ja joh, gewoon een excursietje was het. Als je 90 door wat propagandisten gekozen seconden ziet en verder vergeet wat je op de dag zelf gezien hebt.

Kennelijk nog altijd te moeilijk om toe te geven dat mensen die hetzelfde aanhangen zich op lieten zwepen door de leugens van hem en zijn bondgenoten over de verkiezingen.
[ afbeelding ]
🤡
Incelfrikandel
  zondag 17 maart 2024 @ 21:11:07 #297
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_212865730
quote:
2s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:05 schreef Gunner het volgende:

[..]
quote:
Voormalig president en presidentskandidaat Donald Trump gaf zaterdag een controversiële toespraak in Ohio waarin hij migranten ontmenselijkte, een constante stroom van beledigingen en vulgariteiten aanhield en voorspelde dat de Verenigde Staten nooit meer verkiezingen zouden hebben als hij in november niet zou winnen.

Bijna 90 minuten lang hield Trump harde taal aan tijdens een evenement dat bedoeld was om zijn voorkeurskandidaat in de Republikeinse voorverkiezing voor de Senaat in Ohio een hart onder de riem te steken. Zijn donkere visie over de Verenigde Staten als hij geen president wordt, was de rode draad van de toespraak: “Als ik niet gekozen word, wordt het een bloedbad voor het hele land.”
Zonder gekheid welke context mis ik?

Hln.be
Het ging o.a. over de auto industrie
Ik ben inmiddels overleden
pi_212866020
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:19 schreef Arcee het volgende:
Even gezocht naar het bewuste bloodbath-fragment om te horen wat Trump er vóór zegt, maar ze beginnen bijna allemaal met de bloodbath-quote.

[ x ]

Deze hebben wel ook de quote er voor. Tsja, twijfelachtig. De bloodbath-opmerking zit wel tussen twee auto-quotes, maar of hij op de auto-industrie doelt met z'n bloodbath-opmerking? Die lijkt meer in algemene zin te slaan op wat als hij niet verkozen wordt in november, maar helemaal helder is het inderdaad niet.
Ik wil hem hier nog wel het voordeel van de twijfel geven gezien de uitspraak tussen twee zinnen over de auto-industrie vallen. Maar gezien:

Trump calling his political opponents “vermin.”

Trump says he would 'encourage' Russia to attack Nato allies who do not pay their bills

Donald Trump: Migrants are poisoning the blood of our country

Donald Trump on Friday threatened “death and destruction” if he’s criminally charged in New York — writing the shocking social media warning after posting an image of himself holding a baseball bat next to Manhattan District Attorney Alvin Bragg’s head.

Trump Floats the Idea of Executing Joint Chiefs Chairman Milley

Is het logisch dat anderen dat niet doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frikandelbroodje op 17-03-2024 21:35:35 ]
Incelfrikandel
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 maart 2024 @ 23:03:13 #299
862 Arcee
Look closer
pi_212867296
quote:
Ja, prima om Trump hier het voordeel van de twijfel te geven en mooi om te zien dat mensen hier dit ook aangrijpen om zich hier weer te vertonen.

Bij uitspraken zoals hierboven blijft het doorgaans opvallend stil.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 maart 2024 @ 23:03:47 #300
862 Arcee
Look closer
pi_212867297
En zo is dit topic eigenlijk wel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')