Neuh, kinderen houden van duidelijkheid. Ouders ook trouwensquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:19 schreef Hatseflats22 het volgende:
De didactische/pedagogische vaardigheden van Elan worden ook altijd zichtbaar, vrij nijdig en ongeduldig voor iemand die voor de klassen staat.
Echt hoor.. 53 pagina waarin staat wat er voor welke groep per les behandeld wordt, maar meneer weigert de brochure te downloaden en te lezen..quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee je moet eerst 99 betalen om alles te zien. Fuck dat.
De thema's ja maar niet welke afbeeldingen er bijvoorbeeld exact gebruikt worden om vergelijkingen te maken. En juist daar is zoveel om te doen geweest door bepaalde boekjes die zij hebben uitgebracht.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er staat per les in wat er behandeld wordt.
Godskelere zeg
En zo heerlijk naïef...quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat vermoed ik. Omdat vroeger dingen makkelijker onder het tapijt werden geveegd. Goed voorbeeld is het enorme misbruik binnen de katholieke kerk dat nu pas druppelsgewijs naar buiten komt.
Tegenwoordig zijn er bovendien tal van meldpunten en instanties die dat soort dingen eerder boven tafel krijgen. En moet je bijvoorbeeld een VOG hebben om überhaupt met kinderen te kunnen werken.
LGBTQI+ indoctrinatie is het!##$%!quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:14 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je niet zegt voor welke organisatie je werkt, zonde ironie. Je wilt je anonimiteit vanzelfsprekend bewaren, dat begrijp ik.
Maar het valt voor mij niet te rijmen hoe je je opstelt hier, in combinatie met als vrijwilliger voorlichting geven over homoseksualiteit geven op basisscholen
Ik wantrouw jouw motieven, ik vertrouw je niet.
Dus omdat jij het niet met jouw, zo in dit topic blijkt, extreem kleine belevingswereldje kan rijmen, zijn de motieven van de ander niet zuiver.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:14 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je niet zegt voor welke organisatie je werkt, zonde ironie. Je wilt je anonimiteit vanzelfsprekend bewaren, dat begrijp ik.
Maar het valt voor mij niet te rijmen hoe je je opstelt hier, in combinatie met als vrijwilliger voorlichting geven over homoseksualiteit geven op basisscholen
Ik wantrouw jouw motieven, ik vertrouw je niet.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan recht lullen wat krom is dit soort thema's horen gewoon niet op een basisschool thuis. Op school hoor je GEEN LHBT-propaganda geïndoctrineerd te krijgen.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Donderstraal eens gauw een eind op met speculeren over mijn privé.
Niet op basis van twee posts.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus omdat jij het niet met jouw, zo in dit topic blijkt, extreem kleine belevingswereldje kan rijmen, zijn de motieven van de ander niet zuiver.
Op basis van twee posts hier over iemands achtergrond.
Zoek hulp
Volg het nieuws zou ik eens zeggen jochie.. je gaat trouwens ook nog eens volkomen voorbij aan het feit dat misbruik ook nog eens vaak in de thuis/privésituatie plaatsvindt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Weerleg hetgeen ik stel maar eens op inhoud wijsneus.
Maar gebeurt dat ook dan? Ik heb niet het idee dat je hiermee mijn vraag beantwoordt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
De materie in relatie tot de leeftijd. Dat een heel jong kind in een hypothetisch scenario misschien wel een condoom kan vinden tijdens het spelen in de zandbak vind ik totaal geen legitieme reden om ze dan maar inhoudelijk met dat soort zaken lastig te vallen.
Als je werkelijk die twee zaken niet kunt scheiden, zelfs nadat ik het je drie keer heb uitgelegd dan vrees ik dat het weinig zin heeft die discussie voort te zetten. Daarbij heb je toch mening al klaar en duidelijk uiteen gezet. Ondanks dat je er overduidelijk geen zak van snapt kennelijk.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:02 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Niet op basis van twee posts.
Iemand die pagina na pagina kankert op Lentekriebels, tegen zogenaamde LBHT propaganda, alsof het Sodom en Gomorrah is, zonder de inhoud te kennen, zich zelfs afvraagt waar de lesstof dan wel niet te vinden is...pronkt niet zo lang geleden in een ander topic pagina's achter elkaar dat hij alles weet van pestprotocollen en geeft schijnbaar ook nog eens voorlichting over acceptatie van homoseksualiteit aan groep 8, maar gek genoeg laat hij dat volgens mij in alle paginas hier volstrekt buiten beschouwing. En maar ongefundeerd kankeren op de lesstof die hij niet eens kent.
Klopt gewoon niet.
Nee dat gebeurt natuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maar gebeurt dat ook dan? Ik heb niet het idee dat je hiermee mijn vraag beantwoordt.
Op deze toon ga ik ook op jou niet meer op je reageren. Met je jochie.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Volg het nieuws zou ik eens zeggen jochie.. je gaat trouwens ook nog eens volkomen voorbij aan het feit dat misbruik ook nog eens vaak in de thuis/privésituatie plaatsvindt.
Je hebt helemaal niets drie keer uitgelegd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je werkelijk die twee zaken niet kunt scheiden, zelfs nadat ik het je drie keer heb uitgelegd dan vrees ik dat het weinig zin heeft die discussie voort te zetten. Daarbij heb je toch mening al klaar en duidelijk uiteen gezet. Ondanks dat je er overduidelijk geen zak van snapt kennelijk.
Valt me sowieso op dat je nogal obsessief post. Laatst ook al over mijn hond liep te speculeren. Niet alles wat in topic A besproken werd hoeft in topic B weer terug te keren. Zeker niet als je het toch alleen maar gebruikt om mij of een ander af te branden. Dat laatste is ook een sidenote richting de moderatie. Mensen halen er shit bij die niets te maken hebben met het initiële onderwerp. Niet alleen bij mij en niet alleen in dit topic.
Waarom geef je dan zelf wel vrijwillig voorlichting over acceptatie van homoseksualiteit aan groep 8? Hoort dergelijke voorlichting alleen thuis in de klas als jij er bij bent?quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan recht lullen wat krom is dit soort thema's horen gewoon niet op een basisschool thuis. Op school hoor je te leren over rekenen en taal, geschiedenis een aardrijkskunde en GEEN LHBT-propaganda geïndoctrineerd te krijgen.
Voorlichting in welke vorm dan ook is een kerntaak van de ouders. Net als alle andere dingen die je noemt zoals het gebruik/misbruik van een mobiele telefoon. Fatsoensnormen en ga zo maar door.
De fucking ironie, mij wel beschuldigden pedo te zijn maar je met jochie aanspreken is een probleem voor je.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Op deze toon ga ik ook op jou niet meer op je reageren. Met je jochie.
Het is op het nieuws geweest. Oke prima, post dan tenminste een linkje of iets meer achtergrondinformatie.
Waar beschuldig ik je van pedo zijn?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
De fucking ironie, mij wel beschuldigden pedo te zijn maar je met jochie aanspreken is een probleem voor je.
Als slachtoffer van een pedo kan ik je vertellen dat je echt totaal geen kaas gegeten hebt van zowel het ouderschap als het thema misbruik van kinderen.
Denken dat een OVG helpt om een pedo tegen te houden... Man man man
40 jaar geleden zaten dezelfde soort jochies gewoon met een 'boekje' van pa of een grote broer ergens te giebelen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik liet gister de hond uit door het park.
Zaten 4 jochies van 8 a 10 op een bankje op hun telefoons.
Zegt de er 1 tegen de andere 3 "ik wil jullie wat laten zien, dat zijn echt lentekriebels"
De wereld is echter een treurig stukje Universum geworden
Je vergeet de 'P'quote:
Touchéquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:23 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niets drie keer uitgelegd.
Ik vind het o.a. vreemd dat je én voorlichting geeft over homoseksualiteit aan groep 8 én ook dit post in dit topic:
[..]
Waarom geef je dan zelf wel vrijwillig voorlichting over acceptatie van homoseksualiteit aan groep 8? Hoort dergelijke voorlichting alleen thuis in de klas als jij er bij bent?
Oh ja, dat had je al drie keer uitgelegd (waar?) dus daar mag ik geen vraagtekens bij zetten.
Maar goed, ik moet hier idd niet obsessief mee bezig zijn, heb jij weer gelijk in. Maar de enige reden dat ik onthouden heb dat jij eerder aangaf op basisschool voorlichting te geven is dat je in het andere topic ook als een alwetende ontzettend hoog van de toren blies. Dus de groeten aan je hont.
Ik geef les, of nouja voorlichting over het thema maatschappelijke acceptatie dat staat wat mij betreft volledig los van seksualiteit en zaken als de lentekriebels. Daarbij heb ik dus wel al drie keer gezegd (kan zijn dat je het gemist hebt) dat leeftijd daarin essentieel is. Groep 8 dat zijn 11/12 jarige kinderen. Dat is iets totaal anders dan groep 4-5. En nogmaals (laatste keer) heeft het nul van doen met seksualiteit. Dus probeer dat niet met elkaar te vereenzelvigen. Het zijn wezenlijk andere thema's.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:23 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niets drie keer uitgelegd.
Ik vind het o.a. vreemd dat je én voorlichting geeft over homoseksualiteit aan groep 8 én ook dit post in dit topic:
[..]
Waarom geef je dan zelf wel vrijwillig voorlichting over acceptatie van homoseksualiteit aan groep 8? Hoort dergelijke voorlichting alleen thuis in de klas als jij er bij bent?
Oh ja, dat had je al drie keer uitgelegd (waar?) dus daar mag ik geen vraagtekens bij zetten.
Maar goed, ik moet hier idd niet obsessief mee bezig zijn, heb jij weer gelijk in. Maar de enige reden dat ik onthouden heb dat jij eerder aangaf op basisschool voorlichting te geven is dat je in het andere topic ook als een alwetende ontzettend hoog van de toren blies. Dus de groeten aan je hont.
Het thema sociaalmaatschappelijke acceptatie staat volledig los van seksualiteit. Laat staan individuele seksualiteit.quote:
Je kunt mooi lullen maar dit hoort niet thuis op een basisschool. Laten ze de tijd steken in fatsoenlijk taal- en rekenonderwijs. Maatschappelijke acceptatie doe je maar thuis.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Het thema sociaalmaatschappelijke acceptatie staat volledig los van seksualiteit. Laat staan individuele seksualiteit.
Waarom hebben we vanuit jou dan nog geen linkjes gezien van de zogenaamde lgbhtq propaganda die in de lesstof staat?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is op het nieuws geweest. Oke prima, post dan tenminste een linkje of iets meer achtergrondinformatie.
Mooi hoe dat kan werken.quote:Veghel/Uden - Een 44-jarige Udenaar misbruikte jarenlang zijn jonge, minderjarige dochters. De ontucht kwam maart dit jaar aan het licht tijdens de Week van de Lentekriebels. Kinderen op basisscholen volgden daarbij lessen over weerbaarheid, relaties en seksualiteit. Naar aanleiding van dit project sprak een van de dochters haar juffrouw aan en vertelde over het seksueel misbruik.
Je zou bijna gaan vermoeden dat sommige mensen die hier zo fel tegen deze lessen zijn zelf praktiserende pedofielen zijn en bang zijn dat de misbruikte kindjes door de lessen loslippig worden en ze hierdoor betrapt gaan worden..quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:15 schreef miss_sly het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-op-school~a682e4f9/
[..]
Mooi hoe dat kan werken.
Ik open het bijbehorende BNW-topic wel ffquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan vermoeden dat sommige mensen die hier zo fel tegen deze lessen zijn zelf praktiserende pedofielen zijn en bang zijn dat de misbruikte kindjes door de lessen loslippig worden en ze hierdoor betrapt gaan worden..
Er was vooral meer misbruik door vieze conservatieve kerkmeneren in milieus waar over seks praten sowieso taboe was. Uiteraard zijn dat soort zieke personen tegen seksuele voorlichting want dat is alleen maar lastig.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Vroeger was er veel meer misbruik. Mede omdat pedofilie en ebofilie in de jaren 70/80 sterk genormaliseerd was. We hadden zelfs een fucking pedopartij binnen ons democratisch bestel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |