abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212719579
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 19:19 schreef Hatseflats22 het volgende:
De didactische/pedagogische vaardigheden van Elan worden ook altijd zichtbaar, vrij nijdig en ongeduldig voor iemand die voor de klassen staat.
Neuh, kinderen houden van duidelijkheid. Ouders ook trouwens :) .
blablablabla
  woensdag 6 maart 2024 @ 19:21:39 #122
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_212719588
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 19:19 schreef Elan het volgende:

[..]
Nee je moet eerst 99 betalen om alles te zien. Fuck dat.
Echt hoor.. 53 pagina waarin staat wat er voor welke groep per les behandeld wordt, maar meneer weigert de brochure te downloaden en te lezen.. 8)7
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_212719595
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Er staat per les in wat er behandeld wordt.

Godskelere zeg |:(
De thema's ja maar niet welke afbeeldingen er bijvoorbeeld exact gebruikt worden om vergelijkingen te maken. En juist daar is zoveel om te doen geweest door bepaalde boekjes die zij hebben uitgebracht.

Het is ridicuul dat die informatie achter de betaalmuur staat als het door de overheid en dus de belastingbetaler zelf gesponsord is.
blablablabla
  woensdag 6 maart 2024 @ 19:23:42 #124
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_212719608
Hahaha wordt steeds gekker hier op Fok!.. Kneuzen die beweren in de GGZ te werken om medicatie te bashen en nu een gast die niets maar dan ook niets van kinderen snap, die ineens voor de klas staat om informatie te geven.
The name is Putler, Vladimir Putler
  woensdag 6 maart 2024 @ 19:25:54 #125
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_212719633
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 17:22 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat vermoed ik. Omdat vroeger dingen makkelijker onder het tapijt werden geveegd. Goed voorbeeld is het enorme misbruik binnen de katholieke kerk dat nu pas druppelsgewijs naar buiten komt.

Tegenwoordig zijn er bovendien tal van meldpunten en instanties die dat soort dingen eerder boven tafel krijgen. En moet je bijvoorbeeld een VOG hebben om überhaupt met kinderen te kunnen werken.
En zo heerlijk naïef...
pi_212719696
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 19:25 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
En zo heerlijk naïef...
Weerleg hetgeen ik stel maar eens op inhoud wijsneus.
blablablabla
  Moderator woensdag 6 maart 2024 @ 19:36:54 #127
5428 crew  miss_sly
pi_212719783
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 19:14 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik kan me voorstellen dat je niet zegt voor welke organisatie je werkt, zonde ironie. Je wilt je anonimiteit vanzelfsprekend bewaren, dat begrijp ik.

Maar het valt voor mij niet te rijmen hoe je je opstelt hier, in combinatie met als vrijwilliger voorlichting geven over homoseksualiteit geven op basisscholen

Ik wantrouw jouw motieven, ik vertrouw je niet.
LGBTQI+ indoctrinatie is het!##$%!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_212719869
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2024 19:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Donderstraal eens gauw een eind op met speculeren over mijn privé.
blablablabla
  woensdag 6 maart 2024 @ 19:49:36 #129
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_212720047
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 19:14 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik kan me voorstellen dat je niet zegt voor welke organisatie je werkt, zonde ironie. Je wilt je anonimiteit vanzelfsprekend bewaren, dat begrijp ik.

Maar het valt voor mij niet te rijmen hoe je je opstelt hier, in combinatie met als vrijwilliger voorlichting geven over homoseksualiteit geven op basisscholen

Ik wantrouw jouw motieven, ik vertrouw je niet.
Dus omdat jij het niet met jouw, zo in dit topic blijkt, extreem kleine belevingswereldje kan rijmen, zijn de motieven van de ander niet zuiver.

Op basis van twee posts hier over iemands achtergrond. _O-

Zoek hulp
Laffe huichelaar
pi_212720249
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 15:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Je kan recht lullen wat krom is dit soort thema's horen gewoon niet op een basisschool thuis. Op school hoor je GEEN LHBT-propaganda geïndoctrineerd te krijgen.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 19:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Donderstraal eens gauw een eind op met speculeren over mijn privé.
:')
pi_212720302
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 19:49 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dus omdat jij het niet met jouw, zo in dit topic blijkt, extreem kleine belevingswereldje kan rijmen, zijn de motieven van de ander niet zuiver.

Op basis van twee posts hier over iemands achtergrond. _O-

Zoek hulp
Niet op basis van twee posts.

Iemand die pagina na pagina kankert op Lentekriebels, tegen zogenaamde LBHT propaganda, alsof het Sodom en Gomorrah is, zonder de inhoud te kennen, zich zelfs afvraagt waar de lesstof dan wel niet te vinden is...pronkt niet zo lang geleden in een ander topic pagina's achter elkaar dat hij alles weet van pestprotocollen en geeft schijnbaar ook nog eens voorlichting over acceptatie van homoseksualiteit aan groep 8, maar gek genoeg laat hij dat volgens mij in alle paginas hier volstrekt buiten beschouwing. En maar ongefundeerd kankeren op de lesstof die hij niet eens kent.

Klopt gewoon niet.
  woensdag 6 maart 2024 @ 20:04:17 #132
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_212720339
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 19:30 schreef Elan het volgende:

[..]
Weerleg hetgeen ik stel maar eens op inhoud wijsneus.
Volg het nieuws zou ik eens zeggen jochie.. je gaat trouwens ook nog eens volkomen voorbij aan het feit dat misbruik ook nog eens vaak in de thuis/privésituatie plaatsvindt.
pi_212721506
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 16:09 schreef Elan het volgende:

[..]
De materie in relatie tot de leeftijd. Dat een heel jong kind in een hypothetisch scenario misschien wel een condoom kan vinden tijdens het spelen in de zandbak vind ik totaal geen legitieme reden om ze dan maar inhoudelijk met dat soort zaken lastig te vallen.
Maar gebeurt dat ook dan? Ik heb niet het idee dat je hiermee mijn vraag beantwoordt.
pi_212721554
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 20:02 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Niet op basis van twee posts.

Iemand die pagina na pagina kankert op Lentekriebels, tegen zogenaamde LBHT propaganda, alsof het Sodom en Gomorrah is, zonder de inhoud te kennen, zich zelfs afvraagt waar de lesstof dan wel niet te vinden is...pronkt niet zo lang geleden in een ander topic pagina's achter elkaar dat hij alles weet van pestprotocollen en geeft schijnbaar ook nog eens voorlichting over acceptatie van homoseksualiteit aan groep 8, maar gek genoeg laat hij dat volgens mij in alle paginas hier volstrekt buiten beschouwing. En maar ongefundeerd kankeren op de lesstof die hij niet eens kent.

Klopt gewoon niet.
Als je werkelijk die twee zaken niet kunt scheiden, zelfs nadat ik het je drie keer heb uitgelegd dan vrees ik dat het weinig zin heeft die discussie voort te zetten. Daarbij heb je toch mening al klaar en duidelijk uiteen gezet. Ondanks dat je er overduidelijk geen zak van snapt kennelijk.

Valt me sowieso op dat je nogal obsessief post. Laatst ook al over mijn hond liep te speculeren. Niet alles wat in topic A besproken werd hoeft in topic B weer terug te keren. Zeker niet als je het toch alleen maar gebruikt om mij of een ander af te branden. Dat laatste is ook een sidenote richting de moderatie. Mensen halen er shit bij die niets te maken hebben met het initiële onderwerp. Niet alleen bij mij en niet alleen in dit topic.
blablablabla
pi_212721593
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 21:05 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Maar gebeurt dat ook dan? Ik heb niet het idee dat je hiermee mijn vraag beantwoordt.
Nee dat gebeurt natuurlijk niet.
blablablabla
pi_212721620
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 20:04 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Volg het nieuws zou ik eens zeggen jochie.. je gaat trouwens ook nog eens volkomen voorbij aan het feit dat misbruik ook nog eens vaak in de thuis/privésituatie plaatsvindt.
Op deze toon ga ik ook op jou niet meer op je reageren. Met je jochie.

Het is op het nieuws geweest. Oke prima, post dan tenminste een linkje of iets meer achtergrondinformatie.
blablablabla
pi_212721850
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 21:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Als je werkelijk die twee zaken niet kunt scheiden, zelfs nadat ik het je drie keer heb uitgelegd dan vrees ik dat het weinig zin heeft die discussie voort te zetten. Daarbij heb je toch mening al klaar en duidelijk uiteen gezet. Ondanks dat je er overduidelijk geen zak van snapt kennelijk.

Valt me sowieso op dat je nogal obsessief post. Laatst ook al over mijn hond liep te speculeren. Niet alles wat in topic A besproken werd hoeft in topic B weer terug te keren. Zeker niet als je het toch alleen maar gebruikt om mij of een ander af te branden. Dat laatste is ook een sidenote richting de moderatie. Mensen halen er shit bij die niets te maken hebben met het initiële onderwerp. Niet alleen bij mij en niet alleen in dit topic.
Je hebt helemaal niets drie keer uitgelegd.

Ik vind het o.a. vreemd dat je én voorlichting geeft over homoseksualiteit aan groep 8 én ook dit post in dit topic:

quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 15:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Je kan recht lullen wat krom is dit soort thema's horen gewoon niet op een basisschool thuis. Op school hoor je te leren over rekenen en taal, geschiedenis een aardrijkskunde en GEEN LHBT-propaganda geïndoctrineerd te krijgen.

Voorlichting in welke vorm dan ook is een kerntaak van de ouders. Net als alle andere dingen die je noemt zoals het gebruik/misbruik van een mobiele telefoon. Fatsoensnormen en ga zo maar door.
Waarom geef je dan zelf wel vrijwillig voorlichting over acceptatie van homoseksualiteit aan groep 8? Hoort dergelijke voorlichting alleen thuis in de klas als jij er bij bent?

Oh ja, dat had je al drie keer uitgelegd (waar?) dus daar mag ik geen vraagtekens bij zetten.

Maar goed, ik moet hier idd niet obsessief mee bezig zijn, heb jij weer gelijk in. Maar de enige reden dat ik onthouden heb dat jij eerder aangaf op basisschool voorlichting te geven is dat je in het andere topic ook als een alwetende ontzettend hoog van de toren blies. Dus de groeten aan je hont.
  woensdag 6 maart 2024 @ 21:23:41 #138
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_212721857
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Op deze toon ga ik ook op jou niet meer op je reageren. Met je jochie.

Het is op het nieuws geweest. Oke prima, post dan tenminste een linkje of iets meer achtergrondinformatie.
De fucking ironie, mij wel beschuldigden pedo te zijn maar je met jochie aanspreken is een probleem voor je.

Als slachtoffer van een pedo kan ik je vertellen dat je echt totaal geen kaas gegeten hebt van zowel het ouderschap als het thema misbruik van kinderen.

Denken dat een OVG helpt om een pedo tegen te houden... Man man man
pi_212722070
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 21:23 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
De fucking ironie, mij wel beschuldigden pedo te zijn maar je met jochie aanspreken is een probleem voor je.

Als slachtoffer van een pedo kan ik je vertellen dat je echt totaal geen kaas gegeten hebt van zowel het ouderschap als het thema misbruik van kinderen.

Denken dat een OVG helpt om een pedo tegen te houden... Man man man
Waar beschuldig ik je van pedo zijn?
blablablabla
pi_212722763
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 00:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik liet gister de hond uit door het park.

Zaten 4 jochies van 8 a 10 op een bankje op hun telefoons.

Zegt de er 1 tegen de andere 3 "ik wil jullie wat laten zien, dat zijn echt lentekriebels"

De wereld is echter een treurig stukje Universum geworden :(
40 jaar geleden zaten dezelfde soort jochies gewoon met een 'boekje' van pa of een grote broer ergens te giebelen.
De vorm is anders, de gedraging min of meer hetzelfde.

En juist daarom is een beetje voorlichting wel zo handig.
pi_212722920
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2024 19:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je vergeet de 'P' :{w
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_212722937
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 21:23 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]

Ik vind het o.a. vreemd dat je én voorlichting geeft over homoseksualiteit aan groep 8 én ook dit post in dit topic:
[..]
Waarom geef je dan zelf wel vrijwillig voorlichting over acceptatie van homoseksualiteit aan groep 8? Hoort dergelijke voorlichting alleen thuis in de klas als jij er bij bent?

Oh ja, dat had je al drie keer uitgelegd (waar?) dus daar mag ik geen vraagtekens bij zetten.

Maar goed, ik moet hier idd niet obsessief mee bezig zijn, heb jij weer gelijk in. Maar de enige reden dat ik onthouden heb dat jij eerder aangaf op basisschool voorlichting te geven is dat je in het andere topic ook als een alwetende ontzettend hoog van de toren blies. Dus de groeten aan je hont.
Touché ^O^

Nogal onverenigbaar ja.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_212723229
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 21:23 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]

[..]

Ik geef les, of nouja voorlichting over het thema maatschappelijke acceptatie dat staat wat mij betreft volledig los van seksualiteit en zaken als de lentekriebels. Daarbij heb ik dus wel al drie keer gezegd (kan zijn dat je het gemist hebt) dat leeftijd daarin essentieel is. Groep 8 dat zijn 11/12 jarige kinderen. Dat is iets totaal anders dan groep 4-5. En nogmaals (laatste keer) heeft het nul van doen met seksualiteit. Dus probeer dat niet met elkaar te vereenzelvigen. Het zijn wezenlijk andere thema's.
blablablabla
pi_212723245
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 22:48 schreef r_one het volgende:

[..]
Touché ^O^

Nogal onverenigbaar ja.
Het thema sociaalmaatschappelijke acceptatie staat volledig los van seksualiteit. Laat staan individuele seksualiteit.

Een kind dat zich bewust is van zijn of haar eigen seksualiteit is niet ineens toleranter of minder tolerant ten aanzien van zijn homoseksuele medemens. Vaak zelfs in tegendeel. Als rond de adolescentie er sprake is van de hormoonpiek in testosteron is de homohaat het grootst. Die leeftijdscategorie (18-25) is dan ook oververtegenwoordigd
als het gaat aantal geweldsdelicten tegen homo's
blablablabla
pi_212723305
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 23:40 schreef Elan het volgende:

[..]
Het thema sociaalmaatschappelijke acceptatie staat volledig los van seksualiteit. Laat staan individuele seksualiteit.
Je kunt mooi lullen maar dit hoort niet thuis op een basisschool. Laten ze de tijd steken in fatsoenlijk taal- en rekenonderwijs. Maatschappelijke acceptatie doe je maar thuis.
.
pi_212723609
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Waarom hebben we vanuit jou dan nog geen linkjes gezien van de zogenaamde lgbhtq propaganda die in de lesstof staat?
  Moderator donderdag 7 maart 2024 @ 08:15:09 #147
5428 crew  miss_sly
pi_212724076
https://www.ad.nl/binnenl(...)-op-school~a682e4f9/

quote:
Veghel/Uden - Een 44-jarige Udenaar misbruikte jarenlang zijn jonge, minderjarige dochters. De ontucht kwam maart dit jaar aan het licht tijdens de Week van de Lentekriebels. Kinderen op basisscholen volgden daarbij lessen over weerbaarheid, relaties en seksualiteit. Naar aanleiding van dit project sprak een van de dochters haar juffrouw aan en vertelde over het seksueel misbruik.
Mooi hoe dat kan werken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_212724182
quote:
Je zou bijna gaan vermoeden dat sommige mensen die hier zo fel tegen deze lessen zijn zelf praktiserende pedofielen zijn en bang zijn dat de misbruikte kindjes door de lessen loslippig worden en ze hierdoor betrapt gaan worden.. :+
pi_212724201
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 08:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Je zou bijna gaan vermoeden dat sommige mensen die hier zo fel tegen deze lessen zijn zelf praktiserende pedofielen zijn en bang zijn dat de misbruikte kindjes door de lessen loslippig worden en ze hierdoor betrapt gaan worden.. :+
Ik open het bijbehorende BNW-topic wel ff :7
  donderdag 7 maart 2024 @ 08:29:00 #150
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212724245
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 17:14 schreef Elan het volgende:

[..]
Vroeger was er veel meer misbruik. Mede omdat pedofilie en ebofilie in de jaren 70/80 sterk genormaliseerd was. We hadden zelfs een fucking pedopartij binnen ons democratisch bestel :')
Er was vooral meer misbruik door vieze conservatieve kerkmeneren in milieus waar over seks praten sowieso taboe was. Uiteraard zijn dat soort zieke personen tegen seksuele voorlichting want dat is alleen maar lastig.

Geen seksuele voorlichting is dus een paradijs voor misbruikers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')