Ah dankje . Ligt het aan mij of kan ik daar alleen zien welke modules er bestaan maar niet de volledige inhoud bekijken?quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:58 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Het was even zoeken, dus als je kritiek hebt op de duidelijkheid, dan kan ik me daarin vinden.
Tadaa: https://seksuelevorming.nl/lesaanbod/?type=basisonderwijs
Het is trouwens wat leeswerk, maar blijkbaar veel materiaal op maat. En per leerjaar andere invalshoeken. Dus voor degene die graag had gehoord dat de meester zijn homovriend meeneemt naar groep 1 om voor de klas ‘bij te tanken’, is het waarschijnlijk een teleurstelling. In groep 1 gaat het over wie van papa een kus krijgt bij het naar bed gaan, of je het oké vindt dat de visite je optilt ter begroeting en nog belangrijker, hoe je zegt dat je dat niet fijn vindt. En natuurlijk dat jongens een piemeltje hebben en meisjes een streepje, speciaal voor de gezinnen met alleen meisjes of alleen jongens. Tot slot: als je je niet zo voelt als ieder ander, dan is er geen bepaalde norm dat je je wel zo moet voelen of dat je slecht bent als je je niet ‘normaal’ voelt.
Ik vind het een heel vreemd verhaal dat je wel voorlichting geeft aan groep 8 over homoseksualiteit, maar zo krampachtig doet over Lentekriebels. Je hebt niet eens de moeite genomen je er echt in te verdiepen, terwijl je nota bene voorlichting geeft over dit onderwerp aan de hogere basisschool klassen. Nee, dan ga je hier je openlijk afvragen wat er nu eigenlijk instaat, alsof je daar niet al lang achter had kunnen zijn via je vrijwilligerswerk of achtergrond.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar vergis je je in. Het werk dat wij doen is op vrijwillige basis, wij volgen geen voorafbepaalde lesmodules of zijn verbonden aan welke stichting dan ook . .
Scholen benaderen ons soms op social media met de vraag of we een zegje willen komen doen.
De eerste schrijver van schoolmethodes die zijn hele werk gratis online beschikbaar stelt moet ik nog tegenkomen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah dankje . Ligt het aan mij of kan ik daar alleen zien welke modules er bestaan maar niet de volledige inhoud bekijken?
Dat is totaal niet vreemd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:07 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik vind het een heel vreemd verhaal dat je wel voorlichting geeft aan groep 8 over homoseksualiteit, maar zo krampachtig doet over Lentekriebels. Je hebt niet eens de moeite genomen je er echt in te verdiepen, terwijl je nota bene voorlichting geeft over dit onderwerp aan de hogere basisschool klassen. Nee, dan ga je hier je openlijk afvragen wat er nu eigenlijk instaat, alsof je daar niet al lang achter had kunnen zijn via je vrijwilligerswerk of achtergrond.
Wat voor organisatie is dat dan waar je voor werkt? Bond tegen vloeken?
Wat er in de brochure voor ouders staat vind je niet voldoende?quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah dankje . Ligt het aan mij of kan ik daar alleen zien welke modules er bestaan maar niet de volledige inhoud bekijken?
Terecht.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De eerste schrijver van schoolmethodes die zijn hele werk gratis online beschikbaar stelt moet ik nog tegenkomen.
JIJ creëert dat sfeertje door idioot te brullen over iets waarvan je niet eens weet wat het inhoudt..quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is totaal niet vreemd.
Het is een compleet andere opzet dan Lentekriebels met een andere doelgroep waar ik verder niet teveel over kan zeggen hier zonder mijn privé op te geven.
Als de sfeer goed was zou ik dat wel doen maar niet onder dit opgefokte sfeertje laat staan dat jij die informatie krijgt.
Je bent niet eens een ouder.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Terecht.
Als ze als kennelijk stichting door de Nederlandse overheid en dus belastingbetaler gesubsidieerd worden om dit pakket te maken is het wel dubieus dat dat niet gewoon in te zien is door ouders.
Acceptatie gaat over hele andere aspecten dan sec seksuele voorlichting. Het zal je vast verbazen maar wij praten met de kinderen niet over anale seks of pijpen onder homo's.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat er in de brichure voor ouders staat vind je niet voldoende?
Hier te downloaden: https://seksuelevorming.n(...)olen-t-m-10-groepen/
Overigens apart dat je (vrijwillig) lessen "seksuele acceptatie" op de basisschool geeft terwijl je vind dat er géén seksuele voorlichting gegeven mag worden op basisscholen..
Ik kan me voorstellen dat je niet zegt voor welke organisatie je werkt, zonde ironie. Je wilt je anonimiteit vanzelfsprekend bewaren, dat begrijp ik.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is totaal niet vreemd.
Het is een compleet andere opzet dan Lentekriebels met een andere doelgroep waar ik verder niet teveel over kan zeggen hier zonder mijn privé op te geven.
Als de sfeer goed was zou ik dat wel doen maar niet onder dit opgefokte sfeertje laat staan dat jij die informatie krijgt.
Blijkbaar weet niemand het want je moet 99 euro aftikken om het überhaupt in te mogen zienquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JIJ creëert dat sfeertje door idioot te brullen over iets waarvan je niet eens weet wat het inhoudt..
Lees de brochure voor ouders eerst maar eens door voor je weer idiote dingen begint te roepen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Acceptatie gaat over hele andere aspecten dan sec seksuele voorlichting. Het zal je vast verbazen maar wij praten met de kinderen niet over anale seks of pijpen onder homo's.
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:14 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je niet zegt voor welke organisatie je werkt, zonde ironie. Je wilt je anonimiteit vanzelfsprekend bewaren, dat begrijp ik.
Maar het valt voor mij niet te rijmen hoe je je opstelt hier, in combinatie met als vrijwilliger voorlichting geven over homoseksualiteit geven op basisscholen
Ik wantrouw jouw motieven, ik vertrouw je niet.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijkbaar weet niemand het want je moet 99 euro aftikken om het überhaupt in te mogen zien.
Raar dat ouders van 6-7 jarigen daar vervolgens problemen mee hebben he????
Download de brochure voor ouders en lees die eens gewoon.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat er in de brochure voor ouders staat vind je niet voldoende?
Hier te downloaden: https://seksuelevorming.n(...)olen-t-m-10-groepen/
Overigens apart dat je (vrijwillig) lessen "seksuele acceptatie" op de basisschool geeft terwijl je vind dat er géén seksuele voorlichting gegeven mag worden op basisscholen..
Fuck die brochure en z'n mooie praatjes lekker.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees de brochure voor puders eerst maar eens door voor je weer idiote dingen begint te roepen.
Ik wacht wel even, het zijn namelijk 53 pagina's.
LEES DIE BROCHURE voor je weer onzin begint te spuien.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Fuck die brochure en z'n mooie praatjes lekker.
Ouders willen ZIEN WAT er precies aan bod komt HOE de week er uit ziet. Omdat ze BEZORGD zijn.
Nee he want die brochure = niet de lesmethode die mijn hypothetische kind krijgt voorgeschoteld .quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LEES DIE BROCHURE voor je weer onzin begint te spuien.
Nee je moet eerst 99 betalen om alles te zien. Fuck dat.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LEES DIE BROCHURE voor je weer onzin begint te spuien.
Er staat gewoon in wat er welke les behandeld wordt.
Er staat per les in wat er behandeld wordt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee he want die brochure = niet de lesmethode die mijn hypothetische kind krijgt voorgeschoteld .
Neuh, kinderen houden van duidelijkheid. Ouders ook trouwensquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:19 schreef Hatseflats22 het volgende:
De didactische/pedagogische vaardigheden van Elan worden ook altijd zichtbaar, vrij nijdig en ongeduldig voor iemand die voor de klassen staat.
Echt hoor.. 53 pagina waarin staat wat er voor welke groep per les behandeld wordt, maar meneer weigert de brochure te downloaden en te lezen..quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee je moet eerst 99 betalen om alles te zien. Fuck dat.
De thema's ja maar niet welke afbeeldingen er bijvoorbeeld exact gebruikt worden om vergelijkingen te maken. En juist daar is zoveel om te doen geweest door bepaalde boekjes die zij hebben uitgebracht.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er staat per les in wat er behandeld wordt.
Godskelere zeg
En zo heerlijk naïef...quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat vermoed ik. Omdat vroeger dingen makkelijker onder het tapijt werden geveegd. Goed voorbeeld is het enorme misbruik binnen de katholieke kerk dat nu pas druppelsgewijs naar buiten komt.
Tegenwoordig zijn er bovendien tal van meldpunten en instanties die dat soort dingen eerder boven tafel krijgen. En moet je bijvoorbeeld een VOG hebben om überhaupt met kinderen te kunnen werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |