Maandags 2030 uurquote:Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen geven hun scherpe, uitgesproken en vrolijke blik op de media. Samen met twee wisselende gasten nemen Gijs en Marcel de hoogte- en dieptepunten van de voorbije mediaweek door.
quote:
Gruwelijke man. Zag hem allas wat fout is in Nederland ondeskundig goedpraten.quote:
Nu weten we het wel, dit duurt te lang.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:30 schreef golfer het volgende:
Filter om namaak celluloid na te doen.
Heel irritant al die spikkels.
Ze zijn er gelukkig mee gestopt.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:31 schreef spapaars het volgende:
Nu weten we het wel, dit duurt te lang.
Je zal maar royalty watcher zijn.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
Dat Britse koningshuis interesseert me echt geen reet. Next.
Inderdaad, wat een kletsende lege huls is dat.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:20 schreef Martinello het volgende:
Mevrouw Marcella hebben we nu wel genoeg gezien, met haar laffe oninteressante royalty-nieuwtjes. Huub was een topgast, die mag terugkomen!
Voegt ook niks toe behalve een uitgerekte bovenlip.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:20 schreef Martinello het volgende:
Mevrouw Marcella hebben we nu wel genoeg gezien, met haar laffe oninteressante royalty-nieuwtjes. Huub was een topgast, die mag terugkomen!
Hoe durf je GijsGod te bekritiserenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:13 schreef NoCigar het volgende:
Ik kijk nu en ik vind Groenteman wel heel erg hinderlijk onderbreken. Eerste keer dat ik me er aan stoor.
Oneens die showbiz en royalty gasten vind ik altijd wel humorquote:Op maandag 11 maart 2024 21:20 schreef Martinello het volgende:
Hij leek een beetje zenuwachtigquote:Op maandag 18 maart 2024 21:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vind dat Dijk niet superveel in te brengen had.
Jeroen Stekelenburg? Helemaal eens. Kan hem om die reden ook helemaal niet uitstaan. Hij doet me terugverlangen naar Bert Maalderink.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:56 schreef NoCigar het volgende:
Dit is zo'n typisch professionele prater, kwak kwak kwak, er mag geen stilte vallen.
Waar ging dit over? Had het even gemist volgens mij.quote:
Als potentiële nieuwe hoofdredacteur van Ongehoord Nederland.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:14 schreef Felagund het volgende:
Waar ging dit over? Had het even gemist volgens mij.
Ah, zou mij niets verbazen.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Als potentiële nieuwe hoofdredacteur van Ongehoord Nederland.
Grappen en grollen met Pechtold.quote:
Ik kijk altijd naar ON op dinsdag en donderdag. Is onwerkelijke tv. Koot en Bie maar dan echt.quote:
Ik zit er 29 april. Ben benieuwd.quote:Op maandag 1 april 2024 22:21 schreef Tegan het volgende:
Eindelijk weer een keer live gekeken.
Iemand hier ooit in het publiek gezeten? Dat lijkt me wel wat.
Ik zat er gister. Was leukquote:Op maandag 1 april 2024 22:21 schreef Tegan het volgende:
Eindelijk weer een keer live gekeken.
Iemand hier ooit in het publiek gezeten? Dat lijkt me wel wat.
Daar leek het wel heel sterk op ja. Pechtold deed het ook wel goed. Goeie gast ook !quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:46 schreef Firuze60 het volgende:
Leek het nu zo dat Marcel eventjes echt stonk in die 1 april grap van Pechtold? Hij keek best beteuterd of is een goed acteur.
Dat zou ik hem dan ook weer niet geven, netjesquote:
Genezen!quote:
Gaan wij misschien als ze in mijn werkplek (Openluchttheater Caprera) optreden wel even naartoe om te bekijken.quote:Op maandag 8 april 2024 23:18 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik miste een beetje de ondergespiste broeken zoals beschreven in zijn theatershow met Eva.
Ze heeft nu eenmaal een overbeet, wordt wat ouder dus huid in gezicht is niet meer zo elastisch.quote:Op dinsdag 9 april 2024 00:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wat heeft Dione een geitenbek gekregen. Botox, fillers, een verbouwd gebit? Wat is gaande?
Voor haar bijna 55 jaar ziet ze er nog steeds prima uit.quote:Op dinsdag 9 april 2024 00:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wat heeft Dione een geitenbek gekregen. Botox, fillers, een verbouwd gebit? Wat is gaande?
Leuke voorstelling ! Een beetje dezelfde opzet als de pannenkoeken caravan. Echt een paar keer dubbel gelegen en dat heb ik niet snel.quote:Op dinsdag 9 april 2024 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaan wij misschien als ze in mijn werkplek (Openluchttheater Caprera) optreden wel even naartoe om te bekijken.
Ow.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:06 schreef Nebelwerfer het volgende:
Hoe ze Marga van Praag hebben aangekondigd in de podcast!
Listen to this episode from Weer een dag on Spotify. marga van praag / martine van der velde / partizanen / coley parry / leeszaal 🛌 mattsleeps / code: weereendag voor 30% korting productie: meer van dit / info@meervandit.nl / muziek: keez groenteman Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Listen to this episode from Weer een dag on Spotify. marga van praag / martine van der velde / partizanen / coley parry / leeszaal 🛌 mattsleeps / code: weereendag voor 30% korting productie: meer van dit / info@meervandit.nl / muziek: keez groenteman Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Dan neem ik wel aan dat je eraan gaat geraken met spotify
Je luistert nog niet? Ik vind het dagelijks een fantastische opvulling van een half uurtje autorijden.quote:
Door omstandigheden kom ik aan veel niet toe. Zal er eens aan beginnen.quote:Op zondag 14 april 2024 21:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Je luistert nog niet? Ik vind het dagelijks een fantastische opvulling van een half uurtje autorijden.
En de enige Nederlander de ooit ruzie kreeg met Wim van Hanegem. Werd nog een rechtszaak ook.quote:Op maandag 15 april 2024 20:44 schreef Dutch_view het volgende:
Marga van Praag godin
Met haar eeuwige versprekingen in het Journaal![]()
Herinner me nog goed dat ze schreeuwde "Mn oorbellen, mn oorbellen" Er was iets met haar oorbellen voordat ze het nieuws ging lezen
Als 14 jarige stelde ze al domme vragen aan de Beatles. Toen al schaamteloos.quote:Op dinsdag 16 april 2024 02:57 schreef Eightyone het volgende:
Vage maar ergens ook prima vrouw, die Marga.
Leuker als meebabbelende gast dan als nieuwslezeres, iig.
Zelfs bij het grote-mensen-journaal leek het destijds alsof ze aan vijfjarigen voorlas.
Nou, eigenlijk ben ik het met haar eens. Een eigen website heeft een contactadres waar ook iemand op kan reageren. Dus is het social media. Geen instagram, facebook of zoiets, maar wel degelijk social media: een platform waarop je je profileert.quote:
De kijkcijfers kelderden gelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:29 schreef Document1 het volgende:
Ik heb het gisteren voor het eerst afgezet. Ik vond die van Praag ontzettend saai.
https://www.omroepbrabant(...)-wel-een-crematoriumquote:Op maandag 22 april 2024 20:41 schreef Felagund het volgende:
Guus lijkt mij eigenlijk wel een type met een onderhoudsvrije tuin.
Ja, daarom. Dat huis kwam ook nog in de uitzending voorbij, al noemden ze het geen crematorium.quote:Op maandag 22 april 2024 21:20 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)-wel-een-crematorium
Een soort fototoestel noemde Marcel het.quote:Op maandag 22 april 2024 21:21 schreef Felagund het volgende:
Ja, daarom. Dat huis kwam ook nog in de uitzending voorbij, al noemden ze het geen crematorium.
Hehe, toch ff terugkijken dan. Had het stukje met Guus doorgespoeld nl.quote:Op maandag 22 april 2024 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, daarom. Dat huis kwam ook nog in de uitzending voorbij, al noemden ze het geen crematorium.
Volgens mij was het vrij aan het begin, tijdens of vlak na dat ze Guus introduceerden.quote:Op maandag 22 april 2024 22:53 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hehe, toch ff terugkijken dan. Had het stukje met Guus doorgespoeld nl.
Hoewel ik Nijmegenaar ben, zou ik niet graag zien dat Vitesse verdwijnt. Ik hoop ze nog vele jaren in de eerstedivisie te zien.quote:
Het zou zo de songtekst van een Bløf nr kunnen zijn. En mooi 'voorgelezen' ook nogquote:Op maandag 29 april 2024 21:12 schreef Felagund het volgende:
O ja, "kansen in de jus van Barbapapa".
Ja tijdens de aftiteling mompelde Gijs iets over "We zijn terug op xx (onverstaanbaar door geklap) september"quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:47 schreef Eightyone het volgende:
Is er al iets bekend over een eventueel volgend seizoen?
Ik dacht "2 september" te horen. Dat is een maandag, dus kan goed.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:53 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja tijdens de aftiteling mompelde Gijs iets over "We zijn terug op xx (onverstaanbaar door geklap) september"
Mij ook. Was ook leuk om hem bij Maestro te zien.quote:Op maandag 2 september 2024 20:43 schreef tong80 het volgende:
Chris Zegers lijkt me wel een goeie vent.
Wel een mooie kop.quote:Op maandag 2 september 2024 20:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Mij ook. Was ook leuk om hem bij Maestro te zien.
Hij begint wel een oude kop te krijgen.
Eerste afleveringquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:30 schreef golfer het volgende:
En vanaf vrijdag nog meer kijkgenot met Marcel van Roosmalen:
TV / [NPO 3] 'Van Roosmalen op Reportage'
Hij moet wat doen aan zijn gehinnik.quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:03 schreef Blondje_93 het volgende:
Kunnen ze Gijs alsjeblieft vervangen? Hij komt heel irritant en dommig over
Fijn, vorige week heb ik niet kunnen kijken.quote:
Was dat niet bij Groenteman?quote:Op maandag 9 september 2024 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Toen ik het aanzette en dezelfde gasten aan de bar zag zitten ging ik heel erg aan mezelf twijfelen of ik niet per ongeluk de uitzending van vorige week erop had. Volgens mij zou eigenlijk Gerard van Maasakkers de gast zijn.
Ze hadden het over buik inhouden. En wie staat er voor de deur.....Een buik met Sven Kockelman er aan vast.quote:
Alleen dat eeuwige gehinnik van Groenteman irriteert steeds meer.quote:
Ik vrees dat het niet minder wordt dus je zal er toch aan moeten wennen.quote:Op maandag 16 september 2024 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen dat eeuwige gehinnik van Groenteman irriteert steeds meer.
Hij houdt ook geen moment op met dat gehinnik.quote:Op maandag 16 september 2024 20:34 schreef Martinello het volgende:
Ik vrees dat het niet minder wordt dus je zal er toch aan moeten wennen.
Hij hinnikt net zo vaak, als dat jij post dat-ie hinnikt.quote:Op maandag 16 september 2024 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij houdt ook geen moment op met dat gehinnik.
Zelfs bij serieuze onderwerpen.
Hi-hi-hi-hiquote:Op maandag 16 september 2024 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij hinnikt net zo vaak, als dat jij post dat-ie hinnikt.
Juffvrouw, nou doet ie het weer. Ha ha ha ha.quote:
Blijft apart dat hij om niks heel veel moet lachen, beetje pijnlijk ook. In de podcast van hen stoort het minder, zo komt het onechter over.quote:Op maandag 16 september 2024 20:34 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik vrees dat het niet minder wordt dus je zal er toch aan moeten wennen.
Ik stoor me er ook aan. Het is een mannelijke Dione Stax. Ze vinden alles geweldig en hebben allebei tieten.quote:Op maandag 16 september 2024 22:04 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Blijft apart dat hij om niks heel veel moet lachen, beetje pijnlijk ook. In de podcast van hen stoort het minder, zo komt het onechter over.
Terwijl het ook helemaal geen nieuws is en Groenteman dat al jaren doet,quote:Op maandag 16 september 2024 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij hinnikt net zo vaak, als dat jij post dat-ie hinnikt.
Werkt niet echt nee.quote:Op maandag 23 september 2024 20:38 schreef golfer het volgende:
Stomme rebus-onderdeel mag wat mij betreft er uit.
Yep, dat voegt idd niet zoveel toequote:Op maandag 23 september 2024 20:38 schreef golfer het volgende:
Bontebal doet altijd leuk mee.quote:Op maandag 23 september 2024 20:50 schreef golfer het volgende:
Amsterdam is toch wel een links BNN/VARA bolwerk.
Het is zeker de derde keer dat de winnaar op dezelfde stoel zit.quote:Op maandag 23 september 2024 20:38 schreef golfer het volgende:
Staat groot in beeld ook nog eens.quote:Op maandag 23 september 2024 22:08 schreef golfer het volgende:
Het programma wordt live uitgezonden.
https://www.bnnvara.nl/tickets/van-roosmalen-groentemanquote:
Had je zelf ook wel ff kunnen Googlenquote:Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen nemen iedere maandagavond met verschillende gasten én op geheel eigen wijze de actualiteit door. Urgente en minder urgente nieuwsberichten worden besproken. Politiek, media, en sport, alles komt voorbij. En het mooiste is; jij kan er live bij zijn! Het nieuwe seizoen start in september. Elke maandagavond vanuit de roemrijke Studio’s Aalsmeer.
Data: Elke maandagavond live vanaf september
Tijd aanwezig: 19:30 uur
Minimumleeftijd: 16 jaar
Hangt ie nou nog steeds rond ?quote:
Dat lijkt me nog erger. Dan zie je het niet aankomen.quote:Op maandag 23 september 2024 21:02 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
was vanmorgen in de podcast ook al zo aan het hoesten
Idd en zegt hij dat het het haat hahaquote:Op maandag 30 september 2024 20:33 schreef NoCigar het volgende:
In de podcast maken ze erg veel reclame voor een of ander bamboe-merk kleding.
Vaak wel.quote:
Zie jij plots het licht en waardeer je goede programma's ipv populistisch gebral ?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:43 schreef Paul het volgende:
wie heeft de kijkcijfers van maandag, hoorde in de podcast dat ze Renze en Bar Laat hadden verslagen maandag
ik kijk/luister hun al heel langquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie jij plots het licht en waardeer je goede programma's ipv populistisch gebral ?
Daarom. Daar hebben ze veel te weinig rukbaarheid aan gegeven.quote:
Combinatie van Rob Geus en Rob Goossens?quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:33 schreef superniger het volgende:
Rob Goos denkt dat hij mister bigstar is. Zit in elke programma.
Geen idee. Ken hem alleen als de pratende lul van RTL Boulevard.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:41 schreef Martinello het volgende:
[..]
Combinatie van Rob Geus en Rob Goossens?
Of het enkelvoud van Rob Goossens? Verklaart wel waarom hij in al die programma's kan zitten.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:41 schreef Martinello het volgende:
[..]
Combinatie van Rob Geus en Rob Goossens?
Ik ken een bekende FOK!er die seks met hem heeft gehadquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:52 schreef Kanaroe het volgende:
Menno Bentfeld:"Prachtig", "Jeetje", "Kijk nou"
Wel een prachtprogram, Vroege Vogels
Oh ja, dan ging hij 'enge' dingen doen met vergeten vlees enzoquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:54 schreef Martinello het volgende:
Kranenborg, bekend van het succesvolle DWDD pop-up restaurant.
Dat was echt chanant.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:56 schreef NoCigar het volgende:
Pauper Marcel wil veul met gratis jus d'orange.
Hij gaat vast vaak langs de plaatselijke Chinees.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:56 schreef NoCigar het volgende:
Pauper Marcel wil veul met gratis jus d'orange.
Klopt, dat deed hij in de uitzending. Vervolgens gingen ze er iets teveel in geloven en begonnen dat pop-up restaurant. Na twee dagen gesloten omdat ze het niet konden waarmaken.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh ja, dan ging hij 'enge' dingen doen met vergeten vlees enzo
Was wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |