Maandags 2030 uurquote:Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen geven hun scherpe, uitgesproken en vrolijke blik op de media. Samen met twee wisselende gasten nemen Gijs en Marcel de hoogte- en dieptepunten van de voorbije mediaweek door.
quote:
Gruwelijke man. Zag hem allas wat fout is in Nederland ondeskundig goedpraten.quote:
Nu weten we het wel, dit duurt te lang.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:30 schreef golfer het volgende:
Filter om namaak celluloid na te doen.
Heel irritant al die spikkels.
Ze zijn er gelukkig mee gestopt.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:31 schreef spapaars het volgende:
Nu weten we het wel, dit duurt te lang.
Je zal maar royalty watcher zijn.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
Dat Britse koningshuis interesseert me echt geen reet. Next.
Inderdaad, wat een kletsende lege huls is dat.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:20 schreef Martinello het volgende:
Mevrouw Marcella hebben we nu wel genoeg gezien, met haar laffe oninteressante royalty-nieuwtjes. Huub was een topgast, die mag terugkomen!
Voegt ook niks toe behalve een uitgerekte bovenlip.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:20 schreef Martinello het volgende:
Mevrouw Marcella hebben we nu wel genoeg gezien, met haar laffe oninteressante royalty-nieuwtjes. Huub was een topgast, die mag terugkomen!
Hoe durf je GijsGod te bekritiserenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:13 schreef NoCigar het volgende:
Ik kijk nu en ik vind Groenteman wel heel erg hinderlijk onderbreken. Eerste keer dat ik me er aan stoor.
Oneens die showbiz en royalty gasten vind ik altijd wel humorquote:Op maandag 11 maart 2024 21:20 schreef Martinello het volgende:
Hij leek een beetje zenuwachtigquote:Op maandag 18 maart 2024 21:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vind dat Dijk niet superveel in te brengen had.
Jeroen Stekelenburg? Helemaal eens. Kan hem om die reden ook helemaal niet uitstaan. Hij doet me terugverlangen naar Bert Maalderink.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:56 schreef NoCigar het volgende:
Dit is zo'n typisch professionele prater, kwak kwak kwak, er mag geen stilte vallen.
Waar ging dit over? Had het even gemist volgens mij.quote:
Als potentiële nieuwe hoofdredacteur van Ongehoord Nederland.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:14 schreef Felagund het volgende:
Waar ging dit over? Had het even gemist volgens mij.
Ah, zou mij niets verbazen.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Als potentiële nieuwe hoofdredacteur van Ongehoord Nederland.
Grappen en grollen met Pechtold.quote:
Ik kijk altijd naar ON op dinsdag en donderdag. Is onwerkelijke tv. Koot en Bie maar dan echt.quote:
Ik zit er 29 april. Ben benieuwd.quote:Op maandag 1 april 2024 22:21 schreef Tegan het volgende:
Eindelijk weer een keer live gekeken.
Iemand hier ooit in het publiek gezeten? Dat lijkt me wel wat.
Ik zat er gister. Was leukquote:Op maandag 1 april 2024 22:21 schreef Tegan het volgende:
Eindelijk weer een keer live gekeken.
Iemand hier ooit in het publiek gezeten? Dat lijkt me wel wat.
Daar leek het wel heel sterk op ja. Pechtold deed het ook wel goed. Goeie gast ook !quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:46 schreef Firuze60 het volgende:
Leek het nu zo dat Marcel eventjes echt stonk in die 1 april grap van Pechtold? Hij keek best beteuterd of is een goed acteur.
Dat zou ik hem dan ook weer niet geven, netjesquote:
Genezen!quote:
Gaan wij misschien als ze in mijn werkplek (Openluchttheater Caprera) optreden wel even naartoe om te bekijken.quote:Op maandag 8 april 2024 23:18 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik miste een beetje de ondergespiste broeken zoals beschreven in zijn theatershow met Eva.
Ze heeft nu eenmaal een overbeet, wordt wat ouder dus huid in gezicht is niet meer zo elastisch.quote:Op dinsdag 9 april 2024 00:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wat heeft Dione een geitenbek gekregen. Botox, fillers, een verbouwd gebit? Wat is gaande?
Voor haar bijna 55 jaar ziet ze er nog steeds prima uit.quote:Op dinsdag 9 april 2024 00:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wat heeft Dione een geitenbek gekregen. Botox, fillers, een verbouwd gebit? Wat is gaande?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |