Maandags 2030 uurquote:Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen geven hun scherpe, uitgesproken en vrolijke blik op de media. Samen met twee wisselende gasten nemen Gijs en Marcel de hoogte- en dieptepunten van de voorbije mediaweek door.
quote:
Gruwelijke man. Zag hem allas wat fout is in Nederland ondeskundig goedpraten.quote:
Nu weten we het wel, dit duurt te lang.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:30 schreef golfer het volgende:
Filter om namaak celluloid na te doen.
Heel irritant al die spikkels.
Ze zijn er gelukkig mee gestopt.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:31 schreef spapaars het volgende:
Nu weten we het wel, dit duurt te lang.
Je zal maar royalty watcher zijn.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
Dat Britse koningshuis interesseert me echt geen reet. Next.
Inderdaad, wat een kletsende lege huls is dat.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:20 schreef Martinello het volgende:
Mevrouw Marcella hebben we nu wel genoeg gezien, met haar laffe oninteressante royalty-nieuwtjes. Huub was een topgast, die mag terugkomen!
Voegt ook niks toe behalve een uitgerekte bovenlip.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:20 schreef Martinello het volgende:
Mevrouw Marcella hebben we nu wel genoeg gezien, met haar laffe oninteressante royalty-nieuwtjes. Huub was een topgast, die mag terugkomen!
Hoe durf je GijsGod te bekritiserenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:13 schreef NoCigar het volgende:
Ik kijk nu en ik vind Groenteman wel heel erg hinderlijk onderbreken. Eerste keer dat ik me er aan stoor.
Oneens die showbiz en royalty gasten vind ik altijd wel humorquote:Op maandag 11 maart 2024 21:20 schreef Martinello het volgende:
Hij leek een beetje zenuwachtigquote:Op maandag 18 maart 2024 21:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vind dat Dijk niet superveel in te brengen had.
Jeroen Stekelenburg? Helemaal eens. Kan hem om die reden ook helemaal niet uitstaan. Hij doet me terugverlangen naar Bert Maalderink.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:56 schreef NoCigar het volgende:
Dit is zo'n typisch professionele prater, kwak kwak kwak, er mag geen stilte vallen.
Waar ging dit over? Had het even gemist volgens mij.quote:
Als potentiële nieuwe hoofdredacteur van Ongehoord Nederland.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:14 schreef Felagund het volgende:
Waar ging dit over? Had het even gemist volgens mij.
Ah, zou mij niets verbazen.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Als potentiële nieuwe hoofdredacteur van Ongehoord Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |