Ha haquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:22 schreef odie22 het volgende:
jimmy schrikt niet zo gauw meer, die is al die drag queens gewent in een dark room
Dylano kan zich niet meer vertonen zo.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
oh nee, Jimmy valt zo nog in slaap op de bank!
Ja jimmy moet hem halen dit gaar anders foutquote:
Hij loopt wel vaker zonder shirt.quote:
Ik had al anderhalf uur geleden naar bed willen/moeten gaan. Wekker gaat om half 7quote:
Ja iedere keer weer wat andersquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:34 schreef GayGuy het volgende:
Die geheime kamer mogen ze in volgende reeksen ook doen. Heeft ECHT meerwaarde dit seizoen
Mooi gedaan hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:36 schreef GayGuy het volgende:
[..]
SCARE ACTORS🤣🤣 halloween frightnights taferelen 😁😁😁
hele slechte piano welquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:37 schreef kater1 het volgende:
Dilano kan piano spelen!! Nu ja, min of meer.
Denk het wel met al die kostuums....of de bewoners moeten schrikken dat er twee wegzijn....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:37 schreef kiki2024 het volgende:
moeten ze vanavond nog wat doen, of was dit het
Ja, dat hebben de decorbouwers weer mooi gemaakt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je kijkt je ogen wel uit in die Fright room, nice FEBO ...
ben benieuwd. of morgen...zie 4 rode knoppenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het wel met al die kostuums....of de bewoners moeten schrikken dat er twee wegzijn....
Misschien gaan dan bepaalde poppen weer af......dat kind in die schommelstoel vind ik doodeng.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:40 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ben benieuwd. of morgen...zie 4 rode knoppen
Die is zich dood geschrokken ...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:42 schreef freaky40 het volgende:
Had verwacht dat BB zich nog wel even zou melden.
Dat vind ik ook de engstequote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien gaan dan bepaalde poppen weer af......dat kind in die schommelstoel vind ik doodeng.
haha ja die is wel de leukstequote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien gaan dan bepaalde poppen weer af......dat kind in die schommelstoel vind ik doodeng.
Neeeee denk aan je wekker!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:44 schreef Ireth het volgende:
Dil als dracula!![]()
(Ja lig in bed nog stiekem mee te kijken)
Goh dat hadden we echt niet verwachtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:44 schreef Ireth het volgende:
Dil als dracula!![]()
(Ja lig in bed nog stiekem mee te kijken)
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:46 schreef Frummelie het volgende:
Klop klop kan ik binnen komen in het horror kamertje of is het te eng..
Voodoo poppetjesquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk Ashley, Alice en Karen ....
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]nee joh is niet eng. Is kei gezellig!
Ah afblijven staat erquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:44 schreef freaky40 het volgende:
Er staat iets bij die rode knoppen 'aflossen' of zo?
Er zat een Ken bij hèquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk Ashley, Alice en Karen ....
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:50 schreef PunkieePie het volgende:
Knoppen met "afblijven".
Dat zou ik het ergste vinden in die hele kamer. Ikkandatnieett!
Knoppen met "afblijven".
Dat weet niemandquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:53 schreef Willewa het volgende:
Leuk ditwat is precies de bedoeling ervan?
Vanacht kedengquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:54 schreef Frummelie het volgende:
Die bedden... daar is toch niet in te slapen...
Dit was ook bij De Verraders Halloween special te zien, gebruikte ze die potten om de hoofden van stoffelijke overschotten in te bewaren. Misschien is dit wel een hoofd van een deelnemer.quote:
Knoppen met "afblijven".
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit was ook bij De Verraders Halloween special te zien, gebruikte ze die potten om de hoofden van stoffelijke overschotten in te bewaren. Misschien is dit wel een hoofd van een deelnemer.
Ik hoop het zo!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:57 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen, zo draait Dil zich om en schrikt hij zich gek
Lijkt nog een beetje op Danny qua neus en gebit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik denk dat ze al snel door hebben dat ze in die kamer zittenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En benieuwd naar de reacties morgen als er twee weg zijn ....
Nou inderdaad, doe gewoon effe leuk..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:04 schreef BigBreg83 het volgende:
Dilano: ik ben benieuwd wat we gaan ontbijten![]()
Die denkt echt alleen maar aan eten.
Jimmy leeft zich helemaal in, loopt te genieten, wil alles passen en vindt het ook eng, geweldig die reactiequote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou inderdaad, doe gewoon effe leuk..
Weet niet of het klopt wat hij zegt. Heb ook nog niets vernomen. Misschien krijgen we via de socials wel een melding dat er iets moet gebeuren.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:06 schreef b_engeltje het volgende:
Ja wat is dat met de kijker?
Ik kan nog niks stemmen of beslissen ofzo
En leuk dat we mee mogen kijken.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Inderdaad Jimmy, fokking goed gedaan ...
Geen idee, helemaal niet meegekregen dat wij als kijker überhaupt iets zouden kunnen doen..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:06 schreef b_engeltje het volgende:
Ja wat is dat met de kijker?
Ik kan nog niks stemmen of beslissen ofzo
Ja echt in het straatje van Jimmy dit... dan is Dilano ook maar een saaie lullo hoor..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jimmy leeft zich helemaal in, loopt te genieten, wil alles passen en vindt het ook eng, geweldig die reactie
Alice.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Was leuker geweest als er iemand anders dan Dylano was meegegaan, die knul is veel te serieus en saai
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die had gillend haar 24 uur aangevraagd
Ja, dat idee heb ik ook, Karen dacht ik aan ...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Was leuker geweest als er iemand anders dan Dylano was meegegaan, die knul is veel te serieus en saai
Die had vrijwillig over het hek gesprongenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die had gillend haar 24 uur aangevraagd
Nee, Dilano houdt Jimmy een beetje met de beentjes op de grond en vice versa. Ze passen goed bij elkaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:14 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee, Dilano houdt Jimmy een beetje met de beentjes op de grond en vice versa. Ze passen goed bij elkaar.
De gang zit achter het beeldschermquote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben aan het terugkijken, die geheime deur is naast the Wall denk ik ... ?
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
En toen ineens een verschrikkelijke gil in de horrorkamer
Nou dat ze daar niks meedoenquote:
Ik heb echt geen idee...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, denk het ook .....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:16 schreef b_engeltje het volgende:
De gang zit achter het beeldscherm
Dus aan de zijkant daarvan
Die langwerpige/ovale spiegel
Utopia, zaten ze met z'n allen bovenop de douchesquote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou dat ze daar niks meedoen
Wat was dat 2 jaar geleden ofzo was er ook iemand bang voor clowns, en toen liep die clown door het huis
Tegenover de wall hoek woonkamer volgens mijquote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee was ook in bb liep er snacht een clownquote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Utopia, zaten ze met z'n allen bovenop de douches![]()
Was dat niet een deelnemer die al naar huis gestemd was?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee was ook in bb liep er snacht een clown
Kan het me nog wel herrinneren weet alleen niet meer wiequote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Jaaa dat was toch een bewoner die al weg was gestemd? Kitty ofzo?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Jimmy heeft Dilano erg hoog zitten... in mijn ogen niet verdient..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alleen dat geslijm van Jimmy naar Dilano, daar ben ik wel klaar mee ....
ja dat heb ik ook, vind Jimmy echt wel een leuke gast, maar wat hij met Dylano heeft, daar snap ik niets van. Vind het een saaie vent, die totaal niet bij Jimmy past.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alleen dat geslijm van Jimmy naar Dilano, daar ben ik wel klaar mee ....
Nee niet Kittyquote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:24 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jaaa dat was toch een bewoner die al weg was gestemd? Kitty ofzo?
Jimmy gaat kijkenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:26 schreef BB-King het volgende:
Dilano hoort wat vallen.
Toch een beetje bang geworden Dilano?
Dylano is een grote scheiterdquote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:26 schreef BB-King het volgende:
Dilano hoort wat vallen.
Toch een beetje bang geworden Dilano?
Dat heb ik met Tom.... maar dan naaktquote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zou Dilano zo graag eens op de bank willen zien ....
Lift tot nu toe alleen maar mee op anderen ...![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Tom.... maar dan naakt
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Tom.... maar dan naakt
Ja zie ik ook zo gebeuren..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Totdat Jimmy zich omdraait en uit bed dondert
Jimmy had het wel over de ochtend...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:36 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop niet dat ze morgen heel vroeg wat.moet doen. Vanaf 11 uur mag het van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vera was er bang voorquote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Danny is al de ponquote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:41 schreef Joyce-43 het volgende:
wat voor ticket haal glenn er nou uit? en waarom nam Danny hem zelf niet?
Wil wel met Glenn door begreep ikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar als Danny Vlamingen wil wegspelen is dit niet handig
aha ok wel leuk dat die Glenn haalt ervoor dan, maken ze er verder niemand voor wakker ? hahhahquote:
Er komt nog een pon bij. Danny en dilano slapen nogquote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:44 schreef marky het volgende:
[..]
Niet gezegd dat het voor de pon is kan ook gewoon voor coins zijn.
Danny is ook dom hij gaat doen wat Ashley hem heeft opgedragen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar als Danny Vlamingen wil wegspelen is dit niet handig
ja beeld klopt lekker weer hoor hahaquote:
Is niet gezegt dat dat dit al is.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er komt nog een pon bij. Danny en dilano slapen nog
Gister zei hij tegen tom en Glenn dat hij voor ronahi en randy zou gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:45 schreef marky het volgende:
[..]
Danny is ook dom hij gaat doen wat Ashley hem heeft opgedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |