Ja iedere keer weer wat andersquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:34 schreef GayGuy het volgende:
Die geheime kamer mogen ze in volgende reeksen ook doen. Heeft ECHT meerwaarde dit seizoen
Mooi gedaan hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:36 schreef GayGuy het volgende:
[..]
SCARE ACTORS🤣🤣 halloween frightnights taferelen 😁😁😁
hele slechte piano welquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:37 schreef kater1 het volgende:
Dilano kan piano spelen!! Nu ja, min of meer.
Denk het wel met al die kostuums....of de bewoners moeten schrikken dat er twee wegzijn....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:37 schreef kiki2024 het volgende:
moeten ze vanavond nog wat doen, of was dit het
Ja, dat hebben de decorbouwers weer mooi gemaakt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je kijkt je ogen wel uit in die Fright room, nice FEBO ...
ben benieuwd. of morgen...zie 4 rode knoppenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het wel met al die kostuums....of de bewoners moeten schrikken dat er twee wegzijn....
Misschien gaan dan bepaalde poppen weer af......dat kind in die schommelstoel vind ik doodeng.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:40 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ben benieuwd. of morgen...zie 4 rode knoppen
Die is zich dood geschrokken ...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:42 schreef freaky40 het volgende:
Had verwacht dat BB zich nog wel even zou melden.
Dat vind ik ook de engstequote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien gaan dan bepaalde poppen weer af......dat kind in die schommelstoel vind ik doodeng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |