Nou dat ze daar niks meedoenquote:
Ik heb echt geen idee...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben aan het terugkijken, die geheime deur is naast the Wall denk ik ... ?
Ja, denk het ook .....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:16 schreef b_engeltje het volgende:
De gang zit achter het beeldscherm
Dus aan de zijkant daarvan
Die langwerpige/ovale spiegel
Utopia, zaten ze met z'n allen bovenop de douchesquote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou dat ze daar niks meedoen
Wat was dat 2 jaar geleden ofzo was er ook iemand bang voor clowns, en toen liep die clown door het huis
Tegenover de wall hoek woonkamer volgens mijquote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben aan het terugkijken, die geheime deur is naast the Wall denk ik ... ?
Nee was ook in bb liep er snacht een clownquote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Utopia, zaten ze met z'n allen bovenop de douches![]()
Was dat niet een deelnemer die al naar huis gestemd was?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee was ook in bb liep er snacht een clown
Kan het me nog wel herrinneren weet alleen niet meer wiequote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Jaaa dat was toch een bewoner die al weg was gestemd? Kitty ofzo?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Jimmy heeft Dilano erg hoog zitten... in mijn ogen niet verdient..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alleen dat geslijm van Jimmy naar Dilano, daar ben ik wel klaar mee ....
ja dat heb ik ook, vind Jimmy echt wel een leuke gast, maar wat hij met Dylano heeft, daar snap ik niets van. Vind het een saaie vent, die totaal niet bij Jimmy past.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alleen dat geslijm van Jimmy naar Dilano, daar ben ik wel klaar mee ....
Nee niet Kittyquote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:24 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jaaa dat was toch een bewoner die al weg was gestemd? Kitty ofzo?
Jimmy gaat kijkenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:26 schreef BB-King het volgende:
Dilano hoort wat vallen.
Toch een beetje bang geworden Dilano?
Dylano is een grote scheiterdquote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:26 schreef BB-King het volgende:
Dilano hoort wat vallen.
Toch een beetje bang geworden Dilano?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |