Ja echt in het straatje van Jimmy dit... dan is Dilano ook maar een saaie lullo hoor..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jimmy leeft zich helemaal in, loopt te genieten, wil alles passen en vindt het ook eng, geweldig die reactie
Alice.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Was leuker geweest als er iemand anders dan Dylano was meegegaan, die knul is veel te serieus en saai
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die had gillend haar 24 uur aangevraagd
Ja, dat idee heb ik ook, Karen dacht ik aan ...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Was leuker geweest als er iemand anders dan Dylano was meegegaan, die knul is veel te serieus en saai
Die had vrijwillig over het hek gesprongenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die had gillend haar 24 uur aangevraagd
Nee, Dilano houdt Jimmy een beetje met de beentjes op de grond en vice versa. Ze passen goed bij elkaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:14 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee, Dilano houdt Jimmy een beetje met de beentjes op de grond en vice versa. Ze passen goed bij elkaar.
De gang zit achter het beeldschermquote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben aan het terugkijken, die geheime deur is naast the Wall denk ik ... ?
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
En toen ineens een verschrikkelijke gil in de horrorkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |