quote:Na het succes van De Oranjezomer en De Oranjewinter is Hélène Hendriks vanaf zondag 10 maart wekelijks te zien in haar nieuwe talkshow De Oranjezondag. Hierin ontvangt ze, samen met vaste gast Rutger Castricum, wisselende gasten met wie ze in gesprek gaat over de actualiteit.
Het was nogal een bijzondere plek om een nieuwe talkshow aan te kondigen, maar Hélène Hendriks deed het: aan tafel bij de mannen van Vandaag Inside. In een van hun live-uitzendingen maakte ze bekend met De Oranjezondag te komen, een wekelijkse talkshow vol diverse gasten, spraakmakende gesprekken en vermakelijke entertainment.
Hélène Hendriks en Rutger Castricum
Bij de aankondiging van dit nieuwe project vertelde ze wel benieuwd te zijn of het gaat lopen, al hoefde ze daar volgens tafelgenoten Johan Derksen en René van der Gijp niet bang voor te zijn. Na het eerdere succes van De Oranjezomer en De Oranjewinter staat de kijker ongetwijfeld te popelen om ook massaal naar Hélène haar nieuwe show te gaan kijken. Beide programma’s trokken eerder dagelijks een miljoen kijkers.
Bovendien staat Hélène er de komende elf weken niet alleen voor. Ze heeft haar goede vriend en altijd gezellige Rutger Castricum weten te strikken als haar vaste sidekick.[
Wanneer is De Oranjezondag op televisie te zien?
De Oranjezondag is vanaf 10 maart elf zondagen lang om 21:30 uur te zien op SBS6.
Ik ben sowieso de hele vandaag inside kliek beetje zatquote:
quote:De eerste uitzending van De Oranjewinter is bekeken door ruim 900.000 mensen. Dat meldt kijkcijferexpert Tina Nijkamp op Instagram.Ze schrijft: "Prachtige start voor Hélène Hendriks en De Oranjewinter! Met 905.000 kijkers en een marktaandeel van 15.8% in de doelgroep 25-54 jaar doet de score (bijna) niet onder voor Vandaag Inside."
"Sowieso start Hélène zelfs nog beter dan toen met De Oranjezomer," vervolgt de kijkcijferexpert. "Toen had de eerste aflevering 713.000 kijkers. Opluchting en taart dus voor het team van De Oranjewinter en ook voor SBS6, want ook in de winter blijkt Hélène de mannen van Vandaag Inside goed te kunnen vervangen," besluit Tina Nijkamp. https://www.vandaaginside(...)ding-de-oranjewinter
Helemaal mee eens. Het was gewoon VI 2.0 waar je naar zat te kijken.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben sowieso de hele vandaag inside kliek beetje zat
Een groepje gasten rouleert doordeweeks en nu dus ook zondags
En dan nog ook nog elke zondag Rutger er giechelend bij, nee om nou op elke zondag een copy van vandaag inside te zien, ik weet het niet en telkens die fragmentjes van vandaag inside erdoorheen is oook hmm mweh
ik denk dat ze denken de magische formule te hebben gevonden (missschien is dat ook wel zo want er kijken nog elke dag en nu ook zondagen 1 miljoen mensen naar) om veel kijkers te krijgenquote:Op maandag 11 maart 2024 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het was gewoon VI 2.0 waar je naar zat te kijken.
Zou je denken eh? Word een beetje moe van Politiek Inside. Iedere dag weer dezelfde onderwerpen, dezelfde gasten en dezelfde filmpjes. Vond Veronica Inside veel leuker met al die wereldvreemde gasten zoals Hans Kraay en Jan Boskamp.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:41 schreef Paul het volgende:
[..]
ik denk dat ze denken de magische formule te hebben gevonden (missschien is dat ook wel zo want er kijken nog elke dag en nu ook zondagen 1 miljoen mensen naar) om veel kijkers te krijgen
Zorgen dat je bijna elke dag Merel EK hebt of die Knetemann
klopt ik kijk ook nog maar 1x in de week ofzo vandaag inside, het verrassend is eraf, misschien ook wel omdat ze nu 5x in de week zitten.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zou je denken eh? Word een beetje moe van Politiek Inside. Iedere dag weer dezelfde onderwerpen, dezelfde gasten en dezelfde filmpjes. Vond Veronica Inside veel leuker met al die wereldvreemde gasten zoals Hans Kraay en Jan Boskamp.
Kijk ook steeds vaker naar Veronica Offside. Ook vaak dezelfde gasten, maar wel erg vermakelijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:47 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt ik kijk ook nog maar 1x in de week ofzo vandaag inside, het verrassend is eraf, misschien ook wel omdat ze nu 5x in de week zitten.
Vroeger alleen maandag/vrijdag met idd Hansie, boskampie en maar 2x in de week dan was het nog leuk
ja kijk ik soms, maar ik las dat de kijkcijfers extreem laag zijn laatste tijd, dus moet maar zien of dit programma een nieuw seizoen krijgtquote:Op maandag 11 maart 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kijk ook steeds vaker naar Veronica Offside. Ook vaak dezelfde gasten, maar wel erg vermakelijk.
Verbaasd mij ook niks. Ze zouden wel beide programma's kunnen fuseren. Maandag en vrijdag weer voetbal en de rest vullen ze maar op.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:34 schreef Paul het volgende:
[..]
ja kijk ik soms, maar ik las dat de kijkcijfers extreem laag zijn laatste tijd, dus moet maar zien of dit programma een nieuw seizoen krijgt
Allang gezapt naar Renze, veel interessanter.quote:
Niemand zit te wachten op giechelende Rutgerquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.ad.nl/show/ta(...)op-vrijdag~a852ad07/
Rutger gaat eigen versie doen van VI
Die blijkt toch echt wel een beetje te licht inderdaad. Zal snel over the hill gaan op deze manier.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op giechelende Rutger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op maandag 25 maart 2024 14:31 schreef Paul het volgende:
Ik word schijtziek van die huisvrouwencolumpjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rini dankjewel.
ZO PRAAT JE NIET OVER ANGELAquote:Op maandag 25 maart 2024 14:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van die huisvrouwencolumpjes.
quote:Op maandag 25 maart 2024 14:31 schreef Paul het volgende:
Goed punt idd. Heleen wil alles maar 'gezellig' houden. Net als toen Genee&heleen ging aan zelfde probleem ten onder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Klopt, waarom word dit uitgezonden?quote:
Waarom nodigen ze haar uit?quote:Op zondag 7 april 2024 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
Mona heeft en wil weinig vertellen. Waarom kom je dan..
Die deed wel heel wanhopig Derksen na.quote:
998.000 Bron Tina Nijkamp Godinquote:
Serieusquote:Op zondag 14 april 2024 21:59 schreef RipCity het volgende:
Een poll of Johan Derksen racist is ja of nee..
Doe normaal zeg
Oe, dat wil ik zien.quote:Op zondag 14 april 2024 22:04 schreef superniger het volgende:
Prem overklast Rutger en Rutger kan daar niet tegen.
Ben geen fan van Prem. Maar iedereen die de schijnlachende kut Rutger te grazen neemt is een held.quote:
ik vind Rutger ook niet meer leuk, vroeger wel toen hij nog rebels wasquote:Op maandag 15 april 2024 09:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben geen fan van Prem. Maar iedereen die de schijnlachende kut Rutger te grazen neemt is een held.
Hij is nooit leuk geweest. Gewoon een rechts extremist die nu in de reet van een soortgenoot kruipt.quote:Op maandag 15 april 2024 09:15 schreef Paul het volgende:
[..]
ik vind Rutger ook niet meer leuk, vroeger wel toen hij nog rebels was
Nu giechelt hij alleen maar
Wat is kutstomquote:Op maandag 15 april 2024 18:33 schreef Paul het volgende:
Kijk het nu terug, kutstomme lachjes steeds van Rutger
Was het weer gruwelijk ?quote:
Dat is altijd een irritante zak stront geweest. Ook bij Powned.quote:Op maandag 15 april 2024 09:15 schreef Paul het volgende:
[..]
ik vind Rutger ook niet meer leuk, vroeger wel toen hij nog rebels was
Nu giechelt hij alleen maar
wat zeiden zeeeeequote:Op maandag 22 april 2024 18:36 schreef superniger het volgende:
Ze slopen Hélène nu bij RTL Boulevard.
Ben ook benieuwd.quote:
Dat ze weleens de controle over het programma kwijt is.quote:
Wel eens ? Ze is slecht in haar vak. Alles weglachen als het maar gezellig is.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat ze weleens de controle over het programma kwijt is.
Ik vind haar niet boeiend nee.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel eens ? Ze is slecht in haar vak. Alles weglachen als het maar gezellig is.
Stormloop. Het was vast weer gezellig.quote:
Eng hoofd ook nog eens. Al die deskundigen zijn te dom om te poepen. Frits Hufnagel, Robert Molendijks.....Etc.....quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:24 schreef superniger het volgende:
Victor Vlam.
Geforceerd tegendraads doen act.
En dat de opvolger van Max uit zijn familie komt..quote:Op zondag 15 september 2024 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
100 procent dat hij denkt dat Max (makkelijk) kampioen wordt.
Ik zapte er ff langs, zag de kop van Rudger Castricum en snel weggezapt. Hoorde hem dat wel zeggen. Gaf ie nog een verklaring waarom ?quote:Op zondag 15 september 2024 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
100 procent dat hij denkt dat Max (makkelijk) kampioen wordt.
Hoeft niet dat doet ze al, trouwen ik zie liever Rutger dan die kale ouwehoer die het hele progamma overneemt.quote:
quote:
Ik kijk niet eens meer. Het totale niets en het totale zelfbevlekking. Bij VI was ik eerst een roepende in de fontein. Dit gaat ook over de knie straks.quote:Op zondag 29 september 2024 22:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]x miljoen en dan die pa van haar Loek
x miljard
Alles is nep aan haar en geacteerd en voor gefluisterd door haar voorlichter
Sander de Krameren een hele valse nicht dat met Rutger
Lager kan niet, hier tv net op tijd uitgezet voordat er een steen door ging
Je plaat loopt vast, Hermien.quote:Op maandag 30 september 2024 10:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens meer. Het totale niets en het totale zelfbevlekking. Bij VI was ik eerst een roepende in de fontein. Dit gaat ook over de knie straks.
Wat zou jij als onbekende FOK!er moeten zonder mij. Hier komt vast ook weer een geweldige respons op.quote:Op maandag 30 september 2024 10:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je plaat loopt vast, Hermien.
https://www.mediacourant.(...)wn-rutger-castricum/quote:
quote:De reactie van Sophie Hermans is gewoon meer dan logisch, vindt Kim. Ze schrijft op X: “Jarenlang dulden politici dit soort clowns. Lachen. Maar oh wee als ze een keertje niet lachen om een totaal misplaatste grap: dan zijn ze ‘zuur’. Want iedereen moet Rutger lollig vinden. De langste tenen heeft de presentator hier zelf.”
En stukken gelukkiger, zo te zien.quote:
En tegenwoordig iedereen met een buikje belachelijk maken.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:43 schreef Ronald het volgende:
Kutger en Jeroen van de B, waarom kijk ik dit vrijwillig
Tv raam uitgegooid nuquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:43 schreef Ronald het volgende:
Kutger en Jeroen van de B, waarom kijk ik dit vrijwillig
Ik kijk niet, maar ben het wel met van Groningen eens.quote:
Het is nog erger dan ik vermoedde......quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:08 schreef Martinello het volgende:
Ik hoop dat Billy Joel die van de Boom gaat aanklagen. Slechtste versie van Piano Man ooit.
Die ene boy achter Jack komt uit Utrecht.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:50 schreef RipCity het volgende:
Ze hebben weer blik studenten uit Laren opengetrokken om daar te zitten voor 25 euro.
Undercover @Paulquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Die ene boy achter Jack komt uit Utrecht.
Die Sosya is nog niet verkeerd. Lekker vrolijk.quote:Op zondag 3 november 2024 13:35 schreef Zipportal het volgende:
Sosha Duysker en Noa Vahle vanavond te gast bij De Oranjezondag
Alleen debielen gaan dit vanavond kijken.
Je moet wat om meer dan 10.000 kijkers te trekken op dat tijdstip.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:40 schreef superniger het volgende:
Dat gepush van Malou Petter en haar kut programma.
fans zijn hier welkom B&H / Malou Petterquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:12 schreef JanGroen het volgende:
Wat irriteer ik mij aan die Malou. Ze is alleen maar overdreven en gemaakt aan het “meepraten” en “leuk doen” om er als nieuweling bij te willen horen bij SBS6. Alsof ze haar plekje wil verdienen.
Niet alles door elkaar halen. Je kunt kiezen:quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:12 schreef JanGroen het volgende:
Wat irriteer ik mij aan die Malou. Ze is alleen maar overdreven en gemaakt aan het “meepraten” en “leuk doen” om er als nieuweling bij te willen horen bij SBS6. Alsof ze haar plekje wil verdienen.
Kutger.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie zijn de gasten?
Ik zit Barcelona te kijken
Ik ga deze zin morgen nog een keer lezen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:30 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Jack die cybermannetjes verhaal onderbreekt om te zeggen dat het Elon gaat over de islamisering/te woke worden van Europa is gewoon HET perfecte voorbeeld hoe precies dat wordt gebruikt om mensen zoals Jack af te leiden van waar het echt om gaat.
Ik lees het terug en het had misschien wel iets duidelijker gekund ja :$quote:Op vrijdag 10 januari 2025 02:38 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik ga deze zin morgen nog een keer lezen.
Los van of je links of rechts bent, is er iemand die vindt dat Jack iets toevoegt? Hij heeft 2 standen: 1) Een open deur intrappen en 2) Raaskallen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:30 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Jack die cybermannetjes verhaal onderbreekt om te zeggen dat het Elon gaat over de islamisering/te woke worden van Europa is gewoon HET perfecte voorbeeld hoe precies dat wordt gebruikt om mensen zoals Jack af te leiden van waar het echt om gaat.
Nope, ze kunnen het beter VI-Winterfest noemen.quote:
Ja, van Johan.quote:
Ze slikt ookquote:
Idd, echt op basis van niets nodigen ze die telkens uitquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Die vervelende Slikker zit er ook weer
Op basis van een vrouwenquotum.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd, echt op basis van niets nodigen ze die telkens uit
Achter de duinen in Katwijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:39 schreef RipCity het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA Met z'n allen!!!
Waar zijn die HANDJES @:superniger
Dan kom je aan je trekken. Rutger en Jack zitten er. Van Gelder is weer Stalinistisch aan het woord.quote:Op maandag 27 januari 2025 01:53 schreef Eagles89 het volgende:
Was het wat vanavond? Anders kijk ik het niet terug. Ik heb geen zin in links gewauwel, ik wil positief Trump nieuws en Wilders en Faber bewierookt zien worden
Was het weer tenenkrommende incest tv ?quote:
Was een prima showtje als je van Trump adoratie houdt met Mens aan de tafel dit keer in plaats van de bar. Veel rechts geluid was het, en zonder Helene eigenlijk ook gewoon beter qua snelheid en scherpte. Genee is gewoon echt wel een vakman blijkt maar weer.quote:Op maandag 3 februari 2025 06:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het weer tenenkrommende incest tv ?
VVD propaganda showquote:
Vanochtend ook weer bij WNL. Walgelijk. Daar zat ook Raymond Mens weer in Trump z'n reet. Hilversum links ? My ass.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:14 schreef Martinello het volgende:
Dilan durft nauwelijks iets te zeggen over de krankzinnigheid van Wilders. Laffe trut.
Dilan is de lafheid in persoonquote:Op zondag 9 februari 2025 22:14 schreef Martinello het volgende:
Dilan durft nauwelijks iets te zeggen over de krankzinnigheid van Wilders. Laffe trut.
Eens. Alsof de redactie van vi het nog even erbij doet of het overlaat aan de stagiaires. Heel zwak (bijna elke week zo). Het schuurt ook nooit en er is geen logische lijn in te ontdekken. En Pieter zit er meestal voor lul. En dan altijd nog een Libelle rubriekje erbij.quote:Op maandag 17 februari 2025 00:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben aan het terugkijken maar sjemig. Wat een zwak showtje. Beetje willekeurige instartjes erin gooien, grappen die niet werken, het eerste halfuur niks over politiek. Ongelofelijk
Echte onzin komt er niet uit maar de manier waarop hij het brengt isquote:Op zondag 23 februari 2025 22:25 schreef Martinello het volgende:
Wat is die Victor Vlam toch een verschrikkelijke oetlul.
Dat zit die toch ook wel?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Check opent even de aanval op René door te suggereren dat hij aan de antidepressiva zitnieuwe rel in de maak.
Ja maar wel beetje ongepaste opmerking. Je gaat niet spotten met andermans kwalen.quote:
Dat doet er niet toe. Jack is een enge oude boze witte man.quote:
Dan ben je een Jan Roos.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja maar wel beetje ongepaste opmerking. Je gaat niet spotten met andermans kwalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |