Die deed wel heel wanhopig Derksen na.quote:
998.000 Bron Tina Nijkamp Godinquote:
Serieusquote:Op zondag 14 april 2024 21:59 schreef RipCity het volgende:
Een poll of Johan Derksen racist is ja of nee..
Doe normaal zeg
Oe, dat wil ik zien.quote:Op zondag 14 april 2024 22:04 schreef superniger het volgende:
Prem overklast Rutger en Rutger kan daar niet tegen.
Ben geen fan van Prem. Maar iedereen die de schijnlachende kut Rutger te grazen neemt is een held.quote:
ik vind Rutger ook niet meer leuk, vroeger wel toen hij nog rebels wasquote:Op maandag 15 april 2024 09:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben geen fan van Prem. Maar iedereen die de schijnlachende kut Rutger te grazen neemt is een held.
Hij is nooit leuk geweest. Gewoon een rechts extremist die nu in de reet van een soortgenoot kruipt.quote:Op maandag 15 april 2024 09:15 schreef Paul het volgende:
[..]
ik vind Rutger ook niet meer leuk, vroeger wel toen hij nog rebels was
Nu giechelt hij alleen maar
Wat is kutstomquote:Op maandag 15 april 2024 18:33 schreef Paul het volgende:
Kijk het nu terug, kutstomme lachjes steeds van Rutger
Was het weer gruwelijk ?quote:
Dat is altijd een irritante zak stront geweest. Ook bij Powned.quote:Op maandag 15 april 2024 09:15 schreef Paul het volgende:
[..]
ik vind Rutger ook niet meer leuk, vroeger wel toen hij nog rebels was
Nu giechelt hij alleen maar
wat zeiden zeeeeequote:Op maandag 22 april 2024 18:36 schreef superniger het volgende:
Ze slopen Hélène nu bij RTL Boulevard.
Ben ook benieuwd.quote:
Dat ze weleens de controle over het programma kwijt is.quote:
Wel eens ? Ze is slecht in haar vak. Alles weglachen als het maar gezellig is.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat ze weleens de controle over het programma kwijt is.
Ik vind haar niet boeiend nee.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel eens ? Ze is slecht in haar vak. Alles weglachen als het maar gezellig is.
Stormloop. Het was vast weer gezellig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |