quote:Na het succes van De Oranjezomer en De Oranjewinter is Hélène Hendriks vanaf zondag 10 maart wekelijks te zien in haar nieuwe talkshow De Oranjezondag. Hierin ontvangt ze, samen met vaste gast Rutger Castricum, wisselende gasten met wie ze in gesprek gaat over de actualiteit.
Het was nogal een bijzondere plek om een nieuwe talkshow aan te kondigen, maar Hélène Hendriks deed het: aan tafel bij de mannen van Vandaag Inside. In een van hun live-uitzendingen maakte ze bekend met De Oranjezondag te komen, een wekelijkse talkshow vol diverse gasten, spraakmakende gesprekken en vermakelijke entertainment.
Hélène Hendriks en Rutger Castricum
Bij de aankondiging van dit nieuwe project vertelde ze wel benieuwd te zijn of het gaat lopen, al hoefde ze daar volgens tafelgenoten Johan Derksen en René van der Gijp niet bang voor te zijn. Na het eerdere succes van De Oranjezomer en De Oranjewinter staat de kijker ongetwijfeld te popelen om ook massaal naar Hélène haar nieuwe show te gaan kijken. Beide programma’s trokken eerder dagelijks een miljoen kijkers.
Bovendien staat Hélène er de komende elf weken niet alleen voor. Ze heeft haar goede vriend en altijd gezellige Rutger Castricum weten te strikken als haar vaste sidekick.[
Wanneer is De Oranjezondag op televisie te zien?
De Oranjezondag is vanaf 10 maart elf zondagen lang om 21:30 uur te zien op SBS6.
Ik ben sowieso de hele vandaag inside kliek beetje zatquote:
quote:De eerste uitzending van De Oranjewinter is bekeken door ruim 900.000 mensen. Dat meldt kijkcijferexpert Tina Nijkamp op Instagram.Ze schrijft: "Prachtige start voor Hélène Hendriks en De Oranjewinter! Met 905.000 kijkers en een marktaandeel van 15.8% in de doelgroep 25-54 jaar doet de score (bijna) niet onder voor Vandaag Inside."
"Sowieso start Hélène zelfs nog beter dan toen met De Oranjezomer," vervolgt de kijkcijferexpert. "Toen had de eerste aflevering 713.000 kijkers. Opluchting en taart dus voor het team van De Oranjewinter en ook voor SBS6, want ook in de winter blijkt Hélène de mannen van Vandaag Inside goed te kunnen vervangen," besluit Tina Nijkamp. https://www.vandaaginside(...)ding-de-oranjewinter
Helemaal mee eens. Het was gewoon VI 2.0 waar je naar zat te kijken.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben sowieso de hele vandaag inside kliek beetje zat
Een groepje gasten rouleert doordeweeks en nu dus ook zondags
En dan nog ook nog elke zondag Rutger er giechelend bij, nee om nou op elke zondag een copy van vandaag inside te zien, ik weet het niet en telkens die fragmentjes van vandaag inside erdoorheen is oook hmm mweh
ik denk dat ze denken de magische formule te hebben gevonden (missschien is dat ook wel zo want er kijken nog elke dag en nu ook zondagen 1 miljoen mensen naar) om veel kijkers te krijgenquote:Op maandag 11 maart 2024 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het was gewoon VI 2.0 waar je naar zat te kijken.
Zou je denken eh? Word een beetje moe van Politiek Inside. Iedere dag weer dezelfde onderwerpen, dezelfde gasten en dezelfde filmpjes. Vond Veronica Inside veel leuker met al die wereldvreemde gasten zoals Hans Kraay en Jan Boskamp.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:41 schreef Paul het volgende:
[..]
ik denk dat ze denken de magische formule te hebben gevonden (missschien is dat ook wel zo want er kijken nog elke dag en nu ook zondagen 1 miljoen mensen naar) om veel kijkers te krijgen
Zorgen dat je bijna elke dag Merel EK hebt of die Knetemann
klopt ik kijk ook nog maar 1x in de week ofzo vandaag inside, het verrassend is eraf, misschien ook wel omdat ze nu 5x in de week zitten.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zou je denken eh? Word een beetje moe van Politiek Inside. Iedere dag weer dezelfde onderwerpen, dezelfde gasten en dezelfde filmpjes. Vond Veronica Inside veel leuker met al die wereldvreemde gasten zoals Hans Kraay en Jan Boskamp.
Kijk ook steeds vaker naar Veronica Offside. Ook vaak dezelfde gasten, maar wel erg vermakelijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:47 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt ik kijk ook nog maar 1x in de week ofzo vandaag inside, het verrassend is eraf, misschien ook wel omdat ze nu 5x in de week zitten.
Vroeger alleen maandag/vrijdag met idd Hansie, boskampie en maar 2x in de week dan was het nog leuk
ja kijk ik soms, maar ik las dat de kijkcijfers extreem laag zijn laatste tijd, dus moet maar zien of dit programma een nieuw seizoen krijgtquote:Op maandag 11 maart 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kijk ook steeds vaker naar Veronica Offside. Ook vaak dezelfde gasten, maar wel erg vermakelijk.
Verbaasd mij ook niks. Ze zouden wel beide programma's kunnen fuseren. Maandag en vrijdag weer voetbal en de rest vullen ze maar op.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:34 schreef Paul het volgende:
[..]
ja kijk ik soms, maar ik las dat de kijkcijfers extreem laag zijn laatste tijd, dus moet maar zien of dit programma een nieuw seizoen krijgt
Allang gezapt naar Renze, veel interessanter.quote:
Niemand zit te wachten op giechelende Rutgerquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.ad.nl/show/ta(...)op-vrijdag~a852ad07/
Rutger gaat eigen versie doen van VI
Die blijkt toch echt wel een beetje te licht inderdaad. Zal snel over the hill gaan op deze manier.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op giechelende Rutger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
quote:Op maandag 25 maart 2024 14:31 schreef Paul het volgende:
Ik word schijtziek van die huisvrouwencolumpjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rini dankjewel.
ZO PRAAT JE NIET OVER ANGELAquote:Op maandag 25 maart 2024 14:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van die huisvrouwencolumpjes.
quote:Op maandag 25 maart 2024 14:31 schreef Paul het volgende:
Goed punt idd. Heleen wil alles maar 'gezellig' houden. Net als toen Genee&heleen ging aan zelfde probleem ten onder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Klopt, waarom word dit uitgezonden?quote:
Waarom nodigen ze haar uit?quote:Op zondag 7 april 2024 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
Mona heeft en wil weinig vertellen. Waarom kom je dan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |