Eng hoofd ook nog eens. Al die deskundigen zijn te dom om te poepen. Frits Hufnagel, Robert Molendijks.....Etc.....quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:24 schreef superniger het volgende:
Victor Vlam.
Geforceerd tegendraads doen act.
En dat de opvolger van Max uit zijn familie komt..quote:Op zondag 15 september 2024 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
100 procent dat hij denkt dat Max (makkelijk) kampioen wordt.
Ik zapte er ff langs, zag de kop van Rudger Castricum en snel weggezapt. Hoorde hem dat wel zeggen. Gaf ie nog een verklaring waarom ?quote:Op zondag 15 september 2024 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
100 procent dat hij denkt dat Max (makkelijk) kampioen wordt.
Hoeft niet dat doet ze al, trouwen ik zie liever Rutger dan die kale ouwehoer die het hele progamma overneemt.quote:
quote:
Ik kijk niet eens meer. Het totale niets en het totale zelfbevlekking. Bij VI was ik eerst een roepende in de fontein. Dit gaat ook over de knie straks.quote:Op zondag 29 september 2024 22:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]x miljoen en dan die pa van haar Loek
x miljard
Alles is nep aan haar en geacteerd en voor gefluisterd door haar voorlichter
Sander de Krameren een hele valse nicht dat met Rutger
Lager kan niet, hier tv net op tijd uitgezet voordat er een steen door ging
Je plaat loopt vast, Hermien.quote:Op maandag 30 september 2024 10:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens meer. Het totale niets en het totale zelfbevlekking. Bij VI was ik eerst een roepende in de fontein. Dit gaat ook over de knie straks.
Wat zou jij als onbekende FOK!er moeten zonder mij. Hier komt vast ook weer een geweldige respons op.quote:Op maandag 30 september 2024 10:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je plaat loopt vast, Hermien.
https://www.mediacourant.(...)wn-rutger-castricum/quote:
quote:De reactie van Sophie Hermans is gewoon meer dan logisch, vindt Kim. Ze schrijft op X: “Jarenlang dulden politici dit soort clowns. Lachen. Maar oh wee als ze een keertje niet lachen om een totaal misplaatste grap: dan zijn ze ‘zuur’. Want iedereen moet Rutger lollig vinden. De langste tenen heeft de presentator hier zelf.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |