Dan begrijp je tenminste nog ietsquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:54 schreef Fok-it het volgende:
Begrijp dat je bij de half jaarlijkse cursus cv opstellen niet leert wat het woord ongefundeerd betekent inderdaad.
En ook incel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op Social Media lijkt het gros man en kindloos
Dat soort woorden wel eens horen staat niet gelijk aan actief bezig zijn met seks he. Waar ik het over had.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je hoorde nooit woorden als neuken, pijpen, beffen en allerlei andere sekswoorden die kinderen in de bovenbouw van de basisschool rondroepen. Of waren ook geen meisjes die geheimzinnig liepen te doen over ongesteld worden? Werd ook nooit gezoend of waren geen kalverliefdes?
Stond die school in Staphorst ofzo?
[..]
Mensen die denken dat het op de basisschool te vroeg is hebben gewoon aantoonbaar geen verstand van zaken. Vanaf de brugklas beginnen dingen als liefde en seks te spelen. Ze zitten immers tussen bovenbouwers die daar ook mee bezig zijn. En sommigen hebben zelfs al in de brugklas hun eerste seks. Dus dan kun je ze beter in groep acht voorbereid hebben voor je ze daar op loslaat. Mensen die denken dat dat niet zo is, die zijn gewoon een beetje wereldvreemd.
Dus we kunnen beter de experts volgen die weten dat het dan moet plaatsvinden in plaats van wat onderbuik-ouders.
Seksuele vorming in de lagere groepen gaat niet over seks. Dat is al zoo vaak gezegd. Dat gaat over verschillen tussen jongens en meisjes, grenzen aangeven, wat en wie vind je wel of niet leuk en hoe laat je dat merken, etc. Het is de basis voor wat later nog komt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat soort woorden wel eens horen staat niet gelijk aan actief bezig zijn met seks he. Waar ik het over had.En ja, er was wel wat kalverliefde her en der in groep 8, maar dat was het dan ook wel.
Groep 8 wat voorlichting geven is ook wel wat anders dan er al mee bezig gaan in groep 4 of 5 bij wijze van spreken. Prima dat ze dat nu wel doen; want het kan geen kwaad, maar ik vind het wat ver gaan om lekker neerbuigend neer te kijken op mensen die vinden dat voorlichting op de basisschool niet al nodig is. Die hebben gewoon andere ervaringen of denken er anders over. Dat kan. Maar excuses voor de onderbreking, ga maar gauw door met uit de hoogte doen.
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Ik vind het ook allemaal prima. Ik heb alleen een probleem met het neerkijken op mensen die er wat anders in staan en de noodzaak niet zien. Die opgegroeid zijn in een andere generatie en hebben gemerkt dat het zonder die speciale weken ook allemaal wel goed gegaan is voor hun. Ik snap dan niet zo goed waarom hun kijk minder waard is en weerlegt moet worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Seksuele vorming in de lagere groepen gaat niet over seks. Dat is al zoo vaak gezegd. Dat gaat over verschillen tussen jongens en meisjes, grenzen aangeven, wat en wie vind je wel of niet leuk en hoe laat je dat merken, etc. Het is de basis voor wat later nog komt.
Kennelijk wel anders ben je niet zo hard tegenstanders aan het verdedigen die het vooral moeten hebben van onjuistheden in hun argumentatie.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen.
Nee, ik verdedig mensen op wie neergekeken word, dat is wat anders. Ik weet niet hoe vaak ik moet zeggen dat ik het zelf allemaal wel prima vind voordat dat binnen komt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kennelijk wel anders ben je niet zo hard tegenstanders aan het verdedigen die het vooral moeten hebben van onjuistheden in hun argumentatie.
Er zijn ook mensen die er de noodzaak niet van zien hun autogordel om te doen of om een beschermbril te dragen als ze met vuurwerk bezig zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Ik vind het ook allemaal prima. Ik heb alleen een probleem met het neerkijken op mensen die er wat anders in staan en de noodzaak niet zien.
Wie zegt dat het bij hun allemaal wel goed is gegaan? Dat weet je toch niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Ik vind het ook allemaal prima. Ik heb alleen een probleem met het neerkijken op mensen die er wat anders in staan en de noodzaak niet zien. Die opgegroeid zijn in een andere generatie en hebben gemerkt dat het zonder die speciale weken ook allemaal wel goed gegaan is voor hun. Ik snap dan niet zo goed waarom hun kijk minder waard is en weerlegt moet worden.
Dat op die mensen wordt neergekeken is jouw invulling. Ik kijk niet op mensen neer, maar ik vind sommige meningen wel volslagen idioot. Dat is dan weer mijn mening.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee, ik verdedig mensen op wie neergekeken word, dat is wat anders. Ik weet niet hoe vaak ik moet zeggen dat ik het zelf allemaal wel prima vind voordat dat binnen komt.
De nieuwe politieke correctheid is dat mensen de grootst mogelijk onzin mogen neerblerfen ook al hebben ze totaal geen verstand van zaken.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat op die mensen wordt neergekeken is jouw invulling. Ik kijk niet op mensen neer, maar ik vind sommige meningen wel volslagen idioot. Dat is dan weer mijn mening.
Als ze zelf zeggen dat het zonder info bij hun ook is goed gegaan neem ik aan dat ze zichzelf wel kennen. Ze kennen zichzelf waarschijnlijk beter dan wat anonieme users op het internetquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wie zegt dat het bij hun allemaal wel goed is gegaan? Dat weet je toch niet?
Ik neem aan dat dit een grapje is. Anders krijg je het volgende:quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als seks voor het huwelijk, belachelijk. Ik pleit voor seksuele voorlichting niet eerder dan met 18. Dan zijn ze volwassen en kunnen ze zelf keuzes maken.
Andere generatie?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Ik vind het ook allemaal prima. Ik heb alleen een probleem met het neerkijken op mensen die er wat anders in staan en de noodzaak niet zien. Die opgegroeid zijn in een andere generatie en hebben gemerkt dat het zonder die speciale weken ook allemaal wel goed gegaan is voor hun. Ik snap dan niet zo goed waarom hun kijk minder waard is en weerlegt moet worden.
Er zijn in Nederland weinig tienerzwangerschappen en jongeren beginnen steeds later aan seks, maar die feiten zijn (vooral voor gelovige) mensen niet te vinden op het internet.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De lagere school bestaat al sinds 1985 niet meer..
En dan heb ik het nog niet eens over dat je er én geen idee van hebt wat de lessen inhouden én lijkt te denken dat seksuele voorlichting geven = aanmoedingen seks te hebben én niet begrijpt dat voorlichting een hoop ellende kan voorkomen. Tis treurig![]()
Het lage percentage tienerzwangerschappen in NL is juist te danken aan decennialang tijdige seksuele voorlichting.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:40 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland weinig tienerzwangerschappen en jongeren beginnen steeds later aan seks, maar die feiten zijn (vooral voor gelovige) mensen niet te vinden op het internet.
De meeste meisjes worden ongesteld op de middelbare school. Mediaan is 13.15 jaar. Spreiding is tussen de 10.63 en 16.13 jaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ze worden al ongesteld terwijl ze nog op de basisschool zitten.
Dit soort voorlichting uitstellen tot de middelbare school is simpelweg te laat.
Nee .quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ze worden al ongesteld terwijl ze nog op de basisschool zitten.
Dit soort voorlichting uitstellen tot de middelbare school is simpelweg te laat.
Weet je waar de meest groezelige, smoezelige, ranzige vormen van seksueel misbruik gedijen?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die kwam met die onzin over de lagere school.
Je weet hoe jong kinderen op de basisschool zijn he?
Wat moeten die met seksuele voorlichting over de lente kriebels?
Oh ja? Jij denkt werkelijk dat al die vrijgevochten Nederlandse dames zich weer de keuken in laten slaan?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:56 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee .
Het is de taak van de ouders om er voor te zorgen dat hun dochter dat weet .
Mama heeft het toch ook?
School moet je meer zien als een backup als een ouder faalt er in.
Probleem is dat de maatschappij zo is ingesteld dat de opvoeding zowat niet meer door de ouders word gedaan .
Dat was zo lekker makkelijk namelijk.
Dan kan mama lekker blijven werken.
Gelukkige de jeugt wat dadelijk nieuwe moeders gaan worden willen weer terug naar het oude.
Waar de man werkt en moeder weer moeder word
Namelijk voor het gezin.
Waarom onstaat dit ?
Simpel komt omdat velen vrouwen onderdruk worden via de zogenaamde feminist.
Die via alle wegens waaronder politiek .
De vrouwen dwingen om iets te worden wat ze helemaal niet willen.
Zelfde met de gezeik over formule1 en pit-poes .
Wel de dames zelf geweldige vonden om het te doen.
En juist kwaad werden toen f1 ze ginnen bannen wegens de feminist gezeik in de politiek.
Gelukkige gaan vrouwen nu langzaam er tegen in en gaan hun mening geven er over.
En daar zijn de feminist extreme dames niet blij mee.
Aangezien hun gelijk hebben en de rest van de wereld niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |