abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212701952
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 12:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Moet jij nog 385 keer horen dat het gros van meiden op de middelbare school al ongesteld is?

Daarbij zijn het geen rim en squirt-cursussen hoe graag de gemiddelde simpleton dat ook wilt claimen. het gaat over seksuele weerbaarheid, respectvol met elkaar omgaan, accepteren dat non-conventionele seksuele voorkeuren en genders er ook bij horen, en ja ook een stukje biologie. Eng zeg. In de wetenschap dat het gros al regelmatig in aanraking zal komen met seksueel expliciete content op internet.
Middelbare school, je zegt het toch zelf?
Je quote een post van mij over de basisschool.
Dit soort voorlichting hoort op de middelbare school, zoals ik zelf al ''385 keer'' aangegeven heb.
pi_212701985
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 12:31 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Maar dat je al hoort dat bijna elke groep op de basisschool al seksuele voorlichting krijgt? Slaat echt nergens op.
Inderdaad. Net als seks voor het huwelijk, belachelijk. Ik pleit voor seksuele voorlichting niet eerder dan met 18. Dan zijn ze volwassen en kunnen ze zelf keuzes maken.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 13:54:53 #153
319979 Fok-it
All is well
pi_212701994
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 13:52 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dit soort voorlichting hoort op de middelbare school, zoals ik zelf al ''385 keer'' aangegeven heb.
Overduidelijk een typo waarmee ik basisschool bedoel..
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 5 maart 2024 @ 13:55:35 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212702007
quote:

[..]
Nee, ze worden al ongesteld terwijl ze nog op de basisschool zitten.
Dit soort voorlichting uitstellen tot de middelbare school is simpelweg te laat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 5 maart 2024 @ 14:00:39 #155
5428 crew  miss_sly
pi_212702065
quote:

[..]
Is mijn post te moeilijk voor je om op te reageren? Of kun je dan niet meer trollen, en moet je dan met inhoud komen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_212702227
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 14:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Is mijn post te moeilijk voor je om op te reageren? Of kun je dan niet meer trollen, en moet je dan met inhoud komen?
Owh en nu is het ineens trollen als iemand het niet met je eens is? Wat sneu.
En al genoeg inhoudelijke reacties gegeven, dat jij het er niet mee eens bent is niet mijn probleem.
  Moderator dinsdag 5 maart 2024 @ 14:24:38 #157
5428 crew  miss_sly
pi_212702353
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 14:15 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Owh en nu is het ineens trollen als iemand het niet met je eens is? Wat sneu.
En al genoeg inhoudelijke reacties gegeven, dat jij het er niet mee eens bent is niet mijn probleem.
Inhoud ben ik niet tegengekomen bij je.

Hoe zit het met meisjes die al op de basisschool ongesteld worden?
Weet je wel wat die seksuele vorming bij de lagere groepen op de basisschool inhoudt?
Nee he?
  dinsdag 5 maart 2024 @ 14:31:18 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212702430
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 14:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Weet je wel wat die seksuele vorming bij de lagere groepen op de basisschool inhoudt?
Nee he?
Hij weet ook niet wat de Lentekriebels lessen inhouden, dat geldt voor het gros dat hier zo over tekeer gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_212702569
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 14:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee he?
Blijft toch apart om te zien hoe jij je hier superieur opstelt richting andere users. Je weet dat dit een forum is waar ook meningen die anders zijn dan de jouwe zijn toegestaan, toch?
U MAD?
  Moderator dinsdag 5 maart 2024 @ 14:47:28 #160
5428 crew  miss_sly
pi_212702592
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 14:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Blijft toch apart om te zien hoe jij je hier superieur opstelt richting andere users. Je weet dat dit een forum is waar ook meningen die anders zijn dan de jouwe zijn toegestaan, toch?
Ja hoor, dat mag. En ik mag, zoals in dit geval, die meningen echt volslagen belachelijk vinden. Zeker als die niet gestoeld zijn op enige kennis van zaken en vooral uit de onderbuik komen.
pi_212702631
5e topic al?

De FoK! conservatieven waren blijkbaar zeer mondig de afgelopen dagen ..?
"Pools are perfect for holding water"
pi_212702711
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 14:51 schreef probeer het volgende:
5e topic al?

De FoK! conservatieven waren blijkbaar zeer mondig de afgelopen dagen ..?
Eerste 4 topics waren van vorig jaar nog :P
pi_212702827
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 08:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat gebeurt ook niet. En als je je kinderen daarvan weg wil houden, zou ik ze de komende tien jaar nog niet met internet aan de slag laten gaan.
Het 'over het aangeboden onderwijs zeikende' deel van de ouders van schoolgaande kinderen, is maar zeer sporadisch ook het deel wat daadwerkelijk doorzet en hun kind op een andere school plaatst. Natuurlijk speelt daarin de al bekende omgeving van het kind een rol (want het is toch best kut als je kind weer nieuwe schoolvriendjes moet maken en zo), maar vaak genoeg zijn het ook gewoon mensen die helemaal niet zelf de moeite willen nemen om dat allemaal te regelen, daarmee daadwerkelijk een stukje verantwoordelijkheid voor het leerproces van hun kind nemend. Nee, dat zijn 9 van de 10 keer de mensen die enerzijds continue klagen over wat de school allemaal wel niet verkeerd doet, maar het anderzijds zo lekker makkelijk vinden om hun kind vab half 9 tot 3 (liefst 5) bij de dichtstbijzijnde school te kunnen dumpen, en er verder zo min mogelijk betrokken bij willen zijn. Opmerkelijk genoeg ook vaak de mensen wiens kind geen productieve relatie met huiswerk heeft of 's avonds leest voor het slapen gaan. Als dat type ouders zich nou eens net zo druk maakte om de reken- of leesvaardigheid, als om dit soort onderwerpen ..

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 05-03-2024 15:16:39 ]
  dinsdag 5 maart 2024 @ 15:14:11 #164
319979 Fok-it
All is well
pi_212702889
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 14:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Hoop ongefundeerd gekrijs:

GeWoOn EeN MeNiNG!!!

Nee een mening onderbouw je. Met argumenten enzo.

Protip: Hoe jong zijn die kinderen nou?! is geen argument
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_212702984
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 13:54 schreef r_one het volgende:

[..]
Inderdaad. Net als seks voor het huwelijk, belachelijk. Ik pleit voor seksuele voorlichting niet eerder dan met 18. Dan zijn ze volwassen en kunnen ze zelf keuzes maken.
Ik merk dat ik daarin een stukje progressief-conservatiever ben. Op basis van modern wetenschappelijk onderzoek mbt de hersenontwikkeling van adolescenten met als uitkomst dat die dingen pas volgroeid zijn rond de 25 jaar, pleit ik voor wettelijk opgelegde algehele onthouding tot 25. Op straffe van een taakstraf die in gemengde groepen uitgevoerd moet worden.
pi_212703040
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 15:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

GeWoOn EeN MeNiNG!!!

Laat ik vooropstellen dat ik dit soort initiatieven helemaal prima vind, maar uitspraken als ''ik ben geen voorstander van voorlichting op de basis school omdat ze dan nog te jong zijn en er toch nog niet veel mee bezig zijn'' zijn gewoon meningen natuurlijk. Er staat gewoon onderbouwing in; het is alleen een onderbouwing waar je het niet mee eens bent, dat is wat anders.
pi_212703118
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 15:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

GeWoOn EeN MeNiNG!!!

Als het je niet zint dan is het ongefundeerd gekrijs. Tuurlijk joh :')
U MAD?
  dinsdag 5 maart 2024 @ 15:42:17 #168
319979 Fok-it
All is well
pi_212703185
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 15:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
maar uitspraken als ''ik ben geen voorstander van voorlichting op de basis school omdat ze dan nog te jong zijn en er toch nog niet veel mee bezig zijn''
Er staan argumenten ja. Die linea recta weerlegd kunnen worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Fok-it op 05-03-2024 15:51:42 ]
  Moderator dinsdag 5 maart 2024 @ 15:51:06 #169
5428 crew  miss_sly
pi_212703287
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 15:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Laat ik vooropstellen dat ik dit soort initiatieven helemaal prima vind, maar uitspraken als ''ik ben geen voorstander van voorlichting op de basis school omdat ze dan nog te jong zijn en er toch nog niet veel mee bezig zijn'' zijn gewoon meningen natuurlijk. Er staat gewoon onderbouwing in; het is alleen een onderbouwing waar je het niet mee eens bent, dat is wat anders.
Het is een argument, maar het klopt niet. Daar zijn gewoon onderbouwingen voor om dat te weerleggen.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 15:54:03 #170
319979 Fok-it
All is well
pi_212703322
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 15:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Begrijp dat je bij de half jaarlijkse cursus cv opstellen niet leert wat het woord ongefundeerd betekent inderdaad.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 16:01:53 #171
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212703402
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 15:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dat lentekriebels iets met pedofielen te maken heeft is inderdaad ongefundeerd gekrijs.
pi_212703446
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 15:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het is een argument, maar het klopt niet. Daar zijn gewoon onderbouwingen voor om dat te weerleggen.
Kan best dat dat komt van iemand die andere ervaringen heeft. Ik heb vroeger op de basisschool geen seksuele voorlichting of speciale info weken gehad en ik was er ook helemaal niet mee bezig; vrienden van mij toentertijd ook niet. Pas op de middelbare school begon de interesse en toen kwam de info ook gewoon. Heb er weinig aan gemist. Dus ik snap best dat er mensen zijn die denken dat het informeren op de basis school te vroeg komt. De ene mening is niet beter dan de ander of zo. Dat het nu wat meer gebeurd en al wat eerder vind ik helemaal prima, want er zijn inderdaad ook situaties voor bepaalde kinderen op de basisschool te bedenken waarbij eerdere voorlichting wel degelijk kan helpen, maar het is niet een feit; dat het voor iedereen maar zo moet zijn.
pi_212703501
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 15:23 schreef probeer het volgende:

[..]
Op straffe van een taakstraf die in gemengde groepen uitgevoerd moet worden.
Je bedoelt een gangbang?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 16:17:07 #174
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212703558
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 16:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Kan best dat dat komt van iemand die andere ervaringen heeft. Ik heb vroeger op de basisschool geen seksuele voorlichting of speciale info weken gehad en ik was er ook helemaal niet mee bezig; vrienden van mij toentertijd ook niet.
Je hoorde nooit woorden als neuken, pijpen, beffen en allerlei andere sekswoorden die kinderen in de bovenbouw van de basisschool rondroepen. Of waren ook geen meisjes die geheimzinnig liepen te doen over ongesteld worden? Werd ook nooit gezoend of waren geen kalverliefdes?

Stond die school in Staphorst ofzo?

quote:
Pas op de middelbare school begon de interesse en toen kwam de info ook gewoon. Heb er weinig aan gemist. Dus ik snap best dat er mensen zijn die denken dat het informeren op de basis school te vroeg komt. De ene mening is niet beter dan de ander of zo. Dat het nu wat meer gebeurd en al wat eerder vind ik helemaal prima, want er zijn inderdaad ook situaties voor bepaalde kinderen op de basisschool te bedenken waarbij eerdere voorlichting wel degelijk kan helpen, maar het is niet een feit; dat het voor iedereen maar zo moet zijn.
Mensen die denken dat het op de basisschool te vroeg is hebben gewoon aantoonbaar geen verstand van zaken. Vanaf de brugklas beginnen dingen als liefde en seks te spelen. Ze zitten immers tussen bovenbouwers die daar ook mee bezig zijn. En sommigen hebben zelfs al in de brugklas hun eerste seks. Dus dan kun je ze beter in groep acht voorbereid hebben voor je ze daar op loslaat. Mensen die denken dat dat niet zo is, die zijn gewoon een beetje wereldvreemd.

Dus we kunnen beter de experts volgen die weten dat het dan moet plaatsvinden in plaats van wat onderbuik-ouders.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 16:18:40 #175
319979 Fok-it
All is well
pi_212703576
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 16:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]
in plaats van wat onderbuik-ouders.
Op Social Media lijkt het gros man en kindloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')