Je moet niet alles wat op TikTok staat geloven. Maar dat weet je al.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:56 schreef de_boswachter het volgende:
Zag zo’n filmpje op TikTok dat basisschoolleerlingen les krijgen over hoe in de toekomst te squirten. Gaat dat niet wat ver mensen??????!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zag zon filmpje over geile boswachters die achter een boom staan en aan het schuimbekken zijn dat al die kinder met de cursus lentekriebels nu meteen de politie bellen en de boswachter zijn beproefde potloodvent techniek niet meer kan uitoefenen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:56 schreef de_boswachter het volgende:
Zag zo’n filmpje op TikTok dat basisschoolleerlingen les krijgen over hoe in de toekomst te squirten. Gaat dat niet wat ver mensen??????!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kinderen mogen sowieso geen lessen skippen. Dat staat los van de Ramadan. Wat wel een punt is, is dat het juist een maand is van bezinning en dan valt het dus ongelukkig samen. Alleen maar mooi dat het zo wordt opgelost.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mooi toch? Alvast gras voor de voeten weggemaaid en dus geen reden voor kinderen om dan tijdens de ramadan deze lessen te skippen
Exact, de meeste tegenstanders zijn vooral bang dat hun macht en/of hun mogelijkheden voor misbruik in het gedrang komen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zag zon filmpje over geile boswachters die achter een boom staan en aan het schuimbekken zijn dat al die kinder met de cursus lentekriebels nu meteen de politie bellen en de boswachter zijn beproefde potloodvent techniek niet meer kan uitoefenen.
Ik snap wel dat jij dit niet wilt.
Kinderen mogen geen lessen skippen, en toch zijn er veel ouders, en zeker niet alleen islamitische ouders, die hun kinderen thuishouden van de lessen van de Lentekriebels.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kinderen mogen sowieso geen lessen skippen. Dat staat los van de Ramadan. Wat wel een punt is, is dat het juist een maand is van bezinning en dan valt het dus ongelukkig samen. Alleen maar mooi dat het zo wordt opgelost.
Of je kan overal een negatieve draai aan geven omdat je een kut leven hebt.
Dat zal, maar dan mag leerplicht daar wat mee doen en staat dus los van de vervroeging van de Lentekriebels.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kinderen mogen geen lessen skippen, en toch zijn er veel ouders, en zeker niet alleen islamitische ouders, die hun kinderen thuishouden van de lessen van de Lentekriebels.
Jezus, natuurlijk. Ik vind het gewoon handig dat ze het verplaatst hebben zodat je mensen een mogelijk extra excuus uit handen neemt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal, maar dan mag leerplicht daar wat mee doen en staat dus los van de vervroeging van de Lentekriebels.
Hebben zulke ouders dan niet in de gaten dat ze hun kind ook andere waardevolle lessen ontzeggen? Hoe lang hebben kinderen nou per dag Lentekriebels? Een uurtje misschien? Daar je kind voor thuis houdenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kinderen mogen geen lessen skippen, en toch zijn er veel ouders, en zeker niet alleen islamitische ouders, die hun kinderen thuishouden van de lessen van de Lentekriebels.
Hmm dit filmpje heb ik dan weer net niet gezien.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zag zon filmpje over geile boswachters die achter een boom staan en aan het schuimbekken zijn dat al die kinder met de cursus lentekriebels nu meteen de politie bellen en de boswachter zijn beproefde potloodvent techniek niet meer kan uitoefenen.
Ik snap wel dat jij dit niet wilt.
Het is alleen geen mogelijk extra excuus. Dat is mijn punt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jezus, natuurlijk. Ik vind het gewoon handig dat ze het verplaatst hebben zodat je mensen een mogelijk extra excuus uit handen neemt.
Voor die mensen wel. Net als voor de 'bezorgde ouders' de lentekriebellessen dat zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is alleen geen mogelijk extra excuus. Dat is mijn punt.
Neequote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er stond net lagere school. Je hebt het aangepast.
ipv te zwetsen over lagere of basisschool.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee
Vraag de mods maar. Er heeft nooit lagere school gestaan.
Ps: Het begrip lagere school is sowieso al van voor mijn tijd. Dus dat begrip zou ik sws al nooit gebruiken.
Ik ben niet degene die kwam met die onzin over de lagere school.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
ipv te zwetsen over lagere of basisschool.
Leg het publiek eens uit wat jij tegen de huidige vorm van voorlichting op een basisschool hebt.
Zodat ook zij weten wat wel en niet mag bijvoorbeeld. Of leren hun eigen grenzen aan te geven.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die kwam met die onzin over de lagere school.
Je weet hoe jong kinderen op de basisschool zijn he?
Wat moeten die met seksuele voorlichting over de lente kriebels?
Op een leeftijd onder de 12?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zodat ook zij weten wat wel en niet mag bijvoorbeeld. Of leren hun eigen grenzen aan te geven.
Heel erg belangrijk. In mijn tijd werd daar geen aandacht aan besteed.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zodat ook zij weten wat wel en niet mag bijvoorbeeld. Of leren hun eigen grenzen aan te geven.
Kom dan eens met concrete voorbeelden welke groep wat voor voorlichting krijgt waar je tegen ageert ipv in je algemene cliches te blijven hangen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tussen de 4 en 13 jaar zo ongeveer.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Moet jij nog 385 keer horen dat het gros van meiden op de middelbare school al ongesteld is?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Misschien moeten ze ook voorlichting geven, hoe ze die digitale middelen kunnen beveiligen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:30 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens is het natuurlijk wel een goed idee dat er al vroeg aandacht aan wordt gegeven, zeker in deze tijd met alle digitale middelen.
Dat is iets heel anders.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien moeten ze ook voorlichting geven, hoe ze die digitale middelen kunnen beveiligen.
Kinderen moeten extra vroeg worden voorgelicht vanwege alles wat ze toch al te zien krijgen op hun mobiel.quote:
Dat is een hele andere discussie.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Kinderen moeten extra vroeg worden voorgelicht vanwege alles wat ze toch al te zien krijgen op hun mobiel.
Misschien moet je dan ook wat aan de bron die input doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |