quote:Teodora Pavlovska (born 1992), known professionally as Teya Dora , is a Serbian singer and songwriter. She is best known for her single "D¸anum", which has gained popularity on the social media platform TikTok and various musical platforms.
Teya Dora published her first song as an artist, "Da na meni je", in July 2019, and it became a hit. Between 2020 and 2023, she wrote several songs for the Serbian film series South Wind. In 2023, she released the song "D¸anum", which became popular on social media platforms such as TikTok after the Belgrade school shooting; the single went to sixth place on Billboard's Croatia Songs chart and reached fourth place on the Daily Viral Songs Global chart on Spotify. It generated the internet meme "Moye moye".
Ik weet nog niet wat ze stuurt dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet voor mij, maar geniet er gerust van
Nog even wakker blijven, Lastig met dit geklets tussendoor.quote:
Ja duurt lang steeds joh, wtfquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nog even wakker blijven, Lastig met dit geklets tussendoor.
Je zou denken dat de NOS dit geproduceerd heeft inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nog even wakker blijven, Lastig met dit geklets tussendoor.
Zapte even langs het WK indoor atletiek, en prof dr ing Sedoc weer meteen in beeld.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je zou denken dat de NOS dit geproduceerd heeft inderdaad.
Lijkt om de 3-4 nummers elke keer 10-15 minuten te duren.quote:
Dat willen de mensen hè. Al dat gegooi met speren of springen over een stok is maar afleidende bijzaak.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zapte even langs het WK indoor atletiek, en prof dr ing Sedoc weer meteen in beeld.
teringlang reclameblok ookquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt om de 3-4 nummers elke keer 10-15 minuten te sturen.
Dit slaat nergens op inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:57 schreef Sableheart het volgende:
Waarom zou je een mindere versie van iets dat je al eerder hebt gedaan willen sturen?
Die tekst gaan we even uitzoeken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:59 schreef Moira het volgende:
Ik denk dat ik het een beetje jammer vind dat ze qua staging hetzelfde doet als In Corpore Sano, maar ik vind het wel weer net zo leuk eigenlijkTekst zal ook wel weer vergelijkbaar zijn vermoedelijk?
Wel van JESF 2018!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is niet de Bojana van Beauty Never Lies. Jammer.
Ja ik vermoed dat het juist in verbinding staat met elkaar, dus dat het een joekel van een referentie is, maar té kan toch ook welquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die tekst gaan we even uitzoeken.
Maar dat het een herhaling van In Corpore Sano is, is wel jammer.
Maar gaan die mensen weer stemmen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:03 schreef Moira het volgende:
Werd ze niet ook 5e met In Corpore Sano? Dus dat echt superveel mensen die inzending ook echt tof vinden en echt nog wel kennen?
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:02 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik vermoed dat het juist in verbinding staat met elkaar, dus dat het een joekel van een referentie is, maar té kan toch ook wel
quote:[Pre-Chorus]
Doctor, what's wrong with me?
I just want some innovations, what's wrong with me?
I just want something new
New, new, new, new, new, new
New, new, new, new, new, new
Something new, new, new, new, new, new, new
New, new, new, new, new
[Chorus]
New, better, faster, bigger, taller, stronger
Here it comes (here it comes)
Here it comes, here it comes, here it comes
Here it comes, here it comes, here it comes, here it comes
It's comin'
[Verse]
Better than good, better than good
Better than good (Better than good)
If this brain was a bit more capable
This kilo of bread could've been two
I've known about better things since I was born
And I'm screaming "It's wrong, it's wrong, it's wrong"
The performance could've been better (It's wrong)
The Pacific Ocean could've been quieter (It's wrong)
I'm getting pranked everywhere
I'm seeing anomalies everywhere (No, it's wrong)
Ik zie Zeljko niet zo snel alle schnabbels afgaan. Måns wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:43 schreef BillDauterive het volgende:
Is hij een beetje de Måns van Servië?
quote:
Misschienn wel maar ZELJKO heeft nog veel betere nummers naast zijjn eurovisie inzendigen,quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:43 schreef BillDauterive het volgende:
Is hij een beetje de Måns van Servië?
Ok, fair point.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie Zeljko niet zo snel alle schnabbels afgaan. Måns wel.
Vast wel. Er zijn weer genoeg pareltjes langsgekomen in de nationale finalesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ok, fair point.
Ik denk dat we op 23 maart weer een ouderwetse Billy & NailQueen afterparty kunnen houden trouwens. Komt dat jou ook uit?
Dat zeker, maar ik heb vooral zin in een avondje met heel veel Say Na Na Na's, She Got Me en alle andere hits die we nu moeten missenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vast wel. Er zijn weer genoeg pareltjes langsgekomen in de nationale finales
Het is dat je zo jong bent. Maar ik ken weinig mensen die net als ik zo`n fan zijn van Zeljko of Alexander.quote:
In mijn straatje ookquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:52 schreef NailQueen het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat hij nooit een aandeel heeft gehad voor Bistra Voda uit 2009. Dat ligt ook goed in zijn straatje
Hebben ze in Malmø ook goede vlaai?quote:Op zondag 3 maart 2024 00:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben bijna 2 jaar geleden in Malmö geweest. Ik denk dat je het beste kunt vergelijken met Maastricht. Leuke stad maar niet echt bruisend.
Daar moest wat aan gebeurenquote:Op zondag 3 maart 2024 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, Hristina heeft nog niet veel punten.
En meteen krijgt ze 12 punten. Ik moet vaker klagenquote:Op zondag 3 maart 2024 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, Hristina heeft nog niet veel punten.
Bron: https://www.reddit.com/r/(...)sals_day_1_live_blogquote:11:10 CEST: Rehearsal 2: 🇷🇸 Serbia – TEYA DORA - RAMONDA
Time for a change of pace now - this year Serbia are represented by TEYA DORA, who is one of their most well-known recording artists. Her song RAMONDA is a haunting, heartfelt ballad - Ramonda is a purple flower that is a symbol of Serbian resilience and rebirth. There aren’t many ballads this year – it’s a VERY banger-heavy year – so we’re taking a moment to relax and sway gently.
The staging for this song is very similar to when TEYA DORA won Pesma za Evroviziju, Serbia’s national finals, back in March. A big rock (we think the same one as the NF, but can't been 100% sure), shadowy lighting, graphics of clouds and stars and lightning, finishing with a blooming ramonda flower.
TEYA DORA's costume is a dark grey dress with a long layered skirt - all very dramatic and atmospheric. Photo coming soon!
PYRO UPDATE! Lots and lots of smoke in the final run through, so that's what you'll see on 7th May. For art fans, it reminds us of Caspar David Friedrich's Wanderer above the Sea of Fog. Niche, we know
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |