Vermoeiend wel. Haar oma stikte bijna in die omhelzing had ik het ideequote:
Ja, ze zit hoog in haar energie.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:05 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ja, ze zit hoog in haar energie.
Dat zei de hondentrainer ook over mijn Labrador. Niet hatelijk bedoeld.
Nee snap ik, je quote slechts een scherp analyticus.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:05 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ja, ze zit hoog in haar energie.
Dat zei de hondentrainer ook over mijn Labrador. Niet hatelijk bedoeld.
Plus je zit nou zo lang in het spel. Als je nu eruit word gezet, is de kans klein dat je anders de finale gewonnen zou hebben. En natuurlijk de goodwill van het publiek.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:07 schreef Ang3l het volgende:
Of het nu oprecht was van Jimmy of niet, ik vind het een heerlijke gezet geweest
En slim:
• Je hebt terug punten gescoord bij Dilano en dus Randy's gestook buiten spel gezet
• Je hebt de love interest uitgeschakeld en naar huis gestuurd
• Je hebt getest hoe populair je buiten staat en gewonnen
• Je hebt immuniteit voor de komende week
• Je hebt de rest laten zien dat je niet bang bent
misschien die andere ziek of ontslagen hahaquote:
Verkeerde COS??quote:Op maandag 4 maart 2024 20:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Tyron: volgend jaar doe ik mee aan hollands next top model
Jimmy Vriendinnetje van mij heeft het gewonnen
Cecille
Zijn taktische vaardigheden gooit hij nu serieus in de strijd.quote:
Laat die jongen nou even in zijn sprookje blijven.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:47 schreef Ireth het volgende:
Als Dilano er uit gaat zal Sabeau op hem wachten...
geloof jij het ?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:47 schreef Ireth het volgende:
Als Dilano er uit gaat zal Sabeau op hem wachten...
Nou ja, erger kon niet. De liefde deed hem weinig goeds.quote:
wel gaaf zoveel ballonnenquote:Op maandag 4 maart 2024 21:02 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij moet je nu juist niet als eerste, dan heb je nog het maximaal aantal ballonnen
had ze al keer gezegd kan niet tegen der verliesquote:Op maandag 4 maart 2024 21:08 schreef Ireth het volgende:
Die Ro is ook best een zure als ze niet wint. Vorige keer al met dat balans spel.. nu weer..
Schouderblessure, zwakke blaas, liefdesverdriet. Het is een wonder dat hij nog staat.quote:
Eigenlijk maakt hem dat toch ook wel een bikkel.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Schouderblessure, zwakke blaas, liefdesverdriet. Het is een wonder dat hij nog staat.
Ik vind Dilano wel leuk, eigenlijk. Hij mag van mij wel even blijven. Maar ach, zolang Randy nog in het huis is, mag ieder ander van mij nog wel even blijven.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt hem dat toch ook wel een bikkel.
En je had gelijk. Wat een draaikontquote:
ja meestal geraldine, nu was het coen swijnenbergquote:Op maandag 4 maart 2024 21:55 schreef tassie127 het volgende:
Ligt het aan mij of is er ineens een andere voiceover?
Was het niet altijd Geraldine of Tatyana? Ineens een mannelijke stem?
a dat klonk ineens heel raar!quote:Op maandag 4 maart 2024 22:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja meestal geraldine, nu was het coen swijnenberg
Een generaal voert altijd de troepen aan, dat is logisch.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Toch vervelend dat in de uitzendingen nu net al die kutuitspraken en dat onsympathieke gedrag van Ashley te zien zijn he, terwijl het verder zo'n sympathieke vrouw is
Boos zijn op Alice maar wel continue haantje de voorste zijn
Die gozer leeft nog steeds met een roze bril op.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:09 schreef odie22 het volgende:
ik moet hem morgen pakken ,,,,,,, voor sorbo
We worden beflikkerd.quote:Op maandag 4 maart 2024 23:59 schreef freaky40 het volgende:
Het is niet gegaan zoals Ty zei in de dagboekkamer. Ashley vroeg als eerste of zij als eerste naar de game room mocht om ballonnen kapot te prikken maar voegde daar direct aan toe wie wil er nog meer als eerste. Dus zo is het NIET gegaan in werkelijkheid, maar dat lieten ze niet zien en alleen het verhaal van Ty nu een eigen leven laten leiden. En ik kan het weten want ik heb dat moment live gezien. Hij deed het voorkomen alsof zei perse als eerste wilde en dat ze daar in mee gegaan zijn!
Zo worden dingen uit zijn verband gerukt, bedoeld of onbedoeld.quote:
allebei woord volstouwen hahha komt toch niet zovaak voor hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:52 schreef KinKiJan het volgende:
Dat volstouwen vanuit die pot met 'kruimels' is nog netjes in beeld gebracht
Haha inderdaad! Zat ook maar 2 sec tussen onze postsquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
allebei woord volstouwen hahha komt toch niet zovaak voor haha
ja lachen hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha inderdaad! Zat ook maar 2 sec tussen onze posts
Mja, smaken verschillen dus.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley en Karen, het is toch wel een koddig duo.
Dat stiekem eten in de keuken.
Wel in de uitzending, alleen nog geen fok er bij tot nu.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
@:ireth ben je er niet
en Ash is der eigen lekker aan volstouwen
nog te druk even hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wel in de uitzending, alleen nog geen fok er bij tot nu.
Gunnen, je mag niet bij jezelf...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:13 schreef Joyce-43 het volgende:
Danny hangt er al 2 bij glenn waarom bij zichzelf
Angst? Denk dat het meer op je hoede zijn is, want zij hangt ballen bij Randy en Ronahi. Dus waarom zou je haar er nog bij betrekken? Dat zou echt dom zijn. Zij was heel goed met Danny en skipped Danny.quote:
Met angst doelde ik op de manier waarop Ashleyy Tom uithoorde over Alice. En het feit dat ze dat überhaupt al deed.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:37 schreef KraideN het volgende:
[..]
Angst? Denk dat het meer op je hoede zijn is, want zij hangt ballen bij Randy en Ronahi. Dus waarom zou je haar er nog bij betrekken? Dat zou echt dom zijn. Zij was heel goed met Danny en skipped Danny.
Gelukkig heeft Danny wel gewonnen.
Die is ook gezien. Vreselijk politiek correct meisje en waait met alle winden mee.quote:
Niks mis met politiek correct zijn. Kan alleen wel haar ondergang worden, puur omdat ze niet de kant van Ashley kiest. Maar ja, ben je wel jezelf gebleven en un je achter je eigen keuzes staan. Ook wat waard om niet zomaar de dictator te volgen,quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is ook gezien. Vreselijk politiek correct meisje en waait met alle winden mee.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks mis met politiek correct zijn. Kan alleen wel haar ondergang worden, puur omdat ze niet de kant van Ashley kiest. Maar ja, ben je wel jezelf gebleven en un je achter je eigen keuzes staan. Ook wat waard om niet zomaar de dictator te volgen,
En waarom is dat onzin?quote:
De duo's komen weer terugquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:35 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik weet niet of dit de goede plaats is om dit me te delen maar je kan op de stempagina nu duo's vormen.
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
is dilano op de pianoquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Eigenlijk had ASh ook tegen Karen moeten uitvallen want die liep ook weg met Glenn zonder ash wakker te maken
Ja!quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:24 schreef Ireth het volgende:
Ash die Glenn een "grote tetter" vind hebben
Samen slapen en piano spelen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:25 schreef Joyce-43 het volgende:
wat kregen ze nou voor die secret mission eigenlijk?
ja was nu duidelijk te zien dat Karen ook niet aan der vriendin dachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:33 schreef KinKiJan het volgende:
Echt goed gedaan die poppen, net echt!wtf man , schrik me doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
en ze was al wakker dusquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:38 schreef KinKiJan het volgende:
Haha! Ashley was nog eerder uit die slaapkamer dan Glenn zelf
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:33 schreef KinKiJan het volgende:
Echt goed gedaan die poppen, net echt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ja maar evenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:10 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat Ashley morgen boos is omdat Glenn haar waker heeft gemaakt voor dat stomme spel.
Echt hè? NUL zelfreflectie. Als ze zo tegen mij tekeer was gegaan dan had ik r echt behoorlijk laten weten dat ze de bek moest houden. Je laat toch niet zo tegen je schreeuwen? Man man man. Glen bleef nog netjes.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:24 schreef Ireth het volgende:
Ash die Glenn een "grote tetter" vind hebben
Wicked game.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:32 schreef basicsaint het volgende:
Welk liedje speelde Dilano op de piano in de secret room?
Hij is niks verplicht aan Ashley, ze is de generaal niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:59 schreef freaky40 het volgende:
Goed gemonteerd deze uitzending, met die bewegende Halloween poppen e.d. is het leuk voor in de uitzending om dit lekker snel te monteren voor het beste resultaat. Zo op de streams was het leuk maar het effect is dan wat minder dan in een knip en plak aflevering waar je lekker kunt uitleven, en dat is ook gebeurd. Top aflevering, op het akkefietje van Ash en Glenn na. Niet zo slim van hem, terecht dat Ash not amused was.
Jij vindt dus dat er een soort ongeschreven regel is dat Glenn Ashley wakker had MOETEN maken?quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:44 schreef freaky40 het volgende:
Fijn dat jij dat vind. Ik ben een andere mening toegedaan zoals duidelijk is.
Als je in een team speelt doe je dat voor elkaar. PUNT.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat er een soort ongeschreven regel is dat Glenn Ashley wakker had MOETEN maken?
Ieder z'n mening, probeer hem alleen te begrijpen waar die verplichting vandaan komt. Goed fatsoen of zo?
Want dat geroddel met Karen achter hun rug om vind ik ook niet heel "collegiaal" en "fatsoenlijk".
Het lijkt bijna alsof mensen dingen aan Ashley verplicht zijn om 1 of andere reden, maar andersom mag zij het spel tactisch spelen.Dan is ht ineens "het spel", waar ze zoals aangegeven vanaf t begin "alles voor doet".
Ashley speelt volgens mij niet in een team. Die speelt puur voor haarzelf, en houdt mensen bij zich die ze kan gebruiken daarvoor. Maar goed, ik snap je: soort ere code.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als je in een team speelt doe je dat voor elkaar. PUNT.
Op stream was het ook zo dat Glenn zijn naam hoorde vallen dus zei dat ze gewoon tegen hem moet beginnen in plaats van achter zijn rug. Dat kon La Tocquie niet waarderen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:03 schreef dikkedaniel het volgende:
Ashley is knettergek, leek wel alsof ze uit 't niets helemaal tegen Glenn uitviel omdat ze niet als eerste werd wakker gemaakt. Maar misschien is er door de regie in geknipt?
Hoe dan ook dat mens spoort niet, heb medelijden met haar vriend en kids.
Ja dus Glenn overhoort iets, reageert daarop en de Genertaal wordt boos. "Ik had t tegen KAREEEEEEENNNN!!"quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op stream was het ook zo dat Glenn zijn naam hoorde vallen dus zei dat ze gewoon tegen hem moet beginnen in plaats van achter zijn rug. Dat kon La Tocquie niet waarderen.
Mooiste is eigenlijk nog dat ze destijds zo tegen Ariana tekeer ging omdat die volgens haar zo heeft zitten konkelen over haarquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dus Glenn overhoort iets, reageert daarop en de Genertaal wordt boos. "Ik had t tegen KAREEEEEEENNNN!!"
Maar zelf luisteren ze hun gesprekken ook af. Sterker nog: eerder die dag zelfs nog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
love it hahaquote:
Ja, ze doen het echt leuk dit jaar met de aankleding van die ruimte.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
Die horrorkamer ziet er trouwens wel gaaf uit
Zeker! En deze keer ook veel kleine details, top!quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze doen het echt leuk dit jaar met de aankleding van die ruimte.
Ssst. Iemands spiegeltje aan de wand beweert wat anders.quote:
ja vind het wel leuk en Alice heeft ze mooi opgemaaktquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:04 schreef Gert het volgende:
Moet zeggen: ben geen enorme fan van dit soort 'verkleedtheater', maar het is echt heel gaaf gedaan.
Ik geloof Ty wel eigenlijk. Ik vind hem steeds leuker worden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:17 schreef Ireth het volgende:
Ty die doorheeft dat Tom in de finale kan staan en hij meld ook gelijk maar ff dat ie nu beter met hem kan opschieten dan de afgelopen periode...
Viel wel mee hoor, een misverstand kan gebeuren en snapte Ashley ook wel in deze. Je zit in een team en dan moet je daar wel naar acteren en elkaar vertrouwen. Maar volgens mij zijn ze al weer goed en is hij uncancelled again.quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:19 schreef marky het volgende:
Alweer een negatieve aflevering voor Ashley. Jimmy moet opppassen niet meegezogen te worden erin. Ty en het groepje komt positiever in beeld.
Er werd toch duidelijk in beeld gebracht dat ze loog over het schreeuwen van Glenn. Het was duidelijk dat zij haar grote slabek weer open trok en Glenn niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 00:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor, een misverstand kan gebeuren en snapte Ashley ook wel in deze. Je zit in een team en dan moet je daar wel naar acteren en elkaar vertrouwen. Maar volgens mij zijn ze al weer goed en is hij uncancelled again.
Ze is gewoon lekker fanatiek en maakt mooie TV. Zien we niet vaak bij BB dat het af en toe eens even knalt, en misschien zijn we dat ook niet gewend en meer bij de overburen van De Bondgenoten.
Ik heb niet t idee dat Ashely echt beseft dat ze liegt. Ik denk echt dat die in "haar eigen waarheid" leeft en dingen zo beleefd en t verteld zoals zij voelt dat t gebeurde. Totale bord voor d'r kop. Bloed irritant, dat wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:19 schreef marky het volgende:
[..]
Er werd toch duidelijk in beeld gebracht dat ze loog over het schreeuwen van Glenn. Het was duidelijk dat zij haar grote slabek weer open trok en Glenn niet.
Ja had ook niet t idee dat Tom nu t mooiste kostuum aan had. Die is gewoon de populairste.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 00:46 schreef freaky40 het volgende:
Tom had ook wel gewonnen zonder Halloween outfit gewonnen, gewoon een popipoll. Jammer dat ze de top 10 niet bekend maakte aan ze
Nee, dat heb ik niet. Waarom?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:31 schreef livelink het volgende:
Ik vind de bromance tussen Jimmy en Dilano overigens een beetje ongemakkelijk worden. Hebben jullie dat ook?
Dat zou eigenlijk nog erger zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb niet t idee dat Ashely echt beseft dat ze liegt. Ik denk echt dat die in "haar eigen waarheid" leeft en dingen zo beleefd en t verteld zoals zij voelt dat t gebeurde. Totale bord voor d'r kop. Bloed irritant, dat wel.
Dat heb ik niet gehoord, maar het kan zijn dat dit schreeuwen van Glenn buiten de badkamer gebeurde en zij alleen hoorde maar niet opgepikt werd door de microfoons. Tijdens dat moment stond alleen de badkamer geschakeld op de streams en niet de gang.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:19 schreef marky het volgende:
[..]
Er werd toch duidelijk in beeld gebracht dat ze loog over het schreeuwen van Glenn. Het was duidelijk dat zij haar grote slabek weer open trok en Glenn niet.
Ah ja. Dingen die "gebeurd hadden kunnen zijn" off-camera, en buiten microfoon.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord, maar het kan zijn dat dit schreeuwen van Glenn buiten de badkamer gebeurde en zij alleen hoorde maar niet opgepikt werd door de microfoons. Tijdens dat moment stond alleen de badkamer geschakeld op de streams en niet de gang.
I.t.t. pro-Ashley, ze kan niks fouts doen en als dat zo is dan is het framing van de TV afleveringen, bedoel je?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:36 schreef freaky40 het volgende:
Nee natuurlijk niet, anti Ashley kamp en gekleurd kijken en zulks....![]()
Nee, dat geloof ik niet. Maar het komt wat geforceerd over van de kant van Jimmy. Net alsof hij dat moet vinden nadat hij Dilano vorige week 'gered' heeft en ik merk dat Dilano het wat ongemakkelijk vindt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet. Waarom?
Heb je t idee dat Jimmy meer zou willen?
Jimmy zou graag met hem zoenen (of meerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet. Maar het komt wat geforceerd over van de kant van Jimmy. Net alsof hij dat moet vinden nadat hij Dilano vorige week 'gered' heeft en ik merk dat Dilano het wat ongemakkelijk vindt.
En ik als kijker ook wel een beetje.
Of als je Glenn probeert te verstaan zonder ondertiteling.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:39 schreef PinkLow het volgende:
Nu al overprikkeld als ik alleen al kijk naar de opdracht...
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Of als je Glenn probeert te verstaan zonder ondertiteling.
Hahaha ja nu je dat zegt inderdaad.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Of als je Glenn probeert te verstaan zonder ondertiteling.
Of als je probeert om weer vertrouwen in de mensheid te krijgen nadat je Ash en haar vazal Danny heb zien en horen konkelen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:39 schreef PinkLow het volgende:
Nu al overprikkeld als ik alleen al kijk naar de opdracht...
Ja... wel (veel) hoger dan Danny, en nog een paar daar.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:48 schreef PinkLow het volgende:
[..]
[..]
Hahaha ja nu je dat zegt inderdaad.
Alhoewel ik Glenn wel echt hoog heb..
Ja, bij hem zag ik dat het feest moest worden.quote:
Alsof die de pon niet wilde hebben...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, bij hem zag ik dat het feest moest worden.
Hij keek gewoon niet naar de letters.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:57 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Alsof die de pon niet wilde hebben...
Tom Heeft het bewust laten lopen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, bij hem zag ik dat het feest moest worden.
Ik geloof dat niet, maar ik zou het wel begrijpen.quote:
Hij heeft het zelf gezegd op de streams.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet, maar ik zou het wel begrijpen.
Oh, ja dat verandert het. Tja, ik zou doe PoN ook niet willen hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf gezegd op de streams.
Ik wel zou gelijk ashley er op zetten 😝😝quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ja dat verandert het. Tja, ik zou doe PoN ook niet willen hebben.
Die gaat nog een bak karma tegen krijgen.. hopelijk nog op tijd voor de finale...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:23 schreef Gert het volgende:
Die zelfingenomen tronie van De Generaal, vingerwrijvend over haar luchtbedden.
Hahahaha, Bye Ronahiquote:Op zondag 3 maart 2024 04:43 schreef KraideN het volgende:
Doriana vorige week weg, Sabeau deze week, als Ronahi volgende week weg is dan zijn al mijn 3 minst favorieten weg.![]()
[ afbeelding ]
Alice mag winnen van mij 🥰quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:29 schreef livelink het volgende:
Tja, ik zou even niet weten op wie ik moet stemmen. Alice mag er van mij wel uit. Ik heb niks met haar, maar dat zal wel niet gebeuren.
Nee, ze was weer geweldig.quote:
Zij maakt tenminste TV en spelt het spel met verve. Brave schaapjes voeren alles goed uit, en maakte het andere groepje helemaal blij door te zeggen dat ze op Tom en Ashley 'durfde' te gaan...maar daar zat BB ook nog tussen en die vond dat niet zo'n goed plan, maar dat zag en hoorde je natuurlijk niet in de eind montage...Dat 'bommetje' mocht niet ontploffen....quote:
Hypocriet als ze is instrueert ze Danny om geen opgaaf van reden te geven als hem gevraagd zou worden het hoe en waarom van het nomineren. Zegt zij die iedereen die haar heeft genomineerd op het matje riep...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:23 schreef Gert het volgende:
Die zelfingenomen tronie van De Generaal, vingerwrijvend over haar luchtbedden.
Ee waren in de voorbije BB's en andere RLS'en wel vaker bewoners die ik vreselijk vond maar die toch een interessante rol hadden in het huis. En tja, een interessante rol, die kan je mi.i. zeker ook aan Ashley toeschrijven.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ze eruit gemieterd wordt.
Gaat nog heel lang duren kan ik je zeggen. Dit is eindelijk iemand die goed voorwerk heeft gedaan en naar alle andere RLS' s gekeken heeft. Snapt de tactiek en hoe je mensen voor je kan laten werken, sterker dat heeft ze tot kunst verheven. Ik vind dit na Salar, die natuurlijk wel een andere speler was en niet echt tactisch, de beste BB deelnemer in de afgelopen reeksen die tot nu toe geweest zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hypocriet als ze is instrueert ze Danny om geen opgaaf van reden te geven als hem gevraagd zou worden het hoe en waarom van het nomineren. Zegt zij die iedereen die haar heeft genomineerd op het matje riep...
Het is trouwens wel voor het eerst bij BB dat iemand de tactiek heeft om zich als NL bij de Belgen te voegen om samen met hun alle overige Nederlanders weg te spelen.
Komt er alleen helemaal gestoord uit....Gelukkig weet ze het.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zij maakt tenminste TV en spelt het spel met verve. Brave schaapjes voeren alles goed uit, en maakte het andere groepje helemaal blij door te zeggen dat ze op Tom en Ashley 'durfde' te gaan...maar daar zat BB ook nog tussen en die vond dat niet zo'n goed plan, maar dat zag en hoorde je natuurlijk niet in de eind montage...Dat 'bommetje' mocht niet ontploffen....
Topshow dus weer vanavond.![]()
![]()
Salar was fantastisch.....die werd er ook niet gestoord van en werd zelfs steeds leuker had lol was lekker gek.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat nog heel lang duren kan ik je zeggen. Dit is eindelijk iemand die goed voorwerk heeft gedaan en naar alle andere RLS' s gekeken heeft. Snapt de tactiek en hoe je mensen voor je kan laten werken, sterker dat heeft ze tot kunst verheven. Ik vind dit na Salar, die natuurlijk wel een andere speler was en niet echt tactisch, de beste BB deelnemer in de afgelopen reeksen die tot nu toe geweest zijn.![]()
Wie zegt dat ze steeds in DBK zit, niet alles is te zien op streams maar dat wil nog niet betekenen dat ze dan gelijk in de DBK zit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Salar was fantastisch.....die werd er ook niet gestoord van en werd zelfs steeds leuker had lol was lekker gek.
Ashley voelt zich al een oud wijf maar je ziet haar ook echt helemaal aftakelen......janken huid slecht zit meer in de dbk dan in het huis....ze zegt zelf al dat ze helemaal niet kan genieten, ze dromen zelfs over hun tactiek
Je ziet toch ook 100x liever een Salar-type winnen dan een type Ashley. Lol en positiviteit vs negatief toxic konkelende narcistische trekken. Mooi vs lelijk gedrag. Dan weet ik het wel, overduidelijk zelfs. Ik vind BB niet van dat lage aso niveau. Maar ja, we zien het ook in de maatschappij, een hoop moraalloze onzin en dito mensen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Salar was fantastisch.....die werd er ook niet gestoord van en werd zelfs steeds leuker had lol was lekker gek.
Ashley voelt zich al een oud wijf maar je ziet haar ook echt helemaal aftakelen......janken huid slecht zit meer in de dbk dan in het huis....ze zegt zelf al dat ze helemaal niet kan genieten, ze dromen zelfs over hun tactiek
Glenn durfde dat niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zij maakt tenminste TV en spelt het spel met verve. Brave schaapjes voeren alles goed uit, en maakte het andere groepje helemaal blij door te zeggen dat ze op Tom en Ashley 'durfde' te gaan...maar daar zat BB ook nog tussen en die vond dat niet zo'n goed plan, maar dat zag en hoorde je natuurlijk niet in de eind montage...Dat 'bommetje' mocht niet ontploffen....
![]()
Het is geen fijne tacktiek. Ik vraag me wel af of ze dit vooraf heeft bedacht of dat ze het ze zich ineens realiseerde gaandeweg dit seizoen. Ik denk dat laatste. Maar in die zin heeft ze niet haar zin gehad deze keer, want haar jongens hebben toch Ronahi erop gezet. Voor haar was de bank Ty-Ra-Al ideaal geweest.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hypocriet als ze is instrueert ze Danny om geen opgaaf van reden te geven als hem gevraagd zou worden het hoe en waarom van het nomineren. Zegt zij die iedereen die haar heeft genomineerd op het matje riep...
Het is trouwens wel voor het eerst bij BB dat iemand de tactiek heeft om zich als NL bij de Belgen te voegen om samen met hun alle overige Nederlanders weg te spelen.
ik kan dr niet uitstaan, met dr vieze plastic lichaam en maar schreeuwen als een viswijf en maar commanderen en maar mensen pesten, meest vreselijke persoon ooit op tvquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
![]()
Ik had precies hetzelfde en was daarom oook blij dat ze naar huis werd gestemd. Helaas was het maar voor korte duurquote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ee waren in de voorbije BB's en andere RLS'en wel vaker bewoners die ik vreselijk vond maar die toch een interessante rol hadden in het huis. En tja, een interessante rol, die kan je mi.i. zeker ook aan Ashley toeschrijven.
Maar toch, naar haar heb ik best moeite om überhaupt nog te kijken en te luisteren. Ik voel verachting, soms zelfs neigend naar.. ja, walging.![]()
Ik vind haar in alle opzichten lelijk. En die afkeer had ik meteen, vanaf het begin. Zelfs al toen ze nog in de studio was, klaar om het huis in te gaan. Zag onmiddelijk: die deugt niet.
Ik was werkelijk blij toen ze er al heel snel uit werd gestemd. Maar ja, dat bleek dus voorbarig.
Toch vind ik het ook wel weer fascinerend dat zoveel streamers en tv-kijkers haar als bewoner juist geweldig vinden. Da's immers ook een kenmerk van (het volgen van) RLS'en: die hele wijde waaier aan meningen over de deelnemers.
Ja viel mij echt van hem tegen de angsthaas. Jammer dat Danny er mee ingingquote:
Dat is echt haar eigen schuld, ze is er constant mee bezig.. Alles wordt gezien als tactiek door haar en vindt zich, maar zielig als iemand haar is, aanpakt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Glenn en Danny zijn de slaafjes van viswijf Ashleyquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja viel mij echt van hem tegen de angsthaas. Jammer dat Danny er mee inging
Ja dat blijkt wel Had ik trouwens niet verwacht dat deze twee zo beinvloedbaar warenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Glenn en Danny zijn de slaafjes van viswijf Ashley
Ik vind Glenn sowieso weinig toevoegenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat blijkt wel Had ik trouwens niet verwacht dat deze twee zo beinvloedbaar waren
Heb wel het idee dat er heel langzaam een kwartje aan het vallen is bij Danny, had hem slimmer verwacht als agent. Ik bedoel die hebben toch wel enige mensenkennis.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Glenn en Danny zijn de slaafjes van viswijf Ashley
Klopt, maar dat is Danny ook eigenlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind Glenn sowieso weinig toevoegen
Enig leuke was dat hij laatst tegen Ashley inging, verder is hij mega-saai en onzichtbaar
Dat dusquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:24 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat er heel langzaam een kwartje aan het vallen is bij Danny, had hem slimmer verwacht als agent. Ik bedoel die hebben toch wel enige mensenkennis.
Klopt, maar Glenn vind ik nog iets saaier dan Dannyquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is Danny ook eigenlijk
Maar Glenn ook echt bang voor haar reactie en de tijd die zij daar dan nog zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat blijkt wel Had ik trouwens niet verwacht dat deze twee zo beinvloedbaar waren
Die heeft Ty dan ook wel voor hem moeten uittekenen in de keuken. Uitgelegd wat de strategie is van Ashley. En nog ging hij voor deze drie ongeloofelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:24 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat er heel langzaam een kwartje aan het vallen is bij Danny, had hem slimmer verwacht als agent. Ik bedoel die hebben toch wel enige mensenkennis.
Ja dat was ook het eerste wat hij zeiquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:38 schreef marky het volgende:
[..]
Maar Glenn ook echt bang voor haar reactie en de tijd die zij daar dan nog zijn.
Ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:20 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Mensen die wel willen uitdelen, maar niet kunnen incasseren zijn vaak hele nare persoonlijkheden.
Precies. En als je daar iets van zegt ben je ineens politiek correct en woke.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
Je ziet toch ook 100x liever een Salar-type winnen dan een type Ashley. Lol en positiviteit vs negatief toxic konkelende narcistische trekken. Mooi vs lelijk gedrag. Dan weet ik het wel, overduidelijk zelfs. Ik vind BB niet van dat lage aso niveau. Maar ja, we zien het ook in de maatschappij, een hoop moraalloze onzin en dito mensen.
Ik kan sowieso niks met mensen die alles wat ze niet leuk vinden ‘woke’ vindenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. En als je daar iets van zegt ben je ineens politiek correct en woke.
Ik wil gewoon dat een fijn mens wint. En een fijn mens kan nog steeds winnen met fanatiek en tactisch spel. Maar Ashley voelt echt niet als een fijn mens. Ze maakt tv, sure, dat wel. Maar vind t nu genoeg geweest.
Helaas volgen de schaapjes nog steeds. Dat is mogelijk nog erger. Je hebt een dictator en je hebt de makke enablers.
Ja, ik miste het even volgens mij. Viel er net te laat in.quote:
Ja was een mooie hequote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was een mooie he
Wat ziet jou vriendinnetje er weer mooi uit he met die oranje lippen
Ja doen ze goed vandaag.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Wel een goede samanvatting van de onderlinge nominatie perikelen nu, vind ik.
Ach, vermaak me wel hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja doen ze goed vandaag.
Het is rustig hier vanavond, laten ze je helemaal alleen zitten
Ja het arme meisje zo onzeker over haar vriendjequote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, vermaak me wel hoor.![]()
Alleen, nu huilt mijn dinnetje hartstochtelijk.
Dat de zelf zo zachtaardige Ashley hier enorm door werd gekwetst.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:39 schreef livelink het volgende:
Ik snap nog steeds niks van het hele gedoe. Wat was er zo erg aan de opmerking van Tom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |