Vermoeiend wel. Haar oma stikte bijna in die omhelzing had ik het ideequote:
Ja, ze zit hoog in haar energie.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:05 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ja, ze zit hoog in haar energie.
Dat zei de hondentrainer ook over mijn Labrador. Niet hatelijk bedoeld.
Nee snap ik, je quote slechts een scherp analyticus.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:05 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ja, ze zit hoog in haar energie.
Dat zei de hondentrainer ook over mijn Labrador. Niet hatelijk bedoeld.
Plus je zit nou zo lang in het spel. Als je nu eruit word gezet, is de kans klein dat je anders de finale gewonnen zou hebben. En natuurlijk de goodwill van het publiek.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:07 schreef Ang3l het volgende:
Of het nu oprecht was van Jimmy of niet, ik vind het een heerlijke gezet geweest
En slim:
• Je hebt terug punten gescoord bij Dilano en dus Randy's gestook buiten spel gezet
• Je hebt de love interest uitgeschakeld en naar huis gestuurd
• Je hebt getest hoe populair je buiten staat en gewonnen
• Je hebt immuniteit voor de komende week
• Je hebt de rest laten zien dat je niet bang bent
misschien die andere ziek of ontslagen hahaquote:
Verkeerde COS??quote:Op maandag 4 maart 2024 20:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Tyron: volgend jaar doe ik mee aan hollands next top model
Jimmy Vriendinnetje van mij heeft het gewonnen
Cecille
Zijn taktische vaardigheden gooit hij nu serieus in de strijd.quote:
Laat die jongen nou even in zijn sprookje blijven.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:47 schreef Ireth het volgende:
Als Dilano er uit gaat zal Sabeau op hem wachten...
geloof jij het ?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:47 schreef Ireth het volgende:
Als Dilano er uit gaat zal Sabeau op hem wachten...
Nou ja, erger kon niet. De liefde deed hem weinig goeds.quote:
wel gaaf zoveel ballonnenquote:Op maandag 4 maart 2024 21:02 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij moet je nu juist niet als eerste, dan heb je nog het maximaal aantal ballonnen
had ze al keer gezegd kan niet tegen der verliesquote:Op maandag 4 maart 2024 21:08 schreef Ireth het volgende:
Die Ro is ook best een zure als ze niet wint. Vorige keer al met dat balans spel.. nu weer..
Schouderblessure, zwakke blaas, liefdesverdriet. Het is een wonder dat hij nog staat.quote:
Eigenlijk maakt hem dat toch ook wel een bikkel.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Schouderblessure, zwakke blaas, liefdesverdriet. Het is een wonder dat hij nog staat.
Ik vind Dilano wel leuk, eigenlijk. Hij mag van mij wel even blijven. Maar ach, zolang Randy nog in het huis is, mag ieder ander van mij nog wel even blijven.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt hem dat toch ook wel een bikkel.
En je had gelijk. Wat een draaikontquote:
ja meestal geraldine, nu was het coen swijnenbergquote:Op maandag 4 maart 2024 21:55 schreef tassie127 het volgende:
Ligt het aan mij of is er ineens een andere voiceover?
Was het niet altijd Geraldine of Tatyana? Ineens een mannelijke stem?
a dat klonk ineens heel raar!quote:Op maandag 4 maart 2024 22:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja meestal geraldine, nu was het coen swijnenberg
Een generaal voert altijd de troepen aan, dat is logisch.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Toch vervelend dat in de uitzendingen nu net al die kutuitspraken en dat onsympathieke gedrag van Ashley te zien zijn he, terwijl het verder zo'n sympathieke vrouw is
Boos zijn op Alice maar wel continue haantje de voorste zijn
Die gozer leeft nog steeds met een roze bril op.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:09 schreef odie22 het volgende:
ik moet hem morgen pakken ,,,,,,, voor sorbo
We worden beflikkerd.quote:Op maandag 4 maart 2024 23:59 schreef freaky40 het volgende:
Het is niet gegaan zoals Ty zei in de dagboekkamer. Ashley vroeg als eerste of zij als eerste naar de game room mocht om ballonnen kapot te prikken maar voegde daar direct aan toe wie wil er nog meer als eerste. Dus zo is het NIET gegaan in werkelijkheid, maar dat lieten ze niet zien en alleen het verhaal van Ty nu een eigen leven laten leiden. En ik kan het weten want ik heb dat moment live gezien. Hij deed het voorkomen alsof zei perse als eerste wilde en dat ze daar in mee gegaan zijn!
Zo worden dingen uit zijn verband gerukt, bedoeld of onbedoeld.quote:
allebei woord volstouwen hahha komt toch niet zovaak voor hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:52 schreef KinKiJan het volgende:
Dat volstouwen vanuit die pot met 'kruimels' is nog netjes in beeld gebracht
Haha inderdaad! Zat ook maar 2 sec tussen onze postsquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
allebei woord volstouwen hahha komt toch niet zovaak voor haha
ja lachen hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha inderdaad! Zat ook maar 2 sec tussen onze posts
Mja, smaken verschillen dus.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley en Karen, het is toch wel een koddig duo.
Dat stiekem eten in de keuken.
Wel in de uitzending, alleen nog geen fok er bij tot nu.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
@:ireth ben je er niet
en Ash is der eigen lekker aan volstouwen
nog te druk even hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wel in de uitzending, alleen nog geen fok er bij tot nu.
Gunnen, je mag niet bij jezelf...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:13 schreef Joyce-43 het volgende:
Danny hangt er al 2 bij glenn waarom bij zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |