BH's waren in ieder geval opquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Had vinted niks beter
Week vol spanning en sensatie
Lekker los in het hok.quote:
quote:
Nou ik wilde het net typen inderdaad. Niet doodvallen maar wel flauwvallen ofzoquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:05 schreef yvondenise het volgende:
Dilano ziet eruit alsof hij elk moment kan doodvallen..
mwah ik vind het een beetje teveel uitgemolken en zelfborstklopperijquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft daar goed over nagedacht, het zal gewaardeerd worden bij het thuispubliek.
Dat is wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwah ik vind het een beetje teveel uitgemolken en zelfborstklopperij
Ja kijk mij eens goed zijn voor mijn maatjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwah ik vind het een beetje teveel uitgemolken en zelfborstklopperij
had hij het niet het constant besprokenquote:
Is hij daar dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:07 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat we @:DGK-Eric nog even gaan zien om Jimmy te steunen
Ah zoquote:
Leuke man zo te zien, zou dat haar moeder zijn die er naast zat?quote:
Kan ook mogelijk 3 kwartier wordenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:07 schreef Ireth het volgende:
"Politie 24/7" begint een half uurtje later hoor ik zojuist
denk het wel hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:09 schreef Joyce-43 het volgende:
slijmbal en die blonde was niet der moeder toch?
leek me erg jongquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke man zo te zien, zou dat haar moeder zijn die er naast zat?
Geloof het wel. Haar onbekende vader is geloof ik marokaansquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:09 schreef Joyce-43 het volgende:
slijmbal en die blonde was niet der moeder toch?
vrij jong hahaquote:
Allemaal wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:12 schreef lojanda het volgende:
Alice ziet er echt heel mooi uit vanavond.
oh hier lijkt ze ouder hahha ja dan is dat ma slijmbal haha ik had een shot waarin ze superjong leekquote:
Eerst zuur kijken en nu blij ze krijgen ook een vraagquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah het onafscheidelijke duo Karen en Ashley
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:13 schreef kiki2024 het volgende:
die haatdragende smerige blikken van ashley de hele tijd bah
de ballen hangen alquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Non de jus Tatyana kan ook wel in de kerstboom gaan hangen als bal met dat topje
Boeie, tis en blijft voor hun een vliegtuigquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:14 schreef spapaars het volgende:
Ja hoor, vliegtuigje van 10 geldschieters.
Zou wat anders zijn als er ineens 'n Skut in de tuin land met 'n bannerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Boeie, tis en blijft voor hun een vliegtuig
uh wie ik volg het even niet hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
Ze heeft wel wat met haar hoofd![]()
ze denkt van niet
op naar week 10quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:13 schreef kiki2024 het volgende:
en dat likken aan haar tandenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:13 schreef kiki2024 het volgende:
ja ik kreeg een shot in beeld en keek mischien te snel maar dacht een vriendin hahaquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
volgende week nog 1 met 1 geldschieter hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Denk dat er tegenwoordig veel mensen zijn met weinig zelfvertrouwen...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:18 schreef Harry het volgende:
Je (Jimmy) gaat aan BB meedoen met heel weinig zelfvertrouwen #KOEKOEK
nee das de lippen losduwen - die klappen door overgewicht steeds tegen d'r tandvleesquote:
wel meer groezelig bij hemquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
Vind Jimmy zijn baard zo groezelig...
diplomatieke antwoordquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy wie blijft?
Dat vraag je aan mij
Ja lastig
hij had een slechte week hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:20 schreef Kissingbird het volgende:
ohh dilano![]()
strijder die niet mocht strijden
moet je op insta bij karen laten weten he hahahaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Van Bunte Aviation
Teuge
¤1300
En door
Ik denk wel dat het haar moeder is. Sabeau heeft wel een verteld dat blond haar heeft. En de moeder heeft in november nog een kind gekregen. Dus ik denk dat ze sabeau heel jong geeft gekregenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik kreeg een shot in beeld en keek mischien te snel maar dacht een vriendin haha
Ik verslik me in mijn toastje...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
nee das de lippen losduwen - die klappen door overgewicht steeds tegen d'r tandvlees
geen eten en drinken in de cosquote:
Veeg me op.quote:
ja brohquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Je moet het gewoon dirty spelen deze tijden man
woordje geleerd deze BB?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat neppe gedoe hier
Wordt er echt para van
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja toch veel intense momenten deze week
Jimmy redt het prima zonder mij hoor!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:07 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat we @:DGK-Eric nog even gaan zien om Jimmy te steunen
Ja manquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja broh
mensen vergeten toch weet je
Dat weet ikquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jimmy redt het prima zonder mij hoor!![]()
Go Jimmy!
orde handhavingquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Naar de aansporingen van lokale middenstand
Plakjes worst tellen want stel je voor dat de een een plakje meer heeftquote:
Eerst Sabeau, daarna bankplakkert Randyquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:24 schreef kiki2024 het volgende:
Ik ben een beetje klaar met Ashley. zij mag next
Gaat er meer om dat iemand anders dan niks heeftquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Plakjes worst tellen want stel je voor dat de een een plakje meer heeft
kledinghangersquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:25 schreef Joyce-43 het volgende:
wat zou Ty verstopt hebben voor Saboo onder zijn bed?
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:25 schreef Puzzie het volgende:
Ash heeft een gevoel dat een vrouw blijft
ja preciesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
tis maar goed dat sabeau gaat
anders is dyllie haar volledig kwijt aan dyllie
Hij heeft ze leren hoofdrekenenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley denkt dat een van de jongens favoriet is
en dat de vrouw blijft
puur op de deling vrouw man
Wel handig... gelijk ging die kast openquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:26 schreef Rhosyn het volgende:
OMG ik zie Ronahi vallen...wat een klap brrrr
aah ash mag niet verraden dat achter haar gewoon verder ophitstquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:27 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley zegt dat ze een bijzonder gesprek had bij de psych
dat ze een beetje voeding krijgt
BB: zendercheck
blijft alleen ty over dusquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:26 schreef Hunter het volgende:
Ik heb in de kaarten gekeken en het is tijd dat er een Nederlandse man weggaat
Is trouwens geen psychiater, maar een coachquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Ashley had een bijzonder gesprek bij de psycholoog over voeding.
BB gelijk ZENDERCHECK![]()
mag niet over gesproken worden
Zendercheck = mondje dicht?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley: "Ik kreeg vanmiddag bij de psych hele goede voeding"
BB: "Zendercheck!!"
Die zijn uitwisselbaar voor hemquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:27 schreef freaky40 het volgende:
Ty wat een kneus toch, die dacht dat Ashley zei dat 'hier veel mensen nog wat van kunnen leren', dat was duidelijk Karen die dat zei! Waar het hoofd vol van is....
ze noemen het elk jaar weer de psychquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:28 schreef Hunter het volgende:
[..]
Is trouwens geen psychiater, maar een coach
quote:
Dat zou wel een beetje raar zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:26 schreef Hunter het volgende:
Ik heb in de kaarten gekeken en het is tijd dat er een Nederlandse man weggaat
aslie heeft liever niet dat je haar tegenspreekt, ze zei duidelijk psychquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:28 schreef Hunter het volgende:
[..]
Kortom de volgende niksnut die denkt dat hij iets in iemands leven kan toevoegenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:28 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nou net ashley op bank ook toen ronahi en ashley aan het praten waren.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:28 schreef mazaru het volgende:
Die Tyron zet zichzelf zo ontzettend voor lul met die zure bek van hem. Hij mag blij zijn dat hij naast die tuttebel op de bank zit. Bij ieder ander was hij degene geweest die eruit getrapt zou worden
Het scheelt wel dat zij zei wat ik dacht.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou net ashley op bank ook toen ronahi en ashley aan het praten waren.
Is dat wel haar opa? Ik dacht dat het haar vader was.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:30 schreef kiki2024 het volgende:
de opa van sabeau ziet er nog best jong uit voor een opa
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
aslie heeft liever niet dat je haar tegenspreekt, ze zei duidelijk psych
zou het ok hahaquote:
Opa denk ik, geen contact met haar vaderquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is dat wel haar opa? Ik dacht dat het haar vader was.
Hij keek wel liefdevol naar haar op beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |