In Fire Saga was de finale van het ESF ook in Schotland, dus zo is de cirkel weer rond.quote:
Kunnen we zo weer van haar genietenquote:Op zondag 3 maart 2024 21:44 schreef Em31 het volgende:
[..]het is ook wel bijzonder dat haar stem eerst zo hoog blijft
Is dit een nieuwe variant zoals Blood & Honen van Winney de Poo?quote:
Bol is altijd wel een van de (taalkundig) beter Engelse sprekende 'bekende' Nederlanders.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ierse loopster was sneller dan Bol.
Ja. De exclusiviteit op de allereerste Mickey is dit jaar verlopen. Dus dan volgt er uiteraard een horrorfilm. Die Winnie de Pooh film was overigens wel heel erg matig. Uiteraard mocht je daarvan geen topfilm verwachten, maar de makers misten wel elke vorm van creativiteit.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:46 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe variant zoals Blood & Honen van Winney de Poo?
Heerlijk foute film was dat, zo matig
quote:
Peperdure McLaren belandt in sloot Den Haag, bestuurder ongedeerd
https://nos.nl/artikel/25(...)bestuurder-ongedeerd
En dan eerder op de dag, daar niet ver vandaan, een man die een ongeluk veroorzaakte en daarna gevlucht is.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
¤ 250.000,- de sloot in rijden, mooie afsluiter van je weekend.
Het zit McLaren niet meequote:Op zondag 3 maart 2024 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
¤ 250.000,- de sloot in rijden, mooie afsluiter van je weekend.
Ja, een man uit Spanje was dat, die is wel aangehouden geloof ik.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan eerder op de dag, daar niet ver vandaan, een man die een ongeluk veroorzaakte en daarna gevlucht is.
Zo misdragen zou die zich nooit, dus die was het zeker nietquote:Op zondag 3 maart 2024 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, een man uit Spanje was dat, die is wel aangehouden geloof ik.
Waar is @:Strani eigenlijk?
Elke vorm van creativiteit inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2024 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. De exclusiviteit op de allereerste Mickey is dit jaar verlopen. Dus dan volgt er uiteraard een horrorfilm. Die Winnie de Pooh film was overigens wel heel erg matig. Uiteraard mocht je daarvan geen topfilm verwachten, maar de makers misten wel elke vorm van creativiteit.
Ik vrees van niet. Daardoor komt deze film er veel te snel. En wordt het gemaakt door mensen die vooral het personage willen gebruiken i.p.v. er wat leuks voor te bedenken. Terwijl het eigenlijk niet heel moeilijk hoeft te zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:04 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Elke vorm van creativiteit inderdaad![]()
Hopelijk loopt dat wat beter (af) met Mickey
Ja ok, daarmee heb je wel een punt.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:00 schreef Redefine het volgende:
En @:Strani zou willen dat die nog 36 was.
South Park heeft jaren terug Mickey wel heel tof ingezet, dus je kan er creatief zeker wat meequote:Op zondag 3 maart 2024 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Daardoor komt deze film er veel te snel. En wordt het gemaakt door mensen die vooral het personage willen gebruiken i.p.v. er wat leuks voor te bedenken. Terwijl het eigenlijk niet heel moeilijk hoeft te zijn.
Ja absoluut, maar die zijn dan ook wel van een ander niveau.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
South Park heeft jaren terug Mickey wel heel tof ingezet, dus je kan er creatief zeker wat mee
Daar komt een deel 2 vanquote:Op zondag 3 maart 2024 21:46 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe variant zoals Blood & Honen van Winney de Poo?
Heerlijk foute film was dat, zo matig
quote:
Het is lang geleden dat ik Jägermeister-chocomel heb gehad. Is dat ook een optie?quote:Op zondag 3 maart 2024 23:58 schreef Strani het volgende:
Jägermeistertje mag ook natuurlijk, wat jij wil.
Interessantquote:Op maandag 4 maart 2024 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik Jägermeister-chocomel heb gehad. Is dat ook een optie?
gatverquote:Op maandag 4 maart 2024 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik Jägermeister-chocomel heb gehad. Is dat ook een optie?
Dit lijkt me een terechte vraag. Mijn gok is koud want de Jägermeister zelf moet -18 zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 00:07 schreef BillDauterive het volgende:
is het dan warm? of is de chocomel dan koud?
(Ja ik in werkelijkheid ook maar we moeten het nog een beetje laten lijken hè)quote:Op maandag 4 maart 2024 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zit aan een glaasje water.Dat is het betere spul.
(heb je dat echt nodig?quote:Op maandag 4 maart 2024 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
(Ja ik in werkelijkheid ook maar we moeten het nog een beetje laten lijken hè)
Nee. Gewoon een shotje in een longdrink en dan aanvullen met chocomelquote:
Koud natuurlijk!quote:Op maandag 4 maart 2024 00:07 schreef BillDauterive het volgende:
is het dan warm? of is de chocomel dan koud?
Ik heb ananassoftijs met ananassapquote:Op maandag 4 maart 2024 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zit aan een glaasje water.Dat is het betere spul.
(dat zouden we nooit denken Strani!!)quote:Op maandag 4 maart 2024 00:27 schreef Strani het volgende:
[..]
(Ja anders denken mensen dat ik niet leuk ben)
(Echt niet? Mag ik dan eindelijk die eeuwige strijd opgeven?quote:Op maandag 4 maart 2024 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
(dat zouden we nooit denken Strani!!)
(Welke strijd? Als het eeuwig is, moet het nog wel even doorgaan. Zo oud ben je nou ook weer niet!)quote:Op maandag 4 maart 2024 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
(Echt niet? Mag ik dan eindelijk die eeuwige strijd opgeven?)
Goed punt. * Zucht * - dan strijd ik maar doorquote:Op maandag 4 maart 2024 00:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
(Welke strijd? Als het eeuwig is, moet het nog wel even doorgaan. Zo oud ben je nou ook weer niet!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |