quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:56 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond iedereen![]()
Ik ben een beetje MIA deze dagen (niet DION), want ik heb wat problemen met FOK. Gisterochtend werd ik opeens uitgelogd, en toen ik weer wilde inloggen herkende de site de combinatie username en wachtwoord niet. Daarop probeerde ik de passmailer, maar die werkt niet of wordt door Hotmail geblokkeerd, waardoor ik er uitlig. Op de PC ben ik nog wel ingelogd voor zolang het duurt, maar ik ben wel aan het werk voor een oplossing, want ik FOK bijna altijd mobiel tegenwoordig.
Ik heb geen flauw idee. Er is in elk geval niemand die onder mijn account (nog) gekkere dingen dan normaal heeft gepost, dus het lijkt me een bug ergens.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:00 schreef Em31 het volgende:
[..]we kunnen je niet missen hier dus je lost het maar op hoor
![]()
Nee maar wat raar, probleem van Fok of niet iemand je wachtwoord ofzo veranderd toch?
Toen heette een van de users in de poll nog andersquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Eén van deze opties is ook echt goed trouwens![]()
En het is niet een erg originele TT:
ESF / [Slowchat] #587 Twee woorden, negen letters!
ESF / [SLOWCHAT] #1094 Twee woorden negen letters
Toch zijn we met Redefine best tevreden, in vergelijking met Reetkever69jemoeder.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen heette een van de users in de poll nog anders
Inderdaad! Die wilde ik graag eens proberen en vandaag was die dagquote:
Je grap zou nog enigszins een kans op slagen hebben gehad als ik één van de keuzes in de poll was mijn waarde Slappesalie Straniquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch zijn we met Redefine best tevreden, in vergelijking met Reetkever69jemoeder.
Ja waarom was je eigenlijk niet eens een optie? Ben je zo onopvallend geworden?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je grap zou nog enigszins een kans op slagen hebben gehad als ik één van de keuzes in de poll was mijn waarde Slappesalie Strani
Jij weet toch dat flauwe, kinderachtige grappen totaal niet mijn stijl zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja waarom was je eigenlijk niet eens een optie? Ben je zo onopvallend geworden?
Zoooohooo! Meneer krijgt ineens twéé dames op bezoek?quote:
Leuke meiden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Zoooohooo! Meneer krijgt ineens twéé dames op bezoek?![]()
![]()
Aardig bedrag ja damnquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Femke even ruim 1000 euro per seconde verdient.
Daar moet ik zo'n 16 maanden voor werkenquote:
Voor dat bedrag wil ik ook wel een stukje rennen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja? Jij zou er je bed ook wel voor uitkomen?
Ja, maar dat is niet eerlijk, jij bent een stuk slomer, dus dan verdien je meer!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor dat bedrag wil ik ook wel een stukje rennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |