Max zijn long runs (en die van Perez) waren heel erg sterk. Dus dit zal niet heel dicht op elkaar zitten denk ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:21 schreef tja77 het volgende:
Gaat morgen (en de rest van het seizoen) closer worden dan dat het vorig seizoen was. Max nog wel de snelste maar ik verwacht echt dat Ferrari er heel kort op zit. Waar Max vorig seizoen consequent 0.5 sec per ronde in de race pakte, zal dat dit seizoen lastiger worden (eerder 0.2 sec).
Hamilton gaat morgen echt nog wel plekken pakken, die heeft zich gericht op de race met z’n setup.
Verschillen zullen dit seizoen kleiner zijn, alleen RedBull (of beter gezegd Max) is de constante factor. P2 en P3 en soms ook P1 zal de ene keer Ferrari zijn, de andere keer McLaren/Mercedes/Alonso.
Precies dit. Alpine kan ineens terugkomen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
Sowieso is het veel te vroeg om grote uitspraken te doen over een heel seizoen
kan van alles gebeuren en veranderen
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:23 schreef Donderkonijn het volgende:
Deze strijd is zwaar oneerlijk en d'r is iemand die Horner kapot wil hebben en die speelt zeer smerig.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies dit. Alpine kan ineens terugkomen.
dat zie ik dan weer niet zo snel gebeurenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies dit. Alpine kan ineens terugkomen.
Hetzelfde geldt voor Ferrari, die hebben hun longrun pace enorm verbetert en hun bandenslijtage veel beter onder controle. Vasseur zegt niet voor niets dat Ferrari er veel beter voor staat dan vorig seizoen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max zijn long runs (en die van Perez) waren heel erg sterk. Dus dit zal niet heel dicht op elkaar zitten denk ik.
Uhm, het veld is VEEL compacter dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
Sowieso is het veel te vroeg om grote uitspraken te doen over een heel seizoen
kan van alles gebeuren en veranderen
wat teambazen zeggen en de werkelijk ernaast wil nogal eens een eind uit elkaar liggenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor Ferrari, die hebben hun longrun pace enorm verbetert en hun bandenslijtage veel beter onder controle. Vasseur zegt niet voor niets dat Ferrari er veel beter voor staat dan vorig seizoen.
Het klopt dat het nog te vroeg is, we zitten bij race 1 van 24.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uhm, het veld is VEEL compacter dan vorig jaar.
Na Q1 zat het hele veld binnen 1 seconde, juist daaraan kun je zien dat de verschillen (en dus ook het gat dat RedBull had) VEEL kleiner is geworden.
En volgend jaar zal het nog closer worden.
Het jaar erop weer grotere verschillen.
Dus nee, het is niet veel te vroeg om grote uitspraken te doen. Dit is een gevolg van de reglementen.
gelukkig nemen weinig mensen hem serieus qua uitsprakenquote:
alleen spreekt Toto altijd de underdogquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat teambazen zeggen en de werkelijk ernaast wil nogal eens een eind uit elkaar liggen
Mercedes had afgelopen seizoen makkelijk RBR verslagen meerdere malen als je toto had geloofd
zelfs Masi nam hem niet serieusquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig nemen weinig mensen hem serieus qua uitspraken
Toto is dan ook een blaaskaak, Vasseur is realistischer.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat teambazen zeggen en de werkelijk ernaast wil nogal eens een eind uit elkaar liggen
Mercedes had afgelopen seizoen makkelijk RBR verslagen meerdere malen als je toto had geloofd
dan nog een goed strategisch beleidquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Ferrari lijkt wel een stap gezet te hebben. Ze hadden in de basis dan ook een goede auto, hij vreette alleen banden. Als ze dat hebben weten te fixen zijn ze een stuk verder.
Vorig seizoen was het RedBull 1 en 2, zelfs Perez had bijna een halve minuut voorsprong op P3 Alonso. Verstappen had bijna 50 seconden voorsprong op de eerste Ferrari. Gedurende het seizoen werden de verschillen kleiner, niet alleen omdat RedBull de focus verlegde naar dit jaar maar ook omdat teams het gat verkleinde.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het klopt dat het nog te vroeg is, we zitten bij race 1 van 24.
that is absolutely ridiculousquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig nemen weinig mensen hem serieus qua uitspraken
Ik neem aan dat je niet denkt dat het een verwijt was. Het viel gewoon op dat hij er in het eerste weekend er al zo uit ziet. Niet eerder zo gezien terwijl hij toch best wel wat heftige weekenden gehad heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Eens kijken hoe jij eruit ziet als iemand je al dagen persoonlijk aanvalt door je hele prive op straat te gooien vanuit de anonimiteit. Lekker makkelijk, hij kan zo niet terug vechten. Dat gaat aan je vreten. Deze strijd is zwaar oneerlijk en d'r is iemand die Horner kapot wil hebben en die speelt zeer smerig. Zeg dan tenminste wie je bent en toon ruggengraat.
wie is julliequote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:19 schreef THEFXR het volgende:
jullie kijken al zoveel jaar F1 en het realisme is ver te zoeken....
Jawel, dit seizoen zijn er bijvoorbeeld meer races dan vorig seizoen en wordt er opeens op zaterdag geracet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:25 schreef THEFXR het volgende:
De mensen die denken dat het een ander seizoen wordt dan vorige jaar, dat gaat niet gebeuren.
Ik denk niet dat Singapore de enige verloren race gaat zijn voor RB. Dus dat.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De mensen die denken dat het een ander seizoen wordt dan vorige jaar, dat gaat niet gebeuren.
Ook wel fijn dat je daar nu al zo zeker van bent!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wel 3 keer!!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..] wordt er opeens op zaterdag geracet.
Voor de populariteit van Formule 1 valt dat ook te hopen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Singapore de enige verloren race gaat zijn voor RB. Dus dat.
Dat was vorig jaar ook al zoquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel, dit seizoen zijn er bijvoorbeeld meer races dan vorig seizoen en wordt er opeens op zaterdag geracet.
Daarvoor hoop ik dat RB niet gaat verliezen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Voor de populariteit van Formule 1 valt dat ook te hopen.
zijn we het ook nog eens eensquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarvoor hoop ik dat RB niet gaat verliezen.
Vorig jaar was absurd. Ik hoop dat Max en RBR weer kampioen worden maar het mag wel iets spannender.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarvoor hoop ik dat RB niet gaat verliezen.
nog meer overwinningenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
Vorig jaar was absurd. Ik hoop dat Max en RBR weer kampioen worden maar het mag wel iets spannender.
hun huidige concept is verre van maximaal, ze gaan Singapore dus ook winnen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Singapore de enige verloren race gaat zijn voor RB. Dus dat.
komen al die jaren F1 toch nog van pasquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook wel fijn dat je daar nu al zo zeker van bent!
Doe volgend jaar maar weer. Eerst moet de FOM weer met beide beentjes op de grond komen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
Vorig jaar was absurd. Ik hoop dat Max en RBR weer kampioen worden maar het mag wel iets spannender.
Dat er niet stelselmatig Red Bull op pole stond was ook pas vanaf de tweede helft van het seizoen toen Ferrari sneller werd in de kwalificatie.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:42 schreef Zorro het volgende:
Grappig, vorig seizoen had Max lang niet altijd pole, en de poles die hij wel had moest hij er soms op het laatste moment uitslepen.
En nu is een pole van ruim 0,2 ineens een reden om te denken dat het dit seizoen toch echt veel spannender gaat zijn.
Vorig jaar stond Leclerc nog wel op pole in race 4, maar was de 1e helft ook qua poles een RB-feestje jaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat er niet stelselmatig Red Bull op pole stond was ook pas vanaf de tweede helft van het seizoen toen Ferrari sneller werd in de kwalificatie.
Leuk kwalificatie pace maar wat is de race pace.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:42 schreef Zorro het volgende:
Grappig, vorig seizoen had Max lang niet altijd pole, en de poles die hij wel had moest hij er soms op het laatste moment uitslepen.
En nu is een pole van ruim 0,2 ineens een reden om te denken dat het dit seizoen toch echt veel spannender gaat zijn.
Die is afhankelijk van het bandenmanagement en wat ik zo hoor heeft ferrari al flink wat downforce in moeten leveren om rbr bij te blijven vanmiddag. Toto zegt dat zij het weer net andersom gedaan hebben en hopen op minder slijtage.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Leuk kwalificatie pace maar wat is de race pace.
Dus RedBull 1 en 2, waarbij Perez een halve minuut pakt op de nummer 3 en Verstappen zowat 50 seconden op de beste Ferrari? Want zo groot was het verschil 1 jaar terug op deze baan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:04 schreef PzKpfw het volgende:
Ik verwacht dat Red Bull qua race pace nog net zoveel voorsprong heeft als het afgelopen seizoen. De volledige voorbereiding en de vrije trainingen stonden daarvan in het teken.
Leclerc was in Q2 sneller dan de poletijd en Norris had ook dichterbij kunnen staan zonder fout in sector 1. Daarnaast kon zelfs Perez vorig seizoen in de eerste races zich mengen om de strijd om pole. Dat zie ik dit seizoen niet gebeuren.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:42 schreef Zorro het volgende:
Max ging niet voluit in de tweede run in Q2, die was in S2 na een goede S1 ineens een seconde langzamer dan in zijn eerdere run. Dus dat is appels en peren. Wie weet had hij bij een voluit run wel de snelste tidj gereden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Leclerc was in Q2 sneller dan de poletijd en Norris had ook dichterbij kunnen staan zonder fout in sector 1. Daarnaast kon zelfs Perez vorig seizoen in de eerste races zich mengen om de strijd om pole. Dat zie ik dit seizoen niet gebeuren.
Ik ook. Ik geniet van ieder record dat Max afpakt van Die Andere Mercedes. Dat kan me niet snel en makkelijk genoeg gaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:08 schreef Tarado het volgende:
Maar wat is de discussie nu, dat we niet meer hoeven te kijken? Doe wat je niet laten kunt zou ik zeggen, ik kijk lekker wel.
Benieuwd of de slijtage van rbr daadwerkelijk zo laag is als er wordt geclaimdquote:
ja, hebben ze getest tijdens de testdagenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Benieuwd of de slijtage van rbr daadwerkelijk zo laag is als er wordt geclaimd
Dat zit wel goed, ben eerder benieuwd naar Ferrari, hebben die het een beetje onder controle of niet .quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Benieuwd of de slijtage van rbr daadwerkelijk zo laag is als er wordt geclaimd
dat. En alsof als 9e starten een acceptabel offer isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Moet wel lachen om dat kutexcuus van Hamilton
Alsof de rest 100% voor de kwalificatie afgesteld staat.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Moet wel lachen om dat kutexcuus van Hamilton
Alsof de rest 100% voor de kwalificatie afgesteld staat.
Ik spreek jullie twee vanmiddag welquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:24 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat. En alsof als 9e starten een acceptabel offer is
En dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Ik spreek jullie twee vanmiddag wel
Dat zien we dan wel.quote:
Hamilton zal wel 2e oid worden dankzij een perfect getimede SC, en dan moeten we hem prijzen voor dat geweldige optreden. Ofzo.quote:
Nattekat niet, die is er morgen pas.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Ik kan ook nu al alles gaan voorkauwen maar dat is natuurlijk niks aanquote:
Ook als het niet wordt wat je verwacht?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Of.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton zal wel 2e oid worden dankzij een perfect getimede SC, en dan moeten we hem prijzen voor dat geweldige optreden. Ofzo.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nattekat niet, die is er morgen pas.
Het enige wat ik weet is dat ik deze verschuiving van dagen niets vindquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is de eerste race. We weten nog niks
Even wennen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet is dat ik deze verschuiving van dagen niets vind
Zolang je hier niet gaat modden en alleen maar postenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Of hij maakt weer een uiterst zeldzaam foutje, of hij doet de experimentele afstellingen, of hij zit nu weer te ver naar achter in de auto ipv te ver naar voren.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton zal wel 2e oid worden dankzij een perfect getimede SC, en dan moeten we hem prijzen voor dat geweldige optreden. Ofzo.
Of Mercedes geeft Russell de betere strategie of zijn taijurs aar gone menquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of hij maakt weer een uiterst zeldzaam foutje, of hij doet de experimentele afstellingen, of hij zit nu weer te ver naar achter in de auto ipv te ver naar voren.
Ik zag gisteren ergens dat de Mercs wat topspeed missen ook met DRS, dus als het niet bij de start gebeurt zal het moeilijk worden om naar voren te komen lijkt me.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of hij maakt weer een uiterst zeldzaam foutje, of hij doet de experimentele afstellingen, of hij zit nu weer te ver naar achter in de auto ipv te ver naar voren.
Komt net terug van wintersportquote:
Ik dien een klacht in wegens grensoverschrijdend gedrag.quote:
Misschien moet hij Alonso en Perez wel op de baan voorbij.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ergens dat de Mercs wat topspeed missen ook met DRS, dus als het niet bij de start gebeurt zal het moeilijk worden om naar voren te komen lijkt me.
Niet geheel volgens de dress code of conduct, neequote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dien een klacht in wegens grensoverschrijdend gedrag.
Enge outje heeft Lewis👌🏻👌🏻quote:
Zit ongetwijfeld een typo in dankzij Autocorrectie.quote:
Het lastigste gaat worden dat DRS na één ronde al open mag en niet na 2 rondenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:12 schreef byah het volgende:
Wat is de kans dat RBR de pole afstelling niet meer nodig acht omdat de Racepace zo enorm is ten opzichte van de rest?
Zal Santa dezelfde vraag aan hun kids stellen als afgelopen jaar ?quote:
Misschien weten we dat na de racequote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal Santa dezelfde vraag aan hun kids stellen als afgelopen jaar ?
Dat loopt vast heel ongemakkelijk, wetende dat er vanuit de persmuskieten overdreven veel aandacht voor dit wandelingetje zal zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:20 schreef Tarado het volgende:
Mevrouw Horney is ook gearriveerd
[ x ]
[ afbeelding ]
Ze is wel aandacht gewend dat scheelt een slok.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:31 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat loopt vast heel ongemakkelijk, wetende dat er vanuit de persmuskieten overdreven veel aandacht voor dit wandelingetje zal zijn.
Ik het koud in Bahrein? Waarom lopen de mensen daarachter in T-shirts en korte broeken?quote:
Jouw usernamequote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:44 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik het koud in Bahrein? Waarom lopen de mensen daarachter in T-shirts en korte broeken?
Omdat het een aandachtshoer is en het waarschijnlijk een leuk zakcentje oplevert.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:44 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik het koud in Bahrein? Waarom lopen de mensen daarachter in T-shirts en korte broeken?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:31 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat loopt vast heel ongemakkelijk, wetende dat er vanuit de persmuskieten overdreven veel aandacht voor dit wandelingetje zal zijn.
Geen spandex, erg jammer.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:20 schreef Tarado het volgende:
Mevrouw Horney is ook gearriveerd
[ x ]
[ afbeelding ]
Dat is goed nieuws!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het lastigste gaat worden dat DRS na één ronde al open mag en niet na 2 ronden
Ik ben nooit klaar voor die ongelofelijke druktemakerquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze is wel aandacht gewend dat scheelt een slok.
Hier staat (een andere) druk op. Dit vergelijk ik met een kleine struikelpartij op een druk perron. Je loopt door als 'mister cool', maar je voelt wel al die blikken die op je gericht zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dit noemen ze nu een statement, of denk je dat ze altijd hand in hand lopen?
dat is juist cult, eerst erger je je en na verloop van tijd ga je er van houden. Dan is een voorbeschouwing niet meer compleet zonder de ineenademgridwalkvanBuxtonquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben nooit klaar voor die ongelofelijke druktemaker
jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:40 schreef Eagles89 het volgende:
Even hele domme vraag tussendoor, maar je kunt bij F1 TV kiezen uit verschillende beeldkwaliteit, is de hoogste kwaliteit die je kunt kiezen hetzelfde als “auto” als je verbinding dit aan kan?
Hij was viesdik in de laatste grand tour special. Bierbuik in het kwadraat.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bolle toet die Jeremy..
En zijn stem klinkt anders..
In principe wel maar ik zet hem altijd handmatig op het hoogst.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:40 schreef Eagles89 het volgende:
Even hele domme vraag tussendoor, maar je kunt bij F1 TV kiezen uit verschillende beeldkwaliteit, is de hoogste kwaliteit die je kunt kiezen hetzelfde als “auto” als je verbinding dit aan kan?
Oh die.quote:Sarah Margaret Ferguson is de tweede dochter van Ronald Ivor Ferguson en Susan Mary Wright. Ze is vooral bekend als ex-vrouw van de Britse prins Andrew.
Ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:40 schreef Eagles89 het volgende:
Maar er is geen alcohol te verkrijgen in Bahrein. Zelfs de champagneflessen bevatten aanmaaklimonade.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:43 schreef Monolith het volgende:
Ik had ook niet het idee dat Clarkson heel nuchter was.
Auto past de kwaliteit aan, met 1080P zet je het vast, ook als je internet wat trager is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:40 schreef Eagles89 het volgende:
Natuurlijk is er wel alcohol te krijgen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar er is geen alcohol te verkrijgen in Bahrein. Zelfs de champagneflessen bevatten aanmaaklimonade.
Dochter van ja.. werd net gezegd in de pre-showquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Anna de Ferran, dochter van lijkt me? RIP Gil
Alleen in de motorhomes van de teams, niet op het circuit zelf.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:50 schreef Managarm het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wel alcohol te krijgen.
Bah, onrein.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:50 schreef Managarm het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wel alcohol te krijgen.
Mod van dienst ookquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Stoffel zelf rijdt nu in Qatar rond.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vriendin van Stoffel wel op de grid.
Doen ze met dollars, schijnt heel effectief te werkenquote:
En RIP Fittipaldi.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Volgend week nog 1quote:
Had prima in videoclip van Europapa gekundquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij kan ook doorgaan voor een Amerikaan
Vanwege zijn gestolen 8ste titelquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:58 schreef Jane het volgende:
Intro van vorig jaar was toch leuker, imo. Alleen Lewis die blijkbaar klaar is om iemand op z'n bek te slaan is wel grappig.
Aanstekelijk deuntje en een echte Joost Kleinquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Had prima in videoclip van Europapa gekund
Ik doe altijd Nederlandsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:58 schreef Zorro het volgende:
Verdomme, was me dat schrikken! Komt F1TV ineens met Nederlands commentaar![]()
Snel op Engels gezet. Dat zijn geen grapjes.
Heeft zijn nieuwe fandom van Thorsten Nickel ontdekt (schurk in een aantal Jackie Chan films)quote:
Franse rommelquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:59 schreef SiGNe het volgende:
Alpine begint het seizoen goed, het technische team is opgestapt
Ja zo'n eerste race is altijd een stuk leuker dan race 16.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:59 schreef heywoodu het volgende:
Zowaar gewoon wat zenuwen, maar vooral omdat ik er zin in heb
En daar rijdt Stoffel in. Cirkel is weer rondquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Franse rommel
(hoewel Peugeot in Qatar best goed gaat)
Dat er nog niemand punten heeft en het niet aftellen is in welke race Max kampioen wordtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja zo'n eerste race is altijd een stuk leuker dan race 16.
Nog net wat leuker als er ook andere coureurs en veranderingen enzo zijn, maar goed, dit is ook gewoon leuk. We gaan beginnenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja zo'n eerste race is altijd een stuk leuker dan race 16.
Dit is gewoon seizoen '23 deel 2quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog net wat leuker als er ook andere coureurs en veranderingen enzo zijn, maar goed, dit is ook gewoon leuk. We gaan beginnen
Ach. Vind het wel prima. Maar ja ik ga ook een keertje Sky proberen misschienquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat gelul van die twee echt ULTRAslecht
Morgen lekker naar de schoonmoeder, en volgende week komt ze naar jullie. Elk voordeel heb z'n nadeel.quote:
Glazen bol afgestoftquote:
Max noemen we niet, de 1 staat vast. Die hebben we afgeplakt met een postit en gaan voor de best of the restquote:
Die denkt ik ga weer door waar ik vorig jaar ben geblevenquote:
zekersquote:
Sws bizar dat hij met z'n slechte prestaties kans op kans krijgt, terwijl een de vries, die nieuw was, na 9 races al het veld moest ruimenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:10 schreef Tijn het volgende:
Ricciardo kan het moordende tempo van *checks notes* Sargeant niet volhouden.
Duidelijk de fout Hulk inderdaadquote:
jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gaat Perez nog wat doen of alleen maar Teuntje rijden?
Lievelingetje van Hornerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:11 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Sws bizar dat hij met z'n slechte prestaties kans op kans krijgt, terwijl een de vries, die nieuw was, na 9 races al het veld moest ruimen
Dit is managen, gewoon net buiten de drs houdenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:11 schreef TwenteFC het volgende:
1.1s sneller dan RUSBenieuwd of dit nu het verschil is
sainz dus waarschijnlijk meer op race pace gekwalificeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |