een queen moet dat niet doen naar haar onderdanen. Een Generaal al helemaal nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:44 schreef kiki2024 het volgende:
hebben ze hun excuses al gemaakt naar de groep?
En vervolgens weer een slachtofferrol, kop vol tranen en uitgelopen mascara:quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:35 schreef Rhosyn het volgende: [..] Nee die zijn bang van Ashley d'r grote bek samen met Karen.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:44 schreef lojanda het volgende:
Ik dacht dat BB gisteren zei dat het 1500 euro zou kosten?
Karen heeft alleen nog maar gelachen en verder niets..quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:44 schreef kiki2024 het volgende:
Die hebben ze geloof ik al.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:45 schreef marky het volgende:
Niet toegeven BB dan hebben ze ook nog een tvmoment
Dat lijkt mij wel zo netjes om te doenquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:44 schreef kiki2024 het volgende:
Wat zwak weer.. BB doet dus ook niet wat hij zegtquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]zei hij ook, maar goed laat het een leerschool voor ze zijn
Ze is gewoon het narretje van de zogenaamde Queen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:46 schreef 5thencounter het volgende:
Karin is echt een beroerd acteer poppetje, voor alles moet ze aangeefster Asla mee hebben, die even rottig acteert...
Misschien ¤250 pp.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:44 schreef lojanda het volgende:
Ik dacht dat BB gisteren zei dat het 1500 euro zou kosten?
Op het marktplein in Schagenquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:47 schreef Kodiak100 het volgende:
in een kippenpak op een stok en met eieren bekogeld worden lijkt hen een goede straf om de 500 euro terug te verdienen
Omdat er gisteren 6 bewoners in bed lagen? Dat zou dan idd kunnen.quote:
3000 eruit was beter geweest iddquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat zwak weer.. BB doet dus ook niet wat hij zegt
En ze weten beide dat ze het moeten hebben van de cams overal, de rest wie daar rondlopen interesseer hun geen zakquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze is gewoon het narretje van de zogenaamde Queen.
Beste lijkt me groep bij elkaar en sorry zeggen, zal nooit meer gebeuren.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:49 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley wil iets kopen uit de wall om het goed te maken
Ik snap ook niet waarom ze niet hun excuses aanbieden tegen de groep ipv BB willen spreken over hun domme actie.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Karen we moeten toch onze goede wil tonen.
Lekker laten staan febo
Ja dat dus, raar dat buiten of op de bank wel geslapen mag worden, maar in bed niet. Gewoon niet slapen overdag, ze willen toch in een rls zitten, ga san wat doen, vermaak ons, entertain ons.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Straf is terecht, maar dan hadden ze vaker moeten straffen. Alice lag net ook buiten te pitten met Ro, die kregen een zendercheck. Of mag je wel op de bank of buiten slapen. Deze 2 worden nu als voorbeeld gesteld, maar vind dat BB slap is met opgelegde regels negeren. Niet in badjas, zie vooral Ty smorgens in badjas lopen. Niet bij de gameroom staan, maar dan er ff langslopen en stil blijven staan en naar binnen loeren.
nergens een sanctie op.
Juist dat maakt het lastig voor zequote:Op donderdag 29 februari 2024 16:50 schreef kiki2024 het volgende:
wel grappig te zien hoe de rest van de groep ze totaal negeert en er geen aandacht aan schenkt of ding van maakt
Dat zouden ze iig vandaag vol moeten houden. Laat ze het maar eens goed voelen. Het wordt wel eens tijd dat Ashley weer even met beiden voeten op de grond wordt gezet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:50 schreef kiki2024 het volgende:
wel grappig te zien hoe de rest van de groep ze totaal negeert en er geen aandacht aan schenkt of ding van maakt
Ik vind het wel mooi dat ze niet de DBK in mogenquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze niet hun excuses aanbieden tegen de groep ipv BB willen spreken over hun domme actie.
Verantwoordelijkheid nemen begint bij de groep
Ashley: Maar ik denk dat hij er gewoon niet is,quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:51 schreef Ebinas het volgende:
Echt te treurig dat gesmeek bij de deur
Ik hoorde ook zoiets... hoe dan? Alle Febo achter medewerkes even een beurt geven?quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley we gaan het terugverdienen
Als As verstandig is, koppelt ze zich los van Karen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:56 schreef BelgianMagic het volgende:
Ash en Karen worden echt met de dag vervelender
Zou tijd worden. Die twee komen me langzamerhand de ...... uitquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:56 schreef kiki2024 het volgende:
zou het tij keren en de groep nu tegen Ashley en karin gaan
Geeft op zijn minst nog iets van beweging en alles beter dan weerwolvenquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:57 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind dat die kaartspellen en het pingpongen ook verboden moet worden
Gaat niet gebeuren hoor. Ash weet dat Karen alles doet wat ze wilt dat kan van pas komen later in het spel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als As verstandig is, koppelt ze zich los van Karen.
Ik vond haar in het begin echt de vrolijke noot van het stel maar nu irriteer ik me alleen nog maar aan haar. Dat gehinnik de hele dag en slaafs achter Ashley aanlopen en als je iets tegen haar zegt waar ze het niet mee eens is blijft ze er dagen over zeiken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:56 schreef juul. het volgende:
Die snerpende stem van Karen, ik zet het geluid altijd direct zachter
Ja maar ze kan ook haar ondergang worden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:57 schreef BelgianMagic het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren hoor. Ash weet dat Karen alles doet wat ze wilt dat kan van pas komen later in het spel.
Ja vooral met dit gedrag, dat gaat niet helpen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:59 schreef Kodiak100 het volgende:
De hele groep gaat zich nu op ons fixeren
Ashley ik wordt gelijk gedegradeerd
En de groep ook.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:00 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley heeft wel gelijk, dit kan zeker het einde betekenen. ze hebben het ook niet goed aangepakt....iedereen kan een fout maken: menselijk, maar dat domme gelach en gegier..alsof het ze niks boeit. de kijker gaat dit ook zien
Oh komt toch wat door in die hersenpanquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:00 schreef kiki2024 het volgende:
Karin: heb je al sorry gezegd? we moeten sorry zeggen he
Vind het wel leuk vertier…Gebeurt er tenminste eens ietsquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:02 schreef Adixsh het volgende:
Echt, wat een stelletje kleuters zijn dit. Eerst Alice met de grond gelijk maken en dan zo lacherig doen over het weggooien van geld. Ik geloof helemaal niets 0,0 van deze poppenkast. Ze hebben er geen spijt van, ze vinden het niet erg, ze willen alleen maar meer kijkers op de hand en dat werkt kennelijk door je zo dom als mogelijk op te stellen.
Okequote:Op donderdag 29 februari 2024 17:03 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Vind het wel leuk vertier…Gebeurt er tenminste eens iets
Had ze het door.??quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:55 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley eromheen draaien in de cocoon slapen ze ook....glenn gaf haar even een zetje
Yup, gisteren kregen ze ook een waarschuwing en dat het ze in het vervolg geld zou gaan kosten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice ja de waarschuwing hebben we al gehad, kunnen er nu niks meer aan veranderen
Volgens mij had BB 1500 gezegd. Ik zal eens gaan zoeken of het nog ergens te vinden is. SV of zo.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Elke euro die er uit gaat vinden ze veel.
Lachertje dit bedrag
en daarnaast wisten ze heel goed waar ze mee bezig waren, gister waarschuwing gehad....en ze vroegen nog aan BB mogen we please 10 min even slapen?quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:10 schreef lojanda het volgende:
Ik voel me echt zo schuldig zegt Karen weer.. sorry maar je laat echt het tegenovergestelde zien.
Nee dat denk ik niet....quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:56 schreef kiki2024 het volgende:
zou het tij keren en de groep nu tegen Ashley en karin gaan
Dat is dan wel weer positiefquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Einde tijdperk generaal en zeg jij ook maar gedag tegen je sergeant
Ja klopt, 1500 zei BBquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij had BB 1500 gezegd. Ik zal eens gaan zoeken of het nog ergens te vinden is. SV of zo.
Voor het in je bed liggen en slapen is gewaarschuwd dat dat de volgende keer geld ging kosten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Straf is terecht, maar dan hadden ze vaker moeten straffen. Alice lag net ook buiten te pitten met Ro, die kregen een zendercheck. Of mag je wel op de bank of buiten slapen. Deze 2 worden nu als voorbeeld gesteld, maar vind dat BB slap is met opgelegde regels negeren. Niet in badjas, zie vooral Ty smorgens in badjas lopen. Niet bij de gameroom staan, maar dan er ff langslopen en stil blijven staan en naar binnen loeren.
nergens een sanctie op.
Zijn gewoon dunne slierten en niet meer één geheel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Die punten van die extensions zien er ook echt heel erg dood uit
Ja maar, mag ik wat zeggen....quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:11 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
en daarnaast wisten ze heel goed waar ze mee bezig waren, gister waarschuwing gehad....en ze vroegen nog aan BB mogen we please 10 min even slapen?
Is ook een hoog bedrag, vind ik ook hoor. Maar goed daar stond nog iets tegenover. De 2 meiden zijn gewoon de l u l , de rest doet ook meer dan genoeg wat niet mag. Misschien dat ze nu allemaal wat voorzichtiger zijn. Denk dat de reacties daarom ook nog uit blijven.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:09 schreef danaqui het volgende:
[..]
Maar 560 euro voor 1 min bellen is niet veel
Ja, en dan op Ashley af proberen te schuivenquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:12 schreef mazaru het volgende:
Karin: En waarom bleef jij niet gewoon tegen mij praten?
Ash: Ja... ik ging gewoon net zoals jij... Het ging gewoon mis.
Nee mutsen! Gewoon niet op bed liggen. De regel is heel simpel.
ze jokken hoor, ze vroegen letterlijk aan BB mogen wij 10 min onze ogen sluiten ? geen reactie en toch gedaanquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:12 schreef mazaru het volgende:
Karin: En waarom bleef jij niet gewoon tegen mij praten?
Ash: Ja... ik ging gewoon net zoals jij... Het ging gewoon mis.
Nee mutsen! Gewoon niet op bed liggen. De regel is heel simpel.
Het is zoals ze zelf is allemaal nep.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:02 schreef Adixsh het volgende:
Echt, wat een stelletje kleuters zijn dit. Eerst Alice met de grond gelijk maken en dan zo lacherig doen over het weggooien van geld. Ik geloof helemaal niets 0,0 van deze poppenkast. Ze hebben er geen spijt van, ze vinden het niet erg, ze willen alleen maar meer kijkers op de hand en dat werkt kennelijk door je zo dom als mogelijk op te stellen.
Het was ¤500 kijk ik terugquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij had BB 1500 gezegd. Ik zal eens gaan zoeken of het nog ergens te vinden is. SV of zo.
Ashley en zich gedeisd houden 😅 Die heeft net 33 jaar ‘hoe hou ik me niet gedeisd’-training erop zitten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet....
Maar ze zullen zich een beetje gedeisd moeten houden, want ze krijgen het geheid terug....
Jammerquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het was ¤500 kijk ik terug
Ze zijn toch niet achterlijk? Het was nog maar gister dat de waarschuwing kwam. En die was niet zachtjes. Lijkt wel alsof ze denken dat ze overal mee wegkomen. Dom gedoe.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:10 schreef lojanda het volgende:
Ik voel me echt zo schuldig zegt Karen weer.. sorry maar je laat echt het tegenovergestelde zien.
Ok zat ik ook fout, ik ga mijn oren uit laten spuitenquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het was ¤500 kijk ik terug
Neuh.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:16 schreef OmaJacky het volgende:
Sorry zegt Ashley tegen Tom.
Hij zegt hoezo dat is mijn geld toch niet.
Ehhhh jawel hoor Tom jij gaat winnen.![]()
Roze bril gespotquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:16 schreef freaky40 het volgende:
Lekker belangrijk, 500 euro foetsie. Het is maar wat je belangrijker vind, meer geld voor berichten van het thuisfront of lousy 500 euro foetsie...en door. Maar blijft een ridicuul besluit van de Febo om dat op de helft van dit seizoen nu ineens op te gooien. Idioterie!
quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:16 schreef OmaJacky het volgende:
Eens!quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
nergens een sanctie op.
Ongeacht van wie er gaat winnen, op dit moment is het gewoon niemands geld.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:16 schreef OmaJacky het volgende:
Het ging ook snel, eerst die teller in beeld 500 aftellen en daar na BB roepen, als het het weet is het simpelquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:16 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ok zat ik ook fout, ik ga mijn oren uit laten spuiten
Ze hebben eigenlijk een beetje domme pechquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:17 schreef Ebinas het volgende:
Begrijpen ze dan niet dat ze met deze actie hebben gezegd, schijt aan bb?
Denken ze dan echt dat ze die deur nog open doen
Nou na die waarschuwing van gisteren vind ik het geen domme pech.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben eigenlijk een beetje domme pech
Er worden tig waarschuwingen gegeven
Zij zijn de eerste die daadwerkelijk een ‘straf’ krijgen
Benieuwd of BB deze lijn nu doorzet
En ook andere ‘overtredingen’ aanpakt.
Ja snap ik ook wel , het was een grapje van mij omdat ik Tom de overwinning gun.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ongeacht van wie er gaat winnen, op dit moment is het gewoon niemands geld.
Wat op het einde overblijft, wordt wel iemands geld, maar dat is dan
Dat was een ander programmaquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, een gele kaart had leuker geweest, ¤500 is nix
quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:20 schreef Snoozey het volgende:
alleen mensen van de cos lijken boos te zijn
Idd wat dat betreft zou de pot al een stuk lager moeten zijnquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben eigenlijk een beetje domme pech
Er worden tig waarschuwingen gegeven
Zij zijn de eerste die daadwerkelijk een ‘straf’ krijgen
Benieuwd of BB deze lijn nu doorzet
En ook andere ‘overtredingen’ aanpakt.
Twee dagen samen schoffelen voor de gemeente Amsterdam in Zuidquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga reuzebenieuwd zijn hoe beide nepperige PopieKutjes denken die ¤500 te gaan terugverdienen
Nee hoor, gewoon geamuseerd dat er een boete is uitgedeeld. Wij willen niet naar slapende mensen kijkenquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:20 schreef Snoozey het volgende:
Boos?quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:20 schreef Snoozey het volgende:
Daar heb je dan ook wat voor , slaap heb je niet eens doorquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:09 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja want dat zouden duo tiet en tepel ook doen zonder er continu op terug te komen en tegen de andere bewoners het blijven herhalen dat er 500 euro uit de pot is verdwenenquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:16 schreef freaky40 het volgende:
Lekker belangrijk, 500 euro foetsie. Het is maar wat je belangrijker vind, meer geld voor berichten van het thuisfront of lousy 500 euro foetsie...en door. Maar blijft een ridicuul besluit van de Febo om dat op de helft van dit seizoen nu ineens op te gooien. Idioterie!
Hé .. dat moest er nog achterquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:16 schreef engine het volgende:
Karen: "we gaan proberen da terug te winnen"
Goeiequote:Op donderdag 29 februari 2024 17:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wat voor , slaap heb je niet eens door
Ik heb al begrepen dat er geen "sancties" komen.. want het was toch "Niemandsgeld" wat ze verstookt hebben.. kijk zó kun je met een kwartje de werled rondquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Twee dagen samen schoffelen voor de gemeente Amsterdam in Zuid
quote:
Hoeveel kostte haar persoonlijke bericht van een paar dagen geleden?quote:
Is ook leuk om te weten wat er gebeurt om de pot langzaam maar zeker te doen slinken....quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:13 schreef ammartje het volgende:
[..]
Is ook een hoog bedrag, vind ik ook hoor. Maar goed daar stond nog iets tegenover. De 2 meiden zijn gewoon de l u l , de rest doet ook meer dan genoeg wat niet mag. Misschien dat ze nu allemaal wat voorzichtiger zijn. Denk dat de reacties daarom ook nog uit blijven.
Voor één minuut bellen nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor tien minuten slaap ja....ze hebben er niks aan gehad.....had het nu een uurtje geweest.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja want dat zouden duo tiet en tepel ook doen zonder er continu op terug te komen en tegen de andere bewoners het blijven herhalen dat er 500 euro uit de pot is verdwenen
Al is hypocrietquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:27 schreef Hznootje het volgende:
Alice is heel oprecht hoor, en het was ook echt weer helemaal klaar na het gesprek met Jimmy
Hij weet precies hoe het zit,quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:20 schreef kiki2024 het volgende:
TY en Alice lijken niet echt boos te zijn
Hou toch op..met haar, ik praat niet over anderen…quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:29 schreef marky het volgende:
Zo jammer dat Ty en Alice niet samen in zwitserland zijn gaan wonen. Dat had echt een powerkoppel kunnen zijn. De relativering van Alice en de ruwe rand van Ty.
Toch nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:15 schreef engine het volgende:
Ah langzaam maar zeker raken ze uit gehinnikt
En het werd nog wel hartstikke lekker zeiden ze van de weekquote:
Bedrag uitgegeven bij een veiling is hetzelfde als een boete na een waarschuwing?quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:09 schreef danaqui het volgende:
[..]
Absoluut, dat zouden ze zeiken over ene telefoontje van 500 en nog 700 van de rest van de bewoners wat ze kozen en 500 voor in slaap vallen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:31 schreef woxxel het volgende:
Ik de dat als sabo of ro daar zouden slapen, dat er weer een rel zou zijn,
Zeker weten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:31 schreef woxxel het volgende:
Ik de dat als sabo of ro daar zouden slapen, dat er weer een rel zou zijn,
Voor mij niet, maar voor Trashley wel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bedrag uitgegeven bij een veiling is hetzelfde als een boete na een waarschuwing?
Maar ze is ook geen miss Zwitserland, al probeert ze zich zo wel voor te doen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:30 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hou toch op..met haar, ik praat niet over anderen…
Echt, wie bij Ashley kookt er al 15jaar voor de kinderen en hunzelf.....of gaan ze altijd uit eten?....quote:
Het minst van allemaal.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:30 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hou toch op..met haar, ik praat niet over anderen…
Ze hebben verder ook niet zoveel te doen daar. Je kan het ook niet de hele dag over het heerlijke weer hebben.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ze is ook geen miss Zwitserland, al probeert ze zich zo wel voor te doen.
Ze praten allemaal over elkaar
Wel heel vaak, als we haar verhaal mogen gelovenquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt, wie bij Ashley kookt er al 15jaar voor de kinderen en hunzelf.....of gaan ze altijd uit eten?....
Heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:35 schreef ledn81 het volgende:
Goed gesprek tussen Alice en Ty![]()
ik was al van plan om op Ty te stemmen, maar nu nog meer
Het halve potje salsa door de rijst welquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:35 schreef Kissingbird het volgende:
Karen: die bonen daar komt schuim op is da normaal? x2![]()
Ashley: ik kan geen kip knippen
Karen: ik heb nog nooit kip geknipt ik doe dat snijden
is dit hun goedmakertje dat ze daar wat staan te prutsen?
Als Alice nu eens af en toe zou adem halen tussen de zinnen door...ik kan niet zo lang naar haar luisteren.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:35 schreef ledn81 het volgende:
Goed gesprek tussen Alice en Ty![]()
ik was al van plan om op Ty te stemmen, maar nu nog meer
Eens, dit programma zou ook niet lopen zonder drama /gelul en gedoequote:Op donderdag 29 februari 2024 17:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben verder ook niet zoveel te doen daar. Je kan het ook niet de hele dag over het heerlijke weer hebben.
Echt ik krijg steeds meer de vraag hoe zij zich red in de buitenwereld.. ik verbaas me echt over het feit dat zij al 32 jaar is. Echt dom kleutergedrag wat ze vertoont de hele tijd.quote:
Eens.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt ik krijg steeds meer de vraag hoe zij zich red in de buitenwereld.. ik verbaas me echt over het feit dat zij al 32 jaar is. Echt dom kleutergedrag wat ze vertoont de hele tijd.
Dat herken ik. Alsof het pijn doet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley kan er niet naar kijken, het knippen van de kip
Vindt ze zo vreselijk
Dat is 'hun' voorstel om die 500 euries terug te krijgen?quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou dit ga je met 1 nachtje buiten slapen niet oplossen
quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wel heel vaak, als we haar verhaal mogen geloven
Ik denk niet dat er dan veel kijkers zijn en streamers al helemaal nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens, dit programma zou ook niet lopen zonder drama /gelul en gedoe
Nee. Zeker niet met SLAPENquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou dit ga je met 1 nachtje buiten slapen niet oplossen
Ze weten niet meer dat BB heeft gezegd in mijn huis valt niet te onderhandelenquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is 'hun' voorstel om die 500 euries terug te krijgen?
Waren dat rauwe bonen dan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Bonen zijn nog niet lekker volgens Ashley
Die lult ook maar wat......ze wou zo graag eetspelletjes, kon haar niet vies genoeg zijn stierenballen noem maar op Maar kan niet kijken dat iemand een stukje kip knipt..........quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley kan er niet naar kijken, het knippen van de kip
Vindt ze zo vreselijk
Nopequote:Op donderdag 29 februari 2024 17:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er dan veel kijkers zijn en streamers al helemaal niet
I love itquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
NopeWant wat is nou leuker dan kijken naar gedoe , drama en een continu veranderende dynamiek in een groep
Doet haar teveel denken aan haar eigen kipfilets zekerquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die lult ook maar wat......ze wou zo graag eetspelletjes, kon haar niet vies genoeg zijn stierenballen noem maar op Maar kan niet kijken dat iemand een stukje kip knipt..........
Zeker rauwquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waren dat rauwe bonen dan?
Bonen uit een pot hoef je alleen te verwarmen.
Ze krijgen altijd verse groentequote:Op donderdag 29 februari 2024 17:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waren dat rauwe bonen dan?
Bonen uit een pot hoef je alleen te verwarmen.
jawel die moesten ook op hoorde ik Jimmy vanmorgen zeggen. lagen al 2 dagen uit de vriezer.quote:
De dag ploeg is moe van het harde werkquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
staat een rij bij de FEBO denk. De stagiaire is er eerder op uitgestuurd
quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze weten niet meer dat BB heeft gezegd in mijn huis valt niet te onderhandelen
De dummy's kunnen beter niet kijkenquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:42 schreef ledn81 het volgende:
van een goed gesprek naar koken voor dummies op 2 streams
volgens mijn waren ze nog neit gaar ook hahaquote:
Nou trek het paard maar alvast van stal.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Karen we gaan straks onze excuses aanbieden aan de hele groep en niet lachen he
Ik denk eerder kalkoen filetsquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:42 schreef Hunter het volgende:
[..]
Doet haar teveel denken aan haar eigen kipfilets zeker
Ik moet lachen omdat jij moet lachen...quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn waren ze nog neit gaar ook haha
Zo meteen kunnen ze er voor allemaal een zakje knikkers van makenquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
kunnen ze mee petanquen straks, zo droog is het
quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:47 schreef Lovely het volgende:
Haha wat lees ik nu hebben ze 500 euro van de pot gehaald, omdat die twee in de keuken lagen te slapen
De queen heeft een dutje gedaan en haar narretje is er naast gaan liggen..quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:47 schreef Lovely het volgende:
Haha wat lees ik nu hebben ze 500 euro van de pot gehaald, omdat die twee in de keuken lagen te slapen
Neee niet in de keukenquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:47 schreef Lovely het volgende:
Ro is een beetje boos er over ook.. omdat het dus gisteren gezegd/verteld is door BB en de volgende dag liggen die twee in bed te slapen overdag hahaquote:
Garnalen ! Er is net in het nieuws geweest dat garnalen zeldzaam zijn, en nog amper voor de rijken zullen zijn. Gaat wel over de echte grijze garnalen.quote:
Ik bedoelde die twee in de keuken, omdat ze dus lagen te slapen in de slaapkamerquote:
Die heeft al wel gezien dat dat niet goed gaat komenquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn: kan ik nog iets doen?
karen: nee we doen het wel zelluf.
glenn ziet al dat het niet te eten is
Ja nu net zei Ty het weerquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:51 schreef Puzzie het volgende:
Ty heeft al vaker geroepen dat hij naar huis wil als hij op de bank zit.
Straks blijft Sabo ook nog
quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:50 schreef Puzzie het volgende:
Sabo vertrouwd op de kijkers
[ afbeelding ]
Mooi uitgedrukt. Als ze het niet cremeren zoals brood (sorry Herman) gaat het nog.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:48 schreef Ebinas het volgende:
De dames bakken ze bruin
[ afbeelding ]
Hij heeft het ook vaker geroepen, maar ik heb liever Sabo wegquote:
Jimmy staat hoogquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:52 schreef kiki2024 het volgende:
heeft iemand toevallig al de tussenstand van Salar gezien
Ik vind hier als kijker echt geen kloot van hoor.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:46 schreef kiki2024 het volgende:
tranen met tuiten huilen tijdens de veiling, maar nu wel smakelijk lachen dat er 500 uit de pot is. die gaan dalen in de ranking
Ze zijn vanaf dag 1 altijd al leuk saampies en hebben leuke gesprekkenquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:54 schreef marky het volgende:
Bij Alice is Ty op zijn rustigst. Zij kan de stier temmen.
Sabeau onderaan met 7%quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:54 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ok en sabeau als lastste? of nek aan nek met ty
Jimmy is het ook gelijk allemaal gaan doorvertellen naar ashley na het gesprekquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:27 schreef Hznootje het volgende:
Alice is heel oprecht hoor, en het was ook echt weer helemaal klaar na het gesprek met Jimmy
Sigh. Allemaal door die actie van Jimmy en febo die nog de kans gaf om de bank te veranderen. Tegen Dilano ging ze volgens mij wel winnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |