een queen moet dat niet doen naar haar onderdanen. Een Generaal al helemaal nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:44 schreef kiki2024 het volgende:
hebben ze hun excuses al gemaakt naar de groep?
En vervolgens weer een slachtofferrol, kop vol tranen en uitgelopen mascara:quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:35 schreef Rhosyn het volgende: [..] Nee die zijn bang van Ashley d'r grote bek samen met Karen.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:44 schreef lojanda het volgende:
Ik dacht dat BB gisteren zei dat het 1500 euro zou kosten?
Karen heeft alleen nog maar gelachen en verder niets..quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:44 schreef kiki2024 het volgende:
Die hebben ze geloof ik al.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:45 schreef marky het volgende:
Niet toegeven BB dan hebben ze ook nog een tvmoment
Dat lijkt mij wel zo netjes om te doenquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:44 schreef kiki2024 het volgende:
Wat zwak weer.. BB doet dus ook niet wat hij zegtquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]zei hij ook, maar goed laat het een leerschool voor ze zijn
Ze is gewoon het narretje van de zogenaamde Queen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:46 schreef 5thencounter het volgende:
Karin is echt een beroerd acteer poppetje, voor alles moet ze aangeefster Asla mee hebben, die even rottig acteert...
Misschien ¤250 pp.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:44 schreef lojanda het volgende:
Ik dacht dat BB gisteren zei dat het 1500 euro zou kosten?
Op het marktplein in Schagenquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:47 schreef Kodiak100 het volgende:
in een kippenpak op een stok en met eieren bekogeld worden lijkt hen een goede straf om de 500 euro terug te verdienen
Omdat er gisteren 6 bewoners in bed lagen? Dat zou dan idd kunnen.quote:
3000 eruit was beter geweest iddquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat zwak weer.. BB doet dus ook niet wat hij zegt
En ze weten beide dat ze het moeten hebben van de cams overal, de rest wie daar rondlopen interesseer hun geen zakquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze is gewoon het narretje van de zogenaamde Queen.
Beste lijkt me groep bij elkaar en sorry zeggen, zal nooit meer gebeuren.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:49 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley wil iets kopen uit de wall om het goed te maken
Ik snap ook niet waarom ze niet hun excuses aanbieden tegen de groep ipv BB willen spreken over hun domme actie.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Karen we moeten toch onze goede wil tonen.
Lekker laten staan febo
Ja dat dus, raar dat buiten of op de bank wel geslapen mag worden, maar in bed niet. Gewoon niet slapen overdag, ze willen toch in een rls zitten, ga san wat doen, vermaak ons, entertain ons.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Straf is terecht, maar dan hadden ze vaker moeten straffen. Alice lag net ook buiten te pitten met Ro, die kregen een zendercheck. Of mag je wel op de bank of buiten slapen. Deze 2 worden nu als voorbeeld gesteld, maar vind dat BB slap is met opgelegde regels negeren. Niet in badjas, zie vooral Ty smorgens in badjas lopen. Niet bij de gameroom staan, maar dan er ff langslopen en stil blijven staan en naar binnen loeren.
nergens een sanctie op.
Juist dat maakt het lastig voor zequote:Op donderdag 29 februari 2024 16:50 schreef kiki2024 het volgende:
wel grappig te zien hoe de rest van de groep ze totaal negeert en er geen aandacht aan schenkt of ding van maakt
Dat zouden ze iig vandaag vol moeten houden. Laat ze het maar eens goed voelen. Het wordt wel eens tijd dat Ashley weer even met beiden voeten op de grond wordt gezet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:50 schreef kiki2024 het volgende:
wel grappig te zien hoe de rest van de groep ze totaal negeert en er geen aandacht aan schenkt of ding van maakt
Ik vind het wel mooi dat ze niet de DBK in mogenquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze niet hun excuses aanbieden tegen de groep ipv BB willen spreken over hun domme actie.
Verantwoordelijkheid nemen begint bij de groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |