Maar noem het asjeblieft geen Legoquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:13 schreef KoningWouter het volgende:
Hij is af!
[ afbeelding ]
Super tof om te doen. In totaal iets langer dan 24 uur mee bezig geweest. Ik kan niet wachten op mijn andere sets. De Millenium Falcon ligt bij de douane hier in Nederland dus die zal maandag of dinsdag wel binnen zijn.
Heb ook de moeilijkheidsgraad van deze wat opgeschroefd door alle zakjes in een keer te legen in plaats van het per zakje te doen.
Maar ik heb er een nieuwe hobby bij. Echt geweldig leuk en ben erg tevreden met het resultaat.
Hoe moet ik het dan noemen? Ik geef toch aan dat het van AE is.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar noem het asjeblieft geen Lego.
En dan? Dan zit ik alleen in dat topic...quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Namaaklego heeft eigen topic toch?
Thanks. Zal wel even vragen of er nog iemand is daar.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:11 schreef Elleska het volgende:
Alstu
HOB / Het enige neppe Lego-topic: BlueBrixx, Mould King, etc
incl pot, das wel leukquote:Op zondag 29 september 2024 14:14 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik ben helemaal weg van deze kerstster.
https://www.lego.com/nl-n(...)RIORITY&gad_source=1
Ik vind bijna alle bloemen/planten geweldig.
Een vriend van mij heeft de Millennium Falcon ook van Ali en hij zei laatst dat er af en toe kleurverschil kan zitten in de steentjes en de kleuren vervagen door de zon veel sneller (wat op den duur ook met echte LEGO zo is). En idd sommige stukjes passen soms net niet even lekker.quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:13 schreef KoningWouter het volgende:
Ben ook maar eens gaan oriënteren of ik Lego nog leuk vind en heb wat sets op Ali Express gekocht. Ben nu bezig met mijn eerste in elkaar aan het zetten en het is top!
Ik zal straks eens wat foto's plaatsen.
Thanks! Ja ik ga het zien. Voor de prijs waar ik hem voor gekocht heb accepteer ik dat maar hoor. De originele gaat 5x over de kop.quote:Op zondag 29 september 2024 14:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft de Millennium Falcon ook van Ali en hij zei laatst dat er af en toe kleurverschil kan zitten in de steentjes en de kleuren vervagen door de zon veel sneller (wat op den duur ook met echte LEGO zo is). En idd sommige stukjes passen soms net niet even lekker.
Die is ook wel cute! Have fun!quote:Op zondag 29 september 2024 14:39 schreef Ama het volgende:
Ik heb dit weekend mijn eerste en (voorlopig) mijn laatste LEGO plantje gekregen.
Ik vind de meeste uit die serie niet heel leuk of het past hier gewoon niet in mijn huisje maar deze wou ik toevallig toch hebben haha.
[ afbeelding ]
Deze is ook tof ja maar past hier ook niet en van de grote sets zal ik zelf denk ik vooral Harry Potter kopen.quote:Op zondag 29 september 2024 15:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks! Ja ik ga het zien. Voor de prijs waar ik hem voor gekocht heb accepteer ik dat maar hoor. De originele gaat 5x over de kop.
Maar ik vind het echt geweldig. Dus ik ga zeker ook wat echte sets bestellen in de toekomst. Maar nu eerst deze sets maar in elkaar zetten. Heb ook de Barad Dur set gekocht:
[ afbeelding ]
Alleen komt die pas over een maand
niet perse door de zon, door uv lichtquote:Op zondag 29 september 2024 14:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft de Millennium Falcon ook van Ali en hij zei laatst dat er af en toe kleurverschil kan zitten in de steentjes en de kleuren vervagen door de zon veel sneller (wat op den duur ook met echte LEGO zo is). En idd sommige stukjes passen soms net niet even lekker.
Ohja dat bedoelde ik. Hoe is dat om te draaien dan?quote:Op zondag 29 september 2024 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
niet perse door de zon, door uv licht
dat proces is om te draaien maar dat is lastig
Harry Potter is ook leuk ja! Ben ik ook een fan van! Ben alleen op AE nog geen Harry Potter set tegen gekomen. Ik zal me eens bij Lego zelf oriënteren.quote:Op zondag 29 september 2024 15:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze is ook tof ja maar past hier ook niet en van de grote sets zal ik zelf denk ik vooral Harry Potter kopen.![]()
Ik vind Star Wars LEGO ook leuk maar daar heb je gelukkig ook wel veel betaalbare kleinere sets van.
Daar zit inderdaad ook wat in. De Millenium Falcon heeft ook wel 8500 steentjesquote:Op zondag 29 september 2024 15:57 schreef Ama het volgende:
@:koningwouter Het is trouwens wel zo dat de dure sets vaak heel duur lijken maar als je dan prijs per steentje vergelijkt met die van kleinere sets dan is de prijs vaak niet eens zo gek.
Er zijn uitzonderingen zoals de nieuwe Jabba Sail Barge set want die is helaas echt te duur voor wat je krijgt.
Kan beter in het andere topic idd.quote:Op zondag 29 september 2024 17:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Harry Potter is ook leuk ja! Ben ik ook een fan van! Ben alleen op AE nog geen Harry Potter set tegen gekomen. Ik zal me eens bij Lego zelf oriënteren.
Ja qua Star Wars heb ik 4 sets gekochtR2D2, Millenium Falcon, en twee wat kleinere schepen (toch een van 52 cm maar dat is klein in vergelijking met de Millenium Falcon
)
Ik zal wel foto's posten als ik ze heb. Komen waarschijnlijk deze week binnen. Maar ik weet niet of ik dat hier mag posten omdat het toch nep Lego is. Anders mention ik je wel vanuit het neplego topic.
Ik heb het boeket rozen in een vaas voor me staan op tafel, ik vind ze erg mooiquote:Op zondag 29 september 2024 14:39 schreef Ama het volgende:
Ik heb dit weekend mijn eerste en (voorlopig) mijn laatste LEGO plantje gekregen.
Ik vind de meeste uit die serie niet heel leuk of het past hier gewoon niet in mijn huisje maar deze wou ik toevallig toch hebben haha.
[ afbeelding ]
Die heb ik als laatste gemaakt, en hij was lastiger dan ik gedacht had, nu maar hopen dat ie geluk brengtquote:
lego stukjes in waterstof peroxide en dan weer met UV bestralenquote:Op zondag 29 september 2024 17:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja dat bedoelde ik. Hoe is dat om te draaien dan?
ik mis bij die losse bloemen een soort van lego vaasquote:Op zondag 29 september 2024 23:35 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb het boeket rozen in een vaas voor me staan op tafel, ik vind ze erg mooi
Omdat de marges die bol.com op het doorsturen van externe leveranciers gooit tamelijk absurde vormen aan beginnen te nemen. Laatst zocht ik een boek dat zo'n beetje overal 34 euro kostte, maar bij bol 52.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:46 schreef TLC het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd, de herfst krans.. op de site van Lego is ie 50 Euro goedkoper dan op bol.com (149 om 99 Euro), vanwaar dit bizarre prijsverschil ?
is het op bol een wederverkoper?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:46 schreef TLC het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd, de herfst krans.. op de site van Lego is ie 50 Euro goedkoper dan op bol.com (149 om 99 Euro), vanwaar dit bizarre prijsverschil ?
Jep.quote:
mja, dan is het niet bol die er wat voor vraagt maar een of andere webshop die via bol verkoopt, klein maar zeer belangrijk verschil..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Jep.
Die Geluksdraak heb ik via Lego zelf besteld, daar kostte het 79 Euro en bol vroeg er 129 Euro voor
Deze wil ik ook nog graag.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:29 schreef KoningWouter het volgende:
Net R2D2 afgemaakt!
[ afbeelding ]
Maar dan moet ik C-3PO ook hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hij is echt super gaaf. Niet te groot, 1000 stukjes en de kwaliteit is top!
https://www.lego.com/nl-nl/product/c-3po-75398quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bestaat die ook ja? Ga ik ook eens naar op zoek!
En dat is allemaal van Ali?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:45 schreef KoningWouter het volgende:
Weer een set af. 800 stukjes dit keer. Was moeilijker dan de twee vorigen. Vooral omdat bijna alles zwart was. (En ik heb natuurlijk alles meteen door elkaar gegooid voor een extra moeilijkheidsgraad)
[ afbeelding ]
Die is tofquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:08 schreef mschol het volgende:
ik twijfel momenteel of ik het eldorado fort bestel
ik sla deze ronde van bricklink denk ik over, ben niet over-enthousiast voor de sets icm met de prijzen inderdaadquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die is tof.
Ik zit heel hard te denken of ik dat Robin Hood kasteel en die Chocolade winkel ga kopen van de Bricklink series.... Tis alleen weer zoveel geld.
YES, we hebben iemand gevonden voor het openen van het volgende topicquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:01 schreef Ama het volgende:
Waarom staat LEGO niet met hoofdletters in de TT?
Ja dit.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:12 schreef Starflyer het volgende:
Maar het hoort hier niet. Daar is een apart topic voor waar hij dit ook in heeft gepost.
Tja, dat is zo jammer aan die Chinese kopiemeuk. Je krijg 't hetzelfde qua looks, maar betaald niet voor de ontwikkeling van de modellen en de kwaliteit. En zo helpen we de innovatie & lokale economie naar de knoppen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:09 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja maar als die het er niet bij had gezegd had niemand het gemerkt.
Kan je hier wat mee?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:47 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand enig idee of Harry Potter Hogsmeade (76388) past bij de kerstsets qua schaal?
Ik ga voor de Camping Adventure. Leuk voor bij de Treehouse en A-frame cabinquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 07:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik sla deze ronde van bricklink denk ik over, ben niet over-enthousiast voor de sets icm met de prijzen inderdaad
Zeker!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:47 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand enig idee of Harry Potter Hogsmeade (76388) past bij de kerstsets qua schaal?
Oh wat tof dit.quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:02 schreef exode het volgende:
[..]
Zeker!
Staat elk jaar in ons Kerstdorp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics?quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:12 schreef TLC het volgende:
Ik heb Santa's visit, de winterse koetstocht en de Charles Dickens tribute gekregen voor mijn verjaardag![]()
![]()
Dat topic wordt natuurlijk ook nooit actief als alle nep lego hier gepost wordt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:35 schreef KoningWouter het volgende:
Ja dit is nep LEGO en ik post dat ook in het andere topic maar daar is niemand en ben ik de enige die post... maar goed...
Ik postte het op twee plekken. Ook in het nep lego topic. Alleen krijg ik daar dus nul respons. Maar goed ik discussieer hier wel en post daar mijn foto's.quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat topic wordt natuurlijk ook nooit actief als alle nep lego hier gepost wordt.
Ik denk dat de conclusie dan dus is dat er weinig interesse is in nep legoquote:Op maandag 7 oktober 2024 15:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik postte het op twee plekken. Ook in het nep lego topic. Alleen krijg ik daar dus nul respons. Maar goed ik discussieer hier wel en post daar mijn foto's.
Dat topic is ook voornamelijk gemaakt voor sets die niet exacte kopieën van lego sets zijn volgens mij. Wat ik hier heb gepost zijn gewoon lego sets maar dan Chinees.
Maar goed ik zal me wel inhouden.
ALLESquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:07 schreef Ama het volgende:
Ben erg benieuwd wat ik in de LEGO winkel ga kopen.
Ik vind het ook een beetje overdreven hoor. Het forum is nagenoeg uitgestorven en dan gaat men moeilijk doen omdat het nep Lego zou zijn. Dat zie je op de fotos niet eensquote:Op maandag 7 oktober 2024 15:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik postte het op twee plekken. Ook in het nep lego topic. Alleen krijg ik daar dus nul respons. Maar goed ik discussieer hier wel en post daar mijn foto's.
Dat topic is ook voornamelijk gemaakt voor sets die niet exacte kopieën van lego sets zijn volgens mij. Wat ik hier heb gepost zijn gewoon lego sets maar dan Chinees.
Maar goed ik zal me wel inhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |