lego stukjes in waterstof peroxide en dan weer met UV bestralenquote:Op zondag 29 september 2024 17:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja dat bedoelde ik. Hoe is dat om te draaien dan?
ik mis bij die losse bloemen een soort van lego vaasquote:Op zondag 29 september 2024 23:35 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb het boeket rozen in een vaas voor me staan op tafel, ik vind ze erg mooi
Omdat de marges die bol.com op het doorsturen van externe leveranciers gooit tamelijk absurde vormen aan beginnen te nemen. Laatst zocht ik een boek dat zo'n beetje overal 34 euro kostte, maar bij bol 52.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:46 schreef TLC het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd, de herfst krans.. op de site van Lego is ie 50 Euro goedkoper dan op bol.com (149 om 99 Euro), vanwaar dit bizarre prijsverschil ?
is het op bol een wederverkoper?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:46 schreef TLC het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd, de herfst krans.. op de site van Lego is ie 50 Euro goedkoper dan op bol.com (149 om 99 Euro), vanwaar dit bizarre prijsverschil ?
Jep.quote:
mja, dan is het niet bol die er wat voor vraagt maar een of andere webshop die via bol verkoopt, klein maar zeer belangrijk verschil..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Jep.
Die Geluksdraak heb ik via Lego zelf besteld, daar kostte het 79 Euro en bol vroeg er 129 Euro voor
Deze wil ik ook nog graag.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:29 schreef KoningWouter het volgende:
Net R2D2 afgemaakt!
[ afbeelding ]
Ja hij is echt super gaaf. Niet te groot, 1000 stukjes en de kwaliteit is top!quote:
Maar dan moet ik C-3PO ook hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hij is echt super gaaf. Niet te groot, 1000 stukjes en de kwaliteit is top!
https://www.lego.com/nl-nl/product/c-3po-75398quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bestaat die ook ja? Ga ik ook eens naar op zoek!
En dat is allemaal van Ali?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:45 schreef KoningWouter het volgende:
Weer een set af. 800 stukjes dit keer. Was moeilijker dan de twee vorigen. Vooral omdat bijna alles zwart was. (En ik heb natuurlijk alles meteen door elkaar gegooid voor een extra moeilijkheidsgraad)
[ afbeelding ]
Die is tofquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:08 schreef mschol het volgende:
ik twijfel momenteel of ik het eldorado fort bestel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |